![]() |
Klaperjaht lähestyy 8.-10.8.2014
Laitanpa mielenkiinnosta keskustelun kun kiinnostaa suomalaisten suunnitelmat kyseisen kisan osalta. Eli ketä on lähdössä kisailemaan, ketä katselupuolelle, milloin lahden yli ja tallinkilla vai millä ja milloin pois? Itsellä tarkoitus torstaina yli sunnuntai tai maanantai poismeno? Kannattaako tallinkilta kysellä autopaikkaa vai meneekö joku muukin autonkuljetusvehje Tallinnaan? Kelpuuttaako joku kilpailija kenties huoltoon(kiitos Sihvonen viime vuotisesta) että saatais auto varikkoalueelle??
Sana vapaa ja toivottavasti paljon... |
Lainaus:
|
Suunnitelmissa ol iettä lähetään kattomaan kisoja. To iltana meno ja paluu su ilta. Eillen just laskeskeltiin että kyytiin mahtuis, Mikkelistä lähtö 2-3 hlö. Ehkä enemmänkin jos lähetään isommalla vekottimella. Eckerö line...
Kustannuksia tulee, jos siis 5hlö, jtn. 130-140e sis. laivaliput ja polttoaineet, riippuen auton koosta. Edit: Sen verran noista paateista, niin Eckerö ei veloita kuorma-autoja tai kevyt kuorkkeja erillisillä hinnastoilla, pituus ja korkeus ratkaisee. |
|
Meilla meno to 19.jotain Tallinkilla ja paluu su viimeisella.
|
Mönkkäreitä lähös 4-7. Meil ei oo tarvetta kaikil "huoltolipuille".
Siispä jahka ollaan ilmottauduttu tiedän paljonko on lippui tarjol. |
Katsomaan menossa, torstaina meno ja vissiin maanataina takas.
|
|
Bussilla mennään(12m) torstaina ja maanantaina pois. En ole vielä varannut mistään mut mikä ois halvin?
|
eiköhän toi navirail ole halvin jos isolla yhdistelmällä menee 10€ metri jos vaan aikataulu sattuu
|
Tarkempa tietoa löytty eal.4x4.ee, aikataulua jms.
|
Suomeks please...
Lainaus:
|
Lainaus:
7. Kilpailun ohjelma 7.1 Ilmoittauttuminen 7.1.1 Ilmoittauttuminen http://www.autosport.ee/4x4reg/ - 07.08.2013 kello 23.59 asti 7.1.2 Ilmoittauttuminen paikan päällä: 7.1.2.1 09.08 09.00 – 13.00 ja 14.00 – 20.00 7.1.2.2 10.08 09.00 – 13.00 ja 14.00 – 17.00 7.1.2.3 11.08 09.00 – 11.00 (ainoastta kuormaautot) 7.1.3 Jos tulee ruuhkka sitten ilmottauttumisen aikatauluja muutettaan tarpeen mukaan. Tiettoa tästtä löytty kisakeskuksestta. 7.1.4 Ilmoittauttua pittääs vähinttä 3 tuntia enne luokaan lähtöä. 7.1.5 Katsastus: 09.08 10.00 – 13.00 ja 14.00 – 18.00 10.08 09.00 – 12.00 ja 14.00 – 17.00 11.08 09.00 – 11.00 (ainoastta kuormaautot) 7.2 Lähtöt: 7.2.1 Perjantai 09.08 10.00 – 19.00 Luokaat ET1 ja ET2 pätevyys kilpailut 7.2.2 Lauantai 10.08 09.00 - Ohajakokous, lähtö - ET1 13.00 – Ohajakokous, lähtö - ATV-Junior 14.00 - Ohajakokous, lähtö – ET2 18.00 – 19.00 Luokaat ATV ja UTV pätevyys kilpailut 18.30 – Eurotrophy lopputilaisuus 7.2.3 Sunnuntai 11.08 09.00 – Ohajakokous, lähtö - ATV ja UTV 10.00 – Ohajakokous, lähtö – Enduro 14.00 – Ohajakokous, lähtö – Veoautod 17.00 – Lopputilaisuus NB! Aikatauluu on riipuväinen säästtä! |
Kiitos paljon
|
Toi ois halvin vaihtoehto mutta kyselyn tulos... Matkan voi varata aikaisintaan 10päivää ennen ja silloinkaan ei ole varma otetaanko rahtilaivan kyytiin jos on tavaraa tulossa kyytiin paljon eli ottaako riski vai ei??
