![]() |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju
Haulla en löytänyt tai sit en osaa hakea mut asiaan... Suurin koko otteeseen meneekö 33x12,5x15 vai onko tyydyttävä 31x12,5-15 Jeep Wrangler 4,2 vuosimallia 1990 kyseessä ?
|
Ainakin YJ-wrankkuun sain muutoskatsastettua 33/12,5-15 kumit ilman mitään mutinoita
|
215/75R15 eli eipä kovin isoa taida saada...
|
33:set saa lausunnolla!!
|
Lainaus:
|
No jos katotaan tehtaan toimittamasta korjaamokäsikirjasta asiaa, niin se on isoin. ainakin -94 ja 95 YJ kirjoissa näin. Eihän ne muun maailman rengaskoot oo ennenkään kelvannu mihinkään vertailuun.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tämä kelpas yli 10v sitten, Tuskin enää :rolleyes:
http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=3376 |
olisko kellään linkittää tuon etuperän Dana 30 purkukuvaa tai lähinnä sen napalukon alipainehässäkän kuvaa?
|
Lainaus:
Alipapalla imetään tuo siirtohaarukka toiseen kohti ja se samalla yhdistää vetarin pätkät toisiinsa tuolla holkilla. http://www.quadratec.com/jeep-replac...a-30-front.jpg http://www.quadratec.com/jeep-replac...a-30-front.php Hommaa yksi osainen vetari apukuskin puolelle tai laita vaijerilla:http://www.jamant.fi/posilok-xjmjyj-...00-p-2028.html http://www.quadratec.com/Assets/Imag...9/16289-lg.jpg |
Löytyykö jostain vahvempia D35 non C-clip vetareita 27 poorisena?
Jos löytys niin vois ostaa taaksekkin lounaslaatikon... tai sitte pitää ostaa Detroitti ja 30 pooriset vetarit. |
Onkos kukaan tympääntynyt nuihin Jeeppien "vahvoihin" akseleihin ja laitellut tilalle esim, HJ-61:n lukkoakseleita? Leveyksien puolesta taitaisivat sattua kohtuu hyvin.
|
60" on WMS-WMS leveys, eli jos noitten jaappanin- ihmeiden leveys vanteen kiinnityspinnasta toiseen on 154cm tai lähellä sitä, ja etuakselin murikka vasemmalla niin saattaisihan ne sopia. ZJ:hin tosin ei voi laittaa kovin helpolla kun tarttisi saada ABS- hilppeet kiinni, mutta YJ/TJ/XJ/MJ onnistuisi ehkä paremmin.
Eria asia haluaako niitä sinne laittaa :D Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
nykyisessä non C-clip D35:ssa pysyy renkaat paikoillaan, vaikka tikku menis poikki.:) On tällä ajettu liki 37" korkeilla 36:llakin :eek: Nyt alla 33" |
Kyllähän vetari menee vaikka 14b- perästäkin :D Mutta kyllä toi 8.8 on aikalailla kestävä (juuri vetarit ja välitys esim. D44:ää vahvemmat), toki c- clip eliminaattorin kanssa vielä kestävämpi. Heikko kohta taasen on alkuperäinen murikka - varsinkin lsd- versio - ja se että putket pyörähtää banjon sisällä jos ei laita trussia/ hitsata kunnolla kiinni banjoon.
D35 + 37" renkaat on kyllä huono yhdistelmä, vaikka olisi sitten c-klipitön versio :D |
onkos jollain kokemusta tästä sarjasta,http://offivaruste.fi/products-page/...gler-tj-6-syl/
jeeppiin maltillinen korotus jossain vaiheessa ja tämä näyttää hinnaltaan sopivalta mutta kannattaako:confused: |
Lainaus:
|
Lainaus:
Luulis tuon jotain kestävän noilla 30 spoorisilla ja tasauspyörästön vaihtaa Detroittiin? Lupailevat +35% kestävimmiksi kuin originaalit... |
yj
mitenkähän mahtuu 32x11.5x15 kumit kahentuuman korotuksella pyörimään.koria en nostas rungolta mielellään. vaiko siirtyy johonkiin 16 tuuman kumeihin.
|
Hyvin mahtuu 32" rengas YJ Wrankkuun. omassa oli alla 33x12,5 renkaat ja nekin mahtui pyörimään. ei tuo hirmu korkee korotus ole omassanikaan. veikkaan juurikin 2". Kuvassa 31x12,5-15 renkaat ja on jo reilusti tilaa.
