![]() |
4x4 drift skabat ;) 19.10.13 asialliset oli
Siis kyseessä olisi luikertelu rata, jossa tarkoitus edetä mahd paljon sivuluisussa, nopeasti ja ö ö lentäen.
Ketä kiinnostaisi? Osallistua saa 4x4 autolla jossa turvakaaret, jotku jarrut, sammutin, turvavyöt kaikille kyydissä olioille, paukkua tarpeeks sutimiseen ;) No niin aikataulu on nyt sellainen, että lauantaina aamulla katsastus ilmoittautuminen ja muutenkin asiat alkaa klo 0830. Ohajaaja kokous olis klo 1000. Josta sitten kisa alkaisi noin 1030. Kisa etenee yksilöajona. kunnes on 4 viimeistä jotka jos uskalletaan kokeilla ajavat parikisaa ;) ja tekee niitä piruetteja ;) Tero ja Mä järkätään, josko maksu olis vapaaehtoinen ratamaksu 40€ 2tai 4 tai 8 seteliä Grilli tulee paikalle, ilmeisesti myyjiäkin. Että saa kohvia ja kärkkärii;) KISAPAIKKA /HAUSKANPITO MESTA PERKIÖNTIE 148 36600 PÄLKÄNE LÖYTYNEE KARTALTA. GPS piste laitetaan myöhemmin! NMmm no joo arvatenkin gps unohtu nyt. Hieno oli paikka ja varmaan on hieno juttu kun mä ja hate reviteltiin ja meilllä ainakin oli aivan sika hauskaa!! Sovitaan ilmo 5.10 mennessä tiedetään vähän paikkaa viritellä sen mukaan. Räääään tää Änääännäännnnn |
Vähän kiinnostaisi, mutta mikä toimii alustana ja onko se tasainen?
Katos kun: -jäällä ja saippuan päällä sutii älyttömästi -mudalla sutii paljon -hiekkarinteessä sutii vähän -hiekkatiellä ei sudi paljon -asfaltilla ei sudi lain |
Vois muuten kiinnostaakkin lähtee kaalimatoa ulkoiluttaan, jos siis se on valmis ja ajoaika enempi semmonen drift henkisen lyhyt. Eli omasta mielestä mieluummin monta nopeeta erää, ku yks piiiitkä ja hidas.
|
yks kerrallaan radalla, ja 2 kierrosta per veto, kierros jotain 5-700m. ja sitten pisteenlaskua sikana ja 4 parasta vetää parikisaa lopuksi.
Harjoittelu ajoa aamusta ja 12 maissa alkaa kisa, ja ohi joskus 16 maissa? Pitää muutamia juttuja miettii mutta alusta tulee olemaan nurmikenttä siis pelto mutta ei kynnetty eikä sänki. tällähetkellä näyttäisi hyvältä lisää jengiä osallistumaan... |
Katsomaan...!
Tommoset kisat on nähtävä! :p
-Toivottavasti olis jossain lähellä...;) |
ehkä
voidaan ehkä tulla Mousella jos ei tule työkiirusta.
tuo heinäpelto alusta varmaan paras ,mutta kuinka mahtaa kestää kulutusta? ja tehkää kyllin leveet radat niin sillä saa pohjan kestämään paremmin. ja jos tilaa niin harjoittelu jossain muussa kuin varsinaisella kilparadalla. meillä kyllä ei ole sivuajokokemusta kun jos auto vähänkään on lähtenyt sivuluisuun niin äkkiä jarrulle yms. |
Kyl Kutunjuustokin jollain vempaimella, jossei jopa kahdella mukana koittaa olla. Ihan tota yhtä jopa yritetään saada kuntoon tätä varten. Eli mukana ollaan. :)
|
Eikös renkaat vois olla ns.katurenkaat elikkä mutikka ois pois pelistä. Kestäisi varmaan rata pidempään ja ois näyttävämpää.
|
Lainaus:
|
Sileillä lisuilla ei pökylät lennä! Eihän se silloin olis näyttävää?
