![]() |
Offipalsta istuinsuojat
Selailin vanhoja keskusteluja joskus ja huomasin että oli puhetta palstan logolla varustetuista istuinsuojista. Itselläkin olisi taas tarvetta jokuselle istuinsuojalle joten kyselin piruuttani Bellabit OY:ltä (http://www.bellabit.fi/tuotteet/istuinsuojat/) paljonko maksaisi isompi määrä noita ja tässä on vastaus:
"Perusmallin suoja maksaa 1-10 kpl. 24,50/ kpl. ja 11-25 maksaa 22,50/ kpl. ja esim 50kpl maksaa 18,50. Turvatyynymalli 29,50/ 28,50/ 24,50 samoissa määrissä. Logon ohjelmointi maksaa 25 euroa. Logon brodeeraus maksaa 5/ 4/ 0 noissa määrissä. Nuo mallit käy normaaleihin yhden istuttaviin penkkeihin, autot/ pakut/ kuorma-autot jne penkin leveys max n 55." Olisko porukalla kiinnostusta jonkunlaiseen kimppatilaukseen? Jos sitä Offipalstan logoa mielii tuohon niin olishan se hyvä saaha useempia kiinnostuneita jotta tuo brodeerauksen ja logon ohjelmoinnin hinnan sais pienemmäks yhtä suojaa kohti. Värivaihtoehtoja tuolle suojalle on tummansininen, tummanvihreä, tummanharmaa ja musta. Tässä vois keskustella noista ja heitellä ideoita yms ja kertoo jos on kiinnostusta porukkatilaukseen. :) |
olis tarvetta suojille ja pitää kavereilt kysellä,mut näil näkymin 2kpl
|
"mulla" on toi logo edelleen paita ja tarrahommien jäljiltä silleen valmiiksi ohjelmoituna ainaki tohon paikallisen brodeeraus/painofirman laitteisiin että voin toki kysyä sieltä sen tiedoston niin säästyy se suunnittelun vaiva, ja tarvittaessa vaikka painamisen/neulomisen hintaakin jos vaan jostain niitä suojia saadaan
|
Tilataan 3kpl
|
kyllä toki voidaan ottaa jokunen, ainahan niitä tarttee. jos ovat kunnollisia, eli istuvat penkkiin hyvin... ettei tartte viritellä ja laittaa uudestaan joka kerran jälkeen, ku istut ja nouset ylös
|
Parillekappaleelle ois käyttöä
|
Kannatetaan.. useemmalle käyttöä.
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Vois parilla kokeilla.
|
Minulle myös kaksi.
|
Mulle 2kpl... :)
|
Samat 2 tänne
|
2kpl
|
Täällä kans ostaja 2 kpl
|
Minkälainen materiaali on kosteuden pidättämisen suhteen?
Syksyisin on jatkuvana ongelmana penkin kastuminen, kun vesi/lumisateen kastelema ukko menee autoon ja siirtää vaatteistaan sadeveden penkkiin. Talvella pakkaskelillä on ainakin selkä työn tekemisestä märkänä ja penkki ottaa senkin vastaan. |
Mulle 2kpl tumman harmaa tai musta.
|
2kpl kans
|
2 kpl kiitos :)
|
Lainaus:
saaksä udeltua missä muodossa ne haluais sen tiedoston niin voin kattoa miten onnistuu |
Jos tämä käyntiin saadaan potkittua, niin tumman harmaana 2 pcs. tännekkin.
Kuinkas tuo väri homma. Eli onko tilaus määrät per väri? Ei sillä että hinnat kovempinakaan karvaakaan laadukkaammista päällisistä... JiiPee:lle: jos enstex:siä niin kuin linkissä mainostetaan, niin pitää kyllä "normi kosteuden" poissa penkistä. |
Pari kipaletta kelpais tännekki.
|
Ja tänne kolme kipaletta...
Mikä väri ja tekstin väri? |
2 kpl, musta
|
Tänne 2kpl, mielellään tumma harmaa.
|
No hemmetti, 2kpl tännekin, mustana.
|
Mustia neljään jakkaraan.
|
No niin kiinnostuneitahan alkaa olla aika paljon. :) Jos 50+ suojaa sais teetettyä, niin itse suojan kappalehinnaks tulis tosiaan toi 18,5e jos ei turvatyynymallia ota. Brodeeraus olis tossa 50 kappaleen määrässä ilmanen sitä ohjelmointia lukuun ottamatta, joka sekin tosin tekee 50 kappaleessa lisähintaa sen 50 senttiä suojaa kohti.
