![]() |
* * * Töitä * * *
Haetko töitä vai tarviitko tekijän? En tiedä löytyykö tälläistä ketjua jo/onko edes tarvetta mutta yritetään silti!
Työllistyin maapuolen hommiin pk-seudulle. ;) ;) ;) Jos löydät hommia / tekijän niin editoithan viestisi sen mukaan!!! Näin vältetään mahdolliset ylimääräiset yhteydenotot. |
Mun mielestä hyvä ajatus, tieto leviää. Tuleeko palstan sääntöjen puitteissa mitään esteeksi, kysymyksenä niille jotka parhaiten osaa tulkita:)
Tuli vaan mieleen että tässä tarjotaan/myydään/ostetaan palveluita ja pitää varmaankin soveltaa ohjeita 13.12. 2011 "Tietoja yritysten mainostamisesta" ja sen päivitystä? |
Mulla olisi tarvetta 3 henkilölle kausityöntekijäksi golfkentälle.
Virallinen työpaikkailmoitus tulee lähipäivinä MOL:lliin. Yveellä saa tätäkautta lisää tietoa. Edit: Paikat täytetty, vuodenpäästä uusi haku. |
Lainaus:
|
Täällä 23vee sähkö/verkostoasentaja hakee töitä, metalihommiaki on tullu tehtyä pari vuotta.. Onhan tuo CE korttiki muttä töitä en oo tehny päivääkään. Reissuhommatki passaa oikein hyvin!
|
Raskaan kaluston asentaja hakusessa, jarruosaaminen eduksi.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=120306 |
Täältä joutas ja yks maannakertaja jeesimään joksikin aikaa jos kymenlaakson seutuvilla jollain pulaa vaikka lumitöihi,tms. kaivurit, traktorit,pyöräkoneet, bobcatit ymsyms. pysyy hallinnassa,mikäli eivät ole ihan seuloja,,
Laskutustöinä teen, kortit yms. voimassa 040-5620158 |
Pohjois-savon seudulla olis yks "monitaituri" halukas vaihtamaan uusiin työkuvioihin... Ikää 28 vuotta, osaamiset:
-sähkö- ja energia-alan koulutus, tehnyt sähkö- ja kodinkoneasennuksia työkseen n. vuoden verran heti koulusta päästyäni -varastonhoitajan koulutus, sitäkin tein työkseni kuljetus- ja asennusvastaava 1,5 vuotta -metallin CNC-koneistus ja hitsaus työkokemusta 2,5 vuotta+harrasteena nykyään -kiinteistönhoidon ammattitutkinto sekä samaan alaan liittyen teknillisen johtamisen erikoisammattitutkinto, kiinteistönhoitohommissa palveluvastaavana nyt 4 vuotta Tulityö- työturvallisuus- EA1- sähkötyöturvallisuus- luokkahitsaus- trukki- allashygieniakortit löytyy sekä ajokorttina ABC. Koneet ja laitteet on tuttuja kaikin puolin, kuten myös rakennustekniikka ja kuljetus- ja konepuoli metallintyöstön lisäksi. |
Löytyykö sellaista asentajaa jolla on oikeus kytkeä "teollisuus" sähkökaappi?
Pitäisi irroitella johdot, tarkistaa minne ne menee ja asentaa takaisin niin, että ne menee jotenkin älyllisesti Vastatkaa vain yv;llä niin ei mene ketju keskusteluksi ja saan poistettua viestini jos asentaja löytyy |
Lainaus:
|
24v rahtarin alku ehtiskeleepi töitä porin lähistöltä! miksei kauempaakin jos kyseessä auto jota yksinään saapi kuskata ja kuormien vaihtoa on täällä suunnilla!
ABECE ajokortti CHECK tieturva CHECK työturva CHECK säiliö ADR-luvat CHECK myös dumpperit ja pyöräkoneet tuttuja työkaluina! kaivinkoneenkin lavetille ja sieltä pois saan omin avuin.. onpa tuota rakennushommiakin tullu tehtyä jokunen vuosi.. kokemusta hiab hommista, turpeen ajosta ja säiliöauton puikoista. palkka vaatimus TES tai korotettu läpitunti sekä töitä PITÄÄ saada tehdä vähintään 200h/kk UGH, olen puhunut! yhteyden otot YV, kiitos! TAAS AJANKOHTAINEN! |
Pikaisesti töihin
Tuntuu myös ylä-lapissa olevan todella tiukassa tänätalvena työt joten laitan kyselyä jos jostakin päin suomea löytyisi sopivia hommia, mielellään pikaisesti.
