![]() |
Nyt uhotaan!
Kaikki ovat varmasti olleet äärimmäisissä olosuhteissa ja tehneet uskomattomia suorituksia, ja nyt on oikea aika kertoa ne muille.:D
Aloitan itse: Kerran tuli Alajärvellä ajettua tien varteen niin paljon puuta että se tasamaalla ollut tie kulkee nyt laaksossa. |
Viime viikoloppuna olin kuukauden norjassa.:D:D
|
Yhtenä kesänä olin seittemän vuotta kesätöissä!
|
Lainaus:
|
1.3 Stockmann turbo Sierralla vedetty nelipyöräluistossa Helsingin Mannerheimintie päästä päähän. Niin v***sti tehoo ettei millään mennyt suddaamatta.
|
Lainaus:
Lainaus:
Morjes mikä homma oli niistä tulleista kelteistä sirkkelöidä uunipuita :eek: |
Lainaus:
|
Kontiorannan varuskunta ei toipunu mun palveluksesta koskaan. Suljettiin vuotta myöhemmin ku kotiuduin.
|
Lainaus:
|
Yläaste aikoina tuli oltua niin kovassa kunnossa että cooperikin meni alta 12minuutin.
|
Sillo ku minä olin nuori, niin hiihettiin kouluun kesät talvet. Mennessä ja tullessa oli aina ylämäki ja vastatuuli.
|
Sain kerran niin ison hauen että syötiin sitä koko talvi ja silti karkas keväällä kutemaan!
|
Lainaus:
|
Vääräuskosena asunu Tupoksessa kohta 10 vuotta
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mutta oma:Oon vinssannu Beejiin puuhun.Ja se puu ei ollu mikään pieni... |
Veistelin nii vitusti puu ukkoja yks ehtoo etten tiiä mitä mä tälle vuolemis lastuille tekisin!!!
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=143772 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=143773 |
Olihan lähellä etten......
Meinasin kerran......... Ja sit se kerta kun.....
-Perkule ku ei muista..... :p |
Lainaus:
mää oon ajanu Mannerheimintien potkukelkalla keula pystys alamäkeen :) eli itään päin tais olla heinäkuussa 1999 :D:D |
Mitäs näistä... naapurikin uhosi tehneensä 25 tuntia töitä vuorokauden aikana... teki kuulemma ruokatunninkin töitä :D että sillai:eek:
|
Oon ajanu offia -89 L200:lla Mitsubishillä.
|
Lainaus:
Meilläpäin on kalat niin kovia syömään et pitää matokin käydä laittamassa koukkuun puun takana. |
Lainaus:
:D:D:D:D:D |
Olen todistettavasti saanut naista,Toisella kertaa selvisin puhumalla :D
|
Töissä!
Mulla on ollu jo kolme NAIS pomoo ja vieläkin oon täällä töissä 7 vuoden jälkeen!!! ;)
Niin ja oon naimisisakin NAISEN kanssa! t. Ismo Ämmä |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mullapa on kovimmat kaverit
Yksi kaveripa näki kerran traktorin jäljet, sama kaveri söi kaksi tikkujäätelöä kerralla.
|
Minä antaisin kunnon selkäsaunan koko offipalstan porukalle. Kahteen kertaan.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Minä muinoin vedin pienellä fiiatin takaveto traktorilla neljää täysperä rekkaa ja 10 henkilöautoo mäkee ylös yhtenä letkana eikä yhtään hyytyny :D
|
Mun vanha Fiat meni 5 vuotta peräjälkeen katsastuksesta läpi huomautuksitta.