Tuolta firmasta sanottiin, että kun saahaan logo niille ja ohjelmoitua niin tilaaminen menis sillä lailla, että jokanen halukas tiettyyn sovittuun päivämäärään mennessä täyttää ite ton tilauslomakkeen tuolla sivulla, ja laittaa siihen tietyn viitteen. Tällöin jokainen saa maksaa ite suoraan tuonne ilman välikäsiä, ja suojat lähetetään jokaiselle yksitellen. Toimituksen hinnaksi tulisi 8,5 euroa matkahuollon bussipakettina, eli noudettaisiin lähimmästä asiamiespisteestä. Tuosta ohjelmoinnin hinnasta, kun sen kerran ohjelmoi niin myöhemmin jos tilaa lisää näitä, niin logo on siellä valmiina jatkotilauksia varten. Eli uutta kustannusta ei tule, jos vaan logo pysyy samana. :rolleyes: |
2kpl himottas, mustana :), viitettä ootellessa
|
2kpl mustana kiinnostas
|
Hep
2 KPL tumman harmaana. Ilmeisesti ei väreillä väliä tuon tilauksen määrän kanssa?
|
Mustia suojia 2kpl
|
Kartutanpas minäkin tilausmäärää,
2kpl tumman harmaata voisi jeeppiin istutaa,, :D |
++
Heti, kun on tieto minne pitää maksaa niin 2kpl tummanharmaata suojusta lähtee tilaukseen.
|
joo pari vois ottaa mustia.
|
Mustia 2 kpl, kiitos. :D
|
Kaksi kappaletta ja mustana
|
Oliko Rytarilla minkänäkönen toi painokelponen logo? Sitä tässä pähkäilin, että tarttis varmaan olla oransseilla reunuksilla se teksti, niin kun tossa sivun ylälaidassa olevassa palstalogossakin, että erottuu mustasta / harmaasta suojasta? :)
|
Mustia 2kpl.
|
Mustia 2kpl
|
66 jo ?? ja mulle myös 2kpl.
|
Mää otan 5x
|
Kyllä mäkin tähän voisin lähteä mukaan kahdella suojalla
|
No perskeles 2kpl tumman harmaita....................:D:D:D:D:D
|
Lainaus:
mutta mustaan suojaan kun laittaa hopea ja harmaaseen mustan... |
Näin minulla
Vasemmassa yläkulmassa nään Offipalsta tekstin mustana keltaisin reunoin ja .com lukee punaisella. Korjatkaa ihmeessä jos olen tullut värisokeaksi :D ??? ModernBlue tosiaan itsellä käytössä, muut liian kirkkaita minun silmille...
|
Lainaus:
|
2kpl mustana.
|
jospa mäkin 3kpl mustana
|
mustana 2 kpl tännekin..:)
|
No missä ois kuva, minkä näköinen siitä logosta tulee?
|
Kaksi kappaletta mustia tännekin. :)
|
Mä otan kans 2kpl mustaa
|
2 mustaa
|
Et ole värisokea.
Lainaus:
|
2kpl
|
2kpl mustaa
|
2kpl harmaata perusmallia.
|
Lainaus:
Ohjelmointia varten tarvitsemme hyvän jpeg tai pdf kuvan. Ei olis varmaan huono vaihtoehto toi hopeinen/harmaa teksti, mut sillä ajattelin tota oranssireunaista, et tulis molempiin samanlainen, ja varmaan erottuis vähän paremmin noilla oransseilla reunoilla. :confused: Tätä siis tarkotan: http://www11.pic-upload.de/16.02.15/yr1o2arsmien.png |
Lainaus:
|
Tämä olisi minun mielipide
1 Liiteet
Lainaus:
|
Hyvä pointti ajelijalla. Tuossa paidassa näyttäs ainakin tosi hyvältä toi vaalean harmaa teksti. Jos tuo tumman harmaa on noin tumma kun tuossa noiden videossa, niin luulis että vaaleenharmaa tekstikin näkyis tuossa vielä hyvin :confused:
https://www.youtube.com/watch?v=R9Qhvd7VZVc Ite ainakin olisin sen kannalla, et samanvärisellä logolla olis kaikki suojat, niin pääsee vähän helpommalla. |
Ite ainakin olisin sen kannalla, et samanvärisellä logolla olis kaikki suojat, niin pääsee vähän helpommalla.
Samoilla linjoilla, ( Nyt vaan kauppa lukkoon ja tilaukseen ):D:D:D:D:D |
minä otan kanssa 2kpl
|
Noo millos näitä alkais saamaan?? :D
|
4 kappaletta kelpaisi.
|
Lainaus:
|
Miten etenee
Kuka tämän homman nyt hoitaa? Ja onko tämä homma ok Offipalsta.com puolelta vai tuleeko tekijänoikeusjutut vastaan vai? Ei kai tuo kumma juttu ole sähköpostilla lähettää kuvaa/tekstiä ? Voin minäkin asiaa alkaa hoitamaan jos kukaan muu ei ?
