![]() |
offarien risteily...!!!
Toi Severi ku tuol joskus viinatopicissa huuteli deekuristeilystä, ni mitäs tehtäis, ku vuosi on taas kohta tuore....:D
Mietin vaan, et oisko tääl halukkaita lähtee aiheuttamaan pahennusta laivalle, ja jos mentäis vaik tallinnaan, vai mentäiskö ruottiin ennemmin. Olishan se kiva käydä sekoilemassa jossain vieraan valtion puolellakin... Porukalla haukkumaan kaikki jeepit, nissanit ja etenkin TOYOTAT...:D:D:D:D:eek::cool: Tänne passais ilmottautuu. Mitään kimppa lippuu en osaa hämmentää, mut ku tiedetään mikä laiva, ja koska lähtee, ni jokainen hankkii oman lippunsa, kait. Ennen laivan lähtöö pidetään miittinki jossain... Ottaakohan tuulta purjeisiin tää vitun villi idea...:eek::rolleyes::confused::D PS. Ja tällainen idea selvinpäin...:D |
Lainaus:
Vaan miksei tollanen juttu onnistuis.. Suosii vaan tuo merimatkailu hiukan meitä eteläsuomalialaisia harrastajia..:rolleyes::rolleyes: |
Ei paskempi ajatus!
|
Suosii vaan tuo merimatkailu hiukan meitä eteläsuomalialaisia harrastajia..:rolleyes::rolleyes:[/QUOTE]
Junat kulkee ja lentskarit lentää... Pitäiskö sit kaikille laittaa nimimerkki lappu rintaan, et tiedetään kekä on kekä... ja juu, ny selvinpäin...:eek::eek::eek::eek: |
Lainaus:
Jos miä jotenki onnistun tollaselle risteilylle itteni saamaa ni voitte olla varmoja ettei oo ainakaa oma nimimerkki rinnassa.:D:D:D |
Lainaus:
|
Mä ku en oo kovin paljoo laivoilla pörrännyt, ni mikäs olis komee purkki?
|
eiks se olis parempi ku jokainen painattaa t-paidan omasta kulkineesta ja kävelis se paita päällä koko risteilyn ajan.. :) Ei tarviis nimi lappuja :) ja voihan sen nimenkin pistää siihen jos haluaa
|
Lainaus:
|
Komein lähtee Turuust
Lainaus:
http://www.vikingline.fi/vikinggrace |
Lainaus:
|
Tallinnaan vaan baltik prinssillä :D
|
Lainaus:
|
Meitsi on mukana...
|
Ei huono idea! Tosin maksaa vihlas jo ajatuskin :)
|
no tuo risteily kuulostaa hyvältä,, kuten jossain naamatusten käydeissä keskusteluissa olen kertonut...
taitaa vaa olla parempi etten lähde upottamaan yhtäkään vikingin tahi siljan paattia :eek: :D:D ja tosta tallinnan touhusta en tiiä kun multa aikoinaan on evätty kulku mahin joihin tarvittiin passi.. eix se nykyään oo joku henkilö kortti mikä piisaa.. :eek: :confused: NOOH :rolleyes: ,, tarvitsee kysyä et joko saan jonkulaisen "todistuksen et kuka olen" :eek: ;) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Pelisilmää organisaattorille....ajankohtaan
Mielellään samalle laivalle missä "Kauneus ja Terveys risteily" tai
jotain muuta vastaavaa kauniimman sukupuolen aktiviteettiä, ettei vaan tarvii karvasia naamoja katsella. :D :D :D |
Lainaus:
.. eiks katsella voi ihan netissäkin :D |
Lainaus:
|
Offipalstan paita tilaukseen ja päälle....ja sitten risteilykutsu tonne offarille morsian topicciin ja heppanettiin kanssa! Heppaneidot ja offarit samaan laivaan ! :p:D:D:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Eli voishan sitä lähtee mukaan jos vaan sopii työkuvioiden lomaan. Kunhan ei oo keskikesällä, mieluummin alkukesästä tai keväällä. |
Tottahan mä "idean isänä" lähden mukaan :D Ja joo, kevät/kesä olis hyvä ajankohta. Taitaa vaan mahdoton sopia sellanen aika, että kaikkille sopis.