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=122681 |
yj
hyvin näkkyy 31 mahtuvan. täytyy ehtiä 32 renkaat . kestänöön tuo taka aksilo iliman lukkoo nuo 32 kumit
|
Lainaus:
Ongelmana tuntuu olevan, että noi TÜV- hyväksytyt sarjat on aikalailla vajavaisia, eli vain vieterit + iskarit ja niillä sitten korotetaan 50-100mm, ja ainakin osittain pilataan auton ajettavuus eikä saada kokonaan sitä hyötyä mitä korottamalla pitäisi. Toisin sanoen, esim. jenkeistä saisi helvetin paljon parempia sarjoja oikeastaan mihin tahansa autoon, mutta ne ei ole laillisia EU- alueella. Toki 50mm korotus menee vielä alkuperäisillä tukivarsillakin, mutta lähinnä tuossa on se että jos metsässä haluaa ajaa niin ei ne tukivarret oikein ole siihen hommaan tehty. Säädettävillä varsilla saa sitten muutenkin hierottua akselivälin ja kardaanikulmat yms. kohdalleen :) Lainaus:
|
On siitä dana 35:sta positiivisiakin mielipiteitä http://www.nwjeepn.com/Axleswap.html
Tietääkö joku mistä noita D44 sais edullisesti? |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Tosin Jeeppiin (ja moneen muuhunkin merkkiin) aftermarket- sarjat saa monessa eri versiossa Suomestakin aika mukavasti, 4x4parts toimittaa ne ihan kohtuuhintaan :) Saahan ne jenkeistäkin tilattua ja säästää hieman, mutta eroa ei välttämättä tule ihan kauheasti tuotteesta riippuen. Siellä kyllä sitten valmistajavaihtoehtoja on paljon enemmän. |
Näin helposti antautui Dana35:sen vetari 33"pyörillä:D
http://www.youtube.com/watch?v=_7mEzJTcjuE sen jälkee kesti mun ajot kun vaihdoin vetarit ja laitoin sähkölukon;) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
ajatusleikkiä
olikos se niin että 25% sai moottoritilavuutta kasvattaa muutoskatsastamalla ja mitäs ne tehot sai nousta?
Tuo oma katiska kun on 4,2 litranen saastemoottorinen niin saakos sinne laillisesti survoo esim chevyn 305 kiulun 5,2 litraisen tai mitä muita kasipannuja tuohon vois soveltaa? |
Lainaus:
Yj Jeepin tehot ei myöskään saa nousta yli 218 hv:n ja moottorintilavuutta voi nostaa ton 25% |
Lainaus:
|
Mistäs vuosimallista alkaen pitää olla tuv hyväksyntä jousissa.98-> vai jo ennen.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Niin toisessa lukee 98-> ja toisessa 96->. Kummanko mukaan nyt mennään toi trafin linkki oli vanhentunut. |
Lainaus:
TÄSSÄ: http://www.trafi.fi/filebank/a/13251...imuutoksin.pdf Tarvittavat selvitykset Auton, jonka on edellytetty olevan EY-tyyppihyväksytty tai sitä vastaava (1.1.1996 ja sen jälkeen tyyppihyväksytyt uudet henkilöautomallit ja 1.1.1998 ja sen jälkeen käyttöön otetut henkilöautot), korkeuden muuttaminen käyttämällä automalliin soveltuvia alustan madallus- tai korotussarjoja saadaan hyväksyä muutoskatsastuksessa edellä mainitun liikenneministeriön päätöksen ehdoin. Alustasarjan soveltuvuus autoon voidaan osoittaa esim. auton valmistajan lausunnolla tai riippumattoman tutkimuslaitoksen (esim. TÜV) todistuksella. Alkuperäisosina myytävien korkeudenmuutososien osalta riittää maahantuojan tai valtuutetun jälleenmyyjän ilmoitus osien sopivuudesta kyseiseen autoon. Muun auton alustan korkeudenmuutos saadaan hyväksyä muutoskatsastuksessa edellä mainitun liikenneministeriön päätöksen ehdoin. |
Kiitos konijeepille.Oma jeeppi on vm97 eli jos nyt oikein käsitin niin pitää olla tuv hyväksyntä jousissa.