|
Lainaus:
http://www.fonecta.fi/kartat/Porvoo?mapType=URBEX |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
ja heitti marskin alas satulasta. Marsalkka vietti sen jälkeen ensimmäisen sairasloman sitten sotien. Pahoittelin tapahtunutta Marskille kukkapuskan kera kuin nautimme kahvia meilahen kanttiinissa :D |
Lainaus:
|
Kerran oli 6x6 volvo jumissa, piti nypätä sillosella Suikalla poikkee :D
(tää oli kyl tosi, vaikkei kukaa sitä uskokkaa :D) |
Lainaus:
|
Lainaus:
Ehdottomasti videota löydyttävä vaikka lavastaen :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
"Pojat pojat.Silloin kun minä olin teidän ikänen,olin jo vuoden vanhempi!" :D:D
|
Oltiin naikkosen kanssa koko päivä joululahja ostoksilla ja vähän seuraavaakin,Enkä kertaakaan menettänyt malttia...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sain pesää viiimeviikolla :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
mäpä näin työtä tekevän mustalaisen ...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
oli varmaan tuo sama, oli vasta vuoro alussa kun mä sen näin :D |
Sain kerran niin paljon naista että pyörähdin kaks kertaa ja olin vieläkin päällä
|
Mutta minäpäs onnistuin lukemaan topikin läpi nauramatta siihen asti kunnes tuli Pee:n kommentti...
Sit tää muuttui jo hankalaksi olla nauramatta.... Oisha noita suorituksia, mutta vaatimattomana ei viitti kehua turhia ettei teille tuu paha mieli. |
olin ennen kovassa kunnossa, menin satasenkin alta yhteentoista - kun lähdin vaan kymmentä vaille. Sitten ostin mannelta mersun, vähän ajettu - kuulema ajettu vaan työajoa...oli tuon edellisen ylityömannen mese.
TT |
Laittelin nuhviin riimut tos illal, ja isol ykkösellä ku ruopasin kunnolla ni kuu vaihto paikkaa taivaalla...
Pakko oli het perään tempasta pakilla sama homma, et sai takas kohallee, ku tiiä mitä ois mänt sekasin. |
Eiku mie varmaan aivastin just sillon. Toisen kerran toiseen suuntaan.
|
Juttelin kerran yhen Toyotalla ajavan offiharrastajan kanssa ja se sano toyotaa huonoks offiautoks!
|
Kerran vedin 1,6km tietä lumikolalla ku urakoitsija oli viettämässä pyhäpäivää. Oli tullu luntaki 70cm yössä.
|
Olen viisain offari ikina ja paras ja taitavin ja pienin ja isoin ja vaikka mita!
Ja Thaimaassa ja hutikassa ja hyvalla tuulella |
Yks talvi olin laskettelemassa Levillä ja multa pääs pahanlaatunen pieru niin Ylläksellä koettiin tosi vaarallinen lumivyöry ja Pallastunturista lumi suli kokonaan :D
|
Epäuskottavin.
Lainaus:
|
Minä saan pillua melekeen joka päivä...
Melkein sunnuntaina, melkein maanantaina, melkein tänään... |
Pojat, nyt kun te kaikki alatte olemaan sopivassa iässä isä poika keskustelulle niin minulla on kerrottavaa. Minä olen teidät kaikki siittänyt. Olen pahoillani, totuus voi sattua.
|
Muija sano että haluaa tänä vuonna ihan pienen joulukuusen, semmosen minkä voi laittaa vaikka pöydälle...
http://www.youtube.com/watch?v=fTI377uuT0U |
Parina syksynä meillon ollu niin kova tuuli että porakaivoki on kaatunu.
|
Lainaus:
Mehän se Saharakin Antsan kanssa aikanaan parturoitiin, mut elkekää kertoko, ne ei sielläpäin tykkää meist ennää... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Laitoin keittiön ikkunaan jouluvalon niin pihasta suli lumet lätäköiksi ja ulkolämpötila nousi plussan puolelle.
|
Meillä tuuli niin kovasti, että porakaivo kaatui.