|
HEp! mie tahon kanssa :D maksa ulvahti riemusta ku topicin näin! :D
|
joo villisika offarit laivalle ja heppatytöt mukaan hoh hoh :D
kaippa sitä mukaan vois lähtee, |
Lainaus:
|
voishan sitä lähteekkin.
ei sen kummempaa väliä et milloin. ehkä kumminkin mieluummin talvella ja tallinnaan tietysti :D |
Lainaus:
|
Odottakaa viel kuukausi et saa jalan paketista :D
|
kait sitä vois mono suoras lähtee messiin kans :D:D:D
|
Offi risteily.
Sielähän olis menomatkalla vaikka mahdollisuus puhua tahi edistää muuten kabinetissä OffRoad asiaa? Jos meinnaan jokin taho tuntee sen tarpeeliseksi? AKK, kerhot yms?
Niin ja tuotteita & maistiaisia;) Tuli vaan mieleen, vai meniskö liian vakavaksi? Ei oo pakko. Tossahan noi laivat on ihan rannassa joten täältä pystyy koska vaan lähtee reissun heittää. t. Ismo Ämmä |
Toi offipalsta paita homma ei ole lainkaan huonompi idea ja rohkeimmat vois vaikka laittaa tosiaan sen nimilapun :)
Se parantaa reissua kuten motoristi kokoontumisissa liivit :cool: Kun ois rahaa voi lähteä inttämään :( |
Lainaus:
Ei saatana Räsänen tulee ja pistää meitit kaikki putkaan kun on "jengimerkit" :D |
Jotenkin tuntuu, että tästä reissusta tullaan vielä lukemaan iltapäivälehdistä :D
Joku bimmer thuuning club huppari niskaan ja laivalle aiheuttamaan pahennusta :p |
Ja mä lähden kans mukaan pitämään jonkin "seminaarin" oikea oppisesta t (r)unkkaamisesta tjs.. niin kait se silloin täyttää kriteerit järjestäytyneestä kokoontumisesta jne. :D
No totta puhuakseni niin vois lähteä kans mukaan.. |
Vai suunnittelee ne poijjaat tästä sinkkuristeilyä...
1 Liiteet
|
No kais ny tällaiseen vois lähtee! On sitä nyt paskempiakin ehdotuksia tullu kuunneltua:D
|
Olisko Tammikuun loppuun sopi ajoitus tälle projektille? Voitaishan tästä tehdä vaik perinne...:D:D:D:D:eek::cool:
|
Mä oon kans mukana ku tietää vaan päivän ja laivan ja kellonajan... ja kaikille offipalstan paidat päälle...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Olisko helmikuu parempi kuitenkin? Meinaan yleensä kaikilla toi tammikuu on aika kiiruinen.
|
Lainaus:
Ja jotkut hullut pitää vielä tipatonta sillon..:eek: |
Lainaus:
|
Vois olla mukana jos vaan työt ei satu kohdalle.
|
Lainaus:
|
Mä lähen ton mun vinssiapinoitten oskun ja antin kans koska vaan:D
|
Heps
|
Oisha se kiva lähtee välillä veneilemään. Eikä tarvii etes ite soutaa. :D
|
Lainaus:
|
Hep...;) ;)
Niille jotka on "muoti ilmiön" uhreja ja viettävät tipatonta niin eiks se lopu aluevesi rajalle..:D :D Juu laittakaas päivämäärä ehdotuksia niin tarkistetaan tilin saldoa sitten lähempänä.:) |
Pitääpäs katsella täs hieman miten ne purkit kulkee, ni pistän tänne sit aikataulua...
|
Hei... Muijat mukaan... Saavat ajella sitten esterataa RC offikalustolla sammuneiden HC offiporukoitten päällä... Joku väsähtänyt lahtelainen Naturaalikännipyramidi olis aika iso pistemääriltään jo :p
|
Galaxy olisi kiva käydä korkkaamassa, mutta lienee kalleimmasta päästä. Amorella ja Mariella ovat halvimpia "juottoloita", nuorisolle suunnattuja ja oksennuksessa kulahtaneita.