Olen Ivalosta kotoisin oleva työtäpelkäämätön nuori. Keikkahommia ja pitkiä päiviä tehneenä tottunut reissaamaan, eikä keikkahommista huolimatta kaljottelu ole vahvuuteni. Koulutukseltani olen kirves sekä metallimies, ja töitä olen paiskinut kaikenlaisten koneiden ja huoltohommien parissa kesä sekä talvi hommissa. Olen ajanut latukonetta, tampparia aura-autoa, pyöräkuormaajaa, dumpperia, kaivuria, kuorma-autoa, tekaa, jyrää, rullajakkaraa ja ... Ajokortti. ABCE Työturvallisuus Tulityökortti EA Kiitos etukäteen jo, jos joku voisi antaa vinkkiä minne ottaa yhteyttä. Yhteyden otot. Roni. Joko yv tai nol nel kuus 6545457 |
Teen pääasiassa iltaisin ja viikonloppuisin räjäytystöitä. Vakuutukset on ja panostajan lupakirja. Lisäksi teen piha-ja ongelmapuiden kaatoja, pikku remppahommia ym.
|
Tarve olisi asiakasyritykselle löytää osaava automekaanikko tai vaikka parikin. Alla linkki ilmoitukseen.
http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikk...a=hmt-palvelut Ja jos tarvitset rekrytointipalvelua tai vuokratyövoimaa kannattaa tutustua osoitteeseen www.hmt-palvelut.fi Jos rikkoo palstan sääntöjä, niin voi poistaa. |
Tekijä löytyi
|
Hirsikehikoita käsiveistona 20 vuotta jos kiinnostuit ota yhteyttä.
Olis tiedossa ns.etelän keloa n.50m3, niistä riittää vaikka pariin savusaunaan. |
Editoikaa noita ilmoituksia kun "tilanne" muuttuu eli KUN löydät töitä tai hommat saadaan tehtyä.
|
Vahtiukko
Laitetaan nyt tännekkin, en ole työtön mutta olisi tarve päästä aikuisten ihmisten kanssa töihin, nykyinen kohde väärällä tavalla haastava :) MOL.FI tarjoaa vain kesätöitä.
Työhistoria aika suoraviivainen 11 vuotta sairaalavahtimestarina 4 vuotta atk asentajana 12 vuotta vartijan hommia Kokemusta on kaikesta mitä nyt vartijalle voi kuvitella, arvokuljetus, sosiaali puoli, sairaalat, kaupat, pankit, lentokentän ympäristö jne, on jopa esimiestöitä kokeiltu ja pyöritetty omaa kohdetta. PK seudulta Vartija/järkkäri/JLJV, käden taidot rajoittuu valitettavasti käsirautojen käyttöön :) abc kortti löytyy. |
Tarvetta olisi Toukokuun ajaksi töitä PK seudulta. Koulut loppunut ja varsinainen työ alkaa 1-10.5. Löytyy vain BE kortti. Traktoria ja kaivuria on tullut aiemmissa töissä ajettua aikasen paljon. Voimassa EA1 työturva 1 tieturva 1. Koulutusala konetekniikka metropoliassa, eli toi catian käyttö luontaa jollahin tavalla.
nol4nol 5828192/Paavo |
Löytyi!
