![]() |
nankang 35" renkaat kukaan ostanu??Professional Off-Road Tyre -luokitus
Nankang N-889:llä on erityinen hyväksyntä ammattimaiseen maastokäyttöön (Professional Off-Road Tyre -luokitus), eikä se sen vuoksi tarvitse EU-labeleita. Näin renkaaseen on voitu tehdä suurempi urasyvyys ja parempi pito vaativissa maasto-olosuhteissa.
http://www.vannetukku.fi/n889-mudsta...s-p-50491.html onko muovia vai kumia? |
http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...1009-B3871.jpgJuukasta myytiin jotain 35" kumia 169e ? kappale. Kovasti näyttää samanlaiselta renkaalta... http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...egory/151/254/
Tarkemmin kun mulkaisi niin ei sittenkään sama kumi... |
Näkyi tuo 169€ GT Radial olevan pienemmässä koossa (ainakin tuon linkin takana).
Tilasin itselleni nuo ensimmäisen postauksen Nankang N-889 Mudstarit. Tarkempaa tietoa yms. luvassa jahka saapuvat. :D |
Ulkomaan foorumeilla kehuvat hyvää kulutuskestävyyttä...
|
Itellä moiset 33" ja mustat ja pyöreet ovat, pikkutestin tiellä ajanu ja ihan ok ainaki vielä 80km/h vauhissa
|
taidan tilata kokeeks yhen kierroksen..
|
Lainaus:
|
2 Liiteet
no nyt ne tuli on mustat ja pyöreät ja korkeat
|
Yhtäpaljon kokemuksia.
Ei aivan mahdottomat tasapainottaakkaan, yhtä kummia pyöräytin tasapainokoneessa. |
paljonkos näissä on sit todellinen korkeus?
|
Laitahan toyota4x4 vielä ajokokemuksia. Odotan mielenkiinnolla.
Lainaus:
|
juu laitetaan kun kerkeen laittaa alle ne..
|
Joko näistä nyt ois jotain kerrottavaa?
|
Lainaus:
|
nii tekkeekö näillä mittää, joko on ajokokemuksia? ihellä tuos liipasimella kanssa, et hommoisko vai onko vuan rahan hukkaa?
|
en ole kerenny juuri ajella alla olevat ,ilmat pysyy sisällä ja kulutus pinta on hieman kapeampi kuin duellerissa.
|
No joko jo?
Kiinnostais itteeki hiukan hintansa puolesta.. |
Nyt ovat pyörineet parisatkua oman raaserin alla.
Asfaltilla ainakin huutavat kuin syötävät -> verrokkina edelliset Insa turbo super special track:it. toki Insat olivat kapeammat. (12.5 -> 10.5). Kevyttä offailua hiekkamontulla harrastettuna tuntuivat kuitenkin kohtuullisen pidokkailta. Kapeatkin nämä ovat, voin suorittaa suuntaa-antavan mittauksen, mikäli siitä on jollekkin iloa. |
tod. korkeus?
Mikä lienee todellinen korkuus? 33" koossa/mitä nyt omaatte.
|
Tämmöset lähti tänään tilaukseen...
|
Mulla ollu nyt parikuukautta hdj:n alla 315\75-16 koossa, ei mun mielestä ole kyllä mitenkään kovaääniset, ja näköjään melko pyöreetkin ku latoin vaan vanteelleen ja alle eikä ravista minkäänvertaa.
Näillä kokemuksilla olen kyllä erittäin tyytyväinen hinta laatu suhteeseen. |
Asfaltti jos näkee pisaran vettä ja nangkangi eksyy samaan kuvaan niin alkaa ulina :D Toisin sanottuna sadekelin pito tuntuu olevan on mitätön verrattuna edellisiin rengastuksiin.
|
Eli lumi ja jääpito lienee samaa luokkaa?
|
Ei tuu enää ikinä...
...nangkangeja.
Mulla oli pickupissa muistaakseni 265/75-16 kokoiset ja vettä kun satoi niin täysin hengenvaaralliset, pahimmillaan 120km/h vauhdissa motarin rampilla mentiin sladissa eikä renkaat olleet edes vanhat. Aiemmat kumit oli BF:t ja auto oli täysin toista maata niillä. Ihme että moisia paskoja saa edes myydä. |
Lainaus:
|
[QUOTE=Uazmies;1172866]...nangkangeja.
Mulla oli pickupissa muistaakseni 265/75-16 kokoiset ja vettä kun satoi niin täysin hengenvaaralliset, pahimmillaan 120km/h vauhdissa motarin rampilla mentiin sladissa eikä renkaat olleet edes vanhat. Eipä näitä maastorenkaita ole käsittääkseni mihinkään drifteriin tehtykkään,en mä ainakaan edes yritä millään isommilla renkailla ajaa motarin rappiin 120kmh. 😱 |
Ekat 25 kilsaa takana ja ensikokemus on positiivinen. Ovatten hiljaiset ja rullaavat kevyemmin kuin vatiivat.
