![]() |
|
Mitä korjasit tänään? 2015
Mönkkärin etuvetareiden suojagummit, kun vanhat oli lumi ja jää vieny mennessään
|
hj:n takalukon herkistelin. Oli linkut aika pahasti jumissa. Koeajolle lähtiessä meni jarrupoljin pohjaan. Putki halki taka-akselilta.:mad:
|
Lasten mönkijään bensaletkun vaihdoin,10 min homma kun piti katteita raotella mutta nyt on poika driftaillu jäisellä pihalla melkeen tankillisen jo eikä meinaa väsyä millään :)
|
Ladan jarruremontti saatu valmiiks ja muutakin pientä tehty mm laatikkoöljyt ja penkin kiinnitykset..
Alkuviikosta pitäs muutama reikä tilkitä umpeen ja toimiva kiekkamittari kiinni, sitten olis leiman haku ja pääsee taas nappiksella ajeleen. :D |
05 a6 guatron:n Pissivän ohjausvaihteen. Tai uusi osa tulee huomenna.
Mutta en suosittele kenellekkään isoräpyläiselle:D Sit ibiza cubraan nopeus/abs anturi katkenneen tilalle+Jarruvika(kojetaulussa vilkuttaa jjarruvaloa+piippaa satunnaisesti) mitä vaginan merkkiliike oli pari kertaa yrittänyt tuloksetta korjata. Jarruneste oli vaan vajonut alas kun palat oli niin loppu,Terveisiä vaan sinne huoltoon torveloille jotka oli kuitenkin laskuttanut 0,5 litraa dot5 ;). |
AteGoon vähän huomiota:
- ratskin päivitys ihmisen ymmärrettäväks - virtaspisteitä ohjaamoon - keltavilkut hytin ja lavakaaren kulmiin - lämmityslaitteen esivastuspaketin takaisin asennus, korjattu palaneet lämpösuojat, nyt on taas 4 nopeutta puhkurissa - pientä sipistelyä Jatkuu huomenna, kun on tallin lämmössä sulamassa, on hyvä puuhia ... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=168488 (on muuten aika kiva kun mahtuu kaks kuorkkia yhtaikaa talliin) |
Ihan oftopic korjausta
Korjasin vuotavan p*skapytyn venttiilin, ei jää enää veskissä pytty lotisemaan huuhtelun jälkeen. tähän asti täyty pitää pöntön sulku kiinni...
|
Hodarin kannen kasailin ja Vitosta kiristelin vetarin mutterin, kun oli jo toista senttiä klappia renkaassa ja syönyt kudokset poikki.. :rolleyes:
|
Vaimon A-mesen takajarruja taas vaihteeksi. Pinnat ruostuu irti jarrukengistä.
|
Lyhensin 5 kpl nuolia sopivaksi omaan vetopituuteen.
|
Vaihdoin mersuun jänniteensäätimen, ny lataa taas. Oli vanha jo aika lopussa, ei toinen hiili ollut ottanut, ku ihan ujosti kulmalla kiinni...
|
Lainaus:
Mutta Koska meinasit hj:ta korjata :) ? |
Lainaus:
|
Bj:n takaoven salpakoneiston. Tanko oli poikki. Pari sisävaloa virittelin myös.
|
Nassey Bergusonnista...
Tuulilasin pyyhkimen varsi ja sulka sekä päävirtakatkaisijan vaihdoin päivällä uuteen... ;) hirveitä on nuo rojektit nykyään... :eek:
|
Käyttikseen "uudet" nastarenkaat.
On toi maastotunkki vaan hyvä noiden renkaiden irrroitukseen vanteelta. |
Lavaransusta ehjäilin lämmityslaitteen esivastuksen vaihtamalla uuden tilalle, on sitten foortin insinöör keksinyt paikan esivastuksellle..... kuskin etuvalon vieressä popniiiteillä kiinnitettynä :D :D :D Pakkikatkaisijan vaihdoin samaan rykäsyyn, kelpaa taas peruutella kun on valoa...