Lainaus:
|
Tässä vastaus Navirailin asiakaspalvelijalta kun aikani intin ja kyselin. :D
Vielä mietitään otetaanko riski vai varataanko joltain varmalta laivayhtiöltä varma paikka. :rolleyes: "Moi Sirpa! Valitan,mutta kuitenkin tämä 10 päivää on se aikaa ja ymmärrän kyllä että Teillä on tärkeä reissu. Etumaksu ei vaikuta mitenkään,maksetaan paikan päällä käteisellä tai kortilla. Toivottavasti kaikki onnistuu ja saatte paikan. Best Regards/ Lugupidamisega Booking agent/ Broneeringu agent Kristel Vester NAVIRAIL OÜ" |
Itse otan Tallinkilta paikat, on vaihtoehtoja jos sattuu tulemaan viivästyksiä matkantekoon. Yksi laiva päivässa/suunta ei oikein innosta kun näillä romuilla liikkuu :D
|
Niille kuka ei uskalla mennää kisailemaan on mahttolisuus mennää safaroimaan.
Ilmoittauttuessä http://www.autosport.ee/4x4reg/?page=1& luokka TUR. Osallistumismaksu: 100€ Tarkemmat tietot tulossa! |
Hei muuten...asiaa sivuten, ipadin käyttö netti ja navigaattorina? Mikä liittymä toimii? Muistaakseni viime vuonna tuo dna liittymä oli aivan pihalla eikä toiminu missään.
|
Eikö Ipatille saa jotain navigaattoria joka käyttäs OSM karttoja, jotka voi etukäteen ladata netistä?
...tai googletin ite: https://itunes.apple.com/us/app/offm...ign-mpt=uo%3D4 Androidille on useitakin vaihtoehtoja. Edit: Suunitelmissa reissu yhä on...ja jos as autolla lähetään niin pari paikkaa olis vapaana. To- iltana meno, su iltana takas Hki, eli ne jotka pitää ma töihin niin kerkee. Väliltäkin voi kyytiin tulla. |
iPadiin saa ainakin Navigonin kartat ja ohjelman. Yhdellä maksulla saa kartat myös iPhoneen jos molemmat omistaa. Olen ollut tyytyväinen, muut navigaattorit voinut laittaa verkon painoiksi. Ymmärtääkseni myös TomTomin sais iPadille, itsellä ei ole.
|
Safaroinistta nyt tietot in english
|
Kohtuu tarkkaa karttaa iPadille ja iPhonelle löytyy app storesta Maa-ameti WMS kaart.
Mutta pitää olla 6.0 käyttis tai uudempi ja se on netti pohjanen että pitää olla sellane liittymä mikä ei tee miljoonan laskua ku sitä käyttää.... Mihkäs päin porukat on majoittautumassa valgassa?? |
Kisakeskuksessa ihan radan vieressä on peltoaukea jossa kilpailijoilla mahdollisuus telttamajoitukseen, sinne meidän poppoo suuntaa.
Lainaus:
|
Muistutan vielä tämmöistä että kilpailijoilla pitäs olla kunnon auto- tai moottoriurheilun kypärä!
|
kypärä
Lainaus:
Kelpaako ns. skeitti/pyöräilykypärä/kiipeily sama mitä venäjällä? |
Lainaus:
|
Lainaus:
Tuommonen otettiin meidän porukalle. Ja sää nukut prkl mun kanssa samassa paikassa :D |
Aisiahan ei suoranaisesti minulle kuulu...mutta millä luokituksella kypärä pitää olla? Mielenkiinnosta vilkaisin nuo dokumentit niin kypärä sääntöjä en löytänyt.
