![]() |
Offi projekti pilux
3 Liiteet
Elikkä tälläne "piluxi" tuli ostettua parisen vuotta sitten ja nyt aloitettu Pikku hiljaa rakentelemaan. Nimi tulee siitä kun naapuri kävi tallilla ihmettelemässä ja huomas rikki menneen ilux 4wd merkin josta synty sit pilux :D.
Tähän on jo jonku verra keretty tekemään jotakin mm. Mädät hitsattu korista, helmapalkit, 50mm kori korotus, etu puskuri, kaaret avarrettu että mahtuu isommat pyörät pyörimää ja pää kaari taivutettu. to do lista: -tuplajakis (tehty) -flatbed (puoliksi tehty) -rangen kolmilinkki taakse (tehty) -lj:n jakarit eteen -moottorin turbotus -turvakaaret -akseleiden kunnostus -etuakselin siirto -lokarien muokkaus -kardaanien teko -maalaus Näin alkuunsa tähän Ois tarkotus tehä uusi takarunko, jonku näkönen flatbed ja rangen kolmilinkki taakse Siitä viel pari kuvaa. |
Hyvältä näyttää :D
Onko jo suunnitelmissa välitys asiat? Minkä kokoiset renkaat ? Meillä parissa (n46 ja n65) hiluxissa molemmissa tupla jakolaatikot,38" renkaat ja ollaan oltu tyytyväsiä tähän muutokseen. |
Lainaus:
|
2 Liiteet
Vanha mätä runko pois ja uutta kovempaa palkkia tilalle:rolleyes:
|
1 Liiteet
Eilen tuli silpottua akselista ylimääräset kiinnikkeet pois ja mallailtua paikalleen:o jos jollain sattus olemaan suhkot pitkiä iskareita ylimääräsenä niin saapi tarjoilla.
|
Lainaus:
http://www.paddockspares.com/br1077x...-absorber.html Itselle hommasin tuolta iskarit |
Iskarit
|
5 Liiteet
Nyt ois ala tukivarret heppailtu paikalleen ja kolmilinkille kiinikkeitä alettu väsäämää:cool:
|
4 Liiteet
Jotain on saatu parina päivänä aikaiseksi ja perä alkais olemaan jousien yläpään kiinikkeitä, tukivarsien kiinnitysten vahvikkeita ja iskareita vailla valmis.:cool: Iskareille Ois viel mietittävä joku järkevä paikka missä toimis hyvin eikä ottais mihinkään kiinni.:confused:
|
1 Liiteet
Piluxi joutui hetkeksi tallista pois toisen projektin eestä ja siinä samalla tuli vähän katsottua mitenkä se pyörää nousee:rolleyes: hyvin tuntus joustavan mutta vielä on paljosti tekemistä ennenku mettään pääsee
|
3 Liiteet
Tätäkin taas keritty vähän rakentelemaan koulun ohella:D jonkulaista Flatbedia on alettu värkkäilemään, iskarit ja kitka lukko hommattu, myös tankille aihio hommattu:rolleyes:
|
Mikäs pyöreälamppuinen GM tuote siellä taustalla kurkistelee?
|
Lainaus:
|
3 Liiteet
Parina päivänä keretty jotakin paskartelemaa ja flatbed alkaa olee jo muodossaa:p pikkuhiljaa alkaa Tämäkin muistuttamaan autoa:rolleyes:
|
Vielä kun viskaat hj:n lukkoakselit alle niin tulee pysäyttämätön vehje :D
|
Lainaus:
|
4 Liiteet
Hiluxia ei Oo nyt pahemmin tullut rakenneltua kun talli ollu täynnä. Mutta varaosa auto tuli hommattua josta sai toisen jakiksen sekä akselit varalle ja tänää oli tallille ilmestyny laippa millä saahaa tuplajakis toteutettua :cool:
Siinä vielä kuvia vakiosta ja vähän rakennetusta:D |
Mikä välitys tuossa on alunperin,vois nimittäin kiinnostaa se avoin välitys jos 4.88. Ja sen verran kaverin hiluxia ollaan naamailtu että se takalukko ei vaikuta etenemiseen niin paljoa kuin etulukko johtuen kevyestä perästä.