Nii, mittaristosta tuli vaihdettua palaneet valot tuossa ohessa kun etsin esivastusta..... |
Meseen uudet iskaripallot.
|
Uuden sisärenkaan vanhaan Bf seiskapuolikkaaseen. Pertana pitäis investoida tubeless vanteisiin.
|
Rangetojotaromun juuttuviin römpereihin putsaus+uuet kalvot ja kaik tiivisteet. Ja patrolliin kusipojan laittelin toimimaa.:)
|
En varsinaisesti korjannut vaan rakensin uutta hj,n koria ilman piirrustuksia silmät punasena hitsannu jo viikon eikä loppua näy.
|
Toyota crown rs50:sen kaasutin tuli putsattua keltaisesta mönjästä+patrollin yläkerrankin sain toissa päivänä kasaan.
|
Vitoon puhaltimen moottorin.
|
Vamaan verkkoterän tiputus ja jäärata volvoon sähköflekti viskon tilalle (ainakin +1hp :D)
|
Lunta
Tein traktorilla talven ensimmäiset lumityöt. nyt pääsee taas pihaan vajaavetoisella.
Ja k.o lumityökoneesen vaihdoin vesipumpun, painoi muuten 7,4 kg :rolleyes: Ja korjasin myös 3 öljyvuotoa hydrauliikasta, 2 onnistui, kolmas ei. |
Vaihdoin Corollaan ajovalon polttimon. Melkoinen urotyö! :D
|
Corollaan jakoremmi ja kammen stefa. Jos nyt taas hetken pääsis ajelemaan. Kovasti viereisen pilttuun Hj jo huuteli hitsaria...
|
Jeep on vähävikainen auto.
Vaihdoin takalasin pyyhkijänsulan. :p
|
scanian telinnostin tuli korjattua..
|
Tänään tuli rehkittyä.....aivan mahdottomasti.
V-mäinen vika renkaassa tuli korjattua. Ilmat pakkaantu noin viikon jälkeen täytöstä vain renkaan yläosiin, alkoi vuotamaan jo viime vuoden puolella. Epäilin ruuvia tai naulaa....Vian vuoksi tuli hankittua tubeless paikkasetti ja onnexi myös uusi venttiilin sielu. Ei löytynyt naulaa eikä ruuvia. Korjaantui venttiilin vaihdolla. |
Lainaus:
Onks kuvii ?? :D |
Mulle kävi samalla lailla ja onnex venttiili oli yläpuolella
http://i1367.photobucket.com/albums/...ps04e78c12.jpg |
Vihdoinkin kun sai talliin tilaa ja Vaggilainen käväs siä ensi niin Jeep GC WJ:n kolmiotukivarren korinpuoleset puslat, kallistuksenvakaajan kumit ja "koiranluut".
Aikalailla muuttu "amerikanlöllön" perse vakaammaks :D |
rellun luukku
Patongin pätkän takaluukun muutin jälleen aukeavaksi.. oli lukko levinnyt sinne sisään..
|
Lainaus:
Nyt uudet osat Italiasta paikoillaan, vielä kun saa paneleiden nippelit niin saa nekin kiinni. |
Hah! Näitä ranskalaisia/italialaisia ei vissiin ole tarkoitettu pakkaseen!!
Pitäs joku pizzauuni olla missä yön säilyttäs.. |
Lainaus:
Lämpökaapeli oven sisälle ja invertteri kuskin takajalka tilaan Toi lämpökaapeli ei muuten välttiinsä ois tyhmempi idea etenkin kun joissain autoissa käsittääkseni tietää, et ilma laskenut pakkaselle kun kuski tulee taklaamalla autosta ulos samalla kun sen asentelee niin laittais lämpöeristettä ulkopeltiin |
Eilen hitsailin Bj:n kattolaiturin revenneen sauman, ja suhautin telineeseen uuden värin pintaan. Tuskimpa pysyy sinkityssä pinnassa, mutta onpa hetken siistimpi. Tänään hissasin laiturin katolle. Aurausvaloja askartelin tellingi reunaan ja varapyöränkin sain paikoilleen. Nyt mahtuu taas mettäsukset kyytiin.