|
vois tähän itsekin laittaa jotain
aikaisemmat kokemukset koneista: pyöräkuormaaja, tiehöylä, jyrä, mehumaija, tela/pyöräalustainen kaivinkone, kuorma-autot erilaisilla päällirakenteilla yms eli maanrakennus ja kunnossapito puolella tehty töitä useampi vuosi. korttina BeC T ammattipätevyys (uusiutuu kesällä), tieturva 1, työturva, turvapätevyys, laituripätevyys, rt-vastaavapätevyys on vanhentunut, tulityö, hätäensiapu, digipiirturin kortti... varsinais-suomen alueella vaikutan tällä hetkellä. siinä nyt jotakin tietoa, mitä aikaisemmin tehty ja tätä muokataan sen verran, että kohta puoliin yritys pystyssä ja voidaan vastaanottaa vaikkapa kaivinkoneen apumies tai lapiomies tehtäviä, kuljettajapalvelua myydään eli muiden työmuotojen apumies tehtävät sekä koneiden/autojen kuljettajan tehtävät. yyveellä lisää |
Löytyisikös joltakulta töitä tai vinkkiä töistä, tästä Pääkalloseudulta tai Uudenmaan alueelta.
Kyseessähän on jo siis 44-v ylipainoinen, huonot elämäntavat omaava Ukonrähjä. Kokemusta on monenlaista, Ravintola-alalle aikanaan olen kouluttautunut ja vähän niitäkin hommia joskus hamassa nuoruudessa tehnyt keittiössä ja kaljaa anniskelemassa, 11 vuotta olen viettänyt merillä hommissa, olen turvatarkastunut ihmisiä lennoille, ajanut "paskaa" (Alkoholia, Teräaseita, Palavia nesteitä yms.) Transitilla, varastoinut sitä ja hävittänyt Ekokemille, tehnyt kuljetussuunnittelua, paikallisvartiointia. Viimeksi olen ollut Lentorahdin kanssa pulaamassa Rahtiterminaalin konttorissa, varastointia, kuljetusta, toimistohommia, asiakspalvelua yms. Nyt olis hakusessa jonkinlaista hanttihommaa, mieluiten jotain autojen yms. parissa vaikka oppipojaksi, oppia lisää kaikenlaista. Mutta, jos nyt jollakulla jotakin olisi tarjolla, niin vaikka privaa tulemaan. |
Lainaus:
|
mie Dectane stalkkasin siun yhteydenottos, oon ihe mänössä nyt sitte tuonne pohjoseen hommiin kuukaudeksi, ellei pidemmäkskii :D
|
Yhteistyö kumppani etsii kivimiestä jolta sopisi luonnistua myöskin muut piha työt. Pienkuormaajan ajo taito ja mahdollisiman iso ajokortti (be vähintäänkin) olis plussaa. Eikä Suomen kielen taitoa pidetä huonona.
Tässä kohtaa haettaisiin sellaista joka siis selvityy jo ko. Hommista itsenäisesti harjoittelu paikat on jo täytetty tältä kesältä. Alueena olisi siis pk-seutu. -sami- |
Ajoneuvoasentajalle tarvetta Järvenpäässä. Lisätiedot alla olevasta linkistä!
http://www.hmt-palvelut.fi/ajoneuvoasentaja/ |
Lainaus:
Eli töitä haetaan aktiivisesti. |
Työn tarvetta on.
- 45v - tehnyt teknisen kaupan töitä pitkään. - löytyy JV- ja vartijakortit. Työkokemusta turva-alalta 20v - koulutuksena maatalouskone asentaja. (niitä hommia en ole kuitenkaan tehnyt) - menossa inssiopinnot AMK kone-ja tuotantotekniikka. Ensimmäinen vuosi käyty, opinnot iltaisin joten ei haittaa työntekoa. - löytyy myös oma pöytälaatikkoyritys jolla voi tarvittaessa laskuttaa työt - korttina ABC ilman mitään direktiivikoulutuksia -etsin töitä pääosin kanta-häme,pirkanmaa,päijät-häme seudulta. Tarvittaessa olen valmis työn perässä muuttamaankin, silloin vaan duunin ja palkan pitää olla hyvät. Tällä hetkellä hoidan yhden kesäravintolan ovihommia viikonloppuisin. Se loppuu syyskuun puolessa välissä jonka jälkeen täysin työtön. |
Lainaus:
|
Töitä pittees ettiä Iisalmen suunnalta, kun sinne ens kuussa muutto emännän luo.. ja pitäs vuokra kämppäkin löytää miulle, hänelle ja 2 tessulle. Se tässä tuntuu vaikiaa oleva..
