![]() |
|
Toyota OJ40
Tehdäänhän jo pikkuhiljaa omaa ketjua ettei tuo pajerotopicci täyty tojotahömpötyksistä? :p
Eli nyt kävi niin että pajeroon ostamille vehkeillä hommasin uuden aihion! Auto oli tarkoitus lähtä hakemaan huomenna mutta homma siirtyy viikolla ku isäntä lähtee käymään loppiaisen jälkeen etelässä ja tämä tulee samalla reissulla uuteen kottiin :) Eikä tartte itellä asioikseen ajella 1200km! Eli tämmönen 77 vuoden BJ40, kuvat myyjän kuvia kun en oo ite päässy vielä filmaan :rolleyes: http://i1323.photobucket.com/albums/...ps13e11199.jpg http://i1323.photobucket.com/albums/...ps31c1ef25.jpg Siihen ois sitten tarkotus istuttaa tuo om603 turbo ja 722.3 tomaatti, ja siihen jatkeeksi 7mm pumppu ja isompi ahdin jotka vielä hakusessa... http://i1323.photobucket.com/albums/...psf2502de9.jpg Ja alle sitten nämä HJ61:sen lukkoakselit, britpartin jouset, procompin iskarit ja ainaki taakse on sovittu jo kaupat rangen tukivarsista. Rangen tukivarsillekki tilasin jo floflexin uretaanipuslasarjan. Alustavasti soittelin jo välitetystä hiluxin jakiksestaki, muttei oo vielä tietoa että irtoaaki millon/koskaan :) http://i1323.photobucket.com/albums/...ps82b763c1.jpg http://i1323.photobucket.com/albums/...psfab7e02b.jpg Himottais jo ruveta sepittämään mutta täytyy varmaan malttaa oottaa vielä viikko tai 2 :) |
No on tuossa autossa sit eri konevaihtoehtoja ainakin ollut, viimeeksi kun tältä kylältä lähti niin siinä oli Lexuksen V8 :D
|
Lainaus:
|
Tyhjensin tänään varsin etuakselin ku en oo ikinä moista hommaa tehny...
http://i1323.photobucket.com/albums/...ps0b6e7345.jpg Perävälitykset näyttäis olevan vakiot eli 3.7 ja kaikki kunnossa, hiukan tuolla on vesi majaillu ruosteista päätellen.. http://i1323.photobucket.com/albums/...psef4bc248.jpg Tikut käsittääkseni vakiot? Ja murrokset näytti olevan löbron valmistamat. http://i1323.photobucket.com/albums/...ps5528bccf.jpg Huomenna kasailen takasi kasaan ilman mitään sen kummempia tiivistelyjä tai mitään, ne menee kuitenki uudestaan palasiksi ennenku tuolla ajetaan metriäkään.. |
http://www.roadlessgear.com/Toyota/p...eliminator-kit
Nyt ois hyvä antaa mielipiteitä kumpi on parempi setti, tämä vai ihan perus chromo osat? Insinöörikaveri ainaki meinasi että tuon pitäis olla jäsympi setti.. |
minkä vehkeen nuo jouset on mitkä tulee tähän projektiin??
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ite olen ymmärryksessä että Longfield 30 spline olisi vahvin. Huomaa että tarvitset pitkäpoori akselin tojon orkkis lukoille, tuo setti lienee hiluksiin. Lonfgieldeissä on vielä jonkinmoinen takuu. |
pukkaapa nyt samalla sinne BJ n välitykset ...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mä en laittais ite tätä ja syystä että pyörät linkussa vedättäessä ohjaus "runkuttaa", kun on ristikot nivelinä. Ja sit tosiaa toi setti ei mene *J61 akseliin, kun puuttuu lukkovetarin pitkät poorit. |
Ja oliks Lonfieldin chromoilla ikuinen takuu tiettyyn rengaskokoon asti? :confused:
|
tätähän pitää tulla ihailemaan kunhan pääset kunnolla vauhtiin ;)
|
Tekiä miehenä vaihat ite elementit pumppuun, 4pumppuun vaihtaneena voin kertoa et aika helppo homma.privalla lisätietoja jos kiinnostaa.pakosarjaa ei kannata sit muuttaa toi vakio on iha hyvä.minä en myöskään laittas tommosia ristikkovetareita jos tommoset haluaa nii sama laittaa joobin aksulat.ristikko kun menee nii saat vetarinki vaihtaa.
