![]() |
High Chaparral Off Road Meet 23.-25.8.2013
|
Jotain pientä hinkua olis. Hieman lomia jo suunnitellut jos sais natsaamaan.
|
Lomat melkein anottu:)
Katos justiin eilen laskeskelin Italian reissun pituutta, jos olis lähtenyt matkailuautolla katsomaan €urotrialia...sitten vähäks aikaa takasin töihin, ja High Chaparraliin...On vaan helevetin rankkoja reissuja:D:D
Ja pahuksen kesä vähän turhan lyhyt kaikkien mieluisten reissujen toteuttamiseen:( No joka tapauksessa kotona varoiteltu aiheesta:D |
Lainaus:
Italiahan se itteeki houkuttaa tän Ruotsin keikan lisäks. Saas nähdä ehtiikö molempiin offi karkeloihin:rolleyes: |
Kyl tähän olis intressii, pitää vähän suunnitella loma puolta ja katsoo muut kalenterit...
|
ehkä !!!!
KYSÄSIN PEILIN EES ETTELTÄNI !!! Kiinnostaisko mua lähtee ja saisinko lomia.no arvaattekin varmaan lopputuloksen.:confused:tirkkonen maksaa ja rehtori lähtee reissuun:D
Mitä italian reissuun tulee niin iso kyllä !! samoin ruottin trialiin niin kans iso kyllä !! Eli loma-anomus sai ison puumerkin joka tapahtumaan minne keksinkin kysästä !!:eek: |
jaree !!!
Joko kysäsit mökit meille !!!!!
laita sit laskuu sähkö postiin niin maksan oman osuuteni pois ! |
uskaltaako sinne lähteä?? rehtorit ym on vähän pelottavia! :D
|
Jaaah pitäskö???
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sounds like a plan... :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mut mitä tommonen iso rekka maksaa viedä yli ja ketkä sinne haluaa autojaan??? Millä sit henkilöt.....bussilla vai henkilöautoilla? Ja mitä sen bussin ylivieminen maksaa?? Mutta mahtaisko bussiin saada ennakkoon maksavaa "offi-turisti" porukkaa mukaan????? |
himottas kyl lähtee..runnerist katto helvettiin ja pikku pikku elvyttämistä ja hanaa!
|
KAHVILLE !!!!
Tänään ois kahvi hetki RIIHIMÄEN ABC:LÄ kla 1900.
Kaikki mukaan joita high chapparallaa kiinnostaa tai ois halukkaita lähtee mukaan !! Mietitään kalustoa ja n.henkilömäärään,millä mennään ym,ym,ym Tervetuloa !! |
Harmi kun viikonloppuja on kesäkaudella niin vähän että tulee päällekäisyyksiä
Lainaus:
|
Lainaus:
mökki olis ihan jees patrollilla meinasin tulla mutta aika auki kun ajaa ei viitis ja suburban traileri yhdistelmä maksaa aika reilusti viedä. |
Kahvil käyty
Saatiin jotain pikku juttuja mietittyä:D
Reissuun lähtö ois ke 21.8 iltalautalle Paluu ois Ti 27.8 Ap Varmasti mukana ois: -Ronkainen -Mikko Sika -"poika" Sika -vehviläinen+emäntä -väihkönen+jumalaton jurri;) -tapsa 4x4+emäntä -Rehtori+(tirkkonen:mad:) -jape -vesku -g-pete+(sauna:D) -härski+(oksu) -jare+(ikävä kyl kamera:mad:) -tare -tero Ajattelin ehdottaa seuraavaa !!!!!:eek: Jos lähtisimme rekalla.johon saisimme kerrankin mukaan semmosia autoja joilla pystyy ajamaan kurassa ja mutaränni kilpailuissa huoletta.eikä tarvitsisi miettiä sen hajoamista siel.Toki rekan vienti maksaa tietenkin enempi kuin maaasturin,mikä ajetaan laivasta perille ja takaisin !! elikkä ehdotan seuraavaa: maksut laitetaan yhteen ja jaetaan lähtijä määräl.(maksu sisältäisi laivan,auton,mökin).tiedetään että esim1.vesku lähtis diskolla niin hänellä tulisi suhteessa kalliimpi matka mutta taas kyyti saataisiin täyteen ja maksajia bensaan oisi enemmän ! esim2.meikäläiselle reissu maksaa vitusti mut en valita,koska olen joka takauksessa jonkun kyydis !!(ei ajo kuntoa koko reissul:D)Jokainenhan saa varata mökin ja reissun itsekkin jos haluaa,mut en usko että saa halvemmalla kuin POUSSA esim.laivaliput KERTOKAA ihmeessä mielipiteenne asiasta niin katsotaan joku miellyttävä ratkaisu. Ainiin suunnittelimme rekan kyytiin g-peten säksätintä,tapsan patrollia,jaren/taren jotain luomusta ja ehkä jotain neljättä peliä. Täs on viel yks hyvä puoli niin jos jokin ajettavista autoista hajoo niin sen voi laittaa kyytiin ja ajaa sit vaik tapsan pelillä kotiin !! :rolleyes: TV: reksi Ps. mukaan mahtuu toki viel vaik kuinka paljon porukkaa !!!! |