|
No niin nyt tarvittais vaihteistolta jäähdyttimelle menevät putket,Jamantilla ei ainakaan nettikaupassa ollut eli mistä noi löytyis.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Meinasin että jos laittas lisä lauhduttimen vaihteistolle niin ei kävis liika kuumana,onko ideoita toteutuksesta. |
Lainaus:
Kierto niin että ensin laatikolta syylarille, siitä lisäjäähdyttimelle ja sitten takaisin laatikkoon. Lisäjäähdytin flektin kohdalle. |
Lainaus:
|
Vein noi putket hydrauli puljuun teetettäväksi,katotaan jos onnistuis.
|
Tuli tuollanen vm89 Wrangleri hommattua kesäauto-projektiksi.
4.2+automaatti. Saakohan tuohon mistään noita takakulmia korjauspaloina? Entiset on ruoste syöny aika tehokkaasti. Mikä ois hyvä kaasari tuon alkuperäisen korvaajaksi? Toiveena, että sais tuota letku/johtoviidakkoa vähemmäksi. Etuakselina ilmeisesti Dana30. Saako tuohon etupyöränlaakereita vaihdettua, vai pitääkö koko napa uusia. Jouset tuossa on ihan suorat. Mistähän sais edullisesti uudet? Joko ihan vakiot tai mielellään vähän korottavat. Jos jollain ylimääräisenä jotain noista, niin saa tarjota. Myös puoliovet tai vastaavat kiinnostais. |
Lainaus:
Jamantiltahan tuohon saa jos jonkunlaista osaa, kuten myös 4x4partsilta ainakin jousia ym.. Mutta jottei menis ihan kotimaisten mainostamiseksi, niin tossa yksi Virolainen kilpailija: http://www.topparts.fi/index.php/ame...varaosat_huolt Vähän hankalat sivut, mutta esim. sitä "Crown" -logoa klikkaamalla pääsee eteenpäin etsimään Jeepin osia. Itse en tuolta ole mitään (vielä) tilannut, mutta tohon omaan CJ:hin kyselin sieltä sähköpostitse hintoja ja toimitusaikoja. Toimittavat kuulemma Suomeen, toimitusajat oli jotain 2-3 viikkoa, vähän riippui osista. Ja ainakin sähköpostipalvelu oli ihan asiallista, lievästä kielimuurista huolimatta. CJ:n korin takakulmat (sama kuin wrankussa) oli muistaakseni 57 euroa kappale, ja toimitusajaksi lupasivat kolme viikkoa. |
Lainaus:
|
Onkohan öljynpaine anturi rikki tai menossa rikki vai karkooko piuha...?
Kun laitaa virrat päälle niin viisari heiluu edes takaisin jossain "puolenvälin" kohdalla... |
Lainaus:
|
Ei kait uuden moottorin tarvi olla vähempipäästöinen kuin vanha, mutta sen tulee täyttää saman ajankohdan päästömääräykset. Saa toki olla parempikin..
|
Lainaus:
tosin lahden katsurilla oli hirveen vaikeeta käsittää että mikä auto on kyseessä kun niitten koneella oli 6+ eri wrangleria, ovat jostain kumman syystä kuvitelleet että wrangler yj laredo on eri auto kun wrangler yj sahara ???!! tai että wrangler 2d on joku taas oma autonsa...näin siis lahden holmassa kun rekisteröintikatsastusta suoriteltiin. katsuri oikeen pyysi koneelle ja kysy et mikä näistä on toi sun autos...veti kyl vähä hiljaseks siin vaihees kun sanoin et noi kaikki käytännös on sama auto. en ainakaa ole kuullu et varustelutason perusteel olis autot iha eri laitteita. |
Lainaus:
Mulla näyttää hetkittäin oikein, tai näin olen luullut, ja välillä sompaa mitensattuu. Jos mittari tekee jotain jännää mulla niin se ampuu maksimiin. |
Lainaus:
|
Mitäs peepeliä,vaihtelin tänään wrangleriin tulpat ym hilppeet ja meinasin vaihtaa Bensa suodattimen mutta enpäs löytänyt koko roskaa mistään.Onko tankin sisällä joku siivilä tms.Sama vaihteiston suodattimen kanssa eikö tj:n automaattilaatikossa ole suodatinta laisinkaan kun Jamantin sivuilta en ainakaan löytänyt kun 03 eteenpäin.Autohan on tj 97 4l aut.
