![]() |
|
Toyota Crawler (ToyWagen)
Ja siitä se ajatus sitten lähti...
Eilen käytii Slayerin kanssa hakemassa tommonen pieni budjettilaitos yhteiseks projektiks. Tarkotus tehä jonkinnäkönen kottero suunnistuksen modi-luokkaan. Lähtökohta: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=113472 Takana palalukko ja turbokone... Ja pakollinen joustokuva: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=113474 On se vaan niin nätti. Alustasta ei mitään haisua mikä on, mut ajatuksena lyhentää akseliväli vastaamaan lyhyt hytti lyhyt lava-yhdistelmää. Numeroina tarkoittaa: 2,845 mm (112.0 in)-> 2,616 mm (103.0 in), samalla muuttaa ainakin alkuun takapää kierteille parempien joustojen saavuttamiseksi ja vaihtaa etuiskarit lyhyemmiksi(nyt pohjaa sisään joustossa). Lava pois: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=113475 Katki: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=113477 Ja valmis: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=113479 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=113480 To do-lista: flatbed johon pääkaari takatuin mekaaninen vinssi eteen, sähkö taakse syyläri+flekti taakse turvatankki taakse vararengasteline akut taakse 24v järjestelmä kaveriksi vesicooler jakolaatikon välitys 35" pökkylät alusta high-steer jne... Nyt meillä on etuvetonen hilux! :D |
Tää tais pyörähtää eilen illalla jonkun WJ:n perässä Kariston Nesteellä?
|
kyl toyotat on sitte kivoja :)
|
Näyttäisi olevan jonkulaista mahdollista murtumalle altista kohtaa tossa runkoaisan saumassa..:D
|
Lainaus:
Edit: Mistä voima mekaaniselle vinssille? |
Lainaus:
|
Lainaus:
Kyllä kai se hitsaussauma kestää saman ku runkoki, mikäli se hitsataa hyvin. Laatikossa on paikka ulosotolle? Laatikoista ei ole hajua onko hilun, lj:n, vaiko 4runnerin. Kone on peräisin 90-luvun alun runnerista... Takakardaanin lähtö on ainakin keskellä... |
Lainaus:
|
Lainaus:
http://www.omfb.it/web_eng/catalogo/...174&lingua=ENG |
Lainaus:
Mistä ne tunnistaa mitä mallia ovat, kun jatkossa tarvis välityssarja ostaa? Onko runnerissa ja ln65 samat laatikot vuosimallista riippumatta? Kun muistaakseni ln46 ja ln65 laatikot on eri. Ei kukaa oo edes soveltanu mitää ulosottoa siihen? :confused: Sit täytyy vaa laittaa molempii päihin sähkövirveli... Harmi ku ei ollu hintaa tolle Italian ihmeelle... Olis se vaa varmempi kun ois sekä mekaaninen, että sähkövinssi. Jos esim sähköjärjestelmä, tai kone olis kaput... Noo, täytyy tutkailla... |
Lainaus:
http://www.marlincrawler.com/sites/a...tio_tcount.jpg |
Lainaus:
Onko mitään ulkopuolista eroa, kumpi on kyseessä 21 vai 23 boorinen? |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
sisuskalut ja kuoret samanlaiset mutta siirrintangot ja kepinkiinnityspalikka erilainen ja eri kohdassa. ln46:n siirrinpalikoita tarttee jos tekee esim. tuplajakiksen, 4,7 rattaat voi heittää molempiin hyvin pienellä avarruksella.
|
Salmiakkipalaset kannattaa hitsata runkoon sauman kohdalle varmistukseksi vaikka luotto omiin hitsaustaitoihin olisikin kova. :D
|
LN46:n bongasin eilen WJ:n perässä.... Eikö etuakseli menekään Kossu88:n Hiluxiin???
|
Ei mee ei :D
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Tuossa suunnitellu lavaa, ja turvakaarta. Lavasta tulee 160cm levee ja 140cm pitkä.
Kannattaako laittaa pääkaari suoraan runkoon vai lavan kulmiin? Takatuet tulisi lavan reunoille... Ja lava näilläänäkymin 4:llä m12 pultilla kiinni runkoon. |
Onko nuo kuvien vanteet ylimääräsenä ? :D Jos niin voisin sopivan hinnan sattuessa ostaa pois ...
|
Lainaus:
Pukkaa yv:tä, niin ei mene myyntitopikiksi. |
Taas on sadepäivän kunniaks tusattu jotai kivaa...