Kokemusta löytys kokin ammatista eniten, ja kotokotona on tullu mettähommia tehtyä välillä myös, ja paikallisella sahallakin olen ollut hommissa.. Eip kai tästä mitää sanomine auta tääl, mut laitetaas kuitenki :) |
Kokin hommiakin näyttäs muutama löytyvän
Lainaus:
http://avointyopaikka.fi/tyo-74100+i...iisalmi/946864 https://careers.fi/sok/careers.cgi?i...n&job_id=14751 |
Täällä Rauman suunnalla kokeille olisi duunia kun olen noita ilmoituksia selaillut.
Vielä kun olisi hitsarille hommia, jolta onnistuu mag-, jauhekaari- ja puikkohitsauskin jossain määrin, niin olisi hieno homma. Hitsausautomaatitkin jotakuin tuttuja. Saldaturan kahdella tai kolmella langalla toimiva jauhekaarikone olisi tuttu. Samoin Esabin yhdellä langalla toimiva A2-A6 (nämä päittissaumoja). Saldaturan neljällä poltinpäällä varustettu MAG hitsausautomaatistakin olisi kokemusta (alapiena). Se tosin Kempin virran- ja langansyötöllä. Onnistuu levysepän hommatkin jossain määrin ja piirustuksen luku ainakin laivapuolelta. |
Lainaus:
Edit. Matkaa n. 80km per suunta, ei sitä naperolla kait viitti kulkia, maksaapi yli 800€ kuukaues... menisi palkka suoraa siihen:/ |
Kannattaa ainakin kysellä jos työtä on vailla
Lainaus:
http://www.runni.fi/tietoa-runnista/avoimet-tyopaikat/ |
Lainaus:
|
Sähkömies tarvitaan lohjansaaressa kesämökillä!!
70-luvulla rakennettu n.40m2 mökki kaipais ainakin keskuksen osalta uusimista ja muutama pistorasia tarttis laittaa sekä sauna joka muuttuu keittiöks tarttis sähköistää.. Sen verran kattelin että pelkkä valovirta tulee ja selvitetään että tuleeko törky kalliiks muuttaa se voimavirralle. Eli tarvikkeet sulta ja rahat multa.. Aikataulu olis tässä syksyn aikana kunhan saadaan muut asiat selväks.. Soita tai tekstaa 0442971245/sami P.s mielellään luvilla tekevä tarttee olla ;) itellä s3... |
1,5 kuukautta hakenut duunia ja hakemuksia lähetetty kymmeniä, yhteydenottoja työnantajilta tasan 0
On se ihme että Suomessa on työttömyyttä. |
Lainaus:
Kuinkahan monta hakemusta on tullut lähetettyä ja aino mitä tulee takas on vastaus "valitettavasti valintamme ei kohdistunut teihin tällä kertaa, kiitos mielenkiinnosta" |
Minulle tuossa tyrkytettiin töitä viranomaisen toimesta jopa.Niille piti selitellä,että ei taida onnistua kun ei ole ammattipätevyyttä.Omatoimisesti sitten hain,kun tuli mahdollisuus,koulutukseen ja nyt on tilanne se.että työvoimapoliittisen lausunnon mukaan olen työssä tai työllistyn koulutuksen aikana.Kolme erilaista lausuntoa on näköjään laitettu työttymyyskassaan samana päivänä.
No ammattipätevyys on,mutta taidan saada potkut kun en ole päivääkään töissä käynyt. Näin se virkamies palkkansa ansaitsee. |
Olihan siellä pk-seudulla niitä vartijan paikkoja avoinna. Johan on kumma jos mikään niistä ei tärppää, Inkkari?
