Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   hj varastettu sipoossa! LÖYTYI!!!!! Jihaa!! (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=53497)

stonefly 01.12.2008 07:36

hj varastettu sipoossa! LÖYTYI!!!!! Jihaa!!

su-ma yönä pöllitty tosta pihasta vaaleanharmaa hj60. katolla työvaloja ja majakka. reknro hpm-488. pikkurattailla, ei vinssiä. palstalaiset silmät auki! nää ei oo kivoja! hirtän ne munista perkele. näköhavaintoja nroon 045-1288110

wikke 01.12.2008 08:10

Täytyypä pidellä silmät auki. Onko kuvaa nakata?

knucklebone 01.12.2008 09:38

Taas ilmeisesti joku varkausaalto meneillään. Pidetään silmät auki PK-seudulla. Oliko vetokoukkua? Kuva helpottais joo kaukotunnistusta.

Grude 01.12.2008 09:43

laitas valokuvia nii kytätään tääl söderkullan suunnassaki

irl 01.12.2008 13:26

no voi sun jee

kahtellaan espoon ja lahnuksen välisiä alueita kun sitä väliä tulee ajeltua..

JiiPee 01.12.2008 13:35

Olisikohan Afrikan jobbareilla merikonteissa muutaman auton vaje ja laiva lähdössä...

Kuva tai pari auttaisi kyllä selvästi tunnistamisessa, jos vaikka on väärät laput ruuvattu kiinni.

Mutta Kanta-Hämeessä pidetään silmät tästäkin auki.

stonefly 01.12.2008 15:15

kuvatuksia ei oo, ku pirssi kerkes olla mulla viikon!!!! eikä tieten mitn varkausvakuutuksia saatana. autossa on koukku, väri näyttää pohjamaaliharmaalta. katolla majakka,valoja ja vuotava kattoikkuna. peräluukku mallia yksosanen lasikuituhässäkkä. peräluukussa bulldogin kuva, vänkärin kyljessä luodinreikiä(fake). jos näkyy liikenteessä nii niitä luodinreikiä SAA lisätä...

mehtämörö 01.12.2008 19:40

Porvoo-kotka sektori ihmettelee jos tulee vastaan.. Mahdollisesti teenkin jotain jos tulee vastaan :D

Rotta-Racing 01.12.2008 19:53

Espoo-Kauniainen-Konala Välillä tarkastellaan tilannetta:)

stonefly 01.12.2008 21:06

merci kaikille jotka jaksaa katella ympärilleen! eihän tällanen koskaan satu omalle kohalle eihän? PERKELE!

Rekisteröimätön 02.12.2008 00:32

imatralla tarkkaillaan

stonefly 02.12.2008 04:15

ja nyt kytätään torrakko kourassa akkunasta näkyskö pihalla lisää liikehdintäää...

Heikki L 02.12.2008 13:54

Tarkennetaas vielä, tässkä oli siis buldogin tarra, ei pitbullin?
JA takalasissa ei sattunut lukeen pitbull?

Semmosen bongasin 21.30 maissa sipoonlahden nesteeltä....

stonefly 02.12.2008 14:28

bulldog, eikä tekstiä. tarra kooltaan n.15x15cm. thanks a million tarkkaavaisuudesta though. bongailun edistämiseksi 200 eeroa kouraan sille joka pirssin löytää. ja satku päälle jos pystyy piätteleen varkaitakin sen aikaa että pääsen "juttusille"

Rekisteröimätön 02.12.2008 15:40

Tarvii oikeen silmä tarkkana alkaa olemaa kun on rahaa luvassa... Itekkin on joku päivä huomannu ton pitbull tarran jonkun persiissä, mut se nyt ei tähän liity. Ei näköjään enää uskalla sipoossakaan pitää avaimia virtalukossa niinkun ennen, ovet tosin on aina auki, tuleepahan vähemmän vahinkoa.

Olisko itä/etelänaapurimaan perämoottorien maahantuonti yrittäjät ollu hankintamatkalla kalkkirannan suunnalla ja tarvinnu järeempää veto/kuljetuskalustoa, sulla kun on kalusto niin näkyvällä paikalla tien varressa. Tulee aina BJ:tä ihailtua ohiajaessa...

t. Pajeristi Sipoosta

Grude 02.12.2008 16:01

Pärkkeles! olikohan tos Ingmanin parkkipaikalla tollanen... pakko mennä huomenna uusiks kattoon, nyt on jo promillejä viinan seassa.. jos ny joku täs liki liikkuu nii kassokoon, mä voin huomen käydä, (siellä on noit naapurimaan "YRITTÄJIÄ" paljon töissä....)

stonefly 02.12.2008 16:08

pihallahan ne, niinku itekki enimmäkseen. löytysköhän näiltä suunnin harraste/rakentelutilaa ku ei tää "pohjolan talli" avaruudestaan huolimatta oo ihanteellinen paikka vanhoille luille, ja harvaki perkele tuntuu tää talli olevan, ku rojut sieltä häipyy. vois luopua bertan kaupittelustaki ku asemapaikka löytyis...