Galaxylla tosin ovat rajoittaneet viinan ostamisen vain paluumatkalle, joten jos hyttibileitä mielii, niin se ei sitten oikein siihen sovellu. |
Lainaus:
|
Eiks siel oo baarikin? :confused:
|
Lainaus:
|
Mut toi galaxyhan menee ruottiin...:confused: Eiks me mennä käymään tallinnassa...:eek::rolleyes::cool::D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mut tuolta galaxylta ei pääse maihin... Tietty laivalla sais juopotella sit sen 23 tuntii, mut toisaalta tallinnassa ois kiva käydä maissakin.... Mut toisaalta "laivailu" olis hieman nopeempaa... |
Lainaus:
pahoin pelkään/epäilen ettei mua vieläkään päästettäs maihin :eek::eek: tarttee vaan uskaltaa kysästä :D:D |
kyl sielä ruottin laivalla pitää henkilökortti, tai passi olla
|
Lainaus:
http://www.youtube.com/watch?v=Zb6BUTeHkWI |
Mut mitäs porukka mieltä nyt sit vaihtoehdoista. Lätäkön yli ja maihin sekoilemaan hetkeks, vai se pelkkä 23h risteily?
Ite kävisin mielelläni maissa, mut nyt saa demokratia päättää. Lähtöä ajattelin 25.1. aamu laivalle... |
Kyllä siellä jonkinlainen matkustusasiakirja vaaditaan
Lainaus:
Kaikkien matkustajien, myös lasten sekä henkilöiden, joilta ei vaadita passia tai viisumia, on pyydettäessä todistettava henkilöytensä ja kansalaisuutensa voimassaolevalla henkilötodistuksella. Lain vaatimat matkustajatiedot tulee ilmoittaa varauksen yhteydessä. Tiedot tarkistetaan lähtöselvityksessä. Viking Line voi kieltäytyä kuljettamasta henkilöitä, joilla ei ole tarvittavia asiapapereita. Matkustaja on itse velvollinen selvittämään tarvittavat matkustusasiakirjat. Mikäli viranomainen kieltää matkustajan pääsyn maihin tai alukseen puutteellisten asiakirjojen vuoksi, vastaa matkustaja hänelle tai varustamolle aiheutuneista kustannuksista sekä mahdollisesta paluumatkasta. Henkilöyden todistaminen Suomi-Ahvenanmaa-Ruotsi ja päinvastoin: Pohjoismaiden kansalaisilta ei vaadita passia. Kaikkien matkustajien on kuitenkin pyydettäessä todistettava henkilöytensä voimassaolevalla henkilötodistuksella, esimerkiksi: Ajokortti Passi Kuvallinen kela-kortti, alle 15 v. lapselle käy myös tavallinen kuvaton kela-kortti Kuvallinen henkilökortti * Viro, Latvia ja Liettua: Kaikilla matkustajilla tulee olla voimassaoleva passi tai kuvalla varustettu henkilökortti *. Lapsen oikeus matkustaa vanhemman passilla päättyy 26.6.2012. Siitä alkaen myös lapsella on oltava oma passi. Sääntö koskee myös Tallinnan-risteilyjä (vaikka matkustaja ei mene maihin). Suomen kansalaisilta ei vaadita viisumia. Matkustajilla, joilta viisumi vaaditaan, tulee viisumin lisäksi olla myös oma valokuvallinen passi. Tämä koskee myös lapsia. Pyydämme huomioimaan, että maihinnousu on sallittu vain rajavartioiden työaikojen puitteissa. Tästä johtuen matkustajat eivät esimerkiksi voi mennä maihin yöllä. *Tilapäinen henkilökortti, alaikäisen henkilökortti joka on hankittu ilman holhoojan lupaa tai ulkomaalaiselle myönnetty henkilökortti ei kelpaa. Viro, Latvia ja Liettua ovat Schengen-maita Schengenin säännöstöön liittyneet valtiot* noudattavat yhteistä ulkorajan valvontaa. Kun liikutaan Schengenin säännöstöä soveltavasta maasta toiseen, matkustusasiakirjaa ei yleensä viranomaisen toimesta tarkasteta. Matkustajan on kuitenkin pidettävä mukanaan voimassa olevaa kussakin jäsenmaassa hyväksyttyä matkustusasiakirjaa (passia tai henkilökorttia). * Schengen-valtioita ovat: Alankomaat, Belgia, Espanja, Islanti, Italia, Itävalta, Kreikka, Latvia, Liettua, Luxemburg, Malta, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Suomi, Sveitsi, Tanska, Tšekki, Unkari ja Viro. |
Lainaus:
Kiitokset "byrocratille":) |
Lainaus:
onnex ei oo vaimoa :cool: |
Kukaan ei ota kantaa ajankohtaan? Tuo 25. pvä vois olla ihan mahdollinen?