|
Lainaus:
Jotenkin tyhmältä tuntuu toi cv lähettely että mulla on tällänen ja tällänen cv ja palkkatoive on tämä että olisko töitä. T: atk heppu Ei sähköpostilla keskustelulla oikein saa mitään irti minkälainen se vastapuoli on ihmisenä. Mutta saatan toki olla väärässä kun en oo alalla missä pahemmin cv:tä kysellään. |
Lainaus:
Turvallisuuspuolelle pitkä työkokemus on haitta, halvempaa työvoimaa tulee suoraan kurssilta. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Olen jopa hakenut useaan pysäköinninvalvonta tehtävään, ei kelpaa näillä työvuosilla :) Ei ole tärpännyt ei, juuri tuli viimeinen työvuorolista 29.9.2014 palautetaan kamat. |
Lainaus:
Edellisen työttömyyteni aikana kävin kerran tuolla Katajanokalla haastateltavana, ja olisi paikka ollut vaikka heti aloittaa, mutta, mutta... Totesivat, siis siihen aikaan, koska alalla ei ole työehtosopimusta, lähtöpalkka 1300 e / kk, 2-vuorotyö + viikonloppuja, mutta ei lisiä, koska ei TES joka niitä määrittäisi, ja kaikista annetuista pysäköintivirhemaksuista, 3 % itselle, joskus siinä vaiheessa kun se on maksettu ja firman tilille saatu. No, laskien siihen, että ainoa järkevä tapa siirtyä hakemaan firman kulkuneuvo työtä varten Katajanokalta, töihin lähtien Vantaalta, olisi julkisilla, koska firma totesi, että oman auton voi jättää johonkin josta tilaa löytyy, ja siitä itä-Helsinkiin laputtamaan niin olisi työpäivälle tullut mittaa, ja käteen jäänyt mitään. |
Lainaus:
|
niin, kun liiton päivärahoilla elää yhtä hyvin kuin jollain osapäivätyöllä
tai siis ainaski verrannollisesti, todellisuus on jokaisen omalla kohdalla sitten mikälie. näin kassa-alalla, ei montaa satasta eroa osapäivätyö vs. liiton päiväraha |
Lainaus:
|
aivan sama asia vakuutusyhtiössä, heitäppä yks auto seisontaan, toinen liikenteeseen, sitten ostat jonkin, myyt jonkun... niin johan tulee laskua laskun perään. tämä korvaa ******* laskun, mutta seuraava onkin palautus, kolmas on maksettavaa. taas tulee tulee muutoslasku, korvaa ******* laskun.
ei pysy järjestelmä perässä. aivan sama kuin emäntä lähti yritykseni hallituksen varajäseneksi, niin johan piti tehdä selvitystä asiasta moneen paikkaan. että onko nyt aivan varmasti niin, että hän ei työskentele yrityksessäni, yms. kuukauden päivät sai odotella päätöksiä. |
keväällä sai odotella kolme kuukautta liiton rahaa kun menin ja ostin osakkuuden kiinteistöOSAKEyhtiöstä,
etukäteen ilmoittaminen ei kelvannut, kuukauden päästä siitä kun maksu ei kuulunut tuli kysely ja selvityspyyntö, sel lähettämisestä pari viikkoa niin tuli palkkatodistuspyyntö lomautetun työnatajan osalta, sen jälkeen pari viikkoa niin sama juttu mutta palokunnalta, no ne nollan euron laput kun oli lähetettynä niin sitte tuli päätös että eihän sillä hallin kolmanneksella mitään näköjään ole töitä tarjota mulle |
Lainaus:
totesin vaan että joo o, tämäkö on se syy miksei ole päivärahat juosseet kohta neljään kuukauteen ja sain vastauksen että eihän hyö voinu tietää että eritys jonka nimessa ilmenee sana security liittyisi jollain tapaa turvallisuus/vartiointi hommiin ja että niihin jv/vartian lupia tarvii.. :D lisäsin viä perään et joo ei oo jv lupia eikä mun menneisyydellä niitä myöskään haeta ni män työkkärin täti hiljaiseksi ja lopulta ku sai sanan suustaan ni sano että hän pistää tämän kiireellisenä menemään ni alkaa päivärahat juoksemaan... :D |
On tuo ilmoittelu vähän edistynyt, enään ei tarvi juosta työkkärissä vaan sähköinen ilmoitus riitti, soittivat jopa takaisin ja kyselivät mikä on tilanne.