|
Lainaus:
|
Tuplajakiksen teko
1 Liiteet
Nonii taas on talilla tapahtunu ja piluxiin saatu tuplajakis tehtyä. Jos jotain kiinnostaa tuo jakisten liitäntä niin voin jotai koittaa turista eri työvaiheista?
Seuraavaksi oisi tehtävä tuo etupää kierteille ja moottorin turbotus |
Hyvän näkönen projekti! Eikä Ln46 hilukseja liikaa ole täällä näkynyt. :)
|
Kyllä kinostaa... laitoitko kaks ln46 jakista peräkkäin vai mimmosia käytit? Mistä tuo välilaippa?
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tankki
2 Liiteet
Tuli tuossa joutessaan tankkiakin aloteltua. Vielä pitäisi päällys levy tehdä ja miettiä millaisen täytön tuohon tekee
|
Tuplajakis
5 Liiteet
Elikkä tässä jonkinlaista juttua tuosta tupla jakolaatikon teosta.
Ensimmäisenä koko paketin putsaus ettei paskaa mene kovin hirveästi välityksen sekaa😁, Sitten jakolaatikko välityksineen irti ja hetkeksi sivuun. Seuraavaksi toinen jakolaatikko paketti pöydälle ja siitä välitys osa irti, Sitten vaihelaatikkoon välitys palikka paikalleen ja vaihteen siirtimen tekoon ettei pääse keppi selailemaa omiaan kesken kaiken :D. Tämän jälkeen olikin vuorossa välilaipan paikalleen laitto jossa meni enempi aikaa kun jotui käyä prässäämässä välitys rattaan irti ja miettiessä mihin ratas kuuluupi:eek:, sekun saatiin irti ja laitettua paikalleen niin saatiin loppu jakispaketti pultattua paikalleen. Ja kun välilaippa ei tullut uutena niin jotain pinnapultteja oli hukkunut niin niitäkin tehtiin uusia vanhoista jakiksen kiinnitys pulteista:rolleyes: jos jollai on kyseinen homma edessä niin mulla on pari pdf tiedostoo tallessa jossa kerrotaan homma vähän tarkemmin kuvien kera. |
5 Liiteet
Seuraava urakka otettu aluilleen ja tekniikka purettu pois ja etuakselisto. Sitten täytys etu akseli siistiä vanhoista kiinnikkeistä ja paikkailla vähän runkoa jonka jälkeen pääsee sovittelemaan jakareita paikalleen:rolleyes:
|
Rojektis on rähinää.....
Mut muuta topicin ja rojektin nimee......:D :D :D
Lisää yx ällä oikeeseen väliin.....:D :D :D |
5 Liiteet
Taas on talillilla saatunu ja tapahtunu niin alkoi jakarit löytää omaa paikkaansa:o kiinnikkeet tein 6mm paksusta "pellistä"
|
3 Liiteet
Noin viikko sitten tämäkin oli vielä lehtijousilla:eek:.
Tänään sain aikaseks tehtyä jousipedit ja auton seisomaan omilla tassuillaan:cool: Tuli myös sovitettua lokaria paikallee:rolleyes: |
Mistä ajokista etujouset...langan vahvuus??