- Onko joku FIA tai SNELL hyväksyntä pakollinen vaiko pelkästään E? Hinnassahan noilla on aikamoinen ero... ...Niin ja samaan syssyyn tässä vielä mainostan...Mikkelistä pääsis kyydissä to iltapäivästä, paluu su illta/yö...väliltäkin kyytiin voitulla. Kustannukset riippuu lähtijöiden määrästä, mutta jotain 130-150e laiva ja polttoaineet. |
meil on ollu lätkäkypärät klapperis.
|
Lainaus:
|
ecerö
me tullaan eckerö linellä kun navirail täynnä.
auto+traileri meno-paluu 371e kyllä kypärä sääntö on ihan syvältä kun ja jos pehmusteet imee vähän vettä ,niin painokin nousee jolloin niska lujilla. no otetaan lajitelma eri vaihtoehtoja ja katsotaan mikä on päivän mallisto. ja omalla vastuulla siellä pörrätään kuiteskin. |
Me tullaan tallinkilla (helsinki-tallinna) torstaina klo22.30 laivalla ja pois naviraililla (paldiski-hanko) maanantaina klo04.00
Meno hinta tallinkilla 4ukkoa ja bussi 292e sis. kansipaikka ei muuta. Tulo hinta navirail 215e ja sis kaikille seisova pöytä ruokailu! Rajut hintaerot. Navilta yritin myös torstaille menon saada varattua mutta eivät ota varausta kun rahtitavara etusijalla eli lähtöpäivänä vasta tietää mahtuuko. Turha ottaa riskiä et jää rannalle. Mut sitten siellä paikalla...tarviiko joku kilpailijoista ns. Huoltopoppoota että saatais auto sinne varikkoalueelle? Simppa ja muita päteviä äijiä mukana... Mitenkähän Sihvonen, onnistusko viime vuotisen uusinta? |
Lainaus:
ja viimevuoden videoo kun katsoo niin osalla tiimeistä ukkoja radalla näyttämässä mistä kannattaa ajaa,jotta vältää ruuhkan. |
Meitä toistaiseksi kolme tulossa, epävarmoja lähtijöitä on toiset kolme..pitäs kohta tietää! Hieno MB retkeilyauto on jos enemmän kun kolme lähtee...(hlö taitaa olla rekisteröity, mutta makuupaikkoja ei ole niin monta, telttaa mukaan tai nukkuma vuorot...Tai eihän sinne nukumaan lähetä!
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Edellisessä postauksessa tarkoitetaan ilmeisesti näitä:
This year the ticket for fans is available for all competitors who wish to purchase tickets for their relatives, friends or fans. The 3-day ticket costs 5.- € / person and every team can buy up to 10 tickets. Payment for tickets should be done with registration fee payment. |
Kynnapas onko tietoa onko tänä vuonna varikkoalue sama paikka kuin viime vuonna vai onko pikkulinnut olleet oikeassa että ois muualla...kenties lähempänä kilpailukeskusta??
|
Lainaus:
|
Kiitos tiedosta!
|
Onkos tietoa, onko kilpailijoiden alueella vesipistettä ja sähköä, vaikka roikalla vedettävissä?
- tietäs vähän varautua. |
Lainaus:
|
Ok..hyvä tietää sähkö ja vesi asia...Kun niitä ei ole niin eivät pääse sekoittumaan ;)
Klaperin FB sivuilta löyty muutamanpäivän takanen lista osallistujista. Ilmeisesti ei ole ihan kaikki tossa mukana. Edit: Samoilta sivuilta linkin kautta löyty ilmeiseti täydellisempi lista: http://www.autosport.ee/4x4reg/?page...rby=class_name http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=135866 P.S Tostanoin FB sivujen kautta yritetään päivittää tilannetietoa ja kuvia paikanpäältä. |
Heinolan kohdalla menossa länsisatamaan ja Tallinnassa puol yks yöllä ja Tarton kautta valgaan.
|
Katajanokalla odotetaan.
|
Tunti sitten lahti laiva lansisatamasta. Meinas tulla tuttuun tyyliin jalleen kerran kiire. :-) Parnun kautta Valgaan kuhan evaatt keratty mukaan..
|
Siis mitä nytkö se klaper on? Kele väärä viikonloppu!
|
Sami, pakkaa auto ja otat nokan kohti Viroa!
|
Pärnussa yötä, 2 aikaan päivällä oltiin jo tallinnassa palloilemassa. Aamusta matka jatkuu..
|
Aika-ajo tuloksia?
|
Niin kun ei lue asioita niinsitten sopii muuta asiaa... Mieli olis siellä mutta talkoot kutsuu..