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114459 Perse ylös, niin on parempi touhuta... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114460 Ja taas neliveto! :) Kardaani on nelivaihteisesta HJ:sta, pituus sattu olee sama. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114461 Renkaiden vaihto ja testaamaan. Ennen tuossa otti laatikot kiinni aika pahasti, nyt ei edes osunu. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114462 Ja taas venytellää http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114463 Takapäätä koitan saada notkeammaksi poistamalla lehtiä. Jos jollain on tähän antaa neuvoa, kuuntelen sujuvasti. :cool: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114464 Ja pakollinen poseerauskuva :D |
mikäs marjamehutonkka se tuolla roikkuu? ;)
|
joustaa
http://static.petrisimolin.com/galle...09%20pieni.jpg
http://static.petrisimolin.com/galle...11%20pieni.jpg ...Tässä hiluxissa oli erittäin hyvin joustava budjetti alusta... Jonka resepti oli: -takana 2 lehteä per puoli(joku 90 hiace) ja keskellä 1 kierre jousi.Pitkät riiput.A omegan iskarit ja järee traction bar. -edessä taotut vakio lehdet ja volvo 30x iskarit http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114496 ...Ja tässä nykyisessä on rangen jutskat takana ja edessä omen jouset ja iskarit. ....molemmissa pakilla ajetuissa kuvissa on "tynnyri jousto" ja alimmaisessa ei ole lähellekkään max jousto...:rolleyes: |
onko tossa alemmassa kuvassa swamper ltb noi renkaat?minkälaiset on mehtäsä?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
eikö toi ltb ole samanlainen ku tsl lukuunottamatta keskimmäisten nappuloitten kuviointia?
|
Läski hilu
" quote Mittaa huvikses miten levee siitä tulee... ;) "
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114607 204cm reunast reunaa.Pikkasen tulee yli mut sehän on vaa näyttävää....:D:D:D http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114608 ...Eli sul ois 5-6cm kapeempi ku sul on kapeemmat aksulat.:rolleyes: ...Täytyy varmaa jossai vaihees ruveta tekee omaa topikkii....sori et sotken sun...:o |
Lainaus:
Ei se sitte minunkaa sovi tohon pikkutrailerii tommosilla palleroilla. :o |
Taas edenny...
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114665 Takaa poistettu kaksi lehteä, iskarien paikkaa muutettu ja traktionpaari tehty. No nyt on joustoja huimat 30cm!:D Takapään keveys vaikuttaa selvästi tähän. Muuten perä alkaa elämää jo ihan hyvin... Seuraavaks pitäis tehä lava, pa-säiliö, turvakaari... Mites se muuten menee, voiko turvakaari olla lavassa kiinni?? Säännöissä mainitaan vain kori ja runko. Lasketaanko lava korirakenteeksi? |
Polttoainesäiliöksi laitoin ainakin aluksi alkuperäisen tankin, se löysi paikkansa tuosta:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114776 Ja takapää alko toimimaan huomattavasti paremmin. :) http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114777 Pitihän sitä ohimennen käydä kurkkaamassa on pellolla kosteata, oli :D http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114778 Kuvia tarkemmin asennuksesta... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114779 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=114780 Olkoon aluksi tuossa, jos ei kestä niin kehitellään... Jonkun näkönen panssari varuilta pitää kyhätä, vaikka jo nyt on aika hyvin suojassa. |
Tulevaa rengastustaki piti jo käyttää alla... :cool:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=115641 Lavan runko jo kokolailla valmis, vielä pitäis suunnitella ja tehä kiinnikkeet runkoon. |
2 Liiteet
Eli siinä uudet vanteet. Leveyttä sen 13 tuumaa.
http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1350827891 http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1350827984 |
Pari päivää tullu aherrettua hallilla niin innokkaasti, ettei oo edes ehtiny päivittää...
No tässäpä tulee suuria saavutuksia: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=116347 Välitykset ahistanu jo pidemmän aikaa, nyt tilanne muuttuu. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=116348 Noista pitäis saada yks toimiva aikaseks... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=116349 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=116350 Adapteri jo kiinni. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=116351 Pari välivaihetta tais jäädä kuvaamatta, mut sielä se ny on. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=116352 Kardaanin lyhennys ja uuden laatikon kannattimen mallailua... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=116353 Tänää oli vaihteeks maalailua kaiken muun ohella. Vaikea arvata päivän väri. :D http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=116354 Ja maalia kerranki kun oli tarjolla, niin kaikki mahollinen ja mahoton maaliin... Nyt antaa kuivahtaa hetken, kamat kasaa ja testaa. Jos oikein laskin, niin välitysten pitäis muuttua kokolailla 41->93:1 |
Paljon taas puuhasteltu, ja jotain saatu aikaseks...