|
Lainaus:
Ja vaihteistonsuodatin, öööh, eipäs olekkaan joo, täytyy maanantaina tutkia luetteloo, kyllä sekin selviää, mikä sinne sopii... |
Lainaus:
|
Niin ja se alkuperänen vika on että noin 120km/h yli kun yrittää ajaa niin rupee rykimään meno ja pikkusen laiskakin on mielestäni muutenki.Katti on ainakin vaihdettu vissiin joskus jossain kun sen näkönen ei olis orkkis.
|
Lainaus:
|
juu vaihteiston suodatin on ilmeisesti oikee muut ei ollu.Missäs tj:ssä on tyyppikilpi
|
yj termostaatti
ostin 91 asteisen termarin 2.5 yj mutta lämmöt lähes punasella tai punasella koko ajan.entinen termari on 83 tai 88 ei ongelmia lämpöjen kanssa.ei kyllä keitä sillä 91 termarilla.ilmoja ei ole järjestelmässä ,pumppu uusi.minkä asteisia termareita ylleesä käytetään.selkeästi kone pirun kuuma kun 91 paikoillaan.
|
oliskohan kellään soundbariin tulevaa 6 napaista johtoliitintä,ei viittis katkoa korinpuolen johtoja tuon takia.
|
Lainaus:
|
Väärä topikki mutta kysyn silti eli jeep CJ7 jota pikkuhiljaa rakennella. auto tulis "joka" päiväiseen ajoon mutta laatikkona on T176 ja perä välitys 4.10 joten jollakin 31" renkailla kierroksia satasen alueella on jo lähemmäs 3tuhatta. sopiiko jotkut muut mahd. vahvemmat akselit järkevämmällä välityksellä vai etsiä jostakin ax15 loota ja väsätä adapterit ja toivoa että aksulat kestää kun nyt jo on peikko käynyt etuperässä?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
yj takakardaani
tuota takajordaani hommaa mietiskellynä,niin voisko vain tempasta tuplaristikon jakiksen puoli päähän. ei tarviisi sye kittiä jakolaatikkoon ja uutta jordaania.
|
Lainaus:
Jos laitat tuplaristikon niin muista säätää akselin kulma oikeaksi! Eli pinionin pitää osoittaa liki jakolootun ulostuloon. |
yj kardaani
korotusta 2.5 tuumaa,kardaanin lyhennys ei ongelma.perä jo käännetty kiilapaloilla.tuliskohan liian jyrkkä kulma tuplanivelelle.hivenen ehkä jyristää nyt.olis vain niin halapa ja yksikertanen ratkasu.
|
Lainaus:
Kyllähän se sit toimii. |
yj vanteet
nyt hommattuna 32x11.5 x15 renkaat. niin millä eeteellä 8 tuuman vanne ja 32 rengas asemoituu hyvin että ei mäne levikkeestä liikoo ulos.tieten pitäs vielä kääntyäkin.
|
Irrotetun vauhtipyörän kun asentaa takaisin niin pitääkö vaihtaa pultit uusiin ?
Kun kiristys on 50ft.lbs momenttiin ja vielä 60astetta. Ja tarviiko niihin pulteihin laittaa ruuvilukitetta ? |
Lainaus:
Aijoo, neloskoneella on toi momentti + asteet :-/ En mä oo koskaan vaihtanut pultteja noihin koneisiin.... Ruuvilukitetta oon laittanut... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ootteko millä rasvannut kytkinakselia, pooreja ?
Laakeri vaseliinilla...? |
Lainaus:
|
Pitäs vaihtaa kytkimen painelaakeri ja siinä tulee mukana se "työ" sylinteri.
Mites ootte kytkimen ilmannu ? Ja meneekö se sylkyn vaihto ihan "plug and play" hommana ? |
2,5l koneeseen vaihdoin timing case coveriin vibration damperin stefan.
