![]() |
Pätkä Datsun Patrol 1982.
Terve vaan itse kullekin säädylle, mikäli tätä nyt ihmiset lukee. Tämä on nyt ensimmäinen projekti mitä tänne laitan. En tiiä kerkiikö tänne hirveän usein päivitellä, mutta katotaan kuin käy. Olen siis parikymppinen Nuor mies Kouvolasta ja ensimmäinen autoni on/oli gen1 Pajero. Nyt tuli ostettua tämmöin oikea maastoauto myös jäykällä etuakselilla ja kunnon kutos dieselillä, eikä millään hihna-lelukoneella niinkuin Pajero:D http://IMG_20220826_184537
|
1 Liiteet
Siinä kuva vielä itse autosta. Helvetin rujon näköin. mutta toimivalta vaikuttaa...
|
2 Liiteet
Helman leikkelyn ehdin jo aloittaa, mutta ajattelin nyt kuitenkin ensin tehä vaijerisammuttimen tuohon. mukavampi siirrellä tarvittaessa kun ei tarvi konepeltiä mennä availemaan että saa sammutettua. Olisi tuosta palikasta varmaan nätimmänkin saanut, mutta ajaa tuo asiansa. täytyy vielä viritellä vaijeri hyttiin. Vaijeri on valtran tarvikemallin varaosa.
|
1 Liiteet
Tuossa vielä kun on paikallaan
|
Niin ja Datsuni ei siis ole nyt katsastettu. Leiman saanti nyt ensisijainen tavoite
|
Lainaus:
Lainaus:
|
3 Liiteet
Nyt tuli tänään hieman patukkaa räplättyä. Samutin vaijeri toimii nyt. Hytin päästä On vielä irti ja konehuonessa olisi mahdollista vielä tehdä joku hieno teline nippusiteen sijasta, mutta toistaiseksi varmaan riittänee että sinne hyttiin tekee sen kiinityksen vielä. Vaijerin sain yllättävän siististi rintapeltiin kiinni jarruputkikannakkeiden alimpiin tyhjiin "lenkkeihin"
|
2 Liiteet
Nyt on Samuutinvaijeri Asennettu.
|
Muistanko nyt oikein? Jos on ollut virta-avaimesta sammuva auto, niin ei saa olla käsikäyttöistä sammutinta?
Siis noin niinkuin katsastuksen näkökulmasta. En toki tiedä, onko tämä menossa leimalle, vai onko pelkkä metsä peli. |
Lainaus:
|
2 Liiteet
Helman teko hommia... Kuvista poiketen on jo hepattu paikalleen. Käytin helmakotelon sisällä ruosteenmuuntoainetta, joka on itsellä toiminut aikaisemmin aina ihmeen hyvin. Kyseessä ei ole mikään "entisöinti" jota varten olisi pitänyt nostaa kori pois yms... Teen nyt sillain nopeastihko, mutta yritän kuitenkin olla huolellinen. Lopuksi laitan helmakoteloihin ja rungon sisään kotelosuojan.
|
Tiedän pari tapausta että aikoinaan lähes uusiin Patrolleihin on laitettu vaijerisammutin, kun se sammutin moottori on kuulemma aika kallis osa... Joskus näin jonku HJ:n myytävänä mihin oli laitettu vaijerisammutin ja oli ihan leimattu..
|
1 Liiteet
Helma on osittain valmis. Päädyt ja lokarit vielä kun tekee. Teen nyt toisen helman samaan pisteeseen ja viimeistelen yhtä aikaa, niin tulee ehkä samanlaisemmat.
|
1 Liiteet
Piti tuossa takapihalla äkkiä testailla kun tuli kaveri kattoo Datsunia, niin on se jännä kuinka tuo jäykkä etuakseli vaikuttaisi auttavan tuohon etenemis kykyyn aika paljon verrattuna tuohon Pajeroon, millä tullu aikasemmin ajeltua
|
1 Liiteet
Patrolliin tuli osia postissa. Tilasin jarrukengät käsijarrulle ja takajarrulle, jarrusylinterit, kytkimen työ- ja pääsylinteri, pyörän laakerisarjat ja takavalon lasit, lähettivät näköjään koko umpiot... Eipä se mitään haittaa:D
|
1 Liiteet
Tuli naapurilta haettua tuommoin 5900kg vinssi kun halvalla sai... Ei ole jumissa. Käytän auki ja laitan uudet rasvat yms. Sähköt pitää myös tehä uusiksi...:rolleyes: En ole vinssiä ikinä purkanut niin saa laittaa kaikenlaisia vinkkejä yms, ko asiaan liittyen. Tuon kun entisöi niin tietääpähän sitten miten mahdolliset viat korjataan yms:D
|
Onko minkä merkkinen vinssi?