|
Mullekki vois toi päivä passata riippuu tietty mihin nyt mennään sillä laivalla ja kauan ollaan.
|
Lainaus:
8.30 lähtö la aamuna.. ja 21.00 takas satamassa... Voidaan kyl tehdä pidempikin matka, mut ku nuo arkipäivät menee työmaalla... |
olisko tuo meitin purkki?[/QUOTE]
Kui mulla lukee et täynnä ku paino tost linkist |
Mä oon niin vähän seilannut, et jos jollain on hyvii ideoita, ni otetaan kans vastaan...
|
Lainaus:
Meni linkki mutkalle...:o Mä näitä tietokoneita osaa käyttää...:D:D:D |
Hki-Talinna-Hki 25.1.2014 kello 8.30.
18.30 lähtö oli täynnä.
https://booking.tallink.com/?voyageT...80.2&__utmb=48 39,- per nenä jos ei oo mitään ilmais kuponkeja käyttää! t. Ismo Ämmä |
Lainaus:
|
Tuo aamulaivalla Naapuriin- iltasella takasin ei istu oikeen mitenkään tällaselle pitemmästä matkasta tulijalle..:mad:
23h risteily olis jo huomattavasti helpompi..:cool: |
Lainaus:
|
mites hätänumeropäivä sopis ajatukseen :eek:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Hätänumeropäivä on tosiaan viikolla, mutta mites tuo ruotsalaisuuden päivä? 2.2. :D
Ajankohdalla ei niin suurta väliä, kunhan on aikaa varautua. |
Lainaus:
|
Näkyyköhän tää nyt kaikille... Lähtö Turusta lauantaina 25.1.2014 klo. 8:45 ja paluu seuraavan aamuna klo. 7:35
https://booking.vikingline.fi/vl-cru...gsProdukter.vl Mä otan ainaskin hytin 4 makuupaikkaa, et jotain kimppa lippuu voi pystyy varaamaan... |
Lainaus:
Lähtäänkö me kahestaan? :eek: Mää pistän varaukseen hytin ja tuo ajankohta passaa mulle ihan mukavasti.. Samoin kelpaa länsinaapuri..:D |
Joo, sais alkaa tuloo vastauksii, ennen ku kaik paikat on menny. Tähän hyttiin olis sit jo kaks tulos...? Yrittäkäähän herätä muutkin mukaan matkaan...:eek:
|
Muako sää hyttiis oot ottamassa?!?:eek:
Meinasin siis että otan ihan oman hytän..:D Seuran vuoksi..:o |
Ei mitään, vaik kaikille oma hytti... ei sen väliä, kunhan vain olis osallistujia....
|
Itekkin oon kyl laivalla 24-25.1, mutta täällä: http://www.matkavekka.fi/erikoislahd...i_FI/tulimeri/
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Eipä ole hevostalli.netissä näkynyt mainostusta moisesta risteilystä, että ei sitä naisseuraa taida paikalle ilmestyä jos ei niille vinkkaa... ;)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus: