![]() |