Tätä pitää kyl tulla kattomaan jos aikataulut vaan täsmää! |
Lainaus:
|
Asiaa 6 autokuntaa jo tulossa
Kivinen kuulemma? ;) Salonen Öö Kutunjuusto x2 Haku Fjoord59 Huhua kuulunut, Racelinda, bigwillys, ja mikä se olikaan? Nii ja tietty hate foffilla! Pauhua on siis tiedossä!,,, jeee MIKATARE?? MoggiSamuli AUdimies? Radical cruiser 2 kuskia Hilux Mitenköhän kaskinen? Superrallicross laitoksella tulossa vissiin! Ja joo saa tulla sipulinleikkureilla mutta siinä menee näyttävyyspisteiä ;) Makkaranmyynti muuten hoitui js jonkunmoinen kipsa;) Mesta olis tossa haten naapurustossa |
Lainaus:
Missäspäin Suomea tää sit niinku sijaitsee jos vaikka innostuis yleisöks tulemaa?;) |
Vaikuttaa senverran jänskältä puuhalta että PikkuMuuli tulee jos vaan ehdin kaaret väkästellä valmiiksi. Täytyy varmaan varovasti koittaa jaksaako tsl:ät edes pyörähtää alla.
|
Lainaus:
Sutia pitäis? Täytyy varmaa laittaa 6 bar painetta renkaisiin ja ajaa takavedolla? :) |
Kaippa se olis yritettävä jeeppi raahata paikalle.
|
Mä olin jo unohtanu tän....missäs tää niinku olis?? Matohan alkaa hiljallee valmistuu, joten eiköhän sillä tuonne pääse.
|
Jos en myöskään iha väärin ymmärtäny, niin Tuukka olis tulossa ajaan Lindalla myös. Renkaista ei vielä ollu puhetta, meinaan isoilla kauhoilla saattaa mennä enempi suoraan, ku sladissa:D
|
Jaahans paineita siis, on haten naapurissa siis pälkäneen seudulla! Mä meen ensiviikolla käymään! Otan gps pisteen ja reittiohjeen samalla! Hienoa siis jengi kiinnostunut! Palkintoja ei vielä oo! Järkestelemme asiaa!
|
tulossa, jos vaan bilkka on ehyt.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Missäs ne kaikki "yber turbo riisselit" nyt on?? V8 "hirmut" ym ym!!! |
Lainaus:
|
Lainaus:
Tossa olis osviittaa säännöistä joita sormien läpi katsotaan! 4.1. Harjoittelu Ennen lajittelua kuljettajilla on vähintään 20 minuuttia kestävä harjoittelujakso. Tuomariston päätöksen mukainen vaadittu ajolinja on merkittynä näkyvillä merkinnöillä clipping- pisteiden ja – alueiden muodossa kaikissa harjoituksissa. 4.2. Lajitteluajo 4.2.1.Lajitteluajot määräävät kuljettajien paremmuusjärjestyksen finaaliin. Lajittelun ajosuoritukset suoritetaan yksi auto kerrallaan siten, että jokainen osallistuja saa vähintään yhden harjoitusajon sekä kaksi arvosteltavaa suoritusta, joista paremman pistemäärä jää voimaan. Tasapistetilanteissa sijoitukset määräytyvät nopeamman entryn, eli mitatun ensimmäiseen mutkaan sisääntulonopeuden hyväksi. Niidenkin mennessä tasan tarkastellaan huonomman lajitteluajon pisteitä ja nopeuksia. Kilpailukutsussa kerrotun kaaviolajin mukaisesti lajittelussa korkeimmat pisteet saaneet kuljettajat nousevat finaalivaiheeseen. 4.2.2.Lajittelu ajetaan kilpailijoiden numerojärjestyksessä. Kilpailijoiden tulee olla lähdönkeräily-alueella 10 minuuttia ennen lajittelun alkua. Jos kilpailija ei ole lähdönkeräilyalueella oikeaan aikaan, karsiutuu hän kilpailusta. Kilpailijoiden tulee ottaa oman kilpailunumeronsa mukainen paikka lähdönkeräilyalueella. 