Viikon päästä saa heittää ensimmäisen hakemuksen YTK:lle, on tää makeeta :) edellyttäen että ei ole tärpännyt siihen mennessä. Edelleenkään ei yhdeltäkään työnantajalta vastarakkautta, johan ne varoitteli netissä että yli 40. työllistyminen voi olla vaikeaa. |
Hei nythän alkaa mm. talvirengas sesonki, alan firmoja vois käydä kiertää vaikka ovalta ovelle ?
Myös talkkarin hommia ja lehden keruuta on varmasti tarjolla. Jos sellaiset vaan kiinnostaa ? Kyllä se nykysin näyttää olevan, että vaaditaan alankoulutus, 10 vuoden työkokemus ja 20 vuoden ikä. Sujuva magedonian kielitaito. Tervetuloa mejän nuorekkaaseen tiimiin! 2014 On ainakin itelle ollu tosi hankala, välipäiviä tullu ihan liikaa... |
Lainaus:
|
metroon vaan, tuskimpa siel se vaihtuvuus on vahentyny, ko hetkittain hiukan henkisesti raskas paikka :)
|
Lainaus:
Onneksi tuo Työkkärin toiminta on jotenkin edes järkeistynyt. No, tässä itse kohta saa heittää ensimmäisen hakemuksen KELA:lle, kun alkaa 500 päivää liitolta loppumaan, mihinkähän tuon kaiken peruspäivärahan kuluttaisi...? Kyllä tuo ikärasismi näkyy, itsellä jonnin verran päälle 40 ikää, ei yhteenkään hakemukseen minkäänlaista positiviista vastausta, ja niitä on reilusti yli 100 lähetelty... |
Tuos on pari uutta ilmotusta tuohon vartija hommaan.
Turvallisuusvalvoja HUS-Kiinteistöt Oy, Helsinki, Haku päättyy 30.11.2014, 2-vuorotyö, 3 - 6 kk + Järjestyksenvalvoja G4S Suomi, Helsinki, Haku päättyy 26.10.2014 klo 23:59, muu osa-aikatyö, yli 12 kuukautta + Aulapalveluhenkilö (vartija) PSG Turva Oy, Helsinki, Haku päättyy 28.10.2014 klo 12:00, kokoaikatyö, yli 12 kuukautta |
Kiitos vaan kaikista linkeistä, on nuo jo katsottu ja osaan jopa haettu, ongelma ei ole tosiaan siinä että en osaa etsiä, vaan työnantajan yhteydenotot puuttuu :) eli ei kelpaa.
|
Koneistajaa hakusessa....
Joka tekis mulle pari laippaa 3" hapokkaasta pyrökangesta Acad kuvien mukaan pienpainesäiliöön (Max.16bar). Tarviis saada laipat HST tankkiin (O-rengas kartiotiivisteellä, kartio säiliössä eli laipassa suorat pinnat). Ensimmäinen laippa hiilihapotusta varten, Laippa sisältää kaksi reikää kierteineen, toinen painetta ja toinen ylipaine venttiilille. Toinen laippa ns. sisällön tarjoilua/pullotusta varten, eli kolmella porauksella. Ylipaineventtili, paineen lisäys ja hanalle jollain sopivalla käytössä olevalle järjestelmälle (Tää kolmas reikä vaatii ylä ja ala puolelle erikokoiset poraukset/kierteet koska alapintaan tulee ns. "nesteen imuputki" säiliön pohjalle).
Yhteyden otot yv:nä. Thx. ps. Pieni kotipanimo harrastajapohjalta kuoriutumassa......sidukalle (aidot, ei esanssi litkut) ja vain maltaasta, humalasta ja hiivasta "painetulle" oluelle. Ei kuitenkaan näin pienen....:D :D :D... Linkistä lisää......onnistuu se pienemmissäkin erissä.... http://www.youtube.com/watch?v=_ZSax1boZR8 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tällänen nuori, innokas pojakloppi hakee työpaikkaa Iisalmesta / lähiseudulta :)
Ammatti ois kokki, mutta kelpaa myös metsurin yms hommatkin. Oppisopimus on myös mahollista :) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
3 kierrosta haastatteluja käyty. Eilen ja tänään oli soveltuvuuskokeet ja ens viikolla ruvetaan toivottavasti neuvottelemaan palkasta.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Onneksi olkoon!