|
Totaalisen epävirallisia ison luokan tuloksia: Kujalan teami viides, Pylkkö yhdeksäs. Vähä-Vahe kymmenes, jotain remonttia tehtiin matkalla. Sihvonen keskeytti ekoilla kierroksilla etuperän hajoamiseen. Team Kutunjuusto jäi myös matkalle, ilmeisesti jakolaatikon petettyä. Tulokset todella epävirallisia, koska me lähdettiin paikalta, ennen kuin kaikki olivat tulleet maaliin viimeiseltä kiekalta.
|
NJP:ltä kuvia virosta
|
Jees, tulipa käytyä ensimmäistä kertaa katsojana Klaperjahdissa, ja tuli samalla osallistuttua perjantain turisti-luokan suunnistukseen. Ilokseni huomaan, että palstalla on järjestäjänkin edustaja. Katsojan näkökulmasta, kisa on kokonaisuutena hieno tapahtuma ja paikalliset ystävälliset ihmiset vailla vertaansa. Kisasta saisi puristettua katsojille vieläkin enemmän irti pienellä radan hienosäädöllä: kapeikko/jumituspaikkoja pitäisi paikoin vielä entisestään leventää, jotta sumpuilta ja odotteluilta vältyttäisiin. Stadion alueen vinssipaikka olikin jo varsin leveä, ja siellä nähtiin esim. pikkupyöräisten kisassa, miten oikealla linjavalinnalla ohitettiin useita autoja kerralla, vinssaamatta. Radan toisessa päässä oleva vinssipaikka näytti vaan pulssittavan autojen kulun varsin tehokkaasti, jonka tuloksena autot tulivat pääsääntöisesti stadionille tasaisin välein, melko kaukana toisistaan. Tämä on harmillista katsojan kannalta, koska isokin automäärä, radalle tasaisesti ripoteltuna, tuntuu vievän "selvillä" osuuksilla vauhdin pois, ja välillä autoja saa jopa odotella. Intensiivinen kilvanajo ja rallicross-tyylinen tunnelma jää uupumaan. Itse kaipasin ainakin tätä hieman enemmän. Kisa on kuitenkin kokonaisuutena hieno tapahtuma ja varmasti tulee lähdettyä joskus uudestaan. Iso kiitos järjestäjille! Älkää ottako tätä minään valituksena, vaan parannusehdotuksena, jolla kisasta voisi puristaa vieläkin enemmän irti katsojille.
|
Hieno kisa! Ensi vuonna uudet tavoitteet.
Todellakin, onnistuimme saamaan hieman paremman lopputuloksen mitä viime vuonna. :D Siinä on jo paljon juhlimisen aihetta. :)
Kolmen ja puolen kierroksen ajan ajoimme täysillä yrittäen antaa yleisölle viihdykettä. Mutta kun kaasupoljin on lattiassa ja "hieman" pruhjua kitkana niin onhan se selvää että jossain vaiheessa se heikoin sulake löytyy ja homma katkeaa. Tällä kertaa jakolaatikon puolelta antautui jotain. Vielä ei tiedetä varmaksi mitä. Kisajärjestelyt olivat nyt täysi kymppi. Varikkoalueen uusi sijainti oli ihanteellinen. Yleisö mielettömän tsemppaavaa. Lieneekö juuri se syynä siihen että Ossin kaasujalka oli välillä turhankin raskas. :D Kisan jälkeen ohjeena muilta tuli että kalikkaa polkimen alle tai edes jotain rajoitinta niin voisi autokin kestää paremmin. :D Kehitellään autossa muutamia juttuja parempaan suuntaan ja ensi vuonna todennäköisesti jälleen mukana. :) |
kiitos
Meitin tiimi palautunut ja kiitos kaikille taas kerran,hauska oli !