4.3. Finaalit 4.3.1.Lajittelusta finaalivaiheeseen nousseet muodostavat pudotuskaavion seuraavalla tavalla: Finaali-ajossa kaksi kaaviossa vastakkain asettuvaa kilpailijaa suorittavat radan yksilösuorituksina kerran niin, että lajittelussa huonommin sijoittunut ajaa ensin. Korkeammat pisteet näistä kahdesta ajosta saanut kuljettaja siirtyy kaaviossa seuraavalle tasolle, jossa hän kohtaa toisen parin voittajan. Tasapistetilanteissa tuomarit määräävät uusinta-ajon. Tällä tavalla kaaviolähdön voittajan on mahdollisuus edetä finaalivaiheeseen kohdaten lopulta finaalissa kaavion toisen puolen parhaan kuljettajan ja näin määräytyy kilpailun voittaja. Semifinaalivaiheen putoajat kohtaavat toisensa pronssifinaalissa, pronssiajo voidaan jättää ajamatta jolloin sijoitukset määräytyvät semifinaali-ajon pisteiden mukaan. 4.3.2.Sijat viidestä kahdeksaan määräytyvät Top8-tasolla pudonneiden kesken niin, että heistä lajittelussa korkeimmalle sijoittunut saa sijan viisi, ja heikoiten sijoittunut sijan kahdeksan. Sijat yhdeksästä kuuteentoista määräytyvät vastaavasti siten, että Top16-tasolla pudonneista kuljettajista lajittelun paras saa sijan yhdeksän, ja heikoin sijan kuusitoista. Sijoitukset seitsemästätoista eteenpäin määräytyvät suoraan lajittelun sijoitusten perusteella. 4.4. 5 minuutin sääntö Kilpailun aikana vioittuneille autoille myönnetään 5 minuutin aika mahdollisen vian korjaukseen. Aika alkaa siitä, kun tulee kyseisen kilpailijan vuoro lähteä ajosuoritukseen ja loppuu siihen, kun kyseinen auto liikkuu pois varikko- tai korjausalueelta. Korjausalue ilmoitetaan aina ajajakokouksessa. Aikarajan noudattamista tarkkaillaan tuomariston toimesta tarkasti ajanottolaitteen kanssa. Niissä tapauksissa, joissa auto on vahingoittunut toisen kilpailijan toimesta kilpailun aikana, ja syy ei ollut oma, voidaan myöntää lisäaikaa auton korjaukseen. Mahdollisesta lisäajasta päätöksen tekevät tuomarit. Kilpailija, joka ei saa autoaan ajokuntoon annetussa ajassa katsotaan keskeyttäneeksi. 5. Suoritusten arvostelu 5.1 Yleistä tuomaroinnista: Driftingissä haetaan kuljettajaa joka pystyy kuljettamaan autonsa arvostelualueen läpi arvostelutuomariston ennalta määräämää ajolinjaa pitkin mahdollisimman isolla luistokulmalla mahdollisimman nopeasti. 5.2. Tuomarointiperusteet Tuomarointi suoritetaan tarkkailemalla ajolinjaa, luistokulmaa sekä nopeutta läpi arvostelualueen. Lisäksi arvostelutuomaristolla on mahdollisuus pisteyttää muita tekijöitä kuten vaikuttavuus, kaasun käyttö, suunnanmuutosten samanaikaisuus. Arvostelutuomarit pisteyttävät kuljettajan ajosuorituksen säännöissä kerrottujen määreiden mukaan. Kilpailun eri osien, lajittelun sekä pariajon tuomaroinnit eroavat joiltain osin toisistaan. 5.2.1Lajittelu: 5.2.1.1 Ajolinja Arvostelutuomaristo pisteyttää kuljettajan ajolinjat tarkkailemalla koko arvostelualueen ajolinjaa ja vertaamalla niitä ennalta määritettyihin leikkauspisteisiin (clipping-point) / alueet jotka on ilmoitettu kilpailukutsussa ja tarkennettu kuljettajakokouksessa. 