Lainaus:
|
Täällä on kanssa yks vähän vajaa kolmekymppinen töitä vailla tampere/kangasala seudulta lomautuksen takia.
Kokemusta on kaivinkonehommista n.7v ajalta ja sitä ennen kaikenlaisilla koneilla (traktori,mettäkone, kurottaja yms. niin ja kohta 20v offroudia ;) ) tullu touhuttua, maatilalta kun on kotosin. Mutta myös muut hommat kiinnostaa, mistä nyt palkkaa maksetaan :) Mahdollisuus tulla myös toiminimellä tai omalla kaivinkoneella töihin. Löytyy tieturva 1 ja työturva ja ensiapukortit. Ahkera ja työtäpelkäämätön jos saa itteensä kehua. ;) Alkaa jo joutenolo ottaan koville... Onneks kotopuolesta kuitenkin löytyy jotain puuhaa. Että sellasta ensalkuun.. Yhteyttä saa ottaa: 050 3289626 tai djesku@hotmail.com |
Securitakselle on näemmä turha hakea näillä vuosilla, 10 hakemusta tullut bumerangina takas :)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
sori topickin sotkeminen mutta oli ihan pakko :) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Onhan tuo ala tuollaista eestaas vetkuttelua. Firmasta toiseen. Ja mitä vähemmän kokemusta, sitä kiinnostavampi työntekijä olet. :( |
Lainaus:
Sitten kun on tällainen mulkku kun minä olen niin varmaan "mustalla" listalla joka firmassa :) |
http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikk...8587402_fi.htm
siinä ne on taas valintakriteerit: *Toivomme sinulta: - kokemusta ja pätevyyttä erilaisista tehdasalueen ja kuorikentän työkonetehtävistä kuten pyöräkuormaaja ja telapuskukone - kokemusta ja soveltuvuutta vuorotyöhön (TAM 27) - oma-aloitteisuutta, joustavuutta ja yhteistyökykyä Sijaiseksi palkataan em. vaatimukset täyttävä työtön työnhakija, joka on ollut työttömänä työnhakijana yhdenjaksoisesti tai osissa vähintään 90 kalenteripäivää vuorotteluvapaan alkamista edeltäneiden 14 kuukauden aikana. Sijaiseksi voidaan palkata myös alle 30-vuotias työtön työnhakija, jonka ammatti- tai korkeakoulututkinnon suorittamisesta on kulunut enintään vuosi taikka työtön työnhakija, joka vuorotteluvapaan alkaessa on alle 25-vuotias tai yli 55-vuotias.* |
Lainaus:
|
Tarvisin itekin joulukuuksi töitä. :D
|
TÄMÄ PAIKKA MENI......
Porvoossa olisi vakituinen paikka tarjolla töitä työtä pelkäämättömälle varastomiehelle, laitteiden kokoonpanijalle, siivoojalle ja yleismies Jantuselle, kaikki siis samassa paketissa. Haetaan nuorehkoa osaavaa kaveria joustavaan ja matalaan organisaatioon. Työkokemus on välttämätöntä joltain alalta ja koulupapereitakin saa olla, tai sitten ei. Aikaisempi kokemus sähkölaitteiden asennuksista on hakijalle etu. Työssä pärjää ensimmäisellä kotimaisella kielellä. Valinta tehdään puhtaasti fiilispohjalta haastattelujen jälkeen. Raksan tessin mukaan mennään ja palkkaakin työstä maksetaan. Jos olette kiinnostuneita niin laittakaa yhteystietoja allekirjoittaneelle privana, välitän tiedot eteenpäin tulevalle pomolle. Työ alkaa heti tai vuoden vaihteessa, sovitaan hakijakohtaisesti. Paljon jäi varmaan kertomatta mutta saa kysellä lisätietoja. Täsmennyksiä kysyjille: työaika noin 8-16, liukumat käytössä. Koeaika 3 kk. Tuo siivous pitää sisällään omien jälkien putsauksen, kyseessä ei siis siivoojan työ |
Lainaus:
|
Keväällä näyttäis hommat loppuvan, jos ei ihmeitä satu.