Just saman näköisiä on myyty ainakin Timbertech merkillä, ja sama 13000 lbs nimellisteho. |
Lainaus:
|
4 Liiteet
Tuossa pari kuvaa... Vinssistä. Pitänee vaijerin tilalle laittaa naru... Mikä vetolujuus semmosella narulla tulis olla?
|
Jos vaihdat narun niin kannattaa ottaa sellainen jossa uutena on reilusti enemmän kiloja kun vaijerissa. Oman kokemuksen perusteella köysi alkaa huononemaan kohtuu nopeasti käytöstä ja huollosta riippuen. Ihan vaan sillä että se kestäisi vetää myös parin vuoden päästä.
|
1 Liiteet
Sain mahdollisesti viimeisen jäljellä olevan offipalsta tarra arkin ja niistä tulee hyvä lisä sitten "valmiiseen" autoon
|
2 Liiteet
Helman korjauspala leikattu. Täytyy sanoa että olen suht tyytyväinen tuohon leikkuu jälkeen. Vapaalla kädellä leikkasin. Tää on sen verran paksua että mukavampihan se on pillillä leikata kun rälläkällä. Joku saattaa miettiä että miksi teen helma"palkin" kulmaraudasta enkä oikeasta palkista, niin jätän sen takaseinän kun siellä on ne korin kannakkeet yms, teen tarvittaessa lisää tukea. Tällästä materiaalia oli myös hyvin saatavilla ja on koon puolesta just Passeli niin ei tarvi muuta kuin leikkaa ja hitsata kiinni. En ole kuitenkaan aikeissa tunkatakkaan tuosta helmasta. Jos se takaseinä joskus ruostuu ihan puhki. Niin teen sitte koko paskan uusiksi ja nostan korin rungolta sun muuta...
|
Lainaus:
|
2 Liiteet
Mikistä loppui kaasu ja aloin jarruja tekee... Korjaamo käsikirjan mukaan tuossa pitäis olla simmilevyt millä säädetään laakerivälys. Varaosanumerolla katsottaessa niitä saa Japanista jollain 21-57 päivän toimitus ajalla, todennäköisesti varmaan pidempään... Saatavuus ilmeisesti myös huono. Saa nähä tuleeko hommasta mitään... Miten on mahdollista että siinä ei ole yhtään simmilevyjä?
|
1 Liiteet
Tuossa näkyy nuo varaosa numerot. Missähän hinnoissa käytetyt mahtaa liikkua...:confused:
|
No pitänee laittaa kasaan tuollain kun oliko, jos väljistyy niin tekee ite niitä simmilevyjä sitten kun tarvii...:cool:
|
Lainaus:
Tai sitten hajonneet irroitettaessa eikä ole uusia hankittu tilalle. :confused: |
Mikä mahtaa olla tän rek.nro? Ettei olis ARO-6**?
|
Jos simmit on toisen puolen vetarissa?
|
Lainaus:
|
1 Liiteet
Nyt on vinssin kasausta varten hommattu keskuspainevoitelu-rasvaa:cool:
|
1 Liiteet
Jarrukilven mie putsasin neulahakkurilla ja pistin ruostemyrkyt maaleineen pintaan... Oletan että nämä ei nimittäin ole mitään Motonet hyllytavaraa:D onneks on sen verran paksua kamaa että kehtaa neulahakkurilla putsailla
|
Pitänee nyt laittaa kasaan ilman mitään simmailuja kun noin se olin ku purkasinki... Tilasin marmoritiskiltä tänään 2kpl niitä 0,5mm levyjä, kun makso joku 12€ kpl. Ainoo koko mitä oli saatavilla. Neljää eri kokoa pitäis olla... Toimitusaika voi olla ihan mitä vaan, mutta kattoo nyt mitä käy. Noita simmejähän voi vaikka ite pellistä leikellä jos tulee tarve...:rolleyes:
|
Tuossa kun taitaa valitettavasti olla se pienempi akseli niin kai nyt kuitenkin 31" renkaat kestää laittaa järkevällä käytöllä?:D
|
Simmejä kannattaa kysellä mittojen mukaan (Ulkohalkaisija, sisähalkaisija,paksuus) hydrauliikkakorjaamoilta. Pumpuissa ja moottoreissa on jos jonkinkokoisia simmilevyjä joista voi löytyä sopiva.