5.2.3 Luistokulma Kuljettajan tulee ajaa mahdollisimman isolla ja tasaisella luistokulmalla, jonka pystyy pitämään koko suoritusalueen läpi. 5.2.1.3 Nopeus Arvostelutuomaristo pisteyttää kuljettajan nopeuden tarkkailemalla koko arvostelualueen nopeutta sekä nopeuden hallintaa. Nopeuden tulisi olla mahdollisimman kova ja tasalaatuinen auton ominaisuuksiin nähden koko suoritusalueen ajan. Nopeutta hallitaan ajamalla maksimaalisella kulmalla sen lisäksi jarruilla. Nopeudenmittauslaitteella voidaan mitata nopeutta halutusta kohtaa. 5.2.4 Vaikuttavuus Arvostelutuomaristo pisteyttää lisäksi suorituksen vaikuttavuutta (Show-pisteet). ( Tulllaan katsomaan onnistuuko?5.2.2 Pariajo Tuomarointi pariajossa poikkeaa hieman lajitteluiden tuomaroinnsta. Kahta samaan aikaan radalla ajavaa kuljettajaa verrataan toisiinsa. Tuomaristo ilmoittaa parin suoritusten jälkeen kumpi kuljettajista menee jatkoon. 5.2.2.1 Johtava auto Johtavan auton tulee pystyä ajamaan hyvä suoritus koko arvostelualueella huolimatta takana olevan auton painostuksesta. Johtavan auton suorituksen tulee keskittyä clipping- pointtien / alueiden läheltä ajamiseen maksimaalisella kulmalla, nopeudella sekä vaikuttavuudella. 5.2.2.2 Seuraava auto Seuraavan auton tulee seurata johtavan auton valitsemaa ajolinjaa ja ajaa mahdollisimman lähellä. Seuraavan auton tulee myöskin keskittyä samanaikaisuuteen suorituksessa.) 5.3. Tarkennukset arvosteluperusteisiin Pistevähennykset ja muut tarkennukset ilmoitetaan kilpailun säännöissä tai ohjaajakokouksissa tarvittaessa. JA JOS lahjoo tuomaristoa tarpeeksi voi se vaikuttaa joko positiivisesti tai negatiivisesti arvosteluun HHEEE 5.4. Ylimääräinen vastaheitto, spinnaus, driftaamisen loppuminen, osuma tai ulosajo joka vaikuttaa suoritukseen, suoraan ajaminen, toistuva osuminen ratamerkkeihin, ohittaminen väärää ajolinjaa käyttäen, ohitetuksi tuleminen väärää ajolinjaa käyttäen sekä auton selkeä ja toistuva aliohjautuminen (puskeminen) aiheuttaa nolla pistettä. Niin ja toimhuom! ei olla ite tehty sääntöjä mutta vapaasti tulkitaan niitä oman mielemme mukaan! ja leikkimäänhän tossa mennään! |
nää onnistuu meiltä
5.4. Ylimääräinen vastaheitto, spinnaus, driftaamisen loppuminen, osuma tai ulosajo joka vaikuttaa suoritukseen, suoraan ajaminen, toistuva osuminen ratamerkkeihin, ohittaminen väärää ajolinjaa käyttäen, ohitetuksi tuleminen väärää ajolinjaa käyttäen sekä auton selkeä ja toistuva aliohjautuminen (puskeminen) aiheuttaa nolla pistettä
tää oli selvin kohta säännöistä. nämä onnistuu varmasti mutta muut ei..... tähän joku semmoinen hymy naama |
Lainaus:
Mä kans veikkaan, että moni muukin keskittyy just näihin :D:D:D:D:D:D "mitennii ylimääräinen vastaheitto????":p:p |
Tarviiko laitteen jolla voisi osallistua välttämättä olla auto?
|
Onko jälki-ilmoittautuminen mahdollista?
Aattelin vaan jos jostain löytyy kipinä Rollingjeepin lisäksi muhun ja Mikaan.. |
Mitä vaatimuksia on neliveto auton suhteen? Voiko osallistua esim.nelikko audilla? vai pitääkö olla joku ns.maasturi? Onko se jossain jo mainittu/päätetty tarviiko työntää ovi edellä kestopäällysteellä vai nurmikolla?
|
Lainaus:
Moggi samuli Anna tulla vaan kunhan on siis neliveto. Kaksvedolla ei saa ajaa! Tare kun noin kiltisti kysyt anna tullavaan! nyt näyttää siis melko hyvältä mitä nyt toista kymmentä mennään ;) Osallistujissa. |
Kai tänne nyt hulluilta haamuiltakin joku auto ilmestyy??
Mad Moosen riveissäkin luulis vanhalta konkarilta, eli Popolta löytyvän jotain?? Jamekin tiettävästi omistaa just tähän sopivaa kalustoa;);) Mites PäHäMa porukka.....eikös siellä ole "putki-häsä Virtasella" jotain peliä? Lökin V8 bertta taitaa ruostua jumiin jo kohta?? Sit Ekin portaali V8 BJ? Jeeperin CJ5?? Tapsa4x4 Patrol, JV GMC, Pikku-Sika ja rocky, Jussilaisten tallista löytyy ainaki patrol ja siihen olis kai innokas kuskiki, jos räkytäkyä ei raaski. Ja hemmetti PäHäMassahan on vaikka kuinka paljon potenttiaalista sakkia!!!!!! LIIKETTÄ!!!! Sit kauheesti kiinnostas nähdä Samulin remmiahdettu Kuksakin revittelemässä. Aapelin Mud Deere jo kaivaa lähtökuoppia. Missäs se myynnissä oleva(onko jo myyty?) Montenegro turbo RJ mahtaa olla? Sitte mieleen on hyvin kaasujalka herkkänä kaverina jääny olikos Leppävirran suunnilta Turbo BJ 39,5" boggereilla. Missäs Kuuselat piileksii V8-moggi-G autonsa kanssa?? Sit MMC porukassaki on IHA HELVETISTI sopivaa kalustoa tällaiseen syksyiseen raparalliin!!!!! HEI HERÄTKÄÄ HORROKSESTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D |
Niin prottaaliin menossa taas "uus" pata keulalle.
ongelma on että taitaa olla päälekkäin himalajan 8h suunnistus kisojen kanssa ja pieni suunnitelma oli mennä sinne. niin ja pähämä taitaa olla suurimmaksi osaksi venäjällä tolloin. Niin ja lisää listaa sopivia autoja=gaz 69 turbo ilellä,pitkä simolla v8 uazmog.vellu radiacal cruiser.cj7 v8 roopella. |
Kuulostaa hauskalta, Missäspäin suomee tällanen häppening järjestetään?
|
Lainaus:
EDIT: PERKIÖNTIE 148 36600 PÄLKÄNE |
Kuksassa auttamatta liian hidas ohjaus näihin hommiin ja laatikko ei kestä pitkällä puolella ajoa, eli selityksen makua, kun ei osaa ajaa
|
Kaarikyssäriä: riittääkö pääkaari?
eli tolla pikapilla jos lähtis, jossei siinä ollu muuta ku simpukan vaihto.. Miksei pelkäl takavedol saa ajaa? Meinaan, etukardaani vippaa"hieman".. |
Nyt olisi semmonen kilpailu mikä kiinnostas, mutta kehtaako volvo koneisella uazilla lähtee sutkutteleen isojen poikien sekaan??? :D
|
Lainaus:
JA hei ketä kuskeista mahtaisi kiinnostaa illallinen haten mestoilla? TArjolla riistakäristys muusi salaatti OPM meiningillä? Hintaa sille ois 15€. Yks testi video ÖÖ miten sen sais tähän? |
Lainaus:
|
1 Liiteet
|
No niin oliko hatelle ruokailuun tulijoita skaban jälkeen siis, ilmeisesti siellä saa hengailla vaikka ruokaa ei ottaisikaan! Ruokailusta pitää vaan ilmottaa etukäteen ajoissa! Hienoa hei joku jopa oli jo käyny testaamassa, kuulemma hauskaa on ollut! Toivotaan edelleen että mukaan tulijat saavat samanlaiset ilon ja hauskuuden viritykset!
|
Toiset ne jo ehtii harjoitteleen ja itellä "kilpajuoksu" vapaa-ajan kanssa, että saako autoo edes valmiiks:(:(:(
Millanen se radan pinta on? Eli onks se tarpeeks liukas, vai onks ISO mahdollisuus tökkää ja kaataa auto????? Tästä ollu kyselyä useamman mielessä. Onko rata siis esim. kasteltu, jotta se varmana on tarpeeks liukas? Vai millainen se on? Kuinka iso rata on, että kuinkahan kovaks nopeudet arviolta nousee??? |
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=139659 |
^Tuon kokoisella mörköllä tarvitsee olla sitten tilaa reilusti, jos meinaa nelivedolla driftata. Vaikka sen varmaan jo tiesitkin. Tämä olis kyllä mielenkiintoinen tapahtuma käydä katsomassa.
|
Lainaus:
Ite mä koitan tulla vaan tämmösellä "kirpulla", jos vaan saa kaikki ajoissa kuntoon: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=134831 |
Lainaus:
Tuli tosta kaatumis jutusta mieleen, että lanataanko rataa välillä, vai driftaako viimeiset valmiissa boggerien tekemissä raiteissa? Saattaa päivän mittaan hieman maanpinta muokkaantua uraiseksi. Kyllä sää Jare saat Kaalimadon kuntoon, ei ole vaihtoehtoja!!! |
Lainaus:
Nyt sain intelitentin taas pelittämään nii saa vastauksiakin... |
Lainaus:
|
katsomon puolelle :)
kuulostaa kyllä niin hauskalta touhulta et pakko tulla pojan kanssa paikan päälle patsastelemaan :D
|
Pari ruokavarausta tänne, kiitos.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
ruokaa (kuulemma:o).... |
Jätän tämän tapahtuman väliin, tuli pari muuttujaa...
|
me hiukan Rolling Jeepillä jo sladiteltiin :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Nii ja jos ei kaadu kisoissa, niin nimi pitää muuttaa "anti-Rolling Jeepiks":D:D:D:D Eli kyyyyllä kai se pikkusen vois katolleen mennä kisoissa, jotta auton "maine" säilyy:p:p:p:p:p:p |
Lainaus:
Onk jare jo kaalimato kunnossa älä ny surffaile vaan hommiin siitä;) |
lunta?
taitaa sutiminen meilläkin onnistua jos sää ennuste pitää paikkansa!
meinattiin vaihtaa renkaat pieniin ja sileisiin,mutta koitetaan 39,5 boggerilla ja 3barin paineella. teho varmaan loppuu kesken,mutta jos edes pari sekunttia sivu luisuu ;) |
Matonen alkaa valmistua.
MUTTA.....millainen keli on Pälkäneen suunnalla? Onks paikallisia palstalla? http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=139993 |
Lainaus:
|
Kelikamerasta katsoen Pälkäneellä märkää ja harmaata
|
Tarkempaa säätietoa, hyvältä näyttää :)
http://www.yr.no/place/Finland/Weste..._detailed.html |
Nii, eiku sillä vaan kyselin, ku aamulla ja Loppi ja keli oli näinkin iiihhana:mad::mad::mad:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=139999 |
Team Kutunjuusto peruu osallistumisensa.
Hauskaa sudittelupäivää kaikille. |
Lainaus:
Kai sitä sitten paikanpäällä kerkee nukkumaan:D:mad: |
Lainaus:
MIKSI:(:(:(:(:(:(:(:(:( |
Lainaus:
Lällärit! mitäs hajos? |
Avot! Keho täynnä olkisilppua ja posket punaiset, mutta juuri ennen pimeän tuloa saatiin Kilin turbot tekemään yhteistyötä. Säätöjen välissä kun piti aina heittää kireää peltolenkkiä. Järjestelmä tosin vuotaa vieläkin hieman jostain mutta Petri antoi luvan "maltilliseen" ajeluun. Joten kun Ossi ei kerran olisi yksin viitsinyt lähteä, niin pakataan Kili kaappiin myös ja ajetaan ne koeajot sitten kisassa. Toinen vaihtoehto olisi ajaa ne huomenna naapurin pellolla.
Myönnän että olin turhan pessimisti päivällä, mutta iso EHKÄ ja voidaan olla huomenna pelipaikalla. Siitäkin huolimatta että nyt Ossi alkoi vaihtamaan jarrusylinteriä Krossiin. Kai se kuntoon tulee. :D |
Lainaus:
Kaalimato halus vielä tänään alkaa "pissimään" alle......eli jäähdytin alkoi vuotaan. Mutta faijan avustuksella sain auton kuntoon ja olen nyt jo kotona laittelees kameroita lataukseen. Aamulla chevy kyytiin ja ilmeisesti 4 kilpa-auton letkassa tullaan paikanpäälle. Niin ja testiajot 0m....toivottavasti kaikki pelaa? |
iso kiitos kisoista samille,hatelle.kuppaneille ja kaikille muille mukana olleille.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Jeepit veti komiasti, vaikkei rolleri kerenny katolleen
Krossikin tais olla nyt omalla alueellaan, ei ainakaan voimasavuissa säästelty Sirpalle urakkanuppi ja kauko-ohjattu kaasu niin ei pääse kanssakisaajat karkuun. Minkä ikäset kuskinalut valkosta rj.tä puikotti? Kait tälläset karkelot enskesänäkin pidetään? Hyvännäköistä settiä! |
Muutama räpsy häppeningistä.
https://plus.google.com/u/0/photos/1...70803026444369 Hauskalta vaikutti! |
Kutunjuusto kiittää hienosta ja erillaisesta offispäivästä. :)
Ossi ei Krossia sladiin saanut vaikka kuinka yritti. Kili tuntui taas sladittelevan erittäinkin herkästi ja kaikki oli vain kuskista kiinni. :D Ilmeisesti tässäkin lajissa renkailla on suuri vaikutus. Samille terveisinä, että tämä ei ollut nopeuskilpailu. ;) Sitä joutui järjestäjäkin korostamaan kun porukoilla heitti nopeus ja kilpa-ajo etusijalle. Yritin vain nopeuden sijaan saada niin paljon sladia mitä uskalsin silläkin seuraamuksella että parikumppanit veti ohi. Tulokset jäivät kalvamaan. Ajoin pudotuspelissä kolmatta vastaan ja hävisin. Tulikohan musta neljäs? :D |
No tota... Se kuuluttajan ääni ei oikein hyvin kuulunut sinne takariveihin:D:D:D
Ei vaiskaan:) Tää oli tosi hyvä idea! Kiitokset kaikille, varsinkin järkkäreille ja kanssakisaajille!! Saa järjestää uudestaankin;) Pitänee alkaa hankkimaan lisää tehoa autoon ja tehokkaampaa tehostimenpumppua jne... ( seli..seli kun ei pärjätty:o) |
Kiitos
Hienoa Sami ja Tero!
Toitte uuden off road lajin Suomeen ja onnistu törkeen upeasti! Peltokesti hienosti ja alusta ei muuttunut kummemmin. Meillä ohjausmurheita joka antoi jo klaperissa oireita. Ja jätettiin kisa kesken. Ajo näytti ehkä kummalta kun ohjaus ei toiminut kuin yläkierroksilla. Samoin joskuskin boggeri piti. Joku kulunut pyörereunainen rengas olisi toiminut paremmin. Onnea voittajille. Oli hieno nähdä trial auto,foffi autoja ja kaikkea siltä välitä samassa kisassa. Tähän lajiin sopii kaikki. Tämä on varmasti katsojille mukava laji. Team Tostanoin |
|
|
|
|
rollingilta odotettiin perinteiden jatkamista elikkä kaatoa, mutta kävikin toisin
http://youtu.be/u_GSPxDuk1A |
Lisää huojuntaa, yksittäiskierroksilta.
http://www.youtube.com/watch?v=YBXmM...ature=youtu.be |
Lainaus:
|
Tekniset tulokset
:D
Viralliset etukardaani mitat ovat seuraavanlaiset: 2 Hate motorsport 102 3 Tumppi 57 4 Hilukopla 70 5 Vesala Sirpa 110 6 Big Willys 65 7 Patruuna 88 8 Ossi Mauriala 120 9 Pikkumuuli 92 10 Mouse 60 11 Ovaska Oy 79 12 Kaalimato 65 13 Rolling Jeep 77 14 Fire X 83 15 Samu 70 16 Radical Cruisers 63,4 Erityismaininta mittauksen toleranssi +0,10 :D |
Tuolla jokunen pätkä ajeluista: http://www.youtube.com/channel/UCfrzlZPMefK1mr5SZClPEzw
|
Räpsyjä tapahtumasta:
http://mikkofin.kuvat.fi/kuvat/DRIFT+4x4+Pälkäne/ |
Lainaus:
|
Lievästi sanoen hieman jännitti tulla paikalle nolaamaan itseään. Ja heti alussa siinä harjoitteluradalla tajusin että päivästä tuleekin supernolo. :D Homma oli just niin vaikeeta mitä kuvittelinkin. Nimittäin rata-ajosta ei ole käytännön kokemusta, driftauksesta puhumattakaan.
Sitten Hate ilokaasuineen vastaan. Pelotti mennä radalle samaan aikaan mutta samalla olin tyytyväinen kun tiesin tippuvani kisasta. :p Mutta Haten huono onni tiesi piinan jatkumista. Siinä vaiheessa kun pariajo Tumpin kanssa oli ohi, olin jo siirtymässä yleisön puolelle. Sitten kuulen huudon: vitonen lähtöviivalle. :eek: Ajattelin että joko joku on lahjonut tuomarit mun puolesta tai olen ymmärtänyt koko touhun väärin. :) Nimittäin sellaiselta soutamiselta ja huopaamiselta oma meno tuntui. :o Mutta kisa oli hauska kokemus ja kiva kuulla että järjestäjän taholta puhutaan jo tyylillä: kun ensi vuonna järjestetään. :) |
Lainaus:
|
Ou jee ja kiitos tapahtumasta!!!