Pitää vissii alkaa tosissaa tekee autoa et ehtii reissuu. Kori läks viikonloppuna hiekkakylpyy et jotai pientä laittoo on vielä
|
Lainaus:
Ja onks Väihkönen vaihtanu emäntänsä Vehviläiselle;) |
Ota noista ny selvää kuka on kenkin kans:oPikku kirjoitus virhe sinne tänne.ja poussa oli unohtunut tosiaan:eek:
|
Niin ja varaanko koska mökkejä ja kuinkahan monta??
Näkyy nettisivuilla olevan hinnat, joiden mukaan pikku mökit 600kr / per yö Eli esim 3 mökkiä to-ma => 7200kr = 860€ ja noihin mahtuu sit siis 12henkeä, eli per nenää kohden jää hinnaks 72€ mökistä. Oliko niin, että G-pete lähtee motorhoumilla? Ja siellä sit yöpyy 4?? Laivamatkojen hinnat on vielä täysin auki, kun ei tarkkaa tietoa millä mennään ja miten monta mitäkin autoa, mutta joku suunnitelma kalustosta tais olla: Sian RJ Pienemmän sian Rocky Burtonin BJ Veskun Disco G-Peten motorhoumi Poussan rekka, jonka kyytiin: "G-kilpuri", Tapsan Patrol, T&J:n joku:rolleyes: Ja puhettahan oli, että jos rekan osuus on porukan mielestä sika kallis, niin Tapsan auton saa tarvittaessa ajamalla, mun ja Taren ajatusmaailma on vielä niin sekaisin, mutta keksitään sit joku "kilvellinen" tarvittaessa, mutta G-kilpuri jää sit Suomeen, jolloin vaihtaako Pete sit motorhoumin pitkään safari G:hen, jolloin sit tarviis 1 mökki lisää?? Väihkösen ehdotushan oli lisäks, että saatais joltain sydämelliseltä off road harrastajalta (Pylkkö?) 6x6 Volvo lainaan ja mennään sillä niin monta kuin mahdollista ja unohdetaan ne muut autot suosiolla kotiin, kun ei niihin kuitenkaan ole kuskeja:D:D:D:D |
Väihkösen ehdotushan on ihan "varteenotettava"...ainki jos on alasti :D
|
Siat varmaankin lähtee yhdellä autolla. Ei vielä tietoa kummalla.
|
Lainaus:
|
öö...
jos sitä lähtis varailee sitä kolmea mökkiä nyt aluks tai sit neljää tai emmä tiiä;)
|
Taidan jättää tänä vuonna ragreissit väliin ja siirtyy suoraan asiaan :) Eli yhteen kyytiin voisin lähtee, ja ajakkiin tarvittaessa, jopa takaspäin :)
Meitsi kyl on työmaan lomahierarkias aika pohjil, et se pitää viel varmistaa... |
Lainaus:
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=124914 :rolleyes: |
Lainaus:
Ajatusta oli jos lähtis tuolla matkailuautolla, siinä tosiaan kulkee lainpuitteissa 6 henkeä, mutta nukkuu 4 mukavasti, niin ei mene sitten ihan homoiluks koko reissu:D Sitä paitsi The Mercedes Man joutuu jättää tilaa niille lesboillekkin:D Vaihtoehto kakkonenhan vois sit olla lähteä tuolla safari Geellä, jossa tietysti kulkee myös 4 henkeä, ja onhan siinä roof top tent, jossa tosin yöpyy vaan mahdollisesti minä, ja ehkä lepakoita:D:D Kaikki vaihtoehdot oikeastaan käy ainakin mulle, ja tuskin tuosta ylitse pääsemättömiä kustannuksia syntyy, kun porukkaakin lähdössä ihan mukavasti.. Oli miten oli niin SAUNA on mukana:) |
hehe
Lainaus:
|
Lainaus:
|
burttoni (ronkainen) ja mää lehetään kans v6 bertalla ja ajamalla meinattiin yrittää.