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
2 Liiteet
Tänään sain iskarien yläpäät tehtyä ja alottelin hahmottelemaan mihinkä tuon hj:n simpukan saa istutettua:confused:
|
Lainaus:
|
Onko liian pienet reijät jousilautasissa mistä iskari menee läpi...akseli liikkuu yllättävän paljon joustoissa. Iskarilla pitää olla tilaa liikkua joka suuntaan. :rolleyes:
|
Lainaus:
|
3 Liiteet
Korikin tuli käytettyä irrallaan ja siinä samalla puhistin kaikki massa paskat pois ja hitsailin saumat umpee pohja puolelta jonka jälkeen maalasin pohjan pensselillä mustaksi:cool:
|
5 Liiteet
Tekniikkakin löysi tiensä paikalleen ja vaihelootalle tuli tehtyä kannatin palkki 80mm lattarauasta ja 80mm/40mm palkista. Tuli myös lyhennettyä taka kardaania ja pidennettyä etu kardaania.:p kopanki sain näprättyä paikalleen ja maalattua sisä puolelta:cool:
|
2 Liiteet
Hiluxi joutui pariksi päiväksi ulkoruokintaan että saa tallissa pari autoa huollettua. Nyt olisi tarkoituksena vääntää tuohon keulaan vähän putkia koittaa saaha ohjaus pelaamaan.
|
Hyvännäköistä puuhastelua :)
|
1 Liiteet
Töitten ohessa jotai keretty tekemään ja nyt alkais pikku hiljaa olemaa keula muodosaaan:cool:
|
3 Liiteet
Kuluneen viikon aikana koitettu jotai saaha aikaseks. Elikkä nyt pyörät kääntyy ratista. Simpukaks tuli hj:n ja pumpuksi tuli volkkarin 1,9tdi:stä. akselikin pysyy keskellä kun panhadi saatiin väkerrettyä paikalleen. Myös ensimmäisiä venyttelyjä sain tehtyä mutta massikasta loppui nostovara kesken niin ei ihan äärijoustoja nähnyt:o
|
5 Liiteet
Taas ollaan jorai saatu aikaseks ja nytten tämä värkki liikkuu jo omin avuin pienistä vastoin käymisistä huolimatta:cool: testiajolla pihassa tuntui kaikki vaihteet/pykälät toimivan ja alustakin toimii ainakin paremmin kun vakio:D vielä täytys laitella jarrut ja hitsata akselit nippuun sekä koppa laittaa keulasta ja perästä kiinni niin saattas päästä käymään metän puolella testiajolla:rolleyes:
|
tästä tulee hieno :cool:
|
5 Liiteet
Nyt ois akselit hitsailtu ja maalailtu. Siinä samalla maalasin tukivarret ja vähän muitakin osia. Tuo väri sattui vahingossa löytymään varastosta ja olikin ihan silmää miellyttävä:D Sain myös laitettua penkit kiinni ja vinssipedin tehtyä.:cool:
|
5 Liiteet
Keulaan tuli vaihettua tuo etu palkki että sain kaikki ylimääräset reijjät ja kiinikkeet veke. Palkin vaihon yhteydessä tein myös keulan putket uusiksi kun ei tuo eka versio miellyttänyt omaa silmää eikä siihen saanu oikee mitää hyviä lamppuja. Tämän version tein suoraa 7" pyöreille umpioille niin saa tilailtua sellaset lamput kun haluaa:cool: ja kertokaa toki mielipiteitä projektista ettei yksin tarvihe kirjotella:D
|
Siitähän tuli hyvän näkönen keula;)
|
Nyt on hyvä, tuo maskin sisällyttäminen tuohon keulaan pitää ilmeen hiluxina :)
|
Kiitoksia. Ja juu tarkotus oli alunperin pitää tuo keula "ns" hiluxin mallisena kun sitä alettiin putkesta uuestaa värkkäämää:cool:
|
2 Liiteet
Nyt läks mopo vähän käsistä niin sanotusti ja tuli hommattua yks 2l2 kone mistä kampiakseli poikki joka olisi tarkoitus koulu projektina kunnostaa:cool: sitten tuli myös ostettua hj61 mistä tulee lukkoakselit hiluxin alle ja loput myyntiin.:rolleyes:
|
Pari oikealta puolelta saarta olevaa offroadaus hurjimusta bongattu kuvasta!;):)
Näille mitään jatkojalostusta näkymissä? |
No jovain on hienon näköinen vekotin..