Jani 1971 02.12.2008 16:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja stonefly (Viesti 511601)
merci kaikille jotka jaksaa katella ympärilleen! eihän tällanen koskaan satu omalle kohalle eihän? PERKELE!

Itse kuuntelin heinäkuussa ja naureskelin kun jonkun laturin remmi vinkui ja nauroin että vois kiristää sen...
enpä nauranut seuraavana aamuna. OLI PERKELE OMA AUTO JOKA LÄHTI VARKAIDEN MATKAAN (asun kerrostalossa)

stonefly 02.12.2008 17:20

kävin ?jonku? arla-ingmanin parkkiksella pyörähtämässä, ei ainaskaa ny ollu "toppahousu" millään cruiserilla töissä. käys grude huomen pyörähtää jos kerkeet, ja jos tuntomerkit täsmää nii peräloosterista sisään(ei me lukkoon), konepelti auki ja naftasuodatin povariin, lähtee käsin irti, i know. käymmä sit kaikki yhes koos ottaa jokusen promillen asian kunniaksi. sä saat tarjoo ekan, ku rikastuit yllättäen 200/300 eeroa;)

Grude 02.12.2008 17:25

se on deal, noi mulkerot tekee 3 vuoroa, kävin siin 1300 aikoihin hitonmoisell kiireel ja jäi hämärä kuva et siin oli tollanen,mut mä meen aamulle uusiks.. täshän mä oon aika liki muuteski....

stonefly 02.12.2008 18:18

soittoa odotellessa... 0451288110 make

stonefly 02.12.2008 22:20

pikkurattaat on muuten kans ns valkoraitarenkaat. vuan erottaneeko näillä paskakeleillä rattaista mitään. keulassa mauton "karja"puskuri. tyyliin jos oravat lasketaan karjaksi. taidanpa ottaa toisenki, sen verta nyppii...

stonefly 02.12.2008 22:23

löyty auton ex myynti-ilmo viä nettiautosta! http://www.nettiauto.com/viewVehicle...=Hae+%3E%3E&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@id_vehicle_type=@id_ make=79@id_model=904@id_car_type=@id_fuel_type=@id _gear_type=@pfrom=@pto=1000@yfrom=@yto=@engineFrom =@engineTo=@mileageFrom=@mileageTo=@id_domicile=@s earch=Hae+%3E%3E

Rotta-Racing 02.12.2008 22:33

Laitoin nää kuvat tänne:)

http://image.nettix.fi/extra/carimg/...9fd5317147.jpg

http://image.nettix.fi/extra/carimg/...88d89240a5.jpg

http://image.nettix.fi/extra/carimg/...10987d2664.jpg

stonefly 02.12.2008 22:38

thank you!!!!!

stonefly 03.12.2008 08:19

nii ja takavalot o mallia motonet, elikkäs ulkonevat korista.

stonefly 03.12.2008 15:08

eikö näy missään? PERKELETTO!!!!!!

hamaBJ40 03.12.2008 15:36

pidetään silmällä Nilsiä-Siilinjärvi aluetta.. Toivotaanpa että HoiJakka löytyy ja vieläpä ehjänä.

Grude 03.12.2008 15:58

Eipä ollu ingmanin pihassa tänään.. ei kummassakaan vuorossa.. varmaan näin sit eilen jotain halluja.. mut pidetään edelleen öögalla aluetta täs massbyssä...

stonefly 03.12.2008 19:33

no voi vittu, aattelin jo et pääsee Gruden kaa voitonriemuselle oluselle nyrkki ruvella, mutta ei vielä... tulee se päivä saatana! simmut auki äijät (ja neidot)... pikku silmänavartajana korotan löytöpalkkiota suhteeseen 300/400!!! (tosta saa tarjota mulle jo pari pitkää ;) )

stonefly 03.12.2008 22:56

hoijakka löyty Gumbölestä, jtn tuskin Grude harhoja näit! miljoona kiitosta Thomas & co, jokka pirssin löysitte miljoonan mutkan takaa syrjäiseltä parkkikselta. ja ziljooonia kiitoksia kaikille muillekin palstalaisille, jotka olitte silmä kovana hengessä mukana. pirssistä oli mankka, läjä työkaluja ja löpöt viety. vaihdossa sain paskasia vaatteita läjän. vielä ku löytäs sen toppahousun jolle ne kledjut käy nii onni ois täydellinen. tiesin jo lähtiessä nottei virkavallasta oo juuri apua tällasissa jutuissa(vai onko minkäänlaisissa?) mut onnex "alan" ukoilla ja neidoilla on sydäntä toisen hädälle! kiitos vielä kerran kaikille, moikkaillaan ku vasten satutaan, ja tästä heebosta maailma ainakin sai pöllittyjen pirssien pongailijan vastedes! KIITOS!

