![]() |
|
Bongauksia vuonna 2013
Tehdäänpä bongauksillekin uusi ketju, kun vanhassa ei toi vuosiluku täsmää. Puolenpäivän aikoihin Keljonkeskuksessa hieno punanen Grand Cherokee. Ei ihan tehtaan jäljiltä.
|
Tänään sitte tuli vastaan korkea lava defe, joku sininen se oli. Tämä Seppälänkankaan teollisuusalueen lähettyvillä..
|
Aamusta Espoonlahdessa meni ohi komea korotettu harmaa portteri, vinssi keulilla ja isot kummit alla.
|
Bongattu motorhome :D
2 Liiteet
Rovaniemellä muutama päivä takaperin komia MAN:nin kuorkki, oli ulkomaan kilvissä :)
|
Liila harmaa lj bongattu taas( lauantaina mankin nesteen pihalta ). Ukkoa ei näkyny niin en tullut kahvin kanssa häirittemään. Vanilla olin ite liikenteessä.
|
Raumalla aamulla keltainen maastoauto Camel Trophyn tai sen tyylinen iso tarra kyljessä.
Ei kauheen korkee ollu mut karjapuskuria ym. Äkkiseltään katoin et olis ollu pitkä Pajero mut peilistä kylkilinja ei siltä näyttänyt. Enkä huomannut kattoa oliko minkä valtion kilvissä. |
tänään (taas) mattavihreä läjä,offroadtarvikkeen tarralla?järvenpääntiellä 18 maissa,lienee sama mies jolla pihallaan hieno uaz? g:n kuljettajana toimin :D
|
Pyssykylässä toissapäivänä pongattu valkonen landcruiseri oransseilla kylkitarroilla ja joku suikka vierekkäin Mäntysen(?) autotarvikeliikkeen pihassa. Onks palstalta? Suikassa ainaki oli arbin tarra ikkunassa..
|
lappeenrannassa puuilon pihalla punanen hdj toyota, vinssi puskuria yms härpäkettä. hienon näköne peli:)
ja 6 tiellä tänää bongasin jonku hiluxi kuskin mikä hinuroi perässä ikuisuuden ja sit lipui ohi ku hidastetussa vilmissä ja mulkaisi cäddyn suuntaan. sellai tiätteks.. miul on korkeempi auto ku siulla:D ja ikh:n pöö pytty siin oli lavalla. ja kutosel bongattu toine hdj, pitkissä kilvissä.. ollu ilmeisesti jokusen kerran kisoissa ku kylet läpeesä täynnä kisa numero tarroja:) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kyllä tuollanen mönkkärivinssi auttaa just ja just tuollasessa naurettavassa paikassa.. Viimeisin vinssaus itelläki tiellä(!), kun takarengas putos ojaan ja vesijäällä pyörät löi suttua. Oon nähny tuollasen 1800kg vintturan kyllä ihan tositarkoituksessa pitkän pajeron nokalla, ei kuulemma ollu hyvä.:D
|
Kyl miekin luulen että aurakäytössä. Tai sit ihan hätävara mahd. halpa.
Suunnittelin gemsuun auraa ja siihen joku halpa pikku vinssi nostamaan auraa. Pitäis vaan vinssi naamioida hyvin piiloon. Vois olla aina hölmön näköinen joku pikkuvinssi isossa autossa :D |
Tais olla perjantai aamu hieman ennen seiskaa, pirkkahallin kohdalla sarankulmasta tuli eteen SOA-korottettu HJ, tais olla valkoinen tai hopee. Ajeltiin jyväskylän suuntaan, HJ jatkoi jyskäläntietä itse käännyin motarille hesaan päin, olin liikkeellä srintterillä...
|
Motonetissä käydessäni joku oli parkkeerannut "hieman" rakennellun ööö suikan mun hodarin viereen. Sen verran oli laitettu että tovi meni tunnistaa mikä auto. Röökiä koitin oikeen hissukseen polttaa, että olis kuskin kans päässyt vaihtaan muutaman sanan mutta ei näkynyt :(
|
Tänään 1606 Porvoon Veckjärventien liikenneympyrässä vihreä etuvinssillinen rangeko vaiko mikä oli. Vihree 4runner-tyyppinen kuitenkin...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Olikos joku tänään Tampereen lielahdessa vihreellä lj:llä liikkeellä?