Tulos oli hyvä ja taktiikka toimi hyvin. Aika ajoissa jäätiin tahallisesti loppupäähän ,jotta alkuruuhkan kolaroinnilta vältytään. ja aika tomupilvi lähdössä olikin. Kisa meni suunnitellusti muita seuraten ,koska reitti sen verta rankka että tiedettiin että alussa ei kannata rynnistää. Kestävyyslajista kuitenkin kysymys. Tulos 5. sija mihin pitää olla tyytyväinen kun eka kertaa klaperissa. http://www.klaperjaht.ee/en/ tuolla viralliset tulokset. Mikaeltille iso kiitos , fb päivittyi lähes livenä koko ajan. Olet fb guru! Team Tostanoin |
Kiitoksia vaan...
meidänkin porukan puolesta! Sais olla useamminkin vastaavia kisoja! :)
Kisajärjestelyt oli kohdillaan, reitti olisi voinut olla takametsän osalta avonaisempi, tungosta riitti kun muutama auto oli jumissa :D Oma kisa loppui lyhyeen lupaavan alun jälkeen. Ensiksi hytikkavinssin pumppu ei lähtenyt päälle kun kytkentävivun alle oli päässyt pien kivi. Sitä selvitellessämme hävisi etuveto kokonaan, kardaani kyllä rullasi mutta pyörät ei pyöriny enää. Muutamat kilpakumppanit kurvasit erittäin likeltä ottaen vauhtia toisesta etutassusta jolloin eräänkerran kuului erittäin epämielyttävä ääni.. ensiksi luultiin et se oli kilpakumppanin, mut ei.... Ensi vuonna uudestaan!! kiitos ja kumarrus! |
Kiitoksia järjestäjille ja kilpailijoille, hienoa oli olla katsomon puolella kun startissa ison luokan startissa 5 suomenlippua liehui! Harmi vaan että ruutulipulla ei kaikkia sitten vastaanotettu.
Nii ja olu oli niin edullista että ei ne dataliikenne maksut FB päivityksistä haittannut, niin yritin vähä ilmotella tapahtumia tiheempää. Välillä kyllä data tökki niin että ei saanut yhteyksiä ja välillä tapahtumat oli niin nopeita että päivityksen jälkeen olikin ihan toinen tilanne. Muutaman kuvan laitoin tännekkin. Kun kerkeen niin laitan enemmän, jonnekkin. EDIT: Tuolla olis jotain kuvia, sekä aika-ajoista että molemmista luokista https://www.facebook.com/media/set/?...5553195&type=1 Lisää kuvia tuolla: http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=6131 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=136144 |
klaperjaht 2013.
|
Krossin matkan katkeamisen syy.
Epäiltiin lähinnä itse tehdyn booriakselin antautumista tai rattaiden vaurioitumista, mutta että sitten tälläinen näky kun keskikonsolin suojapeltiä avattiin. :eek:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=136232 Mukavasti kahdessa osassa sai Volvolaisen jakolaatikon nostaa pois paikoiltaan. Laitos oli kirjaimellisesti mennyt kahtia! :confused: Kaikki hammasrattaat ja booriakseli olivat ehjiä. Ainoastaan yhden rattaan yhdestä hampaasta puuttui pieni pala. Mestari itse väittää että auto ei elä tuolta kohtaa niin paljoa että kuori olisi joutunut vääntöliikkeeseen. Joko se pieni irronnut pala on mennyt johonkin väliin ja aiheuttanut katkeamisen tai sitten syypää on tuo Mersun moottori=voima. No jokatapaukessa meno katkesi kuin seinään kun rattaat alkoivat lyömään yli. Nyt ehjää laatikkoa tilalle ja vyötteet ympärille estämään totaalinen repeäminen. :rolleyes: |
Tuli kisakuvia ja videoita selaillessa mieleen eräs erikoinen kisatyyli, johon tuli oikein kiinnitettyä huomiota: eräs kolmen hlön team ajoi koko ajan apparit "irrallaan" vöistä, välillä jopa takapuskurilla seisoen. Ei siinä, ei ole vaan näillä pohjoisemmilla leveysasteilla tottunut moiseen menoon. :)
Ja on tainnut säännöistäkin unohtua: autoon vaaditaan kyllä penkit ja kolmepistevyöt kaikille, mutta äkkiä lukemalla ei säännöistä löytynyt pykälää, joka vaatisi appareita istumaan niissä jakkaroissa auton liikkuessa, tahi käyttämään niitä pakollisia kolmipistevöitä. Kypärät kyllä pitää olla päässä. :D |
Vuoden 2014 reissu lähestyy.