Ajattelitko tehdä ihan leimalle asti, vai jätätkö kilvettömäksi kulkineeksi? |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mites ne akselimuutokset meni tänä päivänä?
Pitikö todistella jotenki että rojekti aloitettu joskus. Minä kun leimasin akselit, katsastus setä vaan sanoi- empä ees ois älynny että tämmösiä tänne vaiheltu. Sitte epäili että oonko tehny soan ku on niin korkea. |
Lainaus:
|
Testiajo
3 Liiteet
Noniin nyt ois saatu tämäkin rojekti siihen kuntoon että metässä pääsi käymään. Viime viikolla tein pakoputken, snorkkelin ja kiinnitin turvakaaret. Näistä kuvia myöhemmin.
Auto toimi odotettua paremmin siihen nähen kun pienessä kiireessä teki viimeset jutut ennen mettään lähtöä:o. Alusta pelittää tosihyvin metässä pehmee ajaa ja tielläkin oli iha ok ajettava:cool:. Ainoa vika oli että alkoi lämpöjä nostaa joka ilmeisesti johtui liian ahtaasta snorkkelista ja hieman tukkeisesta syyläristä:confused:. Tästä on hyvä jatkaa ja parennella. Seuraavaksi sitten ruetaan vaihtamaan akseleita ja kone lähtee työn alle kun koulut alkaa |
4 Liiteet
Turvakaarien kiinnitykset tein loppupeleissä tollasilla pultti liitoksilla. Kaaret purkautuu nyt kahteen osaa, katolle täytyy vielä tehä ristituki että ei ihan heti nitkaha sellai ettei sais enää pultteja kiinni:D. Snorkkelin tein tollasesta 60mm sisäreijjällä olevasta putkesta, jonka joutuu tekemääm isommasta vielä uusiks. Pakoputken tein tollei että jää sopivasti runkoaisojen tasolle:cool:
|
Akselit vaihtoon
2 Liiteet
Nyt on aloteltu kovaa vauhtia rakentamista että saahaan auto Finland trophy retroon kisakuntoon:cool:
Tuos toissa iltana alotin etu akselin vaihon. Akseleihi tilaan vielä uuet laakerit/stefat/tiivisteet ja herkistelen lukkovivut:cool: |
1 Liiteet
Taas pyörilläään:rolleyes: etu akseli ois nyt vaihdettu ja enään ei puutu kun lukko vivut mitkä varmaanki sovitaan johonki päi kojelautaa. Tuli myös tuossa yks päivä käytyä hakemassa käyttis projekti dx corolla:cool:
|
4 Liiteet
Paljon on keritty tekemään mm. Taka akseli vaihettu pitää se vielä ottaa auton alta pois ja hitsailla saumat umpee sekä tehä levyjarrut. konekkin otettu työn alle kun koulut alkoivat. Kampura oli menny poikki muttei ollu onneks muuta tuhoa tehny. Koneeseen tulee kaikki uuet laakerit ja tiivisteet. Osia odotellessa tuli lasikuula puhalettua koneen osia ja nyt saatu vähän jo väriäkin pintaan.
|
5 Liiteet
Suhkot kovalla kiireellä koitettu rakentaa ja jonkuverra saatu tehtyäkkin. Nyt ois hitsattu ja maalattu akselit ja laitettu paikalleen seuraavaks pitäs niihin kehitellä paineilma sylinterit käyttämään lukkoja.