|
Lainaus:
|
Olikos ne laakerit liian tiukalla?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
1 Liiteet
Nyt on uus stefa paikallaan akseli akselissa. Laakerivälys tuntus olevan just passeli näin niiku perstuntumalta:cool: Amis aikana on tullu muutamat kuorma-auton pyörän laakerit säädettyä ja sillä perustalla uskallan sanoa että tuo on ihan hyvä tiukkuus...:rolleyes:
|
1 Liiteet
No toisella puolella oli sitten 6 simmilevyä...
|
Mie luulen tää puoli missä ei ollu yhtään simmilevyä on uus laakeri, eikä tarvinnu niitä levyjä ja toinen on sitten vanha laakeri joka on vaan simmattu hyväks eikä vaihdettu. On nimittäin tää simmatun puolen laakeri vähän semmoin äänekkään oloin kun tossa vähän pyöritteli...
|
1 Liiteet
Nyt on hajonneen mittarin tilalle saatu uusi ja hyvin toimii:D
|
Lainaus:
Tiedätkö miten se laakerin kiristys systeemi toimii? Kokeileppa nyt sitä, mikä oli jo hyvällä välyksellä. |
Lainaus:
|
Toisiinsa ovat yhteydessä. Vetarin päät toisiaan vasten. Tai no, on siellä sellanen välipalikka tasauspyörästön keskellä.
|
Lainaus:
|
Pahoittelut sekaannuksesta laakerijuttujen suhteen... Sen verran vähän ikää vielä itellä että ei ole kaikkia juttuja vielä kerinny oppia tai kokeilla tehdä:) Amiksessahan ei tietenkään tuommosia opetettu ja oppisopimus työpaikalla ei tullut oikein muita kun prässättäviä hyötyauton tai henk. auton laakereita tai mutteri-säätösiä kuorma-auton/perävaunun laakereita tehtyä...
|
1 Liiteet
Tuli marmoritiskiltä tilattua tilattua varalle noita simmilevyjä 2kpl. Toinen jäi jälkitoimitukseen vielä. 0.5mm oli ainoo mitä oli vielä saatavilla. Alle 12€ oli hinta...
|
Lainaus:
|
2 Liiteet
Nyt on laakeri vaihdettu toiselle puolelle. Lukitus mutterin kierre oli ottanut itteensä joskus aikaisemmin, joten oli aika tiukassa, mutta saatiin auki. Kierteen korjailun jälkeen tuli tosi hyvä. Ei tarvinnu onneks uutta akselia:D Onneksi oli pikkuveli viikonlopun paikalla niin sain apua laakereiden ja jarruputkien kanssa. Kytkimen pääsylinteri myös vaihdettiin. Taka-akselin pyörän laakerit on nyt simmattu ja nyt sen jälkeen olen onneksi suht hyvin sen toimintaperiaatteesta, joka aikaisemmin oli hieman epäselvä:D Välillä on pitäny käydä raivaamassa vähän pusikkoa ja puuta kun isäpuoli ja naapurin isäntä ojittaa pellon reunoja, mutta hyvin onneksi kuitenkin kerkis tätäkin tehdä...
|
1 Liiteet
Tuommonen erikoistyökalu tuli tehtyä että sai sen mutterin irti. Oli tosiaan aluksi tiukka sen vaurioituneen kierteen takia. Ihmeen hyvän toi pikkuveli siitä sai vielä tehtyä. Käsineen sai helposti pyöriteltyä mutterin paikalleen.
|
2 Liiteet
Löytyhän ne uudet ajovalot kuitenkin 👍. Vanhat on aika paskat ja vielä eri paria, niin ajattelin uudet ostaa. Ensin en meinannu mistään löytää, mutta Kahalla näitä oli ja sain jo seuraavaksi päiväksi. Tämä on ilmeisesti yleismalli ja otin tuon version missä on toi parkki valo myös tuolla umpiossa. Onpahan sitten mahdollista siirtää parkit tuonne umpioon, mikäli niinkseen tulee... Hinta riippuu täysin siitä että miltä jälleen myyjältä ostaa ja kuka ostaa ( henk. Koht. alennukset):D Hinta noin 12€ - 15€ kpl. Ei kallis.