ja juu vähkönen tosiaan lähtee emäntänsä kanssa ja mie jätän emännän suosiolla kotiin. ronkaista ei lasketa :D |
meitsi ki haluu mukaan!!joko riippuu ny et tulisko runneril..vaatis kyl rajua pajottamista,ku se on aika paska...tai sit tulen tol matala lättänäl eli torcedes hilvol jos se on ehjänä viel silloin!mut tai sitte jonkun kyydis..onhan täs viel aikaa suunitella ja pähkäillä vaihtoehtoja!!
|
Mitähän se rekkakyyti mahtaa maksaa tonne länkkäri kylään? Nyt kun tehtiin toi "Sauna Cruiseri", niin pitäsköhän sillä lähtee ruotsiin:rolleyes::D:D:D
Olishan siinä Sweduilla ihmettelemistä, kun toiset lyö mutaspooriin vauhdilla, niin samaan aikaan "apparit" saunoo takalaatikossa:D:D:D:D http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=125212 |
Lainaus:
|
Angelolle varattu alustavasti matkustuspaikka Sika-autosta. :)
|
Nonnii lomat olis nyt siirrettu ajankohdalle joten kovaa pajotusta tiedossa et kerkee vähän koeajaa rockya ennen ko lähetää!! ;)
|
JAREEEEEE !!!!
oisko nyt suosiolla se neljä mökkiä ??:rolleyes: ja asunto-auto
|
Lainaus:
|
hmm.....
Lainaus:
mä voin aloittaa huutamalla HEP. laita till.nro niin laitan viis kymppisen tulee. ja laivalla hoidellaan yli menneet tai saamisesi;) |
Lainaus:
Näkyy nettisivuilla olevan hinnat, joiden mukaan pikku mökit 600kr / per yö Eli esim 3 mökkiä to-ma => 7200kr = 860€ ja noihin mahtuu sit siis 12henkeä, eli per nenää kohden jää hinnaks 72€ mökistä. |
Mulla on sellainen pieni ongelma, että mun työsoppari loppuu 25.8. Ei siinä mitään, mutta kun/jos uusi soppari alkaa 26.8. pitää sen alkaa työpäivällä, ei vapaalla. Mun tarttee vielä selvittää miten sen sais sumplittua. Palkattomia ei viittis ottaa, kun sit tulee katko duuneihin ja palaa lomat.
|
Lainaus:
Joo samaa mieltä, eli pitäähän tuo lähtiä, tai ainakin maksaja määrä saada selville, ettei nyt sentään yhden miehen rahat roiku näissä hommissa kiinni... Mun mielestä vois vaikka ilmoittaa lähtemisen tähän topicciin, ja Jare laittaa maksutietoja tulemaan, ja maksetaan sovittu summa tilille...ja siitä sitten länteen päin:D:D Hoidetaan tää vähän niin kun vähemmän yhden miehen lompakkoa kuormittaen:D |
HEP
Vaan tilitietoja tulemaan.
Vaikka mä kyllä lupasin etten lähde "teijän" kans sinne enään |
Olikohan se lähtijä lista nyt joku tällainen (koitin jakaa jo nimiä 4/mökki, että osais hieman kartottaa tota lähtevää porukkaa).