Sisälokarit tein myös uudet kumista ja 2mm pe muovista. Vinssin narulle tuli tehtyä ohjuri jakolaatikon pulttejen alle. Vielä täytyy vesijohtoputki viritellä ohjureiden väliin. Lopuks kuva vielä kun on turvakaaret maaleissa:cool: |
Hyvän näköistä :eek:
|
Hyvältä näyttää :D. täytyis itsekkin kehitellä jotain tämän kaltaista
|
4 Liiteet
Viime viikolla tuli tehtyä vähän murros jumppaa ja siinä samalla vaihoin uuet stefat / laakerit ja tiivisteet etu akseliin.
Sunnuntaina päästii metäs käymää ajelemas vikoja ulos eikä ihan turha ajo reissu ollu kun tukivars meni poikki:D nyt tehään uuet saumattomasta höyryputkesta niin jos ne alkais kestämää:rolleyes: |
Kiinnostaisi jonkinlainen tarkempi selostus vinssinarun juoksutuksesta/vinssin asennuksesta, ilmeisesti naru kulkee silmukoiden kautta takaa eteen tuossa 11.9. laittamassasi kuvassa ? Jos jaksaisit jossain välissä laittaa vaikka kuvasarjan vinssiltä kitaan asti eli kuinka toteutit sen. Miettinyt samanlaista viritystä itselleni. Miksi muuten ajattelit laittaa vesijohtoputken ohjureiden väliin...tulee mieleen jos sinne tukkoutuu esim kivi tai muta jäätyy talvella putken sisään...vai tarkoitatko jotain putken puolikasta suojakuoreksi...?
|
Lainaus:
|
Hyvä kiitos ! Kuvia odotellen sitten ja kerro käyttökokemukset virityksestä kun saat joskus sen testattua eli mikä toimii ja minkä ehkä tekisit toisin.
|
Vinssiä
4 Liiteet
Tässä muutama kuva ja vähän juttua vinssin asennuksesta.
Vinssi pedit on 8mm tavaraa pienillä reuna jäykkäreillä. Näihin poraan vielä muutamat raacinki reijjät. Kita on tehty 47mm höyryputkesta mikä katkaistu keskeltä ja välille hitsattu sopivan leveetä lattarautaa ja kehikon sisälle hitsasin isot ketjulenkit ohjureiks. Kehikko on siis sitä varten että saatiin palkki pysymään umpinaisena. Jakolaatikon kupeesee tein ohjurin tuollaisesta nostolenkistä. Ohjuri on hitsattu 4mm paksuun palikkaan joka on pulteilla jakolaatikon kupeessa kiinni. Etu palkkiin tein kidan tuosta samasta 47mm höyryputkesta jonka toiseen päähän hitsasin rälläkällä muokatun vetolenkin ja toiseen päähä jonkun vanhan laakerin sisäkoolin jolloin sain molemmista päistä pyörtävät ettei naru hankaudu rikki. |
4 Liiteet
Lukot tein paineilmalla toimiviks ja tällä viikolla tein sylintereille kiinnikkeet sekä painekatkasialle, paineensäätimelle ja säiliöt tein valmiiks kanssa. Vielä täytyy laittaa virtauksen säädin ja vetää letkut. Kytkimet tulee on/off malliset missä paine liikkuu molempiin suuntiin eli lukko laitetaan paineella päälle ja otetaan paineella pois päältä.
|
Hyvä...auttaa jonkinverran vinssiasennuksen suunnittelussa. Kiitokset !
|
5 Liiteet
Paljosti on tullut kaikkee tähänki tehtyä mutta ei oo pahemmin kerinny päivittelemään tätä Topikkka.