|
tänään tuli lahdessa ahtialantiellä vastaan (harmaa?) fj cruiseri tarrakilvillä, erottuhan massasta ainaki kivasti:)
|
Olikohan jonkun offarin jälkikasvua tänään Pieksämäen mettäopistolla offipaidan rc-offi aiheiset hupparit päällä?
|
Kyllä oli minun poika ja Metsienmiehen poika siellä oli tulevaa(toivottavasti) koulua katsastamassa.
|
Juu oli minun poika siellä... :)
|
No tärkeimmän paikan nuorelle miehelle olivat ainakin löytäneet nimittäin ruokalan! Vaikkei ens syksynä tuossa ruokalassa taideta syödäkkään enää
|
Se nyt oliski jo huonosti jos ei ruokalaan löytäs... Tarkkaan oli kuunnellu ainakin että miten paljon saa sapuskaa päivittäin... se on hyvä vaan. Raittiissa ilmassa kun päivän viettää niin on takuulla nälkä jossain vaiheessa. :cool:
|
Juvanmalmi / saalastin pihassa valkonen hodari sekä mannin mökkiauto merituulentien vw? auton liki bongattu tänään.
|
Kenenköhän hj oli nyt klo23 kontulan nesteellä? Ei muuten, mutta tais olla uudet mud terrainit alla. Härski oli kuvio ja karvatkin viel tallella. Kuolasin ehkä hieman....i
|
tumma Hj tuli tänään päivällä 9 tiellä vastaa, noin 1km auran rampista tampereelle päin. hyvän näköinen peli
|
Pongauksia pari... Viimeisin Hautakylän kirkon vierestä hieno HJ61.
Viime viikolla Oulun kaketsun korkeakoulun pihassa vanaha Landrover lyhyt jonka kyljessä luki... "Land Rover" :D |
Jonkun Jeeppi ? tai muu maasturi ja perässä traileri jossa kyydissä offiautolta muistuttava keltainen laitos, (lava ? ) niiin oli motarilla ideaparkin kupeessa huonossa kunnossa kaitteeseen ajettuna tänään iltapäivällä. Ite en kyseistä tilannetta nähny vaan kaveri soitti kun ajo juur sillon ohi siitä.
Kuinkaha mahto käydä ? :eek: Veturin eutpää oli kuulemma pahan näköne... tiiä sit kuin todellisuusdessa mutta toivottavast ei oo pahasti käyny. |
Voishan tuon paikankin ilmoittaa..?
|
Lainaus:
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194...ut+kukaan.html Paikka oli Tampereella, Helsingin motarin alkupäässä, hieman ennen Sääksjärven ramppia. Ko. yhdistelmä tuli jonkin verran aiemmin vastaan rajasalmen sillalla, en ihan älynnyt morjestaa, kun ihailin yhdistelmää, perheen kanssa oltiin Hodarilla sukuloimassa.. |
Tässä oli loppu melko hyvin. Henkilövahinkoja ei tullut ja suurimmat vahingot kohdistui vetoautoon. Se menee todennäköisesti lunastukseen.