-Ronkainen -Vehviläinen -Poussa -Uni-Hannu -Tare -Jare -"Sika Senior" -"Sika Junior" -Herr Väihkönen -Fru Väihkönen -Tapsa4x4 -Sanna -Vesku -Jape -Härski -Angelo Asunto mobiili: -Rehtori -g-pete -tero |
Juu kyllä lähetään emännän kanssa. Voin soittaa väihköselle ja varmistaa sen lähtemisen.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mun lähtö näyttää työn puolesta aika epävarmalta, joten älä laske mun varaan mitään. Jos tuun, niin tuun jollain mis yövyn sit tai jotai :/
|
Lainaus:
Ei tullu.....tai siis mistäs mä tiedän, kun se autokin on Taren porukoiden pihalla:p:D:D:D:D:D |
Lainaus:
|
mä kans!eli tahtoo mukaan!
|
Lainaus:
-Ronkainen -Vehviläinen -Poussa -Pulu -Tare -Jare -"Sika Senior" -"Sika Junior" -Herr Väihkönen -Fru Väihkönen -Tapsa4x4 -Sanna -Vesku -Jape -Härski -Angelo Asunto mobiili: -Rehtori -G-Pete -Tero -Peippo |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
!!!!!!
Missäs mun lasku viipyyy !!! siis reissumaksu !!!! JAREEEEE:confused:
|
no niin !!
Olisko nyt niin että lähtijöitä ois nyt 20 Kpl.
ja autoja ois se 4Kpl/maasturia,1Kpl auntoauto ja puolikas rekka (sis.neljä maasturia. Poussa vois kysellä hintoja jos toi auto määrä pitää paikkansa ja henkilö määrä !! JARE tuskin täytyy muistuttaa mikä sun hommas on !!:D(laita se till nro vaik tänne niin etenee homma) |
Lainaus:
|
No onnistu sentää, vaikka yhen nimi jäi selvittämättä tähän hätään.
9600sek on hinta, mut mitä se sit euroissa tekee riippuu luottokortin kurssista, eli selvii kun saan laskun jossain vaiheessa. MUTTA MITES NE LAIVALIPUT????????????????????????????? Ei paljon naurata, jos pitää Haaparannan kautta sinne kiertää:(:(:( |
Lainaus:
Rekkaan sopii sit 4 autoo |
Sikatiimillä ei oo autossa vielä edes rekkaria! :/
|
Lainaus:
|
Me tiedetää vehvin kans kalustosta sen verta et alla on 38" pokkerit :)
V6 bertta valmistuu hyvää vauhtia mut plään b olis vehvin mersudatsun. |
Lainaus:
jep tämä info pitää kutinsa, jos joku viittii nii kyselee valmiiks laivamatkan hintaa, siis sis. kaks ukkoo ja yhen auton. ajamalla siis ollaan ronkaisen kans menoillaan. kait sitä voi jo varaillakkin? en mää näistä asioista mitään tiedä, joten olis helppoo ku löis itte vaa taalat tiskiin ja sais liput ja laput, ja eikun menoks. |
Mulle kelpais toi rekka kyyti jos ei maksa ihan mahottomia ja vieläkun ihmiset saadaan jollain kulkemaan tonne.
|
V6 BJ:llä testi ajot suoritettu. Rengas palaa iloisesti ja välitykset on tajuttoman pitkät :)
|
Laittakaas lähtijät mulle sos tunnuksenne laivaa varten.
(osalla on s-postissakin kysely) tommi.poussa@poussa.fi Rekan hinnasta en tiedä, mut muut pitäis olla kohtuu halpa. Ainakin viime vuonna... |
Lainaus:
|
vieläkö kerkee ilmottautumaan mukaan? ois 2 lähtiää ja auto ja tietty ajamalla...
|
Viä puuttuu...
...muutama hetu eli:
-Salmela -Kyyhkynen -VäihköSET -Laine -Kurki -Peippo Ja sit autoihin kilpiä tarvis kans. Schaisse kopin rekkari on tiedossa kuin myös Mini-veskun laite |
No kun niitä kilpiä ei vielä ole. Kuis kannattaa toimia? Ootella että saa, vai ilmoittaa jonkun muun kilpi ja vaihtaa myöhemmin?
Lahden pojille informoitu hetu:ista. |
Lainaus:
Laitan teille vaikka nyt kilven PAH-15(vai haluuttex mielummi PAR-15:D) ja vaihetaan sit ku saatte oikeen Nyt olis kaikki hetulat PAITSI -LAINE- ja peippo? puuttuu Väihköne lupas perjantaina laitella rapelissa:D Mikä vi*tu teitä PÄHÄMAlaisia oikeen vaivaa kaikki syntyny elo tai syys kuukaus :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Oliks joku idea, että miten mökkien kulut jaetaan? Ku joku horisi, että jaetaan kaikkien kesken ja joku, että jaetaan mökeissä asuvien kesken. Eli kun saan aikanaan laskun mökeistä, niin jaanko summan 20 hengelle vai 16???? Mitä sanooo raati?? |
No mökki kulut jaetaan mokissä nukkujien kesken?
|
joo jos mökissä nukkuu niin mökistä maksaa eiks jeah?? ja jare kai me saadaan nukkua mökissä???