knucklebone 03.12.2008 23:21

Jee jee hemmetin hyvä, että KERRANKIN kävi tuuri & mäihä samaan aikaan. Onneksi saatin HJ oman isännän huostaan näinkin nopeasti!
Kiitos Stonelle hyvistä sumpeista ja kyllähän ne pari pitkää tarjotaan kun samaan kapakkiin päästään! :)

t. Thomas

mehtämörö 03.12.2008 23:27

eli nyt ei tarvii repii kuskia ulos ja vetää kuonoo jos tulee vastaan? :D

stonefly 03.12.2008 23:40

joitain päiviä viä menee että pääsee tällä liikkuun, mut sitku liikun, nii ne lisäluodinreiät yms "hellät käsittelyt" säästetään kaikki siihen hetkeen, ku joskus saadaan joku riiviö joka rohkenee näihin meän tötteröihin kajota, kiinni. jooko? joohan? joo? ;) THANKS AGAIN!

knucklebone 04.12.2008 00:36

Kyllähän vorojen kanssa pitää pesismailahippasille ryhtyä, jos kohdalle sattuu.
Siinä saadaan toppahousujen pumpulit pörheäksi pitkäksi aikaa ja mr.voro voi leikin keskellä muistella, kuinka hyvä olikaan tämän "ammatin" valinta.
Kyllä nää biilit on sen verran lähellä sydäntä, että aina veret kiehuu kun tämmöstä sattuu.
Ollos hjuva ja morjestellaan kun vastaan tullaan!

stonefly 04.12.2008 05:51

ja löytöpaikkahan oli gumbostrand eikä gumböle... mä sielä pimeessä mitn nähny, seli seli...

Grude 04.12.2008 09:41

No suakelin hyvä et löyty, mä jo melkeen alotin lääkityksen ku luulin et oon alkanu näkeen halluja, sano stonefly vaan jos tarttet moukaria tms, mul on tos tallis sen verran kättäpitempää et noit toppahousuja vois läimiä ihan myötätunnosta. ei oo meinaan kivaa ku auto lähtee "lainaan".

Jouduin ite tos muutama vuos sitten heitteleen sellasta 120 kilosta keijua ympäri pursimiehenkatua kun se mun Vania koitti pölliä ihan mun nenän edestä, vielki selkänikama pullollaan asian takia :mad: kytätä vaan naureskeli ja kyseli miksen leiponu sen pärstää uusiks, ei sitä tällänen 7 v portsarina ollu veteraani ihan pienistä viitti lyödä mut oli se silti aikaliki, tosin se pässi koitti uudestaan sit 2 viikonpäästä ja sit olikin jo pakko antaa sille "JALKAHOITOA" .... pasilan malliin, ei muute enää koittanu mun vania viedä.

stonefly 04.12.2008 12:32

pannaas Grude toi korvan taa. tos naapurissa majailee läjä toppahousuja, joita ensikädessä epäilen. josko huomenna tempasisin vaikka putelin Grantsia, ja kävisin sovitteleen kirveen kera niille noita kamppehia jokka hojottimeen vorolta jäi....

Grude 04.12.2008 15:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja stonefly (Viesti 512380)
pannaas Grude toi korvan taa. tos naapurissa majailee läjä toppahousuja, joita ensikädessä epäilen. josko huomenna tempasisin vaikka putelin Grantsia, ja kävisin sovitteleen kirveen kera niille noita kamppehia jokka hojottimeen vorolta jäi....

Kiillotanko nokialaisen nuorisoohjaajan valmiiks ? :-)

btw: mis meil tääl södiksessä topppiksia loisii ?
ei tääl massbys oo ku muutama....

stonefly 04.12.2008 18:05

tääl Hangelbyssä mä majailen, ja tos navetan päässä naapurissa käy sellanen pajatus, notta välistä saan flashbackejä Tallinnan reisuista, ku äly ämpärissä pörrää pitkin Merekeskuksen kapeita käytäviä kotiterminaalia kohti. kamista pukkaa päälle ja topatut muorit repii ja raatelee sua pikku koppeihinsa ja toitottaa "sinä osta villapaita, osta maatushka, oshta oshta, sinä erikoistarjous osta nikepaitajarisillanpääceedeeostaostaosta-----APUVA! ja kohta huomaan juoksevani märällä pellolla kainaloita myöden paskassa olemattomia muoreja pakoon. Rankkaa on jätkän elo välistä, eh?

pee 04.12.2008 18:11

korjatkaa ny Pe...le jo toi otsikko, et on löytyny !

stonefly 04.12.2008 18:45

sorry, täpinöissäni unehin....

irl 04.12.2008 19:01

no hieno homma et tääkin löyty ja viel suurinpiirtein ehjänä

Sivu luotu: 13:34 (GMT +2).