|
Nyt olis käsijarru kunnossa ja Kardaani rasvattu. Taka-akselissa oli peräöljyt sen näköiset että pitää joskus hommata vara-akseli:D Eiköhän se kuitenkin toistaiseksi mene tuollaisenaan vielä kuitenkin... Pitää taakse tehdä jokunen jarruputki vielä ja laittaa öljyt perään. Pitää vaan keksiä joku tänne auttamaan kun toisen pitää pumpata käsipumppua ja toisen olla auton alla laittamassa letkua akseliin...
|
2 Liiteet
Helman etu-päätyihin tulee tämmöset räpellykset. Eiköhän nuo ole ihan kelvolliset.:rolleyes: Omaan silmään ainaki ihan hyvät...
|
Vaikka kuvassa ei näy niin liitos pinnat oli putsattu ja helmassa oli ihan seevi, vai mikä se oikea nimi nyt olikaan...
|
1 Liiteet
Olisko siinä mitään järkeä jos jättäisin ton päädyn hitsamatta kiinni, että sais painepesurilla pestyä sisältä ton helman ja laittais vaan jonku kumisisälökarin siihen päälle ettei kaikki paska mene ihan suoraan sinne...?
|
Kokeilemmalahan se helman pesu systeemin toimivuus selviää. Taidan kokeilla...:rolleyes:
|
Nyt olis kaikki öljyt vaihdettu etuakselia lukuunottamatta. Ne vaihdetaan piakkoin. Tässä on tämä sisäpatruuna öljynsuodin, eikä sitä enää oikein saa. Monet on kuulemma lopettanut valmistamisen... Raskaankaluston varaosaliikkeen kautta Tavolta tilattiin teollisuus yms puolen varaosana sitten. Tuli ihan oikea suodatin kotelon O-rengasta lukuunottamatta. Semmoin sopivamman kokoin löytyi onneksi omasta hyllystä. Toinen helma täytys viimeistellä ja muuta pientä niin vois alkaa lähiaikoina katsastusta kattee...:D
|
2 Liiteet
Tuo syöttöpumpun käsilutkutin vuoti niin paljon että piti uusi laittaa. Tää on Valtran varaosanumerolla oleva orkkislaadun osa, vaikka tää uusi pumppu malli onkin kyllä huonompi kun oikea orkkis. Työpaikalta halvalla löyty. Onpahan kuitenkin Boschin tekemä, niin ei voi mikään ihan paska olla....
|
2 Liiteet
Alkaa kuskin puolen pyörän kaaret olemaan kasassa. Eteen pitää toi sisälokari tehdä vielä loppuun.
|
3 Liiteet
Nyt joka kulmassa pyörän kaaret kunnossa. Talvirenkaat oli kuitenkin sen verran leveämmät, että ajattelin tehä noin 2cm levityksen kaariin.
|
Pitää vielä kulmia hioda ja maalailla vähän.
|
Nyt olis tatsuni leimattu :p
|
Toi narusammutin voi olla vähä huono sen takia kun avaimet ei saa irrota virta lukosta auton käydessä.siitä se hylsy tulee konttorilla.
|
[QUOTE=turhapuro u;1463683]Toi narusammutin voi olla vähä huono sen takia kun avaimet ei saa irrota virta lukosta auton käydessä.siitä se hylsy tulee konttorilla.[/QUOTE
Eipä tullu tullu hylkyä... Monilla muillakin kelvannut kujlemma kun vähän selvittelin asiaa. Voi toki riippua ihan täysin konttorista. |
1 Liiteet
Ensimmäiset ajot
|
3 Liiteet
Pitää nyt pitää vähän päivitellä tätä. Pitää tuota tatsunia vähän rakennella välillä. olisi tarkoitus nostaa kori rungolta, vaihtaa taka-akseli, laittaa lisä laturi (12v) ja kolmas akku valoja, kompuraa yms varten. Yksi tärkeimpiä hommia olisi saada maalattua alkuperäisellä värillä... Tarkoitushan olisi tehdä tästä vähän niinkuin semmoin 2000-luvun tyylinen retro rakennelma, eli mahdollisesti asennettavaan vinssiin tulee vaijeri, kaikki valot halogeenia yms.
Nyt alkuun tuli haettua ovet samalta ukolta, jolta autokin ostettiin, niikuin kaikki muutkin varaosat on haettu, kuten ison mallin taka-akseli. |
Peilin kiinnityksen tein itse hydrauliputki kannakkeesta ja huonekaluputkesta, mutta näin jälkikäteen olisi pitänyt tilata joku tarvike peili kiinnikkeineen. Olisi tullut helpommaksi ja halvemmaksi...