Traileri sai vähäisiä vaurioita ja kilpuri pysyi vahingoittumattomana. Täytyy kuitenkin sanoa, että kaikki ketkä tekevät kuormia, niin varmistakaa se aisapaino. Mielummin vähän liikaa, kuin liian vähän. Ja tilannenopeus trailerin kanssa on oleellinen, yli 80km/h on aivan tarpeetonta. Tässä oli vielä semmoinen onni matkassa, että kilpuri oli liinojen lisäksi vinsseillä kiinni. Kaksi liinaa meni poikki ja yhdestä hajosi lukko. Auto siirtyi 20cm lavalla, mutta vinssi kiinnityksen ansiosta se ei tippunut vetoauton päälle. Itse en ollut tässä mukana muutoin, kun kävin pelastamassa kalustoni tampereelta. Vähän jos mennään asiassa syvemmälle, niin itse olin viimevuonna talvieksytyksessa ja ajokeli oli aivan karsea. Onkohan noi talvikisat oikeasti järkeviä, ukot ajaa kotiin väsynneinä itsemurha keleissä. Tänä vuona jätin osin sen takia lähdön väliin, kun toi viimevuoden ajokeli oli just tätä samaa. No tämä on vaan mun mielipiteeni. Toivottavasti muiden matka meni turvallisesti. Jarno |
Valkoinen HJ, varustettuna isoilla mörököllipyörillä ja näyttävällä työvalopatteristolla pyörii Janakkala - Hämeenlinna sektorilla.
Bongattu jo ainakin kolme kertaa, milloin motarilla ja milloin taajamassa. Onko palstalaisia? Ite ajelen mattimustalla MiBiatch L200:lla. |
Musta HJ tuli aiemmin vastaan tossa Joupin Citymarketin paikkeilla. Morjesteltiin siinä puolin ja toisin.
|
Punanen korotettu bertta tuli tänäpä vastaan ~15.40 Huhkolinnan kohtaalla.
|
Lainaus:
|
viime viikon torstaina ajel salahmilla mattamusta hj safari teline oli katolla ja vararengas siel 33 renkaat tais olla alla. ei se ainakaan naapurin ollut :D mut saman lainen sillä on ilman telinettä.
|
tänään bongattu viinin punainen suzuki tai jeep pätkä malli oli salahmin tiel lähel kiuruveden risteystä
|
Tänään vähän ennen kymmentä hki-vantaan lentoasemalla bongattu punainen hilux. Oli vinssi ja jotain lisävaloa ym. Parkissa vanhan huoltoaseman paikalla, liikenneympyrän kupeessa..
|
Tänään bongattu Klaukkalan tiellä AD autohuollon kohdalla n. klo 14:45 musta Jeep Wrangler(?) trailerilla Ladoga tarrat kyljissä. Ajeltiin vastaan Classicci Rangella.
|
Keltaanen komia unimokki bongattu kaustisen nesteen pihassa, oli raileri perässä, laitteli kärryn rattaisiin ilimaa :)
|
Luultavasti sama keltainen unimoggi bongattu häijään nesteellä.
Samalla kerralla tankilla oli hopeinen bj |
Eilen Turun motaria ajaessa suunnilleen Lohjan kohdalla oli sivutiellä cherokeen tyylinen kulkine kiskomassa trailerilla toista samanmoista.
Tuolla stealth värityksellä olevalla T4 portterilla olin liikkeellä. |
kilpilahden liittymästä Porvooseen päin tumma BJ isoilla renkuloilla klo 13
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Musta korkea GR Patrol Joupin liikenneympyrässä.
|
Valkonen isopyöränen ja korkea hodari tuli vastaan Törnävällä puolen yön aikoihin. Hyvin samankaltaisella ajelin itsekin.
|
Lainaus:
|
ewerglade vai kuka se oli kaahaili tänään vastaan patukalla kisanumerot kyljissä, Oulu-Kempele välillä :D
alkaa näyttää jo hyvältä kun ei oo yhtään suoraa peltiä :D:D |
Jegoneer jeeppi just äsken pyörimässä hollolan keskustassa.
|
eilen vihreä lyhyt pajero työvaloilla ym jätkäsaaressa.
|
Äsken naapurin pihasta bongattu hopeinen pajero Louhella. karkeampaa rengasta oli alla.
|
Käyttäjä "king cap" bongattu torniossa, kiitokset rengaskaupoista! :)
|
Lainaus:
|
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=114210 Varmaankin joku palstalainen asialla. Lahdesta? :p
|
Lainaus:
|
DJ-Bobo tuli bongattua autobahnalla Saksassa.