Ja viime talvena oli niin kylmä, että sahapukki nosteli jalkojaan. |
kävin taas ulkona aivastamassa ja nyt saa lehdistä lukea kuinka on puita kaatunu etelä-suomessa.
|
Kävin eilen kirkossa
|
Viimeyönä Pajamäessä tuuli nii kovaa että kaivo kaatusi ja meni kuusenjuuret sekasin.. aika virkkaaminen sorkkaraudalla oikoessa juurakkoja..
|
Mulla vene tossa pihalla telakalla ilman mastoa, mutta aamulla oli niin kova tuuli että kävin kylillä heittämässä lenkin ja meni 20 solmua ilman purjeita kuin lentävä Hollantilainen ! :eek: :D
|
Akka käski hakea joulukuusen. Saha oli tylsä mutta tönäisemällä sain kumoon. Ei tartte kuusenjalkaa kun pysyy noilla juurilla pystyssä. Ja ettei olisi pelkkää uhoa niin laitan vieläpä kuvan todisteeksi. Otettu tänään aamulla.
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=144110 |
Tää mikään tuuli ole, mie olen pihalla ollu lehtipuhallinta kokeilemassa :D
|
Olipa ollut nopeajalkanen trampoliini ku on seinälle ehtinyt hypätä.....
|
Lainaus:
Ihan kätevä sihti jos tykkää juoda isosta kupista paljon teetä. |
Lainaus:
Tää 088 on ihan jees pihakoivun karsintaan...Ja vieressä sen koivun oksia pätkittynä. http://i29.photobucket.com/albums/c2...ps43bac77a.jpg Yritin ottaa kaatosahasta kuvaa mutta kännykameran pikselit ei riittäny ees tyyppinumeron kuvaamiseen... |
1 Liiteet
Vanha 13.12.2013, 11:45
pastirolli:n Avatar pastirolli Veteraani++ Rekisteröitynyt: 20.07.07 Sijainti: Kurikka Viestit: 1.853 Perusasetus Akka käski hakea joulukuusen. Saha oli tylsä mutta tönäisemällä sain kumoon. Ei tartte kuusenjalkaa kun pysyy noilla juurilla pystyssä. Ja ettei olisi pelkkää uhoa niin laitan vieläpä kuvan todisteeksi. Otettu tänään aamulla. --------------------------------------------------------------------- Mää kaadoinkin 3 kuusta samalla tönäsyllä tos 02:30 viimeyönä kaikki samaan kasaanki vielä. ja tarkasti tallin ja talon väliin mis oli vaan 7 metrin väli niille. |
Vaihdoin ranskalais valmisteiseen autoon jakohihnan! Ei oo ihme jos ydinvoimalan teko tökkii:D
|
Lainaus:
|
kävin tos tallin kulmalla kusella mut ei saatana kuvaan mahtunut edes myykilaudan naula.. :eek::eek:
|
aikoinaan kun koira kuoli jouduin -29° pakkasessa hakkaamaan rautakangella jäistä maata jotta koiran saa haudattua, iskujen voimasta maa järähteli Nepalissa niin että synty melkein 9 km korkea vuorijono jota nykyään käytetään extreme vuorikiipeilyyn.
|
Lainaus:
|
Huomasin täs iltahämärässä,että mun auto kulkee niin kovaa,että pitää koko ajan ajaa pitkillä valoilla.Lyhyet kun jää auton alle.
|
Tein tuossa lumityöt niin hyväksi omalta tontilta, että aurakuskikin silkasta kunnoituksesta laittoi läpän eteen niin ettei pihalle tullut yhtään lisää lunta!
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Vtuttaa kun viinanjuonti on niin kallista. Eilenkin vuoti rinnuksille parilla satasella juomia jo ennen ilta yhdeksää.
|
Pahoittelen tätä mustaa joulua. Lämmitin syyskuussa leivinuunin, ja piruvie vieläkin hohkaa lämpöä niin reilusti, että pysyy kelit plussalla..
|
Mie lopetan saunomisen niin loppuu tää ilmaston lämpeneminen.
|
Sivu luotu: 19:28 (GMT +2). |