|
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Ja just viime päivät ollaan naurettu tuolle vakio pakosarjalle kuinka huonon mallinen 6-sylinteriseen :D 4 pyttyseen oikeinki hyvä mutta 654 pytyt hengittelee kaikki samaan pikkuseen reikään. Pakosarjan teen uusiksi kyllä, laipat löytyy naapurilta valmiiksi laaserilla suihkittuna ja mutkia hain tuosta "paikallisesta" , ei siinnä luulis kauan nokka tuhisevan kun ei rupee kyhään mitään kauheaa käärmeenpesää.. |
Lainaus:
Lainaus:
Ainoa mikä ohje lonkkareissa tuli mukana oli varoituslappu että ei SUOSITELLA käytettävän spoolia, hitsattua etupäätä tai isompia renkaita kuin 39". Ei ole tarvinut takuiden perään kysellä ja toivon mukaan ei tarvitsekkaan, mutta elinikäisen takuunhan ne lupaa, mutta miten on nykyisin kun Bobby vaihtanut "hiippakuntaa" ja omistus siirtynyt TGlle. |
Lainaus:
Tuo hilun jakis lienee keskellä olevalla kardaanilähdöllä. Pitkällä mesen nokilekalla ja automaatilla takakardaanin kulmat on varmaan aika jyrkät, ainakin maantienopeuksiin...:confused: |
http://m.youtube.com/watch?v=Mi6aGClPmNA
tohon vaihdoin itte enkä säädättäny ja hyvin irtos 365hv ja pelasikin vielä.:) ajotuksenhan joutuu vähä korvakuulolla laittaa et toki varmin tapa teettää jollain.mulla oli semmonen 300d om617 eli 123:n kone josa oli alkuperänen pakosarja ja siinäki oli 340hv. jos teet pakosarjan ni tee halkomalli. |
Lainaus:
Pakosarjasta oon kaavaillu melko halkomaista. |
Tuoha on kakspuokki nii täysin ei voi kolmisatasee vertailla, muistaakseni oli hx35 pakopesän kokoakaan en muista.ihan jotenki heräsi oli nimittäin pakopaineella toimiva erillinen portti nii ei paras mahollinen:)
123:sa oli sit hx40 kakkosella heräs jo kunnolla.siitäki pitäs penkkivideo olla josai. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Lainaus:
Ja kuten Jare jo totesikin että jos mahdollisuus välttää ristikoita niin ehdottomasti, CV:t on paljon paremmat renkaat linkussa, kun eivät jumppaa samalla tavalla kuin ristikot tekee. |
Just tilaamassa 30spline settiä, 10 vuoden takuuta mainostavat tällä hetkellä. Oliko kokoraja sitten muutettu 35" tais sellanen luku jossain olla..
|
Lainaus:
|
Erillishukkaportillaha pystyt vähä paikkaan jos 35 jää pieneksi.swamberillahan taisi olla 606 35 holsetti, ainaki alussa.sehän laulo iha kivasti:)ehkä ite oisin sen kannalla, heräävyys olisi taattu ja voimaakin saa.eikähän sitä pakko ole ahtaa 2baaria(eipä vissii):D
|
Lainaus:
Nelikymppisellä toki enemmän mutta heräävyyden kärsiessä. Ja maasturin ollessa kyseessä se alhaalta herääminen olisi jopa suotavaa. 35:nen lähtee jostain 2500-2800hujakoilta ahtamaan kunnolla. 40nen 3000-3300. Toki riippuu paljon syöttöpumpustakin. |
Onko 2500rpm alhaalta? :eek: :D
|
Ei mutta sen alempaa ei hx35nen tuossa mersun 603:ssa lähde. (oletus että perässä 722.3 tomaatti)
Pienempää hakuseen jos alempaa pitää lähteä. Tosin se on yleensä ylhäältä pois, mikä tuskin maasturissa mitään haittaa. |
Lainaus:
|
Hyvät lukemat "tornimoottorista" :D
603sta saa tuon 300hv hx35:lla ja vakio pakosarjalla ja pakoputkella kohtuudella. http://img.photobucket.com/albums/v6...D/IMG_1395.jpg Varmasti enemmänkin jos olisi värkännyt ilmanoton ja pakoputken paremmaksi. Vääntö koitui vaihetoosalle liian suureksi. Eli vahvistamatta ei kestä. Eppäilen että BJ40 ei tarvi kyllä enempää :D |
oon kyllä haaveillu että loota kestäis mutta ei sitte :D
|
Alle 500nm kun pysyttelee niin kunnossa oleva toosa kyllä sen kestää kun on oikeissa säädöissä ettei pääse lipsumaan.
Se on hetkessä valmista kauraa kun lipsuu väännön alla. |
Pikainen kyssäri akseleiden asennosta..
Etuakselissa pitäiskö kääntöpallot olla pystysuorassa linjassa I vai pikkusen käännettynä taaksepäin eli \ ? Eikö etukardaanin lähtö sillon "viistäis" maata? :rolleyes: Vai otanko rälläkän käteen ja käännä pallot sopivaan asentoon eli \ ja saan kardaanin lähdön hiukan ylöspäin? Miten sitten jos noita periä kääntää ylöpäin niin kardaanin kulma muuttuu loivemmaksi toiseen kulmaan nähen, tuleeko onkkelmia? |
Kyllä ne pitää olla "taaksepäin kallellaan" eli casterkulma pysyy muutaman asteen positiivisena.
Ajettavuus menee täysin jos casteri ei ole kohdallaan. Elikkä palloja kääntämällä saa kartaanin kulman sopivaksi Casterin kärsimättä. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Juu älä katkaise akselia vaan hio vain hitsisauma pois ja käännä palloja.
|
1 Liiteet
Lainaus:
Voi olla vähän haasteellisempi niputtaa jos tuon holkin leikkaat poikki.... Liite 44587 |
Lainaus:
|
mulla ois tuossa talon päädyssä sulle tyhjä akseliputki mihin saat harjoitella...munkkikahveella lähtee...pitkä tikku paikoillaan vielä..jos tarviit
Hyvää Uutta Vuotta! |
Lainaus:
|
Lainaus:
Ja sit Dectane kun harjoittelet niin kunnon selitykset ja kuvat jotta minäkin osaan sen tehdä :D |
Lainaus:
|
1 Liiteet
Lainaus:
mika t:lle tää varmaan on tuttu auto mersuvoorumin puolelta muutaman vuoden takaa http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1388566730 enpä sotke dectanen topikkia enempää |
Lainaus:
:) :) Tuntuu vaan topikkeja seuratessa, et jonkin sortin salatiedettä koko homma. Ei ole missään oikeen ollut kunnolla vaan kaikissa et päät tuli käännettyä :( |
Lainaus:
|
etuakselin päät
|
Lainaus:
sovitin itte gr:n tekniikka pakettia berttaan ja siinäki keskellä oleva kardaanilähtö niin korkeessa autossa(SOA takana) ei mitää mahollisuuksia saaha ajettavaan kulmaan takakardaania, vaikka moottori oli käytännössä kiinni maskissa. tuo gr:n kone ja laatikot on n. 2m pitkä yhistelmä. sillä vaan ettet haali osia nurkkiin ja totea että eihän ne sovikkaa:D |
Lainaus:
Niin tosiaan, laatikot. Monikossa, kylläkait tuosta ainaki 2m paketti tulee ku lyö jakiksen jatkoksi? :D |
tommoiset longfieldin cromot oli hiluksissa 38,5 boggereilla ja ite murros kestää kyllä !!
veto akseli meenee poikki, 2kpl meni. mutta saa kyllä olla koko auton paino päällä ja yht äkki pitoo renkaalle nii napsahti poikki. |
Lainaus:
|
Kone + laatikko 140cm
|
Lainaus:
http://i.ebayimg.com/00/s/NDgwWDY0MA...St0Sm/$_72.JPG Pätkä GR on 30cm pidempi kun bertta? Ja jos jos näyttää Ville siltä että se keskilähtö ei kelpaa siihen HJ akseliin tuolla akselivälillä niin tuolta löytyy edelleen tuo rangen jakis edullisesti :D :D |
Lainaus:
|
Pontevalla moottorilla ei tarvii pikkupuolta :)
|
Purin tänään taka-akselin ja näky ei ollu niin hyvä ku etuperässä :( Melkeen kaikista lautasen pyöristä oli alalaita murtunu pois ja yhestä iso palanen keskeltä pois.. Niin ja sitä "keskiötä" oli lamelilaikalla hiottu sieltä täältä?!? Tasapainotettu?!
Kävin vielä tässä iltasella maakuntamatkaileen ja hain ewergladelta rangen etujakarit ja swamberilta rangen takavarret.. |
Joku vois linkata tai kertoa, mitä tuommosen BJ:n korkeus on vakiona.. Joitain mittoja jotka helpottais akseleiden asemointia sitten ku on sen aika...
Ja mites tuo etujakareiden asemointi, mitä vaikutusta sillä on ja mihin laitetaanko tukivarsi akselin alapuolella vai käännetäänkö toistepäin ja lyödään yläpuolelle? |
Voisin kuvitella että leimasetä vaatii sen alapuolelle viitaten tukivarsien alkuperäiseen asemointiin. Ja kyllähän siellä joutuu paikat huomattavasti kovenmalle rasitukselle kun kaikki akselin tuenta on yläpuolella akselia.
Vai tuleeko tästä edes leimapeliä? :D |
Lainaus:
Ja nuista mitoista, pitääköhän tämmöset paikkaansa? Korkeus 195cm Akseliväli 228cm |
Saat vielä vähän ylityksiä pois kun käytät J43:en akseliväliä, eli 2430mm. :)
|
http://slck.net/viewtopic.php?t=9256 Tuosta näkee aika hyvin noita mittoja.
|
Kallon kans tilattiin vähän romua kimpassa paddockilta ja se toi tänään mulle uretaanipuslasarjan kaikkiin tukivarsiin, rangen yläkolmioon uuden pallonivelen ja sen projektista yli jääneen rangen parhardin.. Niin ja olihan siellä paketissa vielä procompin ohjausiskariki..
Posti toi Garretin lähettämät sylinterit lukkojen ohjaukseen ja tilasin vielä internetin ihmeellisestä maailmasta pneumatiikka letkua ja erilaisia liittimiä ja venttiilit lukkojen ohjaukseen... Noita paketteja on melko rutkasti tulossa melko vähän joka suunnasta :D Tämä internetti on vähän paha ku kaiken mahollisen tilailu on niin heppoa :D Kovasti oon koittanu vääntää kauppaa Holsetin he351ve:stä , kyseessä siis muuttuvageometrinen kampe... Tuommosella pitäis saada jo heräämään melko alhaalta.. Tuota on ollu ainaki 6.7l ramissa vakioturbona.. |
Jos haluaa tosissaan alavääntöä ja ahtimeen heräävyyttä niin laittaisin viellä 35 pienemmän. Meillä on ljssä om602 7mm elementeillä ja ahtimena hx 27. Vakio vauhtipyörään tehtiin 10kilon lisäpuntti. Vääntää alhaalta ja on kiva ajella.
|
Lainaus:
|
Mä meinasin laittaa itselle tuon OM603 turbon kylkeen VNT Garretin 2260 vai mitäs ne onkaan noissa uudehkoissa 3 litran cdi mersuissa ja bemareissa. Luulis riittävän n. 300hv ja ennen kaikkea se vois olla vielä riittävän herkkä heräämään alhaalta "maastomöyrinnässä".
Toisaalta mulla ei tule kuin 6mm tapeilla oleva pumppu (ajattelin laittaa manuaaliaskin ja muutenkin sääliä voimansiirtoa, 7-8mm taitaa olla liian kylmää kyytiä ja muutenkin hankala manuaaliaskin kanssa) niin enempää sieltä ei lähtisikään tuottoa että isompaa turboa tarvisi. Itse ajattelin tavoitella sellaista 230-250hv ja 400-450NM tasoa VNT:n ohjaus vaan mietityttää, että mikä olis helppo ja luotettava tapa. Mites meinasit itse toteuttaa? |
Lainaus:
Painekellolla oon aina ohjannu, pari autoa oon rakentanu missä ollu vnt ahdin. Ensimmäisellä kerralla säädöt sattu summissa heti kohdalleen ja pelas ku unelma, pajerossa teetätti säätäminen vähän enemmän töitä.. Sopivan jäykällä painekellolla ja sopivalla siipien "alkuasennolla", vai mikä tuo nyt virallisesti ois, saa kyllä toimivan systeemin... Mutta saattaa vaatia kovia hermoja se säätäminen :D Tuossa on kyllä sähkönen ohjaus tuossa he351:sessä... Tähän tuskin kannattaa sähköä sotkea? Jos muuttais sen ohjauksen normi painekellolle.. |
Lainaus:
|
jenkeissä on myynnissä pulikka millä saa vnt ohjauksen vanhaan moottoriin.
muistaakseni ei tarvii muuta kuin kierrosluku tiedon, kaasun asennon ja ahtopaineen niin se ohjaa alipaineen kellolle sopivaksi. kaveri rakentelee etelässä e30 bemarin neloskonetta johon tulee vnt ja hukkisahin niin sillä on tuommonen siinä. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Riippuu ihan siitä mitä sinulla on tehotavoitteena. BJ:n ajo-omituisuudet huomioiden se ei hirveitä tehoja tarvi. |
Lainaus:
Joo, ei ehkä kannata sähköjä sotkea niin pysyy yksinkertaisena ja toimii vaikka vähän sukeltaisikin :) Pakopaineista = korkeampi lämpökuorma...ehkä joo voi olla huolissaan jos vetää minuuttitolkulla kaasu pohjassa rataa ympäri tai vetelee painavaa traileria tms....ainakin mun offauksessa ajetaan lappu lattiassa lähinnä muutamia sekunteja...se tuskin on ongelma vaikka pakopaineet oliskin vähän ylhäällä. Turbo kyllä kestää hetkittäisen kuorman (sehän nielee kovaa lämpökuormaa jo vakiona alkuperäisen moottorin yhteydessä) ja moottoria se ei ehdi muutamassa sekuntissa grillata pilalle. 90% käyttötunneistahan tulee tyhjäkäynnin ja 3000rpm:n välissä...siinähän sen pitää pelata hyvin ja herätä alhaalta.... |
Lainaus:
|
Muistahan alkaa keräillä voimansiirron osia hyllyyn varalle :)
|
Lainaus:
|
Laitahan tiuhemmat perät..
|
Lainaus:
|
Land cruiserin jakis laippasisääntulolle.
Siis taannoin suunnittelin itselle oM603 mersun automaatin ja bj jakiksen yhdistämistä. (siis yksiosaisella kuorella, mutta en keksi miksei toimisi myös HJ:n jakiksella)
Tuo homma onnistunee seuraavasti: Jakolaatikko ja vaihteiston pääakseli + jakiksen ja päälaatikon välinen päätykappale otetaan työn alle: homman nimi on se, että vaihteiston pääakseli käännetään toisin päin, siis akseli työnnetään takaapäin jakiksen (ja tuon vaihteiston päädyn) läpi. ja pääakselin etummainen laakerointi Muokataan seuraavanlaiseksi: alkuperäinen jakiksen/vaihteiston välinen stefa siirretään laakerin etupuolelle (pitää tehdä esim. alumiinilevystä pidin k.o stefalle... palataan lopussa asiaan). ja nyt pitää enää tehdä laippa tuohon pooriakselin päähän; se tulee toisesta laatikosta puretusta jakiksen pääakselin hammaspyörästä, siinä on liukupinta jo valmiina stefalle! Tuohon hammaspyorään olisin hitsannut noin 15-20mm paksun lätkän, johon olisin pultannut mersun kumiristikon. Tuota jakiksen pääakselia olisi pitänyt jonkin verran sorvailla, ja olisi pitänyt tehdä muistaakseni 2 soviteholkkia akselin hammaspyörien väliin. Ja tuo Stafan pidin: sen suunnittelin tekeväni noin 20mm vahvasta alumiinilevystä; siihen olisin koneistanut sovitepalan tuon vaihteiston hännän kiinnityspulttien alle, olisi kaikki saanut linjattua suoraan sorvissa. Tuon OM603 laatkikon hyvä puoli on se, että ykkönen on 4,25 ja vahvistettuna kestää huomattavan paljon, eikä vahvistus maksa aivan mahdottomia. P.S tuo 300 te:n bensakoneen laatikko ei ole oikein kiva, lähtee liikenteeseen normaaliolosuhteissa 2:lla.... p.s Nuo perävälitykset voisit varmaan vaihtaa kuiteskin 4.111, kun tuo om603 on kierroskone, max teho 4600 rpm, vrt. toyotan 3,500... ja et varmaankaan ajele 205-16 renkailla.... Tulipa hankalasti selvitettyä... TAAS! |
Poika tuli kotiin eilen illalla 9 aikaan!
Ensimmäinen oletus oli että saatanan saatana, pakkelia ja kuitua joka paikassa.. Ei hyvältä näytä... Mutta ku tarkemmin rupes katteleen niin ei tuo kori kyllä paha ole, rumasti vaan hitsattu :D Sisällä oli Warnin kompura ja joku painesäiliöki ja vänkärille recarotyylinen penkki.. Tuosta joutaa jollekki se "recaro" ja 24v warnin pikkukompura.. Katto piti nostaa kartanolla pois että kärry mahtu talliin.. Puhelin pimeni kun latasin siihen uudet päivitykset :D Eli taas mennään jonku aikaa varapuhelimen kameralla :mad: http://i1323.photobucket.com/albums/...ps80567391.jpg |
Hienoa! Nyt alkaa tääkin edistyä.:) Olisko se kompura kuin kallis?;)
|
Eikös se ollu ARBin kompura?
|
Lainaus:
|
Luulemma arbin kompuralla ei juuri muuta kannata käyttää kuin arbbeja. jos siis on niiden yhteyteen tarkoitettu kompura. Saattaa olla aika pieni tuottoinen.
Viairia tilaukseen tarvittaessa :) |
Lainaus:
|
60l taitaa olla tuossa tuotto, eli pieni on
|
Juu kyllä mullakin riittää arbin kompuran tuotto renkaiden täyttelyyn, tosin mulla taitaa olla se pykälää isompi malli. Noin 15L säiliön kanssa lukkojen käytössä kompura hyrähtää noin 12 tunnin välein :D joskus oon tainnu jopa renkaanpultteja vääntää auki pulttikoneella, se on tosin "kärsivällisen miehen" hommaa :D
|
Lainaus:
|
No tänään kävin jonku tunnin purkamassa... Kojelaudan vielä ku purkaa niin saa kopan nostaa huomenna pois ja rueta työnteleen akselia alle... Niin Harri, en saanu tänään vielä nostettua niin kyllä huomenna tarttee melkeen kaverin tuohon korin nostoon :D
Tuommoseen vaiheeseen jäi ku lähin kämpille, nuo turvakaaret on muuten pulttaamalla paikollaan paitsi takaa hitsattu. Joutu ne ärmäköimään irti ja pitää tehä kokonaan pulttikiinnitteiset.. http://i1323.photobucket.com/albums/...ps4de48177.jpg http://i1323.photobucket.com/albums/...ps65d550b2.jpg Nyt on kyllä kiva tallissa värkätä ku suurimpia reikiä on tukittu että lämpötila pysyy sentään nollan pinnassa! Ja kattoon vaihdettiin uudet putket ja muutenki paranneltu, näkee ja on paremmin tilaa.. Ja ennenkaikkea kaikki aikalailla järjästyksessä! |
Kaikki pysyy järjestyksessä vähän aikaa ja sen jälkeen tulee hallittu kaaos..........
|
paas kuvaa recarosta hinnan kanssa ...
|
Minusta se näyttää 200sx penkiltä.
Jotenki koppaki näyttää oudon tutulta, mistä tuo on lähtösin? |
Lainaus:
|
joskus 09? tuo tuli tänne lappeenrannan seudulla muistaakseni jostain pohjoisesta päin, se oli valmiiksi hitsattu ja jonkinlaiset räpellys kaaretkin siinä tais olla, väri oli punainen ja moottorina 3L diesel. kaveri sit duunas uudet kaaret siihen ja laitto kuitulokarit eteen ja maalas sen tolla kynsilakalla, tai itteasiassa meikäläinen tais ruiskuttaa sen yömyöhään vanhan pajan pihalla... toi orkkispata hajos, sitten siihen tuli 3b turbolla ja silloin kaveri tais käydä sillä lost on bonehill 09 kisanki ajamassa. jossain vaiheessa siihen tuli lexuksen kasi keulille ja taidettiin sillä kilometrin verran ajaakkin ennenkuin toisesta kannesta hajos venttiilikoneistot tai jotain. Sit tais loppua innostus laitteeseen ja se meni kuutvuoren arskalle jossain vaihtokaupassa, arska sit tais suoraan huikata sen etiäpäin tuonne mistä se sulle tuli.
Ja kyllä, miekin muistelin että ois 200sx penkeillä ollut sillon. |
Ja täältä se on sitten lähteny, kattelinki, että tutun näköinen.
|
|
Joo oli kinkun paisto pahasti kesken ni ei päässy nostamaan sitä koppaa.. joko on akselit kiinni kunolla että rullaa omineen ?
|
Lainaus:
|
Tänään ei oo kerenny rappaan ku pitäny haalia kamppeita, mutta jos sitä menis taas yöksi talliin...
Kävin tänään laittaan omiin nimiin niin vakio rengaskoko 12-15 LT, jos nyt oikeen oon käsittäny niin tuohonhan pitäis saada kauheat munkit leimattua? :eek: |
taitaa olla niin et 12-15lt on 823mm korkee ja 33" on 826mm korkee. siihen 51mm lisää niin ei ihan piisaa 35"?
|
Ainaki minulta lähtiessä siinä oli tuon kokoiset ground hawkit, make-lj muutoskatsastanu ne siihen?
|
| Sivu luotu: 03:44 (GMT +2). |
|