Ennen retroo tuli laitettua vähä kaiken näköstä että saatiin sellaseen kuntoon että uskalsi kisaan lähtä. Lisä Valoja tuli vähä joka suuntaan ja ajovalotkin sain paikalleen mutta niitäkin vielä muokattava että on hyvät ja hienot omaan mieleen. Pienen pohjapanssarin tein kanssa nopeesti ettei jakolaatikko menis palasiks rymytessä, tätä vielä jatkojalostan sellai että on koko pohja panssaroitu. Taakse laitoin myös Suzuki vitaran etusatulat ja hiluxin Etulevyt. Takanapaa joutui sorvaamaan ulko kehältä pienemmäksi että sai levyn paikalleen. Retro meni suhkot hyvin siihen nähden että autoon tehtiin paljon parissa viikossa aika kiireesti. Remonttiakin tehtiin:D alku tunneilla laturi hajos sen jälkeen oli lämpö ongelmia ja kaiken kruunaa hajonnut murros aamupäivästä:p |
Mitkäs jouset sulla takana on. täällä päättämisen vaikeus :D
|
Lainaus:
|
4 Liiteet
Pienen hiljaiselon ja testiajojen jälkeen on hiluxi purettu melkein osiin ja ruettu parantelemaan entistä versiota.
Pyörät vaihtuivat37/13/15 boggereista 39,5/18/15 boggereihin. Vanha moottori myytiin pois tilalle tulee volkkarin 1.9tdi 12mm nestepäällä sekä 2.5l tdi koneen vnt ahtimella ja race suuttimilla. Koppaa siirrettiin 10cm taaksepäin ja tekniikkaa kokonaisuudessaan 15cm taaksepäin että saadaan tekniikka akseleiden väliin ja painosuhde paremmaks sekä viimesetkin ylitykset pois keulasta. Profenderiltä tilailen bypass typpikepit kunhan niitä saapuu varastoon. Niin pääseepi kierrejousista eroon ja samalla lähtee painoa jonkun verran poikkeen.:cool: |
Nyt on asiallista puuhailua!
|
2 Liiteet
Pää kaari ja hieman lava putkia saatu tänää taivuteltua sekä tuli katottua paljonko se pyörä nousee:cool:
|
1 Liiteet
Pää kaareen vähän tukea ja samalla suunnittelin tulevia tankkeja:rolleyes:
|
1 Liiteet
Hieman suunniteltu tulevaa lavanmuotoa:confused:
|
Hyvältä näyttää !
|
3 Liiteet
Nyt alkas olemaa lava muodossaan vielä valojen upotukset ja sisälokarit yms:rolleyes:
|
3 Liiteet
Tänään tuli raavittua vanhat jousikorvakkeet ja muita ylimääräsiä korvakkeita rungosta sekä akselista. Ja tilalle tuli taivuteltua putkia tuleville typpikepeille:cool:
Runkoa pitää kaventaa/loveta että mahtuu 2,5" bypass typpikepit liikkumaan. |
3 Liiteet
Tuli hiluxiakin käyettyä tallista ulkona. Ulko kuori alakaa olee suunnilleen muodossaan etupäätä vielä muokkaan sellain settä putki kiertää kaaren reunaa samalla tavalla kuin takana
|
5 Liiteet
Etupään korvakkeet tuli tehtyä tolppia varten valmiiks. Konepeltiin joutuu pienet skoopit tekemään että tolpat mahtuu paikoilleen:o
|
4 Liiteet
Töissä tuli uudet tankit hitsailtua läjään. samalla tuli opeteltua tig hitsaamista:D vielä pitää tilailla hitsattavia alumiinisiä an10 liittimiä tankin imu ja paluu linjoihin. Täyttö tulee pultattavalla huohotin korkilla.
|
3 Liiteet
Pe-laserilta saapui välilaippa 1.9tdi ja hiluxin laatikon välille. Laippa on 10mm paksua 355 terästä. Näitä saattaa tulla jossain kohin myyntiin.