Onko mitään ideaa että teetetään Suomalaisille samanlaiset kisapaidat? Nyt meitä taitaa olla lähdössä reissuun laajemmalti kun ennen. Edustettuna on kaikki luokat juniori atv pois lukien. Kaveri lupas suunnitella kuvan paitaan. Eli mikä ois hyvä väri ja jos jollain on hyvii kuvii mitä vois käyttää yks värisenä niin kommentoikaa. Väreistä: Musta valkosella painatuksella on aika kuuma. Oranssia on ehdotettu. Painatus mustalla. Ois myös hyvä tietää ketkä saattais olla kiinnostuneita paidoista. Kommentoikaa niin hoidan koevedoksen ja hinnan paidalle. Mikäli on halukkaita voidaan teettää samaan teemaan huppareita. |
Lainaus:
|
Jos kaikki ei haluu offipalsta paitaa...No ei tästä sen enempää...
Mistäspäin porukkaa on lähdössä? Suunitelmissa olis lähteä Mikkelistä, matkanvarrelta vois tulla myös kyytiin. Riippuen lähtijämäärästä kulkuneuvo on tyyliin paku, farkku, pikkubussi... Kulut jaetaan kyytiläisten kesken ja laivaliputkin tilataan kimpassa. Majoitus sit omin avuin, teltta ym. |
Minkäslainen tuolla on tänä vuonna aikataulu? Meitä saattaa olla muutama lähdössä täältä karjalasta kattelemaan menoa:D
|
Kouvostoliitosta 4 henk ainakin lähdössä, lauttoja ei vielä varattu, mutta tarkoitus oli mennä jo torstain puolelle paikalle. Ihan siis turistina katsomaan kisaa.
|
Lainaus:
|
Ainakin kuuden joukko lähtee länsirannikolta kannustamaan! Torstai nukutaan hyvin laivassa ja pe aamupäivällä tullaan ihmettelemään ison maailman menoa.
|
Me lähdetää samalla setillä ku viime vuonna harjoteltii ja jos viittitää niin käydään haravoimas taas se turistileikki ja sitte keskitytään olennaiseen...
To ylitte ja ma takasi... Ei tarvii koipi suorana huimentaa.. Ja jos jotai paitaa NÄPÄ värkkää niin ota sitte tarpeeks 4-5xl kokojaki eres yks... :) |
Kyl paitoja selvitellään.
Hintoja ja koevedos tarjol alkuviikosta. |
Viimevuodesta tehty suomi painotteinen kooste näin kiinostuksen nostamiseksi...
|
Hienoo videoo... :) :)
|
Komee video.
Ton kun näkee ni ei malttais odottaa enää. |
Olipas hyvä video, tosiaan.
|
Lainaus:
Olis tarkotus tulla kattoo jokupäivä kun lomalla ollaan ja nurkilla pyöritään. |
ennakkotietoa ilmoittautumiset kilpailuun
Ilmoittautumisen ym. Klapperjahtiin alkavat ehkäpä jo tällä viikolla jos kaikki menee hyvin? Aikataulut saman tyyppiset kuin viimevuonna kerrottiin pikku muutoksia saattaa tulla,siis odottelemme kutsua.
|
Klaperjaht 2014. 8 - 10. elokuuta
http://www.klaperjaht.ee/
http://www.klaperjaht.ee/kulastajale Klaperjaht 2014 Eesti Offroad Racing´u meistrivõistluste sarja neljas osavõistlus. Tulihingelised off-road võistlejad ja austajad! Taaskord on põhjust alustada juttu maastikusõidu masinate jõuvõtmisest, sest 8 - 10. augustil toimub Jaanikesel järjekordne, igaaastane off-road üritus Klaperjaht 2014. Klaperjaht 2014 on maasturiklassides Eesti Offroad Racing´u meistrivõistluste sarja neljas osavõistlus. Sellel aastal esimest korda toimuv täisveoliste veoautode Eesti karikasari toob oma võistlejad kohale „Klaperjahile“ kui kolmandale osavõistlusele. |
Kolme meitä on nyt lähdössä kisoja kattelemaan, perjantaina aamu lautalla mennään ja sunnuntai ilta lautalla pois:) Mites tänä vuonna nuo faniliput, onko jollain tiimillä noita ylimääräsiä ja saako noilla tiketeillä mitä spesiaali oikeuksia?
|
Sivuilta kopsattua:
If your friend or a family member wishes to stay close to you and your tent throughout the competition, then this year it is completely allowed, you just have to purchase the fan tickets. You can get more information about this in the section "Competitors - Fees". - Käytännössä siis sisäänpääsy jokapäivälle ja myös varikon "portista" - Leiriytyminen kilpailijoiden alueelle, tais olla paremmin bajamajoja (tai ainakin yksi) ja joku vesisäiliösuihku, aidattu alue, sellaisella metrisellä muoviaidalla. Niin ja ei kukaan viimevuonna tullut mitään lippuja teltalla kyselemään. - Fanilippu on10e edullisempi kuin 3pv lippu eikä tietenkään tarvi maksella mitään parkkimaksuja. Järjestäjät ovat kääntäneet tärkeimmät asiat nyt myös toiselle kotimaiselle... http://klaperjaht.ee/en/ Edit: lipun hinta korjattu... |
Reissun paidoista.
Paita on oranssi ja teknistä materiaalia. Painatus tulis mustal. Oli mieles että selkään painettais mukaan lähtevien teamien logot. Laitan kuvii paidast mahd. pian. Kun oon saanu kuvat tänne niin kerään tilaukset. Hinta on noin 12€ Teamit jotka haluu logonsa paitaan laittakaa se tulemaan mulle mailil. risto.narva@gmail.com Tarviiks joku nimitarroja laitteeseen. Tilaan tarroi ja samal sais muutki ketkä tarvii. Eli jos tarvetta ihan millasille tarroil tahansa olkaa yhteydessä. 0407535555 Näpä |
1 Liiteet
Tällanen ois ajatus painatuksesta.
Paitaa saa myös lady fit mallisena. paita on teknistämateriaalia. Onko o.k? Viäl pystytään hieroo painatusta. Vai mennäänkö tolla? Tilaan paidat 22.7. aamulla, joten tilaukset yv:llä viim. 21.7. Tilaukseen koko, määrä ja maininta jos haluaa lady fit mallin. Hinta on 13€ paita. Tuon paidat kisapaikalle perjantaina. Selkään lisätään halukkaiden teamien logot ja nimet. |
Ottakaas kaikki mukaan nurkissa pyörivät videokamerat! Tarkoitus oli että hommaan vähä parempia vehkeitä reissuun, mutta en ehkä ite oikeen ehdi kuvata, mutta jos sais tarpeeksi materiaalia niin vois tehdä suomikoosteen, ilman etä "lainaan" youtubesta muiden kuvauksia.
- kiva jos olis sellasta HD 720 resoluutiota ja muistikortti kamerat niin saan het paikanpäällä siirrettyä koneelle. Myös uudempien kännyköiden videot on ok. Edit: kyytiä paikalle ja sieltä pois tarvitsevat voi ottaa yhteyttä myös... |
1 Liiteet
On tullu kyselyitä saisko paidan jo ennen kun kisapaikalla.
Voin myös postittaa paidat heti kun saan ne painosta. Tietty Itellaan en luota kauheesti. (ehtiikö perille) Matkahuollol ehtii kyl. Itte lähden to iltalaivalla ja mul on paidat mukana. Kyllä joku kuvio saadaan kehitettyä. Liitteenä uusin versio painatuksesta. Onko viellä SAO:n lisäksi muita ketkä haluavat logon tai nimensä paitaan? Paidan voi maksaa kisapaikalla tai tilisiirrolla kumpi vain on parempi. |
Lainaus:
|
S-XXXL löytyy.
3xl menee mulle. |
ilmoittautuminen
|
Lainaus:
|
Kaksi autoa ainakin yritin äskettäin ilmoittaa, eli Kutunjuusto on kapinoissa mukana jo kolmatta kertaa. :)
Sen verran hienot kisat ovat että mukaan pitää päästä vaikka menestys ei välttämättä ole sitä parasta A-luokkaa. :D Mutta yritetään joka kerta parantaa edellisen vuoden sijoitusta. :) Onhan siinäkin tavoitetta. |
Täälläkin täytettiin ilmo kaavake.
|
Mikkelistä olis 2-3 paikkaa vapaana..eli lähtö to iltalaivalla, paluu ma aamu. Yöpyminen teltta/auto/vaunu...ei oo päätetty vielä. Reissun maksimi hinta on 170e, riippuen tosiaan tuosta majoitusmuodosta ja auton koosta. Sisältää autokyydit ja laivaliput. Kyytiin siis voi tulla 5/4 tien varrelta tai vaikka satamasta...