Pakkelointi ja maalaanien eivät todellakaan ole vahvuuksiani, mutta ei onneksi maasturissa niin haittaa, vaikka onkin ruma maaliåinta. Ovissa oli ongelmana rakentaa ikkunakisko oven sisään, mutta kyllä nuo nyt pelaa. toisen oven kiskon sai onneksi vielä pelastettua. Etrasta löytyi ikkunan liukupehmustenauhaa, vai mikä sen nimi nyt onkaan. |
Peilit piti siis uusia, koska toinen vanhoista oli rikki. Aiemmin oli puhetta täällä tuosta sammuttimesta ja sen katsastuksessa aiheuttamista mahdollisista ongelmista, niin yksi kaverin, kaveri (poliisi) kertoi että idea on se että avain ei saa pudota virtalukosta esimerkiksi mutkaisella tiellä painavan avainnipun yms takia (rattilukko). Näin ollen ei ole ongelma mikäli avain lähtee virtalukosta moottorin käydessä, kunhan se ei lähde ilman, että ensin kääntää avaimen sammutusasentoon.
|
Itsekkin tämän kanssa tuskaillut oman patrollin kanssa.
Virallinen lausunto taitaa kuulua jotenkin näin: "Avain ei saa lähteä virtalukosta moottorin käydessä" Näin sen minulle parikin trafin teknista neuvonantajaa sanoi kun aikanaan trafille soittelin. Itse korjasin ongelman ihan kuorma-auton tarvike sammutus solenoidilla jonka laitoin patrollin pumpun sammutus vipuun kiinni. Loppui vuosien tappelu konttorilla siitä vaijeri sammuttimesta |
Ihte taas muuan viikko takaperin kävin patrollin katastaan ja vaijerilla sammuu. Eivät ruvenneet kitiseen. On niin konttori ja katsuri kohtasta tuoki homma että jos josaki eimee läpi nii vaihtaa sitte konttoria:D
|
Lainaus:
|
2 Liiteet
Takaluukun korjaus tulee olemaan mielenkiintoinen... Joutuu reikienmitoitus taidot koetukselle.:D
|
Olen tässä miettinyt sitä kun tulee uusi taka-akseli niin kannattaako vanhan akselin kitkalukko laittaa eteen, niikuin monet sanoo? Sitä lähinnä mietin että miten vaikuttaa ajettavuuteen talvella, mikäli tulee semmoinen tilanne millon on laitettava nopea nelikko jäisellä/lumisella tiellä yms. Onko ihan mahdoton ajaa, jos edessä on kitkalukko? Vaikuttaahan se silloinkin, kun pelkät napalukotkin on kytketty....
|
Jos oikiasti meinaat sillä mehtässä johonki päästä niin kylläse lukko sinne kannattaa laittaa. Ajettavuutta en tämmösessä patrollisa niin murehtis kuhan kulkee suunilleen suoraan ja tarvittaessa kääntyykin…
|
Lainaus:
|
Uskosin että sen kans pärjää
|
Lainaus:
|
3 Liiteet
Vielä en ruvennu hitsailee, mutta parista paikkaa vähän teräsharjalaikalla tutkin ruostevaurioita...
tuo maskin alla oleva ritilä on nyt maalattu. Oli muuten ihan helvetin mätä, siksi alareuna kokonaan leikattu irti. Olin ihan kahen vaiheilla, että teenkö uuden, vai laitanko vanhan. Laitoin nyt tuon vanhan vielä paikoilleen. Ihan helvetin ruma, niin en kehannu lähempää ottaa kuvaa:D. Tuota ei ollut mitään järkeä ruveta hitsailemaan yms, niin olkoon nyt mikä on. Tuolla ei kuitenkaan ole mitään vaikutusta minkään rakenteen lujuuteen... Ei saa tehdä liian hienoa, muuten ei viitti yhtään metässä ajaa, mutta pitää kuitenkin kestää omat ja muiden ihmisten katseet julkisilla paikoilla, kun suurimmaksi osaksi tulee kuitenkin tiellä ajettua... |
5 Liiteet
Nyt otin jousen pedit auki. Aika pahalta näytti, etenkin toinen. Neulahakkuri on kuitenkin ihan helvetin hyvä keksintö ja sain ruosteet pois. Laitoin ruosteenmuuntoaineet ja hitsasin kiinni. Mittasin tönärillä että irti leikattu pala tulee oikein paikalleen. Silti vähän jännittää että tuleeko tuosta hyvä... Kuinka tarkasti pitää olla keskellä tuo reikä? Tönärin mukaan olivat keskellä.