Saksan maalta oli myös saapunut profenderin triple bypass typpikepit:p viikonloppuna tarkoitus saada tolpat auton alle:cool: |
Lainaus:
Oletteko muuten punninnut 1.9:sin ja 2L:än painoeroa? |
Lainaus:
|
2 Liiteet
Takatolpatkin sain viikonloppuna paikoillleen. Runkoon joutu tekee aika ison kolon että tolpat mahtuu olemaan ja ettei rengas ota tolppiin kiinni.
|
1 Liiteet
Nyt ois volkkarin moottori hiluxin laatikossa paikoillaan. Seuraavaksi pääsee sitä mallailee paikoillee:cool:
|
4 Liiteet
Moottori ja laatikko paketti tuli nostettua hollilleen. täytyy jonkunmoiset moottorin kannakkeet rakennella uusiksi sekä siirtää vaihdelaatikon korvaketta kun tekniikka siirty noin 10cm taaksepäin jolloin saan auton mahollisimman keskipainoseks.
Ahasta tulee olemaan pakosarjan ja uuden isomman ahtimen kanssa sekä isonnetun imusarjan kanssa mutta eiköhän niillekin tilaa saada tehtyä. |
5 Liiteet
Nyt ois saatu kytkin toimimaan joka vaati että volkkarin vauhtipyörään istutettiin hiluxin paineasetelma sekä kytkin levy. Kytkin kopasta sorvattiin 9mm pois ja painelaakerille tehtiin uusi pidike joka on 25mm vakiota pitempi.
Konetta siirrettiin vielä jonkun verran taaksepäin kun muutin vesilähdön kannen takanta erillaiseksi |
5 Liiteet
Moottorin korvake piti tehdä uusiksi toiselta puolelta. Toisella puolella sai hyödynnettyä vakio korvakkeen.
Keulan putket muokkasin suojaavammaksi sekä isommiksi ettei pyörä ota kaariin kiinni |
4 Liiteet
Viime viikollabtuli hitusen sutastua maalia niskaa ettei ihan niin kesken eräseltä näyttäs:o värit sattu omaa silmää aika hyvin mutta esim vanteet vielä maalataan uusiks samoin kaaret maalataan vielä kunnolla ja koppa loppuun sitten kun sen aika on.
Seuraavaksi ruvetaan keskittymään tekniikkaan että saatas auto siirto ajokuntoon ei tarvitsis aina työnnellä tallista poikkeen ja takasin talliin. |
Tää on kyllä hieno :eek: Herättää samalla pientä kateelisuutta.
2011 piti meidän tehdä pikku porukalla hiukan samantyylinen Hilux. Lupaavan alun jälkeen projekti jäi kesken. https://forums.offipalsta.com/pictur...ictureid=79224 Jatka samaan malliin vaan. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Biltemasta saa noita hitsattavia AN10 liittimiä.. Nytku on hienot tankit ja kaikki, niin tilatkaa ebaysta tmv hitsattava kaula+korkki tohon tankkiin. https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1XcefQ...Tank-BLACK.jpg |
4 Liiteet
Hiluxiakin on tullut rakenneltua viikonloppusin enempi ja vähempi mutta topikin päivittely jäänyt vähäsemmäksi.
Pakosarjan tein kokonaan uusiksi että saatiin uusi isompi (2.5l TDI Audin vnt ahdin) mahtumaan paikoilleen ettei ottais tolppien korvakkeisiin kiinni. Imusarjakin muokattiin vähän fiksummaksi jolloin saadaan ahtoputket vedettyä siististi. |
4 Liiteet
Viime viikonloppuna sain mallailtua vähän ahtoputkia paikoilleen pitää ne vielä tigillä hitsailla kasaan. Myös vesiletkut tuli vedettyä ja turbolle tehtyä öljy paluu sekä paineletku. Vielä pitäisi sähköjä vedellä jonkun verran ja polttoaine linjat vedellä niin alkais olemaan mahdollista koittaa käynnistellä ekoja kertoja 1,9tdi koneella:cool:
Sitten tuli myös takaseinään tehtyä pieni syvennys että sai hieman lisää sisätilaa. Samalla tuli myös mallailtua vinssien sekä akun paikkoja |
Kuinka oot toteuttanu tuon vnt ohjauken?
|
Sivu luotu: 16:52 (GMT +2). |