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=116641 Lokareista tuli tommottiset. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=116642 Taakse vetopisteeks tommonen, ja katumusvinssi valmius... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=116643 Lava alkaa asettuu noin. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=116644 Pientä testiä, heti tuli kaikkea pientä korjattavaa... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=116640 Ja koko komeus... Seuraavana hetimmiten pitää korottaa koria 50mm, että pyörät mahtuu paremmin pyörii. Sit pitäis valoja alkaa ihmettelee... Kyllä se siitä, pikkuhiljaa :D |
5 Liiteet
http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1351442303
Siinä hieman venyttelyjä http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1351442358 http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1351442358 http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1351442358 Näin otetaan rengas pois vanteelta. http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1351442358 Tollaset uudet vanteet tuli. Pultteja puuttuu kuvasta mutta nyt kaikki on paikallaan. |
Tuli käytyä Kalkkisissa pienellä testisafarilla.
Paljoo ei ennättäny kuvia räpsiä, mutta tommonen joustokuvatus tuli räpsästyä :) http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=117149 Ens viikolla olis takavalojen kytkemistä, ja työvaloja yms "pikku" sähkövikojen korjailua... Mites se sähkökaavio meni, ohmi kertaa käämi...? :rolleyes: |
Ihan hyvinhän se näytti kiipeilevän
Tässäkö se turbo vihels mukavan alhaalta vai siinä valkeassa ? |
Lainaus:
Tai ainaki se viheltää... :) Joo, todella positiivisesti yllätti kiipeillessä. Renkaat ja välitykset ilmeisesti vaikuttaa aika merkittävästi. |
Hyvinhän tuo Tojota kiipeili,kiitti vinssi avuista sen vähän mitä peräs ajeltiin.. :p
|
Lainaus:
|
1 Liiteet
Oli aamusella vähän tylsää, niin kävin vähän kuvailee hiippailijaa :D
Toyota Crawler Ja lisää aikaa, niin laskeskelin Exelillä omaksi iloksi kaikki eteenpäin välitykset tällähetkellä. (Ne pitäisi löytyä liitetiedostosta...) Ei se näy niinku olin ajatellu... |
Hienosti mönki ropsikasassa kun ei tarvi edes kuskia :D
|
Viikon lopuksi pitäis laittaa lisää valoa kansalle, joka pimeydessä vaeltaa.
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=117506 Samalla eräänlainen testi, miten valasee/toimii/kestää 20€ ledilamppu :) Kai ne samaa tavaraa on, hinnoissa on kyllä merkittäviä eroja... |
Mistä ostit ledit? Vois itsekin kokeilla tollasia halpiksia
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Tällähetkellä työvaloina on 7 ledivaloa, ja kaksi tuplapolttimohalogeenia 100w polttimoin. Yksi ledivälo tulee vielä lavakaareen sojottamaan taaksepäin, kunhan sen saa joskus tehtyä... :o Tänää jos sais kuvia räpsittyä valotelineestä. Ja huomenna jos Askolassa menee niin myöhää et alkaa hämärtää, niin päsis niitäki testaa paremmin... :rolleyes: |
Pieniä turauksia taas tehty...
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=117593 Lisää tilaa konehuoneeseen. Filtteri katolle... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=117594 Ilma kulkee noin... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=117595 Siin nyt on noit valoikii, ja suodatin on niitten takana. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=117596 Ja tässä ollaa valmiina Askolan taistoo. Aamua odotellessa... Kohtahan vois lähtee jo vaikka hehkuttelee :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Eilisen safaroinnin päätteeksi päästiin käyttämään Hiluxi puntarilla.
Tavotepainoon (1500kg) ei noilla palloilla päässy millään. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=117678 Etuaksulamassa 1014kg kuljettajan kanssa. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=117679 Takana 618kg kuljettajan kansa. Kuljettaja riisitautinen alle 100kg :D Jos auton omamassa tällähetkellä on vajaa 1600kg, siihen lisätää vinssit, puskurit, panssarit, turvakaari, työkalut... Ollaan liki 2000kg? Melkonen tonnikeiju... :( Painojakaumaa koitetaan tasata siirtämällä akut ja vinssi taka-akselin etupuolelle, syyläri hytin takaseinää ja lavalle tulee vararengas + iso tavaraboksi... |
Lainaus:
|
Lainaus:
Tuo on kanssa 75mm viemäriputki. Sattui olemaan vain sopivan kokonen ja ylimääränen, niin laitettiin tuohon. Ilmanputsari on jonkun jaappanilaisen maastoauton keulilta. Oli vain paremman kokonen/muotoinen ku Hiluxin oma... Ilmanoton siirsin taakse alaviistoon. En jaksa uskoa, että sadevedestä on haittaa... Saa nähä. |
aika raskaan oloinen hilux. mun xtra-cab painoi 1680kg kaarilla, 35" ja etuvinssi
|
Lainaus:
|
Hilux kzn46 parilla vinssillä, kaarilla ja 39.5 renkailla n. 1900kg.