Sit laitoin coverin paikalleen ja vibration damperia rupesin laittamaan akselin päähän niin näytti että stefa ei ole ihan keskellä. Stefa oli ihan damperin toisessa reunassa kiinni ja toisessa oli vähän rakoa. Se rako näky siintä stefan päästä eli eikös siinä ole joku pölysuoja. En mitannut esim rakotulkilla et paljonko sitä rakoa oli. Mut varmaan jotain 1-1,5mm. Onko muilla ollut samantaista välystä ? |
Lainaus:
|
Lainaus:
mitattuna "viisari" momentti avaimella. Tiukempaan kuin 4.0L6 moottorin (143Nm). |
1 Liiteet
Minkä takia jäähdytysvesi menee imusarjan kautta hytin lämmityskennolle 2.5l tbi wranglerissa ?
Kun se ei taida mennä 4.0l koneessa imusarjan kautta. Liite 55601 |
Eikä mene -91 nelosessakaan enää, sillä on jotain tekemistä imusarjan lämmityksen kanssa, ohita se jos siltä tuntuu...
|
4 Liiteet
Alku tilanne ISA moottorilla ku auton hommasin.
Tyhjäkäyntisäätö ei ole toiminutkaan. Liite 56632 Sitten kun oli aikaa...(pari vuotta...), niin otin ISA moottorin irti ja lähdin tutkimaan missä vikaa ku ei ole toiminut. Eli koko pakka osiksi. Liite 56633 Yksi vika oli tässä kuvassa näkyvässä peltikäikäleessä eli n.90° kulmassa olema väkänen ylöspäin oli poikki. No se hitsattiin kiinni ja hienosäädettiin vähän kääntämällä jyrkempään kulmaan. Ja toinen vika oli isomman rattaan jumiutuminen työntöakseliin. No laitettiin "prikka" siihen paikkaan mikä tuossa toisessa kuvassa näkyy olevan O rengas. Se oli kokeilu versio siihen jumiutumisen estämiseen. Liite 56634 Tässä kuvassa ISA paikallaan korjattuna ja toimivana. Liite 56635 |
Morjesta onko palstalaisissa innokkaita wranglereiden harrastajia ja rakentelijoita yms tietäjiä?. Itselläni vihdoin lapsuudenhaave pihassa ja olis 100 ja 1 kysymystä ko laitteesta. Kiinnostais nähdä ja lueskella myös muiden rakenteluista mutta en pikaisella haulla täältä juttuja löytänyt?. Onko tosiaan näin että esim nämä yj:t alkaa olemaan jo harvinaisia? autovaraosamies haki rek numerolla ja kehui sen tietojen perusteella olevan "vastaavia" 63kpl suomessa rekisterissä. Omani siis vm -92 yj 4.0 kolmevaihteisella automaatilla ilman loikkaria?
|
Lainaus:
Eihän nuita YJtä ole kaikkiaan tehty kuin reilu 600 tuhatta. Niin ja yksi on kotipaikalla odottamassa uutta innostusta ja köyhyyden vähentymistä. |
Lainaus:
Tällä pastalla Jeep asiatuntijoitajia ovat ainakin Timo_L ja Jamant. |
Meinasi jo unohtua niin laitetaan nyt muutamat kyssärit ihan julkisesti katotaan jatketaanko sitten tyhmien kyselyä jonkun spesialistin kanssa vaikka yksityisesti. Mistä miten tunnistan mitkä perät tässä jeepissäni on? lukkojahan näissä ei kait missään ole ns vakioina?. Samalla kiinnostaa nuo vaihdelaatikkojen mallit jos niihin joutuu joskus jotain vaikka tilailemaan(3v automaatti ilman od:ta). Korottaminen nyt alla joku erittäin varovainen sarja jota sitten "pehmennetty" jollain tojotan lateilla, alle mahtuu 31" mutta ottaa kuulemma ääriasennoissa kiinni. Ajatuksissa vois joskus tulevaisuudessa olla jopa ne 33" rinkulat joten paljonko pitää korottaa ja miten?. Kannattaako tässä yhteydessä ottaa edes vaihtoehdoksi tätä soan tekemistä?.
|
Edessä on high pinion Dana 30, takana on Dana 35 joko ilman c-klippejä tai niiden kanssa ('89 asti c-klipitön, '90-> c-klipilliset vetarit). D44 akseleita oli takana joissain Kanada- malleissa, en tiedä onko niitä samoja tullut myös tänne Eurooppaan.