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Nonnii.....lasku 4 mökin osalta tullu ja rahaa alkaa tarviimaan!!! Eli 1120€ tarvis saada kasaan. Jaetaanko siis toi summa nyt sitten 16 hengen mukaan? Ilmeisesti, joten: 1120€ jaettuna 16 = 70€ Mun tilinumeron saa joko privalla tai laittamalla tekstarin: 040 527 27 85 JA HUOLEHTIKAA NYT VITTU SIT NIISTÄ KAVEREISTANNE, JOTKA EI PALSTAA LUE, ETTÄ TAJUAA KANS MAKSAA!!!!! Niin ja fyrkat pitää olla mulla 10.6.2013 |
Lainaus:
Laivaliput on kyselyssä eli hintoja ei tiädä vielä. LÄHTÖ:21.8.-13 ja PALUU:26.8.-13 (siljan startti ajat) |
Minä jään reissusta pois, eli yksi paikka auki jos jotain A-luokan reissu kiinnostaa. Jos ei lähtijöitä löydy niin ilmoitelkaa niin hoidan kulut.
|
Lainaus:
Vaihdan sen nimen sun tilalle |
Onx oikei???
-Ronkainen
-Vehviläinen -Poussa -Pulu -Tare -Jare -"Sika Senior" -"Sika Junior" -Herr Väihkönen -Fru Väihkönen -Tapsa4x4 -Sanna -Vesku -Jape -Härski -Pihlaja Asunto mobiili: -Rehtori -G-Pete -Tero -Peippo |
Niin oliko jotain bussi kyyditystä tonne nyt ? Tai sit mä tarvian yhdelle 6m autolle paikan laivasta.
|
Onks toi Pihlaja nyt sit lähössä Angelon tilalle? Saisin vaan ne mökki fyrkat siltäki sitte, niin ei tarviis Angelon maksaa "tyhjästä".
Eikä kai mitään bussia ole? Eihän viel oo varmaks lyäty rekkaakaan, meinaan vaan, että jos se on erittäin kallista, niin näillä nykyisillä liksoilla ei mun perse ainakaan kestä maksella siitä paikkaa maasturille:( |
Lainaus:
vai eikö mukaan mahu/haluta??? tietty ymmärrän jos ei haluta oon sen verta mulkku jätkä :D:D:D |
juu
Lainaus:
Ja poussalle viestiä niin sais laivalle myös matkan |
Lainaus:
Se rekka maksaa n.500€/suunta ja hinta on suuntaa antava, hinta selviää kun tulee lasku. Eli koskas pidetää meeting vaikka siä riksun aakkosella??? -Ronkainen Rekka jos se lähtee mahtuu yht. 3hlö -Vehviläinen -Poussa -Pulu -Tare Millä? -Jare -"Sika Senior" Possulla? -"Sika Junior" -Herr Väihkönen Millä? -Fru Väihkönen -Tapsa4x4 -Sanna -Vesku Näillä oli joku laite ok -Jape -Härski -Pihlaja Asunto mobiili: nää tulee shaicce vaunulla mahtuuko muita kyytii??? -Rehtori -G-Pete -Tero -Peippo White powder (eiku mikä se oli:D) -4hlö ja auto ok |
Lainaus:
|
Lainaus:
Tapsan Patrolli? Gee-Peten joku Gee MB? Ronkaisen V6 Bertta? T&J:n ehkä Kaalimato tai Sauna-Cruiser tai jotai? Sit ajamalla menossa: Sika-mobiil.....Rocky vai Toyota vai molemmat? Veskun V8 Disco White powderin BJ (Väihkönen tais olla lähdös iha ilma autoo?) |
V6 bj jää tallii, rahat ei riitä millää sen niputtamisee ni me lähetää JV:n töpöllä.
Oisko su 16.6 sopiva ajankohta meetingille riksus? |
Mukana ollaan!!!:D just maksoin jarelle mökki maksun..
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 14:19 (GMT +2). |