|
Lainaus:
|
Ei luulis tuosta valotehosta vielä kyykkäävän. Itsellä oli patrollissa muistaakseni n550w valotehoa eteen ja taakse olikohan 400w ja vakio laturi..
Tippui toki virta aina pienemmäks, mutta hyvin pelas ainakin viimereissussa. |
Lainaus:
|
Teijän Hilujen painoja ku kattelee, ni eikai toi nyt sittenkää ihan mahoton paino vielä ole...
Eli vielä on toivoa! :D |
Vinsseiksi ollaan päätetty laittaa hydrauli- ja sähkövinssit.
Eka vinssi jo hommattu: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=117693 Taitaa vaan olla meijän käyttöö turhan jytky... :( |
Moro. minkäs kokoinen tuo hyde vinssi on? Oliskos se myynnissä?
|
IIHan liian jytky ja väärän värinenkin, myy se mulle;)
|
No siitä on alustavasti kaupat jo sovittu... Mut voin ilmotella jos tilanteet muuttuu ;)
|
Missäs tommonen on ollu käytössä?
|
Lainaus:
|
Ei menny ihan putkee teilinen eikä tää päivä... :(
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=118348 Ekan kerran joutu metästä tulee jalkasin poies. Kiitos sen, joka oli keksiny tehä ohjausvarren ohjausiskarista!! :mad::mad::mad::mad: No onneks ei käyny hullummin, ja oltii lähellä kotia. On kohtuu hankala muute hinata ohjauskyvytöntä ajoneuvoa. Parii kilometrii meni yli kaks tuntia, joista 500m oli tietöntä taivalta. No joo, sai ainaki hyvän syyn vaihtaa ohjausvarret(vai mitä noi nyt on)... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=118350 No ei sekää sit menny niin helposti, ku oli suunniteltu. Ei muuta ku öljypohjan vaihto/modaus... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=118351 Toinen hauskuus on toi simpukka, kääntövarsi ei käy simpukkaa. Joko vaihtaa simpukka tai kääntövarsi. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=118349 Akkujen paikat sentää onnistu :D :eek: Jos tosta simpukan mallista on jollai tietoa, ni saa kertoa... :) |
Tänää ei saatii aikaseks korin korotus ja jotai lisämittareita.
Kamera jäi ottamatta, niin ei oo kuvatuksia... Alkaa tulla jo liian korkea, pitää kohta laittaa portaat :D Onko hyviä ehdotuksia simpukaksi? HJ:n, joku jenkki simpukka..? |
Lainaus:
|
Mä laittaisin simpukaksi esim vhevy blazer/surburban ison simpukan.iso kestävä ja saa järkevän asistin tohon perään.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Olisiko tuo ekalla sivulla vielä näkyvä lava myytävänä?
|
Lainaus:
Tai no jos meinaa tota suoraa vartta käyttää, niin sillon simpukan pitäisi olla pystyssä..? Lainaus:
|
Lainaus:
Kokeileppa kääntää 180astetta voi tulla aika vekkuli ajettava mutta kait siihen tottuu. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Pienen tauon jälkee päästii taas jatkaa.
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=119105 Jostaki tosta pois. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=119106 Jotenki noin... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=119107 Pakollinen saumakuva :D Nopeemmin ja ehkä paremmin olis polttanu migillä, mut ei oo puikkoa kummempaa vehettä vielä tullu hankittua. Oikee puikkohitsuukoe polttaa 2mm puikolla millin peltii paikka :cool: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=119108 Tommonen se on väri päällä. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=119109 Ja tilaa on varmasti varsille :) Öljytki pysy toistaseks sisällä... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=119110 Akut saatii kans kytkettyä. Yhdyskaapeli on 50mm2 ja keulalle menee 90mm2, luulis piisaavan. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=119112 Ja kevennykseks kuva tallikaverista! :D:D Tällästä tänää, seuraavaks ohjaustangot kiinni, ja jakolaatikon tiivistystä. On ruvennu takakardaanin luota tiputtaa öljyä pihalle. Ilmeisesti siitä viimesestä paperitiivisteestä... |
Jep jep...