Vaihteisto on TF999. YJ:ssä ei ikinä ollutkaan ylivaihteellista automaattilaatikkoa, vaan aina 3- portainen. 4- pykäläinen loota tuli Wrangleriin vasta niinkin myöhään kuin vuosimallin 2003 TJ:hin. |
Lainaus:
http://www.jeep4x4center.com/jeep-li...s/wrangler-yj/ |
Mites tämä pelkillä riipukkeilla korottaminen, mitä kaikkea muuta joutuu niiden lisäksi vaihtamaan?. Nyt alkuun on tarkoitus vaan sen verran että tulee tuolla miedolla korotuksilla vähän tilaa noille 31" renkaille. Alle ne jo mahtuu mutta ei oikein jousteleen eikä näin ollen näytä kaari melkein kiinni kumissa oikein hyvältä. Tuohon S.O.A kysymykseen ei kukaan ottanut kantaa, joten varmaan hankala toteuttaa/ saada tehdas palikat ja epävarmaa katsastuksessa kuten olen täältä lukenut?. Onko tästä kellään käyttäjä kokemusta, tuleeko hullun kiikkerä ajettava ja nouseeko soalla oikeasti jopa 5,5"?.
|
[QUOTE=fomoko;1200756]Mites tämä pelkillä riipukkeilla korottaminen, mitä kaikkea muuta joutuu niiden lisäksi vaihtamaan?. Nyt alkuun on tarkoitus vaan sen verran että tulee tuolla miedolla korotuksilla vähän tilaa noille 31" renkaille. Alle ne jo mahtuu mutta ei oikein jousteleen eikä näin ollen näytä kaari melkein kiinni kumissa oikein hyvältä. QUOTE]
Säästä ennemmin kunnolliseen jousi/iskari sarjaan. Itse en laittaisi pitkiä riipukkeita vakio jousiin...Vakio jousen toiminta pitkien riipukkeiden kanssa, meneekö jousi sisään joustoissa yli? Halvin ja ehkä toimivin konsti on laittaa korinkorotus, jos ei budjetti anna myöten jousisarjaan... Edit: minulla olisi korinkorotus palikat ja pultit joutavana. Tosin ovat vielä paikoillaan, voisin vaihtaa alkuperäisiin pultteihin... Kuvassa näkyy niiden korkeus: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=139162 |
Riittääkö tj alustan korotus 75mm että 33set sopii pyörimään
|
Luulisi riittävän, kun Rubiconissa on 245/75 R16 (~30.5" halkaisija) vakioalustalla. Etupäässä tappiin käännettynä 33 x 12.50 renkaat ottaa alatukivarsiin kiinni, mutta putkimallin tukivarsilla ja 15 x 8 vanteilla -12ET:llä ei pitäisi olla ongelmia.
|
Jatketaan kyselyä onko jollain/ jossain sivuilla tietoa kuinka korkea on ihan vakio alustainen yj wrangler? Selvittäisin tuota omaa korotusta onko miten paljon nostettu kun on sitten kuulema mukavuus syistä "pehmenetty" niin onko samalla laskeutunut. Tuo korin korotus on asia jota en oikein ole koskaan ymmärtänyt tai siitä tykännyt, nostetaan painopistettä ylöspäin saamatta yhtään maavara. Pysyn pienemmissä renkaissa jos siihen mennään.
|
Lainaus:
Lainaus:
Korinkorotuksella saa lisää tilaa pyörille, eli saat siis isommilla pyörillä sitä kaivattua tilaa auton ja akseleiden alle. Hyvänä puolena vielä se, että alustan toiminta pysyy alkuperäisenä - jos sitä haetaan. Yleensä tosin kannattaa korottaa hieman sekä alustaa, että koria. Kokonaisuutena toimii ainakin minun mielestä paremmin, kuin vain jomman kumman nostaminen.. |
Lainaus:
Ja lisäksi tuo mukavasti ilmavuutta ja helpottaa remontointia... ja tuohan isommat renkaat sitä aitoa maavaraa akseleiden alle. Tuolla mittoja:http://www.jeepforum.com/forum/f12/y...-specs-563403/ (stock height of Jeep to rocker panels = 18") 45,72cm, 1987–1992 hardtop: 69.6 in (1,770 mm). keskiöstä kaareen mittaa en ole löytänyt. |
Sivu luotu: 17:17 (GMT +2). |