|
Eilen oli kevyttä harrastamista, jeeppiin ajovalo- ja parkkipolttimon vaihtoa ja itäautoon (mazda) öljyn vaihto. Pontiacin pyöränlaakerit ja vetarit oottelis asennusta, mutta saas nähdä miten käy kun Tare huhuili et punkalle pääsis tänään...
|
Transportteriin tuli umpiot vaihdettua.
|
Tv:n kakeen uudet paristot. :cool:
|
Mulkorollaan vaihoin jakoremmin ja ulomman vetarin nivelen. Molemmat potki vastaan, no jakoremmi ei niinkään, mut piti työpaikalla romuista hitsailla ulosvetäjän tapainen että sai hihnapyörän irti.
Mut toi vetarin nivel... :mad: Kertokaas viisaammat miten se lähtis vähimmällä tuskalla jos ja kun on ilmeisesti joku mukana tullut liian ohut lankasokka joskus kumin vaihdossa tungettu väliin? Oli ulosvetäjä ja varmasti päälle 500Nm mutterissa ja ei mitään vaikka antaa moskalla kaveriks. No laikkakoneesen en löytäny firman varastosta kun hiomalaikan niin sai tovin vinguttaa että sai lovee kylkeen. Sokkaakin sai raplattua pätkissä pois, mut silti oli kait jo sokkauran reuna tyssääntyny ku ei vaan irronnu. 2 tunnin pieksämisen, raplaamisen ja vinguttamisen jälkeen antautu vihdoin. Laikkaa kai tollaselle joutuu joka tapauksessa antamaan, mut mistä kohasta se helpoiten aukeis? Ja millä välttäis vastaavan ongelman jatkossa? Leveydeltään jämpti sokka mikä ei turhan paljoo pullota urasta? |
Lainaus:
mie kans ropasin vähä rengastöitä.. vuoti ilmat hissuksiin pihalle yks noist irokeista, pieni tutkinta paljasti vuodon kumin ja vanteen väliin vanteen takapuolelta, painoin hiuka irti vanteelta, putsaus ja ilmaa sisään.. näkys loppuneen tuo vuoto... jatkossa näkee pysyykö pidempäänkin vai oliko vaan hetkellinen helpotus... ps. Onneks ei tarvinnu alkaa purkaa noita beadlockkeja, ei oikein toi tulehtunu ranne tykkää kiertoliikkeistä :( |
Corollan bensapumpun vaihdoin, niin sai sähköisen jälkiviritelmän hitolle...
Ja kadonneet vilkut ja lataus tuli etsittyä, sit olikin pakko lähtee ruopimaan. :D |
Naikkosen corollaan konepellin lukon herkistelyä,kun kuulemma pelti irvisti jotenkin oudosti.:D
Eli tuulihakaan voi luottaa,Näissä uudemmissa. Välikopassa lävähti isossa hypyssä kerran pelti auki,Meni ikkunakin rikki ja katto ryttyyn ja sydän hyppäs kurkkuun,Vaan pysyi tiellä... |
Rouvan captivaan vaihdoin oikean etulaakerin (navan) .
|
1 Liiteet
Kaatumavammaa poteva kompura sai tukevamman jalustan alle :D
Oikein ingenjöörin taidonnäyte. ~40kg:nen moottori reilun puolen metrin korkeudella ja yhden ympäripyörivän pyörän varassa koko touhu, pari kertaa kerkes muuten kaatuun aika helposti, eipähän kaadu enään. |
*Plasmalaikkurin paineilmaliitokset vaihtelin standardinmukaisiin, ja leikkelin Cruiserin loppuunruostuneen takapuskurin palasiksi uuden tieltä.
*Kimppatallissa joku oli istunut remonttijakkarani rikki, mutta korjaaviin toimenpiteisiin ei ollut ryhtynyt. Hitsasin kuntoon. Toivottavasti jättää, aasi, istumatta toiste! *Öljynvaihto ja pa-suodin. *Kännykän kädetvapaaksinappikuulokkeet olivat jo ranneliikettä vaille roskiksessa, kun hoksasin etsiä vikaa vaienneeseen vasempaan luuriin. Ja kas, vaikkufiltteri tyystin tukossa! Taas kuuluu radio remontoidessa. |
Lainaus:
... Kyllähän ne joskus kivestää, ite oon yleensä piessyt putkeen niitä, eli sopiva paksuseinänen putki, vetari putkeen ja nivelestä kannattuu putken reunaan, siitä massiivista kalautusta pystyssä koko paketilla KIINTEÄÄN eli tukevaan lattiaan, kiveen tms, mutta eipä ne pahimmat lähde aina näinkään, ja sitten menee millisellä laikalla paloitteluks tuossa pieksemisessähän lähtee usein palasia poorin päästäkin, ... |
helvetin O- pel päätti venäjän tullissa lukita ovesa tulo kaistal auto tarkistukse jälkee :D
täti katto kontin ja ku läimäsin kontin kiinne ni plops! ovet lukossa. maliki proplem. veli antti hinas omenalla taxfreen pihalle nahkonee sen ja tullista tuli valmiiks siivous setä ja tulli ukko kattoo ku lauri laittaa lasin rikki :D ei tarvint onneks. ruukkarilla ovesta kahvan muovit vittuun ja jotai epämäärästä vetkuttelua ni pomppas napit ylös.:rolleyes: ku tapoihi ei kuulu pitää ovia lukossa saati avaimia ottaa virtalukosta... saatana ku näis uusis autois on noita turhia sähkö himmeleitä :D nii on lepposa ajella jeepillä ku virta lukkoon käy jätski tikusta lähtie kaik ja kuski ovee ei ees saa lukkoon saatikka et ois ees avaintakaan siihen :p mut tuli korjattua jotaki tänäänkin.. |
Lainaus:
|
Wartburgin startin korjaus. Solenoidinpään vaihto uuteen. Ei tarvinnut edes starttia irroittaa. Mukavaa vaihtelua, kun tuntuu, että nykyään vaihdetaan aina vaan isompia ja kalliimpi yksiköitä kerralla uuteen. Tässäkin oli vaan muoviosa murtunut liiasta voimankäytöstä.
|
840 Valmetin polttoaineensaanti ongelmaa tänään korjattua, hana purkuun ja putsaukseen, suodattimien vaihto ja suodattimille tulleiden banjoliittimien tarkastus ja putsaus. Soi kun siionin harppu sen mitä kuorman kerkesin puita laaniin tuomaan. Sen jälestä telikotelon öljynvaihto (hypoidi/hydrauliöljyn sekotus pois) tai öljyn poisotoksi tuo jäi, saa aamuvuoron kaveri laittoo roput takas ja lillittee uutta hypoidia koteloon...
|
Defeen jousi/iskarinvaihtoa harrastettu, flunssaisena etenee hitaasti mutta varmasti jumipulttien kanssa puuhastelu...pari tuntia tusaamista tallissa. Huomenna jatkuu.
|
Hiaceen etsiskelin peruutusvalot (ol yks liitin irti ja hiukan ovelassa paikassa piilossa) sekä ehjäsin kusipojan... totesin samalla että carinan pesurisuuttimet eivät käy hiaceen... (pesunestettä oli/on edelleen kaikkialla muualla paitti lasilla) :D
|
HJ61 takapyörän laakerin vaihto työn alla.
|
Lainaus:
|
Naperon napikset ("automaatit") käänsin manuaalisesti lukkoasentoon ja poistin sen "lukitusnastan", todetakseni etuperän olevan P*skana... :mad:
Ja eilen vaihdoin PA-suodattimen, ku alko meno ryytymään... |
Turbo tuli laitettua läjään uusilla tiivisteillä. Nyt pyörii kivasti ja imupesä pysyy kiinni. Ihmeen hyvähappinen oli akselikin. Viittiny es kiillottaa. Saa nyt nähä jos sen huomenna terpois kiinni ja pääsis huudattaa kunnolla, että saa rajottimet ym. säädettyä es johonkin arvoon. Viitti dynolla ihan 6krpm huudattaa. :D
|
-05 Megane, ajettu 114 tkm ja kaikki raidetangonpäät ja kaikki koiranluiden nivelet finaalissa. Duunikaverin autoon vaihdoin.
|
Siskon luupäähän uudet alapallot...
Ja tallin kompurasta laskin paskavedet lattialle, muut osakkaat ei taida edes tietää että siellä on vedenpoistohana:cool: |
Jeep on vähävikainen auto.
1 Liiteet
Vaihdoin polttimon jakolaatikon näyttöön.... :o -Tuohon vasemman vipstaakin juurelle.
|
Saatoin patrollin takas ajokuntoon. Ai että oli hymy herkässä, kun kävin pihatiellä kokeilemassa. Tyhjäkäynnillä ahdot 0,1bar ja 2,5krpm ahdot sen 0.5bar, kun ykkösellä pyörittelin. Öljyt pysy sisällä ja muutenkin kaikki pelitti hyvin!
|
Kinkkurasian raidetanko nyt rässissä oikastu ja ajovalo umpiot vaihettu.
|
Mätähommia tehty muutama tunti, pitäs huomenna vääntäytyä verstaalle jos sais valmiiks asti ja sitten pienimuotosia sähkötöitä vielä piisaa...:eek:
|
HJ60:sen korjausta. Jousia vaihdeltu ehjempiin. Pakoputki rakennettu. Huolto tehty. Vielä pitäis tutkia, miks ei kaukovalot toimi...
|
Jeeppi tuli saatettua elävien kirjoihin ja tiimin sähkövelho taikoi siihen valot:D
|
Pajeroon tuli laiteltua valoja ja tiimin sähkövelho sompaili sähöt kohilleen!
|
Defen laittoa
Ölppien vaihtoa, laatikon ja jakiksen, sekä perät ja kääntökuuliin rasvat. Tehostimen ölpät jäi vielä vaihtamatta. Koneeseen meni uudet öölöpit jo aiemmin mutta kun joku apina on vetänyt suodattimen iha s...tanan tiukalle niin jäi vaihtamatta. Kierrätetään nyt noilla hetki ja kaivetaan se suodatin sitten irti vaikka leikkaamalla jos ei muuten lähde. Jarru- ja kytkinnesteet oli testerin mukaan ainakin ok. Jäähdytysliemet tulikin jo vaihdettua kun syylari ja välijäähy vaihtui ehjempään.
|
Lainaus:
Lainaus:
Eilen audiin kuskin takalasin laitoin, kun lukitsi porukat ulos :mad: Oli muuten helppo vaihtaa lasi 4 ruuvia ovipahvi pois ja neljä pulttia niin on lasi/nostin järjestelmä kourassa :eek: Sit lasihissi alas ja uus lasi paikalleen sokka reikään ja kasaus :) Sit kuten tyypillistä mun remonteissa kourallinen osia jäi yli mut kaikki toimii :D |
Defen runkopalkkiin muutama paikkalappu tuli turattua ja sinkkimaali päälle ja karjapuskuriin vähän pikatekohengitystä - Hammeritepurkin pohjat kun löyty avattuna kaapista niin tulipahan telattua kun ei jaksanu ruveta tekemään "kunnolla"....ehkä kesämmällä sitten kun pitää puskuritkin maalata.