Kääntövarsi sai vähän väkivaltaa, ja nyt näyttää tältä: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=119694 Nyt kääntyy molempii suuntii täydet, nopeudesta lähti kierros pois ja tietysti tuli raskaammaks. Mennää nyt tolla taas niin pitkää ku alkaa harmittamaa... Lavaki saattii aikaseks, se näyttää tältä: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=119696 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=119695 Ja koko komeus tältä :D |
Gr ja king capi/terranon varret muistaakseni käy tohon simpukkaan.
|
Lainaus:
|
Meni sitten repeämään se kumihärpäke rattiakselista... Ja mihinkäs muualle ku keskelle mettää!?
Noo, siinä aikamme mietittii, että mitä tilalle... Vähän ajan päästä alko uutta syntyy :D http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=119706 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=119707 Tuntuu jo pikku kätösillä huomattavasti jytkymmältä... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=119708 Uusi osa= pakko maalata :) http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=119709 Siinä vielä lähikuvaa. Näitä tehtii varalle vielä yksi kpl, JOS sattuu taas käymää hassusti. En tiedä onko kuskissa vai missä vika, mutta jo toinen kerta kun tuo hajoo. (eri auto kuitenki :) ) Jos sitä tulevalla viikolla sais etee traktio barin, kun tuo etupää elää ihan omaa elämää kaksi lehtisillä pakoilla :D |
Lainaus:
http://www.toyheadauto.com/J-pegs/SteeringCoupler.jpg |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
on varret erinlaisia eri mittaisia ja erilaisilla mutkilla.
tohon tilalle kannattaa laittaa 110 hiluxsin/hj/lj ratti akselista se ristikko malli. mullakin vois tollasia löytyä. |
Lainaus:
Lainaus:
|
Eteenki saatii tehtyä vähän tukea... Aika tukusa tuli, mut jos se tehtävänsä tekee.
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=120111 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=120112 Ja Punkalle testaa miten toimii :rolleyes: |
Ottaako riippu joustaessa kiinni tuohon korin korvakkoon?
|
Lainaus:
|
Oivoi... Punkalla alko kampuran stefa vuotaa. Sitä alettii sitte vaihtaa, ja samalla startin purku/puhistusjakopään hihna+termariyms. Ajatuksena kaunis, mut toteutus ei menny ihan niinku suunniteltii. Eikä päästy lähellekkää ohjeaikaa... (ei vieläkää valmis :D)
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=120570 Solenoidissa oli pientä ihottumaa http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=120571 Kuvaa kun kaikki on vielä hyvin... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=120572 Ja siinä se murheenkryyni :mad: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=120573 Siinä on jo menossa toinen versio ulosvetäjästä. Ensimmäinen taipu mutkalle ja eka pultti katkes pyörää... Tätä seurasi M16 pultin katkeaminen, ja samalla pyörä liikahti varmaan 1mm:n!! :) http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=120575 Lisää lämpöä ja hoivaa... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=120576 TYÖVOITTO!! :) Tästä hyvä jatkaa vaikka huomenna... |
Nonii. kamat kasaa ja testilenkille.
Oli vissii Hiluxin tapa toivottaa hauskaa joulua kilauttamalla kone. Ilmeisesti kansi halki, tai vaan tiiviste paskana. Kansi puretaan, tai sitten vaan ei. Aika näyttää... Ajattelin kuitenki kysyä raadilta mielipidettä mitä seuraavaksi: a) kannen/tiivisteen vaihto ja taas radalle? b)toinen 2lt-moottori? c)1kz-moottori? d)joku muu dieselin kökötin? e)joku bensamotoori, esim pieni v8? :D Maks iskutilavuus ilmeisesti 3,7litraa? f)vai jotai ihan muuta?? Hauskempaa joulua vaan kaikille! |
Lainaus:
Joko 3L tai 5L kone pitää hommata tuonne keulille. paino ei nouse ja väännöt vaan lisii, EIkös tuo kone ole uudemman sukupolven 2l2 mikä nyt paikoillaan? |
Lainaus:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_L_engine tuon mukaan ei juuri vääntö lisäänny..? |
kaverilla hiluxissa 3L paikoillaan ja huomaa kyl eron 2l2:seen.. 1kz-t vaan keulille :) toyota sen olla pitää :)
|
Lainaus:
Tossa 1kz:ssa ei oo muuta vikaa ku paino. Jostai olin lukevinani, et painaa noin 80kg enemmän ku 2lt? |
Sivu luotu: 21:23 (GMT +2). |
|