Tälläinnen 55 v nuorukainen on kuulolla jos hommia ois, tähän ikään on kokemusta vaikka mistä. Viimeisen 10v olen ajellut ammatikseni, kirjaimia löytyy kaikki ja direktiivitkin on kunnossa. |
Noin yleisesti: Jos on alalta kunnon pitkäaikainen kokemus sekä mahdollisesti jotain (näyttöä) paperillakin, ja ei alansa hommia löydy joihin porukkaa jatkuvasti haetaan on luultavasti jotain vikaa kyllä itse hakijassakin...
|
Tota hommaa mitä nyt oon tehnyt niin 6 kuljettajaa ollut vaan suomessa, nyt se loppuu. Mut raskaalle puolelle on kokemusta pilkkivehkeistä erikoiskuljetuksiin.
|
Yleisesti.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kyllä näyttää näinä aikoina olevan hakusessa työt, omasta tahdostani jäin pois teknisen alan myyntihommista seitsemän vuoden jälkeen, jotain korvaavaa koittanut etsiä mutta kun koulutus puuttuu..
Autonasentajan paperit vuodelta -01 löytyy ja tuoreimpana järkkärikortti, sekä rutkasti kokemusta myymisestä. Oisko jollain tiedossa jotain hommia läntisellä uudellamaalla? :) |
Olisko Oulun alueella jotain järkevää hommaa näkösällä? Koulutusta löytyy timpurin, baarimestarin ja konepajateknikon hommiin. Työkokemusta taas melko rutkasti työ- ja projektijohtamisesta metalli- ja rakennuspuolelta. Myyntipäällikkönä toiminut jonkin aikaa sekä ravintolapuolella vuoropäällikkönä, huoltopäällikkönä ja baarimestarina.
|
Kokeillaan kepillä...Ajokortti ABECE maansiirtoauto,kasetti,sorapuolikas,koukku/hiab,pyöräkuormaaja kaivuri puuhaa touhuttu.Enimmäkseen auton ratissa oltu.Loppu hommat ku seinään eilen kun kaivokselta ilmoitettiin ettei malmia ajeta nyt vissii pariin viikkoon ni tuli samantei lomalappu käteen. Direktiivit käyty,tieturva,työturva ja ympäristöturvakortit löytyy. Teollisiaki töitä on tullu tehtyä joten ei tarvi olla välttämättä juuri auto hommia.Kaikki mihin kelpuutetaan käy.
|
onkos kellään kiinnostusta ensi keväästä/kesästä alkaen katto- ja julkisivuremontin tekoihin? kun saattaisi olla sellainen mahdollisuus laajentaa, joten tartteis varmaan sitten työporukkaa muutaman ihmisen verran
suuntana pääasiassa forssa ja sen seutu. voi yyveetä nakata asiasta |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Nyt näyttää hyvältä, kävin aamulla rupattelemassa vantaan oman hus:sin kanssa :) 87% varmuudella voipi tulla töpaikka joululahjaksi :) ei varma siis vielään !
|
Lainaus:
Ite jäin sittenkin ilman duunia loppuvuodeksi, vaikka oli ihan hyvät diilit ensin olevinaan. Sen takia en edes etsinyt mitään muita hommia, joten kun systeemit kusahti niin käteen ei jäänyt mitään duunia. Kaiketi vedän tässä nyt sitten lonkkaa ja randomkeikkaa tammikuulle saakka ja sittenhän olenkin menossa kouluun. Eipä siinä, kyllähän tässä parin vuoden pitmättömät lomat jo vähän mieltä kaivelikin, joten sama kait se on kesäloma pitää nyt. :D |
No niin, tuli soitto hetki sitten. Aloitan 22.12 :) !!!! ihan kohtuullinen joululahja.
|
Onnittelut!
|
Lainaus:
Itellä oli tänään viiminen työpäivä, tosin satunaisia hommia vielä on tarjolla samasta firmasta ja ehkä keväällä ja kesällä taas lisää. Jotain pitäs keksiä taas tähän talveen. |
Sivu luotu: 16:16 (GMT +2). |