Toinen irti leikattu pala oli niin ruostunut, että tuli reikä hitsaressa, mutta sain hepattua umpeen. Hitsasin 2,5mm puikolla nuo. |
3 Liiteet
Toisella puolella oli jopa pien reikä akseliputkessa, mutta sain korjattua.
|
2 Liiteet
Ammattikoulun aikana kun olin töissä raskaankaluston asentajana, niin tutustuin tuohon neulahakkuriin. On muuten ihan helvetin hyvä laite, eikä paljoo maksa. Saa alta 50 eurolla, esim Biltemasta. Kuten sanottu, niin sillä putsasin nuo petien sisäpuoletkin.
|
Mitenkähän nuo petien pinnat saa täysin tasaisiksi, niin että jousen ja pedin väliin ei jää mitään rakoja, vaan jousi istuu tiiviisti petiä vasten... Olisi melkein pitänyt tehdä tuo jotenkin, niin että ei olisi tarvinnut kantta irrottaa:confused:, mutta olisi ollut hankala saada puhtaaksi kunnolla...?
No turha sitä on jälkikäteen miettiä... Toivottavasti ei tule mitään ongelmia. Onhan siinä onneksi päädyt ja reunat paikallaan, niin ei jousi jää todennäköisesti kuitenkaan väärään asentoon... Keskelle vain saattaa jäädä tyhjää tilaa |
Pitää tuonne reikään laittaa kunnolla kotelosuojaa, ennenkuin laittaa paikalleen.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
1 Liiteet
Nyt on jarrut saatu auki uudesta akselista. Tuntuu ihan helvetisti paremmalta kun vanha. Tässä on äärimmäisen vähän klappia verrattuna vanhaan. Lukko tuntuu myös olevan olemassa, toki ihan vaan käsin navasta pyörittäen... Pitää vielä kysyä yhen kaverin diagnoosi kun loppuviikosta tulee käymään.
|
Täytyy kyllä sanoa että olen ihan helvetin onnellinen siitä että Patrollin jarrut on melkein yhtä simppelit kun kuorma-autossa:D:p On muuten kiva säätää käsijarru ja käyttöjarru, kun on tehty niin hyvät jarrut. Ei ole rummuissa niitä vaijereita yms romuja. Kardaanikäsijarru on kyllä todella hyvä systeemi. Paljon mieluummin ottaa vaan kardaanin irti ja säätää yhen vaijerin, versus se että joutuu pyörät yms purkaa ja säätää kaksi vaijeria👌.
|
Toisin kun tuo mun 92 Fiesta, jossa on maailman hirvein käsijarrun säätö... Vaikka aikanaan kävinkin autopuolen koulun, niin mulla ei riitä taidot ja hermot sen kanssa. Piti kaveri (korjaamopäällikkö) pyytää apuun. Loppuviikosta tulee käymään.:D
|
3 Liiteet
Nyt on vilkut/parkit kohtalaisen kelvollisesti kiinni maskin alaritilässä, ei ole kaunis, mutta maasturin ei liian kaunis kannatakaan olla :rolleyes::D
|
Liekkö nämä käypäsiä tommoseen katiskaan, en muista... Mutta koukkaa kyytiin jos ajelet täällä leijonakylässäpäin :rolleyes: Jotain lasejakin saattais löytyä... Kahvipaketti on jo kovaa valuutta näistä rojuista :cool: https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=245636
https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=245635 https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=245634 https://forums.offipalsta.com/pictur...ctureid=245633 |
Anteeksi, mutta mitä tarkoitat, "leijonakylässä" ilmaisulla?
|
3 Liiteet
Nyt tuli tehtyä kuskin katon kulma uusiksi. Meinasin että olisi voinut eri kerrokset jättää pois, mutta tein nyt alkuperäisen mallin mukaan. Väliin tuli reilusti sinkkiä.
|
Nuo mittarit on hieman eri näköiset, mutta minulla on öljynpainemittari sökö ja olisi kyllä tarvetta varaosille sen suhteen. Mikäli vaan sopii paikalleen, niin voin ihan vähintäänkin varmuuden vuoksi ottaa, mikäli ei nyt kovin kaukana ole...
|
1 Liiteet
Datsunin ohella saatiin tohon Fiestan kippanaan semmoset jarrut että uskaltaa leimalle yrittää :D Onneks pääsi esimies käymään kylässä, niin kahteen pekkaan onnistuttiin jotain saamaan aikaan.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 21:18 (GMT +2). |