|
Mää oon tuonne firmaan ollu yhteyksissä ainakin, ja tosiaan kyllä logon laitan menemään kun nyt löytys mielipidettä että minkälaista laitetaan? :)
Tarpeeks vaalea logo (joku vaaleanharmaa tms.?) näkyy varmaan aika hyvin tuossa tumman harmaassa istuinsuojassakin.? Ja tosiaankin jos Offipalstan ylläpidolla on jotain tätä asiaa vastaan niin kertokaa ihmeessä... |
Lainaus:
|
Harmaalle mustaa ja mustalle harmaata, Mikä täsä nyt taas yhtäkkiä on niin vaikeeta :D:D:D:D:D
|
Lainaus:
|
X4 :D:D:D:D:D
|
Lähinnä tuota vaan aattelin, et kun tummanharmaan ja mustan välillä ei loppujen lopuks kauheeta värieroa oo tuon firman videon (https://www.youtube.com/watch?v=R9Qhvd7VZVc) mukaan, niin parhaiten saattais erottua molemmista tollanen vaaleenharmaa teksti, mitä tossa Ajelijan kuvassakin on paidassa. Mustalla tekstillä ja tummanharmaalla suojalla luulis olevan niin vähän kontrastieroa et erottuis tuo teksti varmaan aika heikosti? :confused:
Laitoin kyselyä taas tuonnepäin, mm. tuosta värierosta ja siitä saako eriväriset tekstit samalla hinnalla ja niin edelleen, kerron sitten tänne kun saan taas vastausta. Muutenhan tää alakaa olla melkolailla sitä vaille kun lähettää logon tuonne, ja sopii sen päivämäärän mihin mennessä tuonne sitten saa tilauksen käydä tekemässä ennenkun alkavat tekemään. :) |
Harmaan eri sävyt lienee pop...
|
No niin, ei tule kuulemma lisämaksua jos on erivärinen logo erivärisissä suojissa. Tota logoa kun värkkäilin (kiitos offroadjouni! :) ), niin huomasin että tuollanen vaaleanharmaa logo näkyy kyllä hyvin tummanharmaata tai mustaa taustaa vasten, että helpoimmalla pääsis kun laitetaan kaikkiin samanvärinen logo. Vai onko jollakin kovasti vastaan sanomista?
Näyttäis siis hyvin pitkälti samanlaiselta kun tuossa muutaman viestin ylempänä olevassa Ajelijan viestin liitetiedostokuvassa. Jos sellanen on kaikille OK niin pääsisin lähettelemään tuon logon ja saatais asiaa sit eteenpäin? |
Ei muutaku homma etiä päin, selkee näin. Jos tästä mielipiteitä ruvetaan vaihtelee niin veikkaan että tilausta ei saada aikaseks :D
|
Joko saa pian tilata?
|
Up!
|
Lainaus:
Kaikki ketkä ovat nyt näitä halukkaita saamaan, täyttäkää tämä tilauslomake http://www.bellabit.fi/tuotteet/istu...t/tilauslomake 8.3 mennessä! Ja laittakaa TILAUSVIITE kohtaan OFFIPALSTA.COM! Näin siellä tietävät tehdä brodeerauksen palstan logolla, ja palstahintaan. Logossa "Offipalsta" on hopeanharmaalla ja ".com" punaisella, eli erottuu kyllä. Hinnoittelu menee niin että jos määräaikaan mennessä on tilattu yhteensä esimerkiksi 80 suojaa, tulee yhdelle suojalle hinnaksi 18,80e (sisältää brodeeurauksen ohjelmointimaksun). Brodeerauksen ohjelmointikulu 25e jaetaan jokaisen suojan kesken, jolloin vaikka tuossa 80 kpl tapauksessa brodeerauksen hinnaksi tulee 0,3e per suoja. Itse suojan hinta on 18,50 (Perusmalli, ei turvatyyny). Toimituskulut on 8,5e matkahuollon bussipakettina eli noudetaan lähimmästä asiamiespisteestä. Kysykää vaan rohkeesti jos on jotain kysymyksiä vielä. :) |
Tilattu 3kpl
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tilattu...
Tilasin juuri 2 kpl harmaita perusmalleja...
Offipalsta viitteellä. |
Kaksi harmaata perusmallia tilattu!
Pakettia odotellessa... |
Etupenkki x2 ja takapenkki x1 mallit tilattu. :)
|
2x harmaata tilattu.
|
Kahteen Toyotaan tilattu perseen aluset :)
|
2 kpl tilattu patrolliin:D
|
2x tilattu kinkkurasiaan. :D
|
Tilattu 2kpl
|
Tilattu 2kpl
|
tilattu 1kpl perusmalli ja 1kpl leveä etuistuin päälliset
|
Pari perus mustaa tilattu.
|
2 mustaa ja 2 vihreetä tilattu.. perusmalleja..
|
Perusmallit tilattu 2kpl mustia.
|
Perusmallia tilattu..:)
|
2 kpl tilattu.
|
2 perusmallia ja 2 turvatyynymallia pistetty tilaukseen :)
|
2 perusmallia tilattu.
|
2 tt mallia lähti tilaukseen
|
| Sivu luotu: 14:46 (GMT +2). |