2 Liiteet
|
Mikä on tuossa rekkarissa nuo viimeset kirjamet? En oo tommosta vielä nähnykkään :eek:
|
Lainaus:
|
Sallilan energian nelikkoManni tuli taas tänäpä vastaan, on se vaan hieno :)
|
Lainaus:
|
Lahressa palstalaisia, eikös vaan...
1 Liiteet
Näyttäis tutulta Suizalta tuolta Murhamäen viteoista.
|
Lainaus:
http://media.riemurasia.net/albumit/...1142101921.jpg |
tänään lapinkylän tiellä veikkolassa joku punanen pickuppi suht leveillä vanteilla olevilla mutiaisilla, tuli kaaresta mukavasti ulos ja jotain valoja oli, sen verran nopiasti meni et ohimennen näin, hetkeä myöhemmin Veikkolan nesteellä :D
tämä noin 12-23 paikallista aikaa :D |
Sininen niva körötteli mun takana about 18km/h tapiolan nurkilla about 14 aikoihin.. olin se tien tukko koneen kanssa. :D
|
Tänään puoli kahden paikkeilla kehä ykkösellä Hilux kiskoi valkoista HJ:tä trailerilla länttä kohti, pikkuisen taisi Hilux:n tehot loppua kesken :D
|
|
Kohta näkee miten hojo palaa? :D
|
Lainaus:
|
Mä bongasin tälläsen poppoon kesällä 2012...
1 Liiteet
Liite 33754
Kummallisen näköstä porukkaa... :o |
Bongasin eilen kotipihalla ohi menevän FJ.cruiserin lila, aika asiallisen näkönen:)
|
Musta HJ tänään nokian keskustassa yhden maissa. Huomasin sen aika kaukaa, että tais olla melko vähänlaisesti pidelty. Mut hieno silti, niin kuin HJ:t aina...:D:D:D
|
Lainaus:
|
Perjantaina ~12 aikoihin motarilla meni joku kuorma-auto jonka kyydissä korkea oranssi LJ? ja suuntana pohjoinen. Näin vähän kauempaa niin auton mallin hahmottaminen oli hieman vaikeaa.
|
Lainaus:
Oliko se tämä? https://www.youtube.com/watch?v=BcLmmOR_-F8 |
Lainaus:
|
tänää helsinkis veturitiellä komee hj! snorkkelia sun muuta tilpehööriä.
ja aamulla turun moottoritiellä oli rasmiran suola auto ohitus kaistalla ja hetkee ennen suola pönttö tiellä :eek::D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
1 Liiteet
Juuri nyt tällänen bongattu tehtaalla meidän verstaan ikkunan edestä,, Offivarusteen tarra ikkunassa,,, Komia on,,:D
|
Ei taida hirveästi nähdä mettää kuin tieltä, on nimittäin niin komia pakoputki...
|
Lainaus:
|
Eilen vieremällä HDJ isoilla Specialtrackeilla rallien huoltoparkin läheisyydessä,ja SEO.n pihalla parlokkikaarinen LJ,kuka tunnustaa.
|
Kukahan humu lasketteli eilen iltapäivällä valkosella HDJ:lla tyhjä traileri perässä 5-tietä eteläänpäin n. 30 km Mikkelin eteläpuolella. Näytti kauempaa että autossa olis telat alla kun oli niin leveen näkönen, mutta lähempää huomas että renkaathan ne vaan roikku ainakin 20 cm korin ulkopuolella. :D Hulvaton offsetti. :eek:
|
Simppa porttaali hdj oli tulossa hakemaan multa yhtä pajeron raatoa.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Jeep venemessuilla
4 Liiteet
Tämmönen messuhallissa:
|
Lainaus:
|
Dectane piipahti tiluksilla todellisella Öff-Röäd autolla :D
|
Dectane piipahti täälläki ja toi mulle kauheen tukun rahaa :cool: Kiitokset lerssiselle terveisistä :D
|
22.2.13 Pe Imatralla.
Rautatiesillan päässä Patrolli hinasi Pajeroa ja kummatkin oli maastoa varten rakennettuja.
Maastoastako tulossa ja pajalle menossa? t. Ismo Ämmä |
Sivu luotu: 19:47 (GMT +2). |
|