Pikaiset yhteydenotot: torppa(at)gmail. com tai o4oo 566 6 9 7 Edit: korjattu vapaiden paikkojen määrä... Edit: Ilmoittautuneet näkyy tuolta:: http://www.autosport.ee/4x4reg/?page=27&race_id=37 |
Eckerö halvin
Pyysin tarjouksen viking linelta, tallinkilta ja eckerö linelta. Halvin eckerö line 287eur/suunta puoliperävaunurekalle, pituus 17m. Kallein tallink liki tuplaten. Viking line siinä välissä.
:) |
Safarointiluokka
Kisäluokkien lisäksi löytty myös Klaperjaht seikailu!
http://www.klaperjaht.ee/en/competitors/tourism |
Muistakaa laittaa paitatilaukset tänään.
Huomenna teen tilauksen. |
Paidat tilattu.
Laittakaa yv:llä tietoa jos tarviitte paidan ennen kisapaikkaa. Perjantai aamulla ollaan Tallinnas josta suuntaamme kisapaikalle. |
Apropoo, onko kukaan ajellut tota Adventure-hommaa? Joku reittihän siinä ilmeisesti pitää ajaa erilaisia tehtäviä tehden. Onko mukavaa ajanvietettä vai hukkaan heitetty satanen?
|
Lainaus:
Aluks kaupunkisuunnistusta ja sitten erinnäistä reittiä pitkin viljandista(muistaakseni) valgaan rasteja keräillen. Käytiin mm. vanhalla ohjussiilolla. Ihan jees omasta mielestä ja vinssaamaankin pääsee jos haluaa. Ei kuitenkaan mitenkään vaikeeta reittiä. |
Ilmoittautuminen päättyy 6.8, vasta, mutta eiköhän tuossa ole suomalaisedustus listalta poimittuna.
Viikonlopuksi sääennusteet lupaavat aurinkoa ja lämpöä...riippuen lähteestä pe-su lämmöt max +27-32C ! ET2 0 SANNA WASSTRÖM / HANNU KUJALA FIN MOUSE 1 TEAM TOSTANOIN ET2 0 OSSI MAURIALA / MIKAEL TORPPA FIN OTM CROSS OFFROAD TEAM KUTUNJUUSTO VEOK 0 OSSI MAURIALA / ESA VÄHÄ-VAHE FIN SISU TRUCKS PROTO OFFROAD TEAM KUTUNJUUSTO ATV 0 MARKKU ALIPIRJELÄ / . . FIN YAMAHA GRIZZLY 700 UTD. LSK RACING ET1 0 ESA VÄHÄ-VAHE / MIKA TAKALA FIN SUZUKI SJ413 KURAMADOT ATV 0 SAMI SALOMAA / . . FIN YAMAHA GRIZZLY TEAM VIIMI ENDURO 0 MIKKO VIITANEN / . . FIN KTM EXC 250 VIIMI ET2 0 PEKKA PYLKKÖ / VILLE NYMAN FIN VOLVO C303 NG PEMASI ATV 0 PANU SIHVONEN / . . FIN CAN-AM OUTLANDER 650 SAO RACING ET2 0 ESA VÄHÄ-VAHE / SAKU MUUVILA FIN SUZUKI SJ413 KURAMADOT ET2 0 JARI SILLANTIE / MIKA TAKALA FIN CRAWLER PROTO VERSION 01 TEAM WIRBELSTURM UTV 83 RISTO NÄRVÄ / NIKO VAITTINEN FIN KOTA RZR UTD. KISKOMATTOMAT UKKELIT ET2 360 KARI SIHVONEN / TAPIO SIITONEN FIN LAND ROVER EVO BATTERY ENDURO 369 JANNE RAUTIO / . . FIN KTM SX250F SAO RACING MX TEAM |
pari extempore lähtiää menossa pe aamuna eckeröllä yli, oliko muita samalla laivalla menossa jos saatais jotain letkaa aikaseks?
|
Me ollaan ainakin menossa perjantain aamulla eccerlööllä
|
Sivu luotu: 03:47 (GMT +2). |