![]() |
BiG British Humor // Korsto - hieman erilainen Defe
|
Meikäläisen vanhat ketjutelineet näköjään vielä alla :D
Kannattaa muuten kokeilla tasapainottaa ennenkuin kovin hurjia vauhteja tavoittelee.;) |
Pannaas tähän alkuun puutelistaa, jota voi päivitellä kun roipetta löytyy:
- vinssipuskuri - vetokoukku 3500 kG, mielellään korkeussäädöllä -OK- - lavakaaret ja korkea pressu / Canvas kate - 15" vanteet -OK- - perien suojat -OK- - ohjausvarret HD ja mahdollisesti suojat - kuskin oven saranat -OK- - valokytkin -OK- - HCPU lavaan takalaita saranoineen, ei tarvii olla uudenveroinen - oven sisäverhoilun lukkonupin ympärysmuovi näitä voi tarjota privaan jos löytyy jouten ... Käyttötarkoitus tälle tulnee olemaan veto- / huoltokäyttis, eli kummempaa kilpuria ei oo tarkoitus rakennella, pystyvä ja "luotettava" jokapaikan höylä olis toiveena. Heti alkuun täst otettiin kansi auki, ja pikku tarkistelujen jälkeen menee nyt kasaan päin. Konehan on 300 Tdi. Mittarissa 190500 km joka ihan uskottava. Uutta osaa näillä remontein, eli kuluneen viikon aikana: - kannentiiviste - kansipultit - vesipumppu - P-tiiviste - jäähdytin - jakohihna ja kiristimet |
Lainaus:
TEMÄHIK |
Joo totta, tänks -ranke- lle varaosaloGistisesta avusta ;)
EGR yritin jo disabloida, eli tein sokean laipan kakkaputken suulle, ja jätän töpselin irti. Pakosarjaan porasin ja kierteytin pakolämpömittarin anturin, ja ahtopainemittari löytyy hytistä, vielä kun keksis moottoriöljylle lämpömittarin anturille helpon paikan niin ois hyvää dataa koneelta myös raskaammissa vedoissa. Öljypohjaanhan sen vois porata, vaan saa odotella ekaa öljynvaihtoa jos niikseen menee. Näillä eväksin uskaltaa jo syöttöruuvin sinetinkin poistaa ⁉️ Täähän on muuten tavallaan De Ja Vu, mullahan eka vakavampi maastokulkine oli Defender, kymmenisen vuotta sitten ... |
Multa löytyis ainakin vahvempi vetotanko ja vinssipeti josta sais puskimenkin tehtyä, tosin osat on disco1:sestä jotta mahtaako käydä? Ja näitten vehkeiden kanssa ropaamista ei oo ainakaan liikaa tällä palstalla.:)
|
Olikos tää ihan Suomiauto vai ulkomailta tuotu?
|
EnGlantiasta nää tulee :D
Tää on kaiketi ensin mennyt Ruotsiin, ja sieltä Suomeen joskus jo aikaa sitten, meille tää tuli Tampereen takaa, eli varsinainen tuontipeli :cool: Ollut viimeks kilvissä Suomaliassa tunnuksella JVE-71, jos joku tietää historiaa niin siitä kertokoot |
Lainaus:
Kaikki ei välttämättä kerro julkisesti rakentelusta, mutta kysymällä varmasti irtoo kantapään kokemuksia. TEMÄHIK |
Lainaus:
:) Ja eka safari tais olla sulla ja Hannulla kun tulitte noviiseina Merrasmäkeen on mulla kuvia siitä reissusta koneella;) |
Lainaus:
TEMÄHIK |
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162007
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162008 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162009 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162010 Sitten on talvieksytyksestä joskus vuonna jotain http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162042 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162043 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162044 Talvikisa ja vesiputous rastina;) muistaako kyseinen kartturi vielä. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162058 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162059 |
Ylöjärvelle tuo Defe tuli muistaakseni edemenneeltä Lohjan Laatuautolta
|
Lainaus:
Joo täst olikin myyjän kanssa puhetta, aiemmasta historiasta ois kiva tietää, kun on ollut jotain humppakoneita ym vaikka ja kuinka... ........ Voi NostalGiapläjäys noita Merrasmäen kuvia !!! Ihan hauskaa, niin nuorta ja viatonta oli siihen aikaan puuhat !!! Itestään täyttyviä makupusseja ja porsaanpaloja valkosipuliperunoilla eväinä, ja Ghettobläästäättäjä kontissa oltiin liikkeellä, siitä tää kipinä jäi ... ........ Ja -ranke- lle Defekuume :D ........ Paa ny Tiipe viel ne eksykuvatkin, tähänhän ne sopii hyvin, OffTopic on Offia myös |
Takaahan tää on kaunis kuin...
Öö... Enpä keksi mitään ... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162013 |
Lainaus:
TEMÄHIK |
komee defe pee:llä .
mut jestas mikä flasbäkki iski noista tiipen kuvista , etten olisi ollut letkassa mukana suzukilla :D |
Sivukuva puuttuu vielä? ;)
|
Ai niinkuin tällainen kuva:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162178 Nythän se sitten taas käy, ja vieläpä ihan nätisti. Hiukan muuttui käynti terävämmän kuuloiseks, lienee konnuuksilla osansa, pelottavan hyvin tärähtää käyntiin. Ylävesiletkun lemmari tarvii vielä päivittää, alkuperäinen joutaa eläkkeelle. Eli, staGe 1 - ready :cool: |
Onks tää niinku 130-sarjaa?
|
Tollassen kuorkki mallin kun sais itellekkin, jos saa udella missä noin hinnoissa tällänen on? Siis tässä kunnossa.
|
130 sarjaset lähtee Saksan maalla noin kympistä ylöspäin, halvin taitaa olla 7 K€ mutta kuntoskaala lienee laaja, kovin yleisiähän ko. mallit ei ole missään ...
Kuorkkihommaan en ota kantaa, on hiukan mutkikas homma, täähän on paku. |
1 Liiteet
hienoa, hienoa....saa punahilkka rakennus seuraa! ;)
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162192 //janne |
Lainaus:
|
mitenkäs jos tuollaisen tuo "muttoautona" ja auto jo kuorkiksi rekisteröity tullessaan?
|
Ei nyt jaksa googlettaa, niin onko tuollainen vaan liian kevyt kuorkiksi? Ja jollain kikkailulla jokunen sellaiseksi saatu?
Hienon näköinen tämä minun silmään! Hommaa pee tähän 20" vanteet, niin mulla ois just tyyliin sopivat renkaat sulle tuohon. :) |
Lainaus:
http://www.roverfriends.fi/foorumi/v...338e91c1499c2f siellä on myös selitetty miksi: "Tähän on olemassa syyt joihin minä en voi vaikuttaa. - Tehdas ei suostu korottamaan tyyppikilvessä olevaa kokonaispainoa. - Defenderiä ei ole koskaa tyypitetty tehtaan toimesta kuorma-autoksi, hyväksynnät eivät siis ole kuorma-autoille sopivat. - Maahantuojana emme pysty tekemään omia päätöksiä Muistaakseni kuorma-autossa pitää olla myös ABS-jarrut. 130 Defenderiä ei taida saada ABS jarruilla." |
Lainaus:
Ja jos joku saa päähänsä että käyttää verrokkina sitä ainoaa suomessa kuorma-autona rekisterissä olevaa,niin parempi unohtaa koko juttu.Turha härnätä viranomaisia niin että siitä ainoastakin "porsaanreikäautosta" poistetaan jälkikäteen kuorma-auto status. |
Tänää hierottu kaikkea pientä:
- takavalon maadoitusta, sähköjen sipistelyä, sähköflekti syylarin eteen ym. - purettu kilometrin turhia piuhoja pois - led pakkivalo plus hälypiippa - tarroja poisteltu, milläs muuten lähtee sellanen tarranpohja joka ei liukee eikä murene eikä polttamalla pehmene ?? Onpahan muuten asiallisen oloinen tommonen Bilteman sähköflekti, löytyy neljää kokoa hintaluokassa alle 30 €Gee Tuote: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...ismalli-32315/ .......... Sopiiks tuollainen LR koneen suodatin jalkaan, tuolla sais koneen öljynlämmöt ja paineanturinkin aika kivasti ja helposti, mikä lienee Tdi 300 koneessa ölpänsuodattimen kierteen koko ?? http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...arille-322005/ .......... Koeajelulla kaikki tuntus toimivan, vetoja ihan kivasti ja ahtaakin toista kiloa, laturi kiukkaa jotain, kolistelemalla kuorta käydessä alkaa ladata, ja hetken päästä taas ei. Pakolämpömittari ei heränny, tosin asteikko alkaa 200 sta ja lenkki oli lyhyt .......... Hyvin vatkaa Lapikkaat, kai tähän täytyy jotkut oikeat renkaat hommata, mikä ois fiksu ET vanteissa, kovin leveitä ei kaivata, maks 8" ......... |
moi!
tuossa on alla 265-75-16 8'' ET+8 vanteilla! http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162192 //Janne |
Oletko Xyleeniä koittanut? Sillä lähtee yleensä liimat/tarrat.
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Joo ei auta xyleeni, eikä stripperi, stripparia ei oo vielä kokeiltu !
|
Lainaus:
Ja luulis ton pakolämpömittarin jotain eloa antavan, Dodgessa saa viisarin nousemaan jo korkeella tyhjäkäynnillä. Niin joo, meillä on duunissa tarrojen poistoon Wurthiltä ostettu hiomakiekko, en tiedä materiaalia saati en ole käyttänyt mutta kuulemma toimii. Semmoinen about beigen sävyinen, 15 milliä leveä ja oisko ollu noin 60 milliä halkaisijaltaan. Käytetään porakoneella. |
Ja tuossa bilhelveten toffeelaikka tarrojen poistoon
http://biltema.fi/fi/Tyokalut/Hiomat...tolaite-20011/ |
Lainaus:
|
Lainaus:
Pörrä piltemasta: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162322 |
Lainaus:
|
Löytyyks joltain jostain kätköistä yhtä tuollaista vannetta, kolme olis tiedossa mutta neljättä kaivattais
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=162391 Tai tunnistaako joku vanteen merkin ja mallin, 16" ja Rover jako |
Kaikenlaista pientä taas hierottu Defeen,
Paddockin tuoreista ������������ kuormista paikoilleen livahti... Kuskin oven saranat Termostaatti ja pluGi Ilmansuodatin Ylävesiletkujen kiristimet TakarunGon korjauspala pötköttää tallin lattialla valmiina, tarkoitus katkaista alkup runko takanotkosta ja miGata uus tilalle, korjauspala millin vahvempaa kuin alunperin. Melko fiksun oloinen palanen, noin 40 cm runGon pätkiä ja koko takimmainen poikkipalkki, siihenpä onkin sitten kiva ripustella vetokoukkua. Sellaisen kun vielä löytäis... ----------------------------------- Ja toffeelaikka oli hyvä vinkki siihen tarrajäämään ... Kyllä lähti !!! ----------------------------------- Pakolämpömittari toimii, kaipas vaan kenGitystä ----------------------------------- (kuvien kanssa pientä teknistä ropleemia IOS 8 päivityksen jäljiltä...) |
Käviskö nämä
http://www.vannehaku.fi/46330/borbet...umiinivanteet/
Tosin näyttää olevan 15 tuumaset, mutta tuolta löytynee myös tietoa isommista Lainaus:
|
Lainaus:
Ei sentään, makee peli ja voisi kelvata minullekkin tuollainen korsto !!! |
Thnx Inkku
Jatketaan sähköistä huoltokirjaa ... ;) -------------------------- Tänään moottoriölpän suodatin, ja samalla tuollainen http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...arille-322005/ alumiinipalikka suotimen ja jalan väliin ihan fiksun oloinen kötös, 4 anturinpaikkaa 1/8 NPT kierteellä, ja kolme sokeaa tulppaa mukana. Tähän tuli nyt siis öljynpaine ja öljynlämpömittarin Anterot -------------------------- Lisäks tarttu shoppailuretkellä matkaan 3 x tupsy jakaja + USB virtaliitin sinisillä LED valoilla, kunnon nörttityyninkiä :D: ------------------------- |
Tää on varmaan jo tuttu juttu, mutta kun tuunaat nyt siellä oikein urakalla niin
biltemasta löytyy tuollasia tuikkuja http://www.biltema.fi/fi/Veneily/12-...D-lista-25833/ Ovatten helppo liimailla tavaratilaan yms missä valoja kaivataan. Toimii suoraan 12V jännitteellä ja jos ostaapi noita tehokkaimpia niin valoa piisaa. Laittelin tuommoisen defen tavaratilan takareunaan silleen ettei käy häikimään silmään kun tavaroita etsiskelee. Virtaset orkkis kattolampusta. |
Jatketaas kuvamökötystä aiemmin mainitusta syystä, hommat ei kuitenkaan pysähdy...
Pientä ropleemiakin esiintyy, öljy mittaus hässäkän adapteri pissii öljyä, ei sinänsä LR tuotteessa yllätä. Murhetta tuottaa öljynpainemittarin näyttämä, virrat kun kääntää päälle, nousee neula 20 psi n hujakoille, ja siitä käydessä ja kierroksilla näyttää ihan looGisesti, ja sammuttaessa virta, menee viisarikin alas asti. Hiukan kiusaa mokoma, toimiihan se noinkin, mutta kiva ois kun alettais nollista. Kahta anturia kokeiltu, ei eroa. Maadoittamalla anturijohto, menee tappiin, anturijohto irti, kääntyy toiseen äärilaitaan. Missäs näissä on, tai kuuluu olla maadoitus moottorin, korin ja runGon välillä ?? Jotenkin tähän liittyen, öljynlämpömittarissa hiukan samaa oiretta, virrat päälle niin neula nousee noin 40 asteeseen |
Lainaus:
Muistaakseni jakolaatikon päähän tulis akulta maakarva, sama karva käy hapantumassa rungossa. TEMÄHIK |
tänään oli hetki yhteistä laatuaikaa, niin tempastiin takapalkkihommaa hiukan etiäppäin...
wanhaa ja kaunista, voi yhen tähen Jallu, miks näitä korjataan näin: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=163609 samaa huttua toisesta päästä: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=163610 lavaa pois ja pesulle: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=163611 rälläkkä ja kaponen laikka, aina yhtä sykähdyttävän ihanaa: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=163612 njam, kirurGisella tarkkudella: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=163617 ai niin, apparin aisan sisässä muuten kulkee takapään sähkösarja: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=163613 tuoreemman sovittelua: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=163614 kyllä se sinne sopii, tuuman tarkkuudella: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=163615 pitäskös nuo kyljet nyt hitsata salmiakille vielä, keskellä runkoo tottakai, mutta entäs täällä hännänjuuressa, uus x-member on 3 mm kamaa kun alkup taitaa olla 2 mm |
Mikä noissa brittiläisten takarungoissa oikein riivaa, näyttää aika pitkälti samalta kun omassa Rangessa oli aikoinaan ? Sellaista pitsilankaa taka-akselista taaksepäin :)
Joku suunnittelun kukkanen vai pelkästään suojauksen puute ? |
Mitkäs noi tollaset tuplajouset on tossa takana?
|
Lainaus:
Eiköhän nää oo 130 sen juttuja, samoin kuin runGon ylä ja alapinnassa kulkeva vahvistus |
Nyt kun lava on pois tieltä,niin ota sisemmät jouset pois ja laita a-linkin päälle ilmapussi?
Voi olla että sillä saisi hieman ajo-ominaisuuksia tuohon takapäähän. |
Lainaus:
Kävi muuten eilen ihan sama mielessä ... ;) |
Eli jotenkin noin, tökkäsin tuollaisen u-profiilin (armyGreen) nurinniskoin runGon väliin poikittain A tuen kohdille, siihenpä onpi helppo porailla kiinnitys pussukalle, sitten joskus jos innostuu
Akselin ollessa törmäyskumeillaan, jää vielä kymmenkunta senttiä väliin profiilin ja tuen väliin, eiköhän siihen pussukka mahdu http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=163717 |
Pientä edistystä, uuteen puskuripalkkiin hieman kestoa, eli tehtaan maalit hiutsin kuikkaan ja tilalle happo pohjaa ...
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=164046 Tämän kuivahdettua, kelin tänään salliessa hiukan kiveiskusitäitteään ... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=164047 Ai ai, kyllä nyt kelpaa koukkua kiinnitellä ... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=164048 Ja lavakin osu paikalleen, varsin helposti, melkein keskelle .... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=164049 Etenee, niinko JVG ja Parkkonen laulais, ja sorryt huonoist kuvist, tarvis ehkä putsata välil tuo ipponen linssikin |
Siitähän tulee parempi kuin uutena.
|
Lainaus:
Näis enGelsmanneis uutta parempaan lopputulokseen pääseminen on melko vaivatonta :D |
Tänään hiukan lääpin Annitrolilla ja maalilla lainakoukun tukia, kiitos -ranke- lle lainasta, hässäkkä kasattu kokeeks pehmeillä ja väärillä pulteilla, korjataan jahka pulttikauppa aukeaa:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=164826 Lisäks tökkäsin Kiinankakaran värkkäämän lanGattoman kameran takalaitaan, näkyy edellisessä kuvassa kun tarkkaan killittää, ja sain kuvankin näkösälle, hiukan on tuhruiset näkymät vielä, johtuu kameran linssin paikallaan olevasta suojakalvosta ... Eiköhän tällä kuitenkin koukun vetopäähän saa osumaan ... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=164827 Tuo musta tatti on siis nupin muovinen suoja klunssi |
Mikä kinkkikamera ja mistä tilattu?
|
Tuommoin kamera ja tuolta, tuli, mutta hitaasti...
http://www.ebay.com/itm/7-LED-135-Wi...item5d3ffaa9d5 |
Riippukeinuks melko harva verkko
Lainaus:
|
Kiitos -byrocrat- huomiosta, ja myös vannevinkistä aiemmin, nepä on kotiutettu ja odottaa värjäysinnostusta ...
|
Lainaus:
Ei kasva ihan joka oksalla tollaset naiset....:rolleyes: Lucky you :D |
Jep !
Tää alkais olla leimaa vailla, takajarrupalat huomenna ja pakoputken loppupää ja konttorille ... |
Tällä pörrätty kohta tuhannen kilsaa, ja vailla murheen häivää...
Ja vaille valon häivää, kun nuo wanhat saturnukset oli sekä ruosteessa että halki: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=167186 Joten, perinteinen sirius kirkaslasi päivitys offroaduseonly polttimoilla: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=167187 Ja kas, "tulkoon valkeus" sanonta muuttui ateistinkin silmin uskottavaksi :eek: |
kuvia koko komeudesta ? :) !!!
|
Kuvia joskus joo ...
Tankkauksia, 190500 km 20 litraa 190659 km 30 litraa 190979 km 40 litraa 191361 km 50 litraa 191785 km 52 litraa 192298 km 30 litraa 192462 km 45 litraa 193060 km 25 litraa 193398 km 45 litraa 194033 km 25 litraa Aikalailla kympillä näyttäs menevän... Melkeen sata km siis :D |
moi!
Mulla saman moinen...se 70l riittää just 700km...tankkauksia takana muutama kymmenen. Ei paha 3t mörököllille! :D V70 vie saman verran pensaa! ;) Täällä Ruåttinmaalla noi on kevytkuorkkeja eli se tarkoittaa sitä että verot siinä 200€/ vuosi ja halvat vakuutukset! :P //Janne Lainaus:
|
Tää on laihempi, ei paina kuin hiukan yli 2 T
Eikä meinaa koskaan muistaa kuvata, tai sitten se ei mahdu kokonaan kuvaan... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=167358 |
Onks tossa tuulilasin alla ilmannottoluukkujen päällä joku teippi? :confused:
|
Lainaus:
On, vä.py.vi d.i.y. viimasuoja kun meinas tulla raitista hyttiin enempi kuin riittävästi |
Lainaus:
... Tähän liittyen, lämppärin teho ja puhallus ei oikein vakuuttanu, etenkään kun puhaltimen kakkosnopeus ei suostunu pysymään kytkettynä. Muistelin nähneeni joskus Motonetissä kolminopeuksista puhallinkytkintä, jossa siis vastuspaketti itessään, ja niinhän siellä olikin: http://www.motonet.fi/fi/tuote/48204...oa-kierrettava Nappasin oriGinali vipukytkin hässäkän mittariston kyljestä pois, ja tökkäsin em. veheksen tilalle, siirsin lämmislaitteen hanaa ohjaavaa vaijeria inan jotta hana aukeaa varmasti kokonaan, ja tulos oli huomattava. Tänään tuos nolla kelissä ajellessa joutui lämpöpyyntöä rajoittamaan ja puhallus oli ykkösellä. Lisähauskan, mutta enGlantialaiseen tunnelmaan sopivan lisäsäväyksen antaa tuon vastuspaketin lievä sähköinen kärtzä, joka siis "kuuluu" asiaan, rasvat ja pölinät muuttuu savuks kiehkurassa, kun kytkin on asennossa I tai II Eli, ns. Good Rover Day :D |
No hemmetti! Toihan pitää käydä kans hommaamassa. Mullakin toimii muistaakseni Defessä vaan kaks asentoa.
|
Ei siin enempiä asentoja alunperin olekaan, tai siis on 0 ja 1 ja 2
Nollassa se sulkee viel vissiin ulkokierron läpän Mulla ei toiminu kuin 1 ja kakkost joutu pitämään väkisin jos tarvi puhuria |
Sit vaan laikkakone käteen ja avaat sen tulipellin ilma-aukon täysikokoiseksi niin paranee lämmitys vielä. Sehän on kaikissa 2/3 auki, jostain kumman syystä. Kai siellä Briteissä on niin kuuma.😄
|
Lainaus:
Kerro lisää, vaikka kuvin tai linkein ... Kuulostaa kiinnostavalta ! Rälläkästä mä tykkään :D |
Lainaus:
|
Nää oli Motonet hyllystä, n. 60 € / pari
Ja menee alkup kiinnityksin jos osat ehjiä ......... Kilsoja tullut n. 2200 ja nyt lisäsin 2 dl moottoriöljyä, vaihdellaan kohta ekat ölpät pois, varuiks josko ajohoonaus olis valmis Mitäs öljyä tällaiseen suositellaan, vaiko Delvaccia MB hyllystä ?? ......... |
Mulla oli omassa 300 tdi:ssä teboilin diamond dieselit. Reilu 10tkm ajelin öljynvaihtovälillä ja sinä aikana ei tarvinut lisäillä ölppää.
|
moi!
Mulla on kaikissa 300tdi vehkeissä ollu 10w40 viimeksi Agrol novaa. ( saa 20l astioissa 90€ astia) http://webshop.agrol.se/UserFiles/fi...2_Nova_ENG.pdf Hyvin on 130 pysynyt öljyt vaikka 300tkm on lasissa. Hätätilassa ostanut myös mobilin delvac 10w40. //Janne |
Delvaccia oon käyttänyt ja näyttää toimivan.
|
Jep
Jotenkin en miellä tämän tarvitsevan täyssyntisiä koneeseen, joten kipaistaanpa huomenissa osasyntinen lubricantti Laatikon öljyt tarvii jostain kyllä kekkasta, niissä ei kuulemma saa tinkiä. Hiukan tuntuu tahmaavan välillä ykkösen tai pakin huoliminen, voi toki olla väsynyt kytkinkin, tosin eipä oireile muuten. Haarukkako näistä kans osas hajota ?? |
Lainaus:
http://roverfriends.fi/foorumi/viewt...highlight=r380 Ja siirtohaarukka porsii, siihen vaivaan auttaa vaihtaa HD haarukka tai hitsuutella vahvike itse... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=132785 Omaan laitettu toi HD http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=133694 t. Kaitsu |
Nonni, ny tuli eka vika autoon :mad:
Eilen illalla huomasin ettei apparin puoleinen takaparkki pala, jarruvalo toimi kuitenkin, eikun lamppua vaihtoon, vaan eipähän toimi silti, oli maadoitus johdossa kosketushäikkää ... Outoa oli että jarruvalo kuitenkin toimi ?? Vaan, melko vähillä murheilla tää nyt on alkunsa meillä mennyt. Samalla kun innostuin moottoriöljyjä (192485 km Motox 10W-40, 6 ltr) vaihtelemaan, käytin panhardia irti, ja pökkäsin etuperän suojan paikalleen. Samalla hoksasin että tankista tihkaa naftaa auton alle, eikä ollu yllätys sen syykään, polttoainemittarihässäkän kiristys renGas on aika ehtoolla, ja ilmeisesti oli jäänyt hiukan löysälle tankkia asennellessa. Nyt vaikuttais pitävän, mutta uusi korvaava kiristys renkula ois kiva. Tarvinnee vähän GooGGeloida, josko enGlantialaiset rovershopit tuntis käikäleen .. ?? |
Lainaus:
|
Joo, kyllä paddock ainakin mokomaa myy, tiiviste ja rinkula yhteensä about €Gen :eek:
|
Lainaus:
|
vasemman takapyörän aukosta tuon mainitsemani paikan näkee todella hyvin, ja pikku pesullahan vuotopaikka varmistuu
|
Lainaus:
Lämmitettävä tuulilasi ei muuten maksa paljoa mitään, hyvä varuste loska/jää keleillä. |
Lainaus:
katsonut hehkua niin olisit huomannut, että siellä palaa molemmat langat. |
Lainaus:
|
täältäkin löytyy jos jonninlaista osaa
Lainaus:
|
On se suhteellista tuo ei paljon mitään
Lainaus:
Kotimaan hinnoista ei ole tietoa:) http://www.roversnorth.com/Land-Rover-Parts/182 http://www.roversnorth.com/ProductDe...e=0&eq=&key=it http://www.roversnorth.com/ProductDe...e=0&eq=&key=it |
Paddockilla tais olla luokkaa 350 € tuollanen hehkulasi, tais olla johtosarja mukana jälkiasennuksia ajatellen ...
|
Eikös tuo rovernorth ole jenkkifirma - päälle vielä tulli ja alv :mad:
Sumuiselta saarelta saa halvemman. |
Tänään oltiin hiukan hyötyajossakin, niinkuin kuvasta näkyy, Äijät vaan nojaili mutta homma tuli hoidetuks ja yks vinssinpoikanen särjettyä, onneks oli mukana reippaita mimmejä, öljyä ja muita kikkoja ...
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=167918 |
paha keli
Lainaus:
|
Lainaus:
http://www.paddockspares.com/defende...ng-switch.html http://www.paddockspares.com/defende...lr-switch.html |
Rahti näyttelee sit aikas isoa osaa näissä tuotteissa, £15 ei riitä.. :-/
Lainaus:
|
Onks tuo saunajumppa kuva ylösalaisin ?? Kansiossa on, mutta ipadilla ja iphonella kateltuna ihan oikein topiccissa :eek::eek::eek:
|
Lainaus:
|
| Sivu luotu: 23:08 (GMT +2). |