EDIT: Ja eilen tuli ne tehostimen öljyt vaihdettua ja sisävalo korjattua. |
Kinkkurasia kulkee taas :)
|
Hakkasin aamutuimaan patrollin takapyöränlaakerit irti. Eilen illalla kokeilin ja ei kohtuudella lähteny,niin jätin aamuun. Eihän nuo ollu sitten ees tiukassa.
|
Toissapäivänä suskasta etujarrusatulan vaihto, tänään skodelikkiin takajarrustalun vaihto, paitsi ettei Oulusta tunnu löytyvän uutta osaa.
Se oliki hauska juttu ku ajelin hapikseen toissapäivänä töiden jälkeen. Iin kohilla oli kolari, paikalla poliiseja, paloautoa, ambulanssia. Pienen odottelun jälkeen pääsi jatkamaan matkaa, ja n. 5 minuutin päästä soitto oudosta numerosta. Jätin vastaamatta. Minuutin päästä uus soitto samasta numerosta, Poliisita päivää.. "Ajelitko äsken skodalla Iin kohdilla pohjosen suuntaan? Auto pitäs viiä konttorille koneen mukaan, lokakuussa menny leima umpeen. Näytti sen verran tuoreelta että kyllä se läpi menee! Itelle kävi oman auton kans samanlailla viime kesänä. Ajattelin näin puhelimella ilmottaa niin mukavampi sulle ku se että jäät ratsiassa kiinni ja saat sakot" :D:D Kyllä oli harvinaisen rento/hyväntuulinen polliisisetä! Niin ja syy takajarrusatulan vaihtoon, eikä konttorille vientiin oli se että ei ois menny katastuksesta läpi :D Syksyllä oli päässy levyt ja palat niin ohueksi että mäntä pomppas pois satulasta, ja hajotti tietenki samalla käkkärin akselin ja hilppeet männän sisältä.. Nyt on sitte ajeltu suzukilla työmatkat, ja muut. |
Repäsin nappisladasta kuskin oven irti ja hitsailin uutta peltiä perkeleesti kerta oli märäntyny. Mutta ny on hyvä.
Etujarruletkut vaihtui myös ja sisustan sain kasaan. |
Pikkuiseen ilmojen ranskanpullaan tais löytyä jarrut. Tätä on jo aiemmin muiden toimesta runkutettu ja nyt kun se tuli tuossa tammikuussa huoltoon niin pantiin yksi poljinsylinteri tilaukseen, ja tämä taas poiki sen että ko. osa vaihtui toisentyyppiseksi --> vaihda molemmat. (yhteensä neljä sylinteriä, kaks/ohjaaja) JO tänään osat tulivat ties mistä ja tarmokkaan nestejumpan jälkeen rupes jotain jarruja muistuttavaa löytymään.
Nämä on vähän trillereitä välillä kun tilaat kalliita osia ja sit jos ei toimikkaan... ja varsinkin jos osia odotellaan viikkokaupalla. :D |
Pesukoneen moottoriin uusin laakerit 6201 ja 6202. Nyt uusimisen jälkeen on kolmannet laakerit käytössä. 5-urainen hihna piti uusia nyt ensimmäisen kerran. Rummun akselitiivisteet ja laakerit on edelleen alkuperäiset. Made in Finland Cylindalla on ikää 13 vuotta ja käyttöä on ollut paljon, kun 5-henkisen talouden pyykit on sillä pesty.
Osat kustansi nyt n. 11€ laakereihin ja 15€ hihnaan. |
Hj:n takaiskarien yläkiinnityksen. Olikin aika pehmeitä kyytiä pelkillä lehtijousilla
|
Tiiä nyt, että korjasinko? Vaihdoin Citikan C5:seen etupyörän laakerin...