Hauskaa oli, kunhan pääsi aamun mega-vitutuksesta eroon ensin. Eli pajalle olin menossa laittamaan autoa trailerille, niin kävellessä vetoauton, eli Discoveryn ohi haisi ihan pirusti diesel. Manasin, että tietty mun tuurilla sieltäki joku letku klemmari vuotaa, kun kävin illalla hakee sinne menovettä valmiiks ja nyt on yön aikana alkanu tihkuun. Mutta ei....EI PERKELE!!!! Vittu joku saatanan kusipää oli porannu tankin nurkkaan reiän ja vieny about 30 litraa dieseliä ja työntäny puutikun reikään, ettei loput valuis pitkin pihaa. Tikku ei tosin sitä estäny, vaan tankki tiputti tasaisesti ja vitus käyrä oli jo aivan tapissa ja karjuin niin että koko kylä raikui. VITUN VITTU!!!! http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=140312 Siis todellakin keitti siinä vaiheessa, kun kuitenki melkoisen monta iltaa ollu Kaalimato chevyä laittamassa tallilla ja sit aamulla homma kuivuu kasaan tollaiseen jonku vitun kusipään tekoon!!! Siinä sit puhelua Tarelle, että en sitte olekkaan tulossa (puhelukin oli kuulemma ollu hieman kiivas:rolleyes:). Tare rauhoitteli tilannetta ja kerto, että saadaan Mikan faijan Isuzu kyl vetää kärryä, joten kisoihin päästiin sitten kiitokset Mikalle ja etenki Rauskille Isuzun lainasta. Kisapaikallakin vielä oli hiukka pinna kireellä, mutta pikkuisen kun pääsi testaamaan ja auto tuntui toimivan, kuski tosin ei, nii kyllähän se raivoaminen alko laantumaan ja päivä alkoi vaikuttaan pirun hauskalta. Sitähän se olikin!! Testi radaltakin jo kerty muutama paakku matkaan. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=140313 Ja paljon muita kuvia ei sitten tullutkaan, hieman videoo kyllä. Ja nyt toivon käpälät ristissä, että kelit lämpenee ja pääsis peseen auton. Hieman kerty tota peltoa matkaan. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=140320 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=140321 Niin ja on sarjatkin ollu noiden lommojen kohdalta hetkittäin varmaan ihan puna hehkuisina, kun on menneet pinnalta aivan valkoiseks...olisko että tuollainen pieni 2 kurkkuinen "rokkiorkesteri" 5,7litrasen koneen päällä on hieman pieni?? http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=140316 Eiku uutta kisaa odotellessa. Ens kisaan toiveena liukkautta radalle esim kastelemalla sitä välillä. Itelle pitäs saada pannuun lisää ruutia joku +100-150 heppaa ainaki alkuunsa. Uus pumppu ohjaukseen ja varmaa pienemmät, ku 38,5" fillarit vois luistaa paremmin....mut en taida jaksaa niitä alkaa vaihteleen.........mielessä meinaa kävi erikseen ihan matalan drifterin rakentaminenki jo.....äkkii se mopo karkaa:D:D:D:D:D Kiitos vielä kerran!! |
Lainaus:
Ja tää oli hianoo, ku ite ajttelin homman olevan aivan selvä jo lähtöviivalla, mut nii se vaan isolapainen pysy kaalimato-chevyn takana:D:D:D http://mikkofin.kuvat.fi/#/kuvat/DRI...e/4O1C0346.JPG |
Lainaus:
http://maastopalvelukivinen.com/wp/w...8/P5290766.jpg |
Lainaus:
http://www.vastavalo.fi/albums/userp...al_levitys.jpg |
Lainaus:
|
Lainaus:
Ja onhan noita vanhojen paloautojen harrastajiakin. |
Hieno päivä ja mageita suorituksia driftingin parissa.
Kameraa oli vähän autojenkin kyydissä ja tällaista videota sain koostettua. http://youtu.be/aCt31FcahAo [32 min] Tuuli suhisee paikoin ja olisihan se kamera voinut välillä osoittaa autossa eteenkin päin. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
| Sivu luotu: 02:31 (GMT +2). |