Korkeus on ilmat sisällä melko tarkkaan sen 87 senttiä ja kuvio on taas kapeempi kuin vatiivoissa. Hyvä vai huono,sen näyttää aika... |
Lainaus:
|
onko kokemusta tekeekö noilla n889 mudstareilla talvella mitään jos laittaa nastat? jos veraa vaikka genneral grabbear at2 renkaisiin niin onko suurri ero,nimen ovaan talvi ominaisuuksiltaan?
|
http://i1370.photobucket.com/albums/...c.jpg~original
Mokialainen ei suostunut avaamaan tuota kuvakuvaketta kele. |
Lainaus:
|
No niin. Ny on mudstaarit nähny hieman loskaa eikä ainakaan vielä tunnu olevan aihetta parkuun.
Eilinen perjantairuuhkassa suoritettu kauppareissu kaupunkiin sujui varsin mallikkaasti samoin kuin tämän aamun työmatkasiirtymä loskaista auraamatonta kutostietitä myöten. Positiivinen yllätys oli renkaan käytös tommosessa möhnässä eli siinä kun normikinnerit körötteli reilua alinopeutta rekkojen puhtaaksi tallaamia uria,niin Bertalla sai työntää vasentakaistaa huoletta rönttönen konehuoneessa turbon ja jakiksen kanssa kilpaa vihellellen..:D Samoin kun nokialaisilla joutui vaihtamaan kaistaa todella kieli keskellä suuta,onnistuu se näillä yllättävän eleettömästi. Jääpidosta ei ole vielä paljon kerrottavaa kun tuolta loskan alta kumminkin löytyy vielä sulaa... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Loskakelillä varsin mukavat pyörät :D
Tosin eipä noilla edellisilläkään mutarenkailla loskalla koskaan ollut vaikeuksia... |
Itellä nyt Tarossa ollu alla 33" versiot nastotettuina ja ihan tyytyväinen olen ollu. Takavedolla kepee perä kyllä luistelee mutta nelikolla pelaa ihan varsin kyvykkäästi jäätikkäälläkin
|
muuten hyvä, muttei pidä kokoansa mitä lupaa :D mitattu korkeus oli 33" mutiaisella 31,8" eli 810mm. kuvio on selvästi kapeempi mitä BF:n vastaavissa.
|
Toi 35 kuinka korkea ja mites toi pitää maastossa onko heti kyljestä läpi jotain
|
Nopeasti autonalta rullamitalla tutkailtuna (35x12,5): korkeutta 87cm, kulutuspinnan leveys 23cm, renkaan "koko leveys" (riippuu paljon vanteesta) n. 30cm.
|
No ny on päästy jo muutama päivä liukastelemaan eikä vieläkään pahaa sanottavaa. Ihan kohtuu pito sekä lumella että tallantuneella polanteella...
|
jeepin alla nastoila nuo 33" ja grandissa tuntuu olevan woimaa aivan hurjana=sutii joka vaihteella, eika pysahy millaan, eli ihan samaa paskaa talvirenkaana kun muutkin mutiaiset :o naa tuntuu muutenkin kovemmilta kuvionsa kohalta kun bf.
|
Ou jee. N 300 aurakilsaa takana ja ei moitittavaa. Sivupito on selkeesti parempi kuin Nokialaisissa oli eli paljon vähemmin tarvii työnnättää penkkaa vasten eikä ketjujakaan ole vielä tarvinnu. Eipä niitä ole kyllä tarvinnu auratessa muutenkaan kuin pari kertaa...
Ja tuo sivupito eli se ettei tarvi kokoajan vängätä tuntuu myös siinä että låmmöt pysyy paremmin kurissa sekä siinä että ainetta tuntuu menevän n.20 litraa vähemmän per 100 kilsaa:eek: |
Nyt kun näitä on porukalla alla ollut jo jonkin aikaan niin onko näistä BF KM2 korvaajaksi?
Halpa hinta houkuttaa vaikka muistelisin että koko lailla samalla pinnalla olleet Maxxikset oli Läjän alla aivan paskat Cooper STT verrattuna.. Ja lähinnä siis kesäkäytössä nurkka-ajossa ja kevyessä safaroinnissa. Talveksi on toisenlaiset nastoitetut renkaat jo olemassa. |
talavikaytossa ihan ok rengas nastoilla, alikorkee ja kapee merkintoihin nahen..
|
Lainaus:
|
Pinta on parituumaa kapeempi kuin esim Nokioissa oli mutta yhtä korkeet nuo on.
Mutta hyvääkin tuossa kapeudessa on eli ketjujen kanssa toimii paremmin. Ja tänä talvena on ollu ketjut useammin päällä kuin viitenätoista talvena yhteensä...:D |
Hiihto- ja luisteluliittojen suosittelemat kiinan ihmeet..?
Lainaus:
|
Lainaus:
Tai sitten normaalia haastavammasta talvesta... |
Lainaus:
huomasin et neljällä reissulla jo ihan lumessa alkaa kulmat repeilemään irti ja ihmeellisiä pitkittäisviiltoja nappuloissa. niiko alkuun epäiltiin niin kumiseos voi olla "kulutuskestävä" mut miusta hiukan tuntuu et nää purkaantuu käsiin nopeemmin kun esmes BF.. maantiellä melko hissu rengas ja ei pompota/vapise/retuuta, eli jeepilläkin saa laskee siirtoajossa satasta kahen paineilla ihan helposti. |
Renkaista ei kuulemma löydy M+S merkintää, saako näillä lain mukaan ajella talvella?
|
ei
|
Lainaus:
|
ei tarttee!!!ammutat niihin enduro nastat.tai illan ratoksi surrailet "ruuvinastat"pito on kiitettävä.mutta:mad: jos moinen huomataan niin sakot on henkeä salpaavat.mutta pito on pirun hyvä:)ps.tiäl syrjäkylillä moiset nastat kuulema toimii asfalttia eivät kestä.
|
Lainaus:
Taitaa olla nykyään, et toi m&s merkintä on yhtä lainvoimainen kuin ruuvinastat Meillä on yks pinnoittamaton kolmella suoralla uralla oleva kumi joissa on m&s merkintä Siinä kummissa pitää olla se kolmihuippuinen vuori jossa keskellä lumihiutale |
No ei kyllä ole hinnalla pilattu. Olikos tossa vai olenko sokea, todellinen korkeus?
|
Lainaus:
|
Mikäs mutakumi se sellanen on, jolla ei saa ajaa mudassa? On vielä kuvissa nastanreiät ja kaikki? Just tilasin talvirenkaiksi tollaset :/
|
Lainaus:
Aaa tämä hyyvä sit takapotku tölkissä on talvirenkaat alla :D ei niillä talvella mitään tosin tee :p |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Voi olla, et oon väärässä, mut mun hataran muistin mukaan joissain kumeissa ihmettelin niin oli vaan toisella puolella m&s ja paino merkintä |
joo nois nankangeis on siitä outo, et valkosen tekstin puolella on vitusti kaikkee varotuspaskaa ja sit "sisäpuolella" on lisää koko/paino/yms merkintöjä.. mie voin päivällä jos kerkeen päästää yhen irti ja vaikka kuvata ne molemmin puolin, nois on meinaan _aivan helvetisti_ kaikenmoista merkintää :D
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=170794 Ja ei, ei oo tekstin puolella, eikä kyl eilen sattunu silmään toisellakaan puolella M+S merkintöjä. No, kohta on maaliskuu. ' http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=170795 Noi "tyhjät" osat on ihan täynnä kaikkia mahollisia safety warningeja ja DOT-leimoja. |
ei jeekuma, nythä nankangi hivele perseaukisen offarin lompakkoa :D
http://www.vannetukku.fi/ft9-mt-whit...s-p-54268.html mitähän tää ny tarkottaa, ei tartte EU labeleita? suoraan sivuilta kopsattua: Nankang FT-9:llä on erityinen hyväksyntä ammattimaiseen maastokäyttöön (Professional Off-Road Tyre -luokitus), eikä se sen vuoksi tarvitse EU-labeleita. Näin renkaaseen on voitu tehdä suurempi urasyvyys ja parempi pito vaativissa maasto-olosuhteissa. mitä miulta meni ohi? |
E leimakin on siellä nurjalla puolella eli löytysköhän sieltä?
Mutta jos se on kerran ammattirengas niin ei kai se silloin mitään laabeleita tarvi...:D Koska ammattimies saa mm. avata Tv:n takakannen...:D:eek::cool::D |
noku sitä mie just et oks nää jottai hathat renkaita, et saaks näillä ajaa ollenkaa tiellä? :D valamistajahan voi väittää mitä vaan, mut eikös suomes piä olla kumminkin E-hyväksynnät ja rensselit jos meinaa renkulaa tiekäyttöön?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Huom.Kirjoittaja ei vastaa tiedon oikeellisuudesta. |
Onko kukaa ostanu nuita ft9 ?? Ja esimerkiksi 37" paljonko todellinen korkeus, leveys ja urasyvyys?
|
Nankang mutstar
Kyljet on muutaman millin paksuiset en suosittele metsään kaveri kerkes ajaa 5m ojan toiselle puolen ja risu meni kyljestä läpi ja teki noin 6cm pitkän viillon kylkeen koko 35x12.5 ja ihan uus sarja.
|
Sivu luotu: 14:49 (GMT +2). |