|
KC:n etupyörän laakerit :)
|
Hoojiin ohjausniveliä vaihdeltu. Nyt kulkee taas omalla kaistalla :)
|
käyttö lepoon väänsin uudet takajarruputket, palkaks sain räikkälenkistä nenänvarteen ku tiukkasin pakoputkea takas paikoilleen :mad: mut onpahan taas jarrut :D
|
Defen etukardaaniin tuli vaihdettua ristikko ja avatun jakiksen ulosoton input gear pistetty takaisin, putsattu housing ja takalevy ja tiivisteliiman kanssa paikalleen. Ja sit lämppärin ilmanoton ritilän tilalle vaihdettu scooppi.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Tuohon aikaan oli se elämän keston laskenta vielä lapsen kengissään, eli vehkeet voi kestää "ikuisuuksia" kun nykyään tahtoo pettää 4 vuotta. Joskus miettinyt, et josko japanista tai kiinasta tois pesukoneen, kun jossei se riisinviljelijä ping;in pesukone kestä 10 vuotta niin se vaihtaa merkkiä ja jos sulla on maassa miljardi asukasta niin koneilla on kauppaa kesti ne tai ei :D Jossen japanilaisen pesukoneen jolla kalatehtaassa pesevät kolmessa vuorossa pallokalaa eli kone pyörii 22/7, niin luulisi et koti käytössäkin kestää :eek: |
Lisävalojen johdotus uusittu.
|
En varsinaisesti korjannu mitään, kun ei Datsunissa oo mitään vikaa :D :D :D
Asensin Patrolliin joutohommina kuitenkin uuden vinssin... :cool: |
Lainaus:
ehkä vähän ehostelemaan välillä joutuu :) |
Kiroilin nissanin käsijarrun vaijerin paikalleen
pikkupoika ping kun oli kahvan puolen nipan 90° pieleen tinannu ja vielä prässännyt soikeaksi :mad: Eilissä päivänä pistin peltiä rengaskoteloon ja panssarivaunun kuvallista massaa perään :D |
Lainaus:
Tavallaan korjasin Stihl Ms250:sen ku ostin pois kauppiaalt ku pikkurahalla sain, joskin se kaipaa vähän hoivaamista. |
Lainaus:
Tänään tehty Dasseen vähän huoltoa. Vaihdettu mottiöljyt + suodatin :) Etukardaani meni myös vaihtoon... :D |
Ei tänään, itseasiassa toissapäivänä...
Siis tuohon entiseen Wararenkaasen; (MB -W124 4-matic) hydrauliikkaputkia taka-akselin lukolle ja tason säädölle, niin oletin tuosta hillitystä "tihkasusta" että ne on paluuputkia, mutta meni munilleen; siis korjatusissa putkissa oli sen verran painetta testatessa, että ulostaudun alta ripeästi..... :o
Nyt uudet värkit.... |
1 Liiteet
No tota Juniorin Hiluxia piti ruveta purkamaan, kansi pitää saada irti et näkee onko pahvi menny vai ite kansi...sen verran myöhään kerkes tallille et tän pidemmälle ei ehtiny. Piti käyttää kameraa ahkerasti kun on niin maan p..rkleesti alipaineletkuttimia :confused:
|
Lainaus:
|
Pikku rouvan corollaan tuli vaihdeltua öljyt ja suodatin... :D:D:D:eek::rolleyes::o
|
Samuraihin tulpat,öljyt,suodattimet.
|
Migin.. loppui virta langan päästä, ni tovin ihmeteltyä löytyi myllyn sisältä irrallinen piuha. Piuha kii ja johan käryää taas.. kevyesti vaa jännitti, et tuleekohan millanen paukku :D
|
Hoojiihin vaihdettu ehjä etuiskari katkenneen tilalle. Kaukovalot korjattu...
|
Mitsu l200 sovittelin pajeron karjapuskuria -> ei mee heittämällä paikalleen. Ajattelin vaihtaa startin kun oma ei toimi mutta pajeron startti ei ookkaan samanlainen :mad::mad: ällässä pieni pyörä kuopassa ja pajerossa iso tasalla, ulkoa muuten ihan samanlaiset:eek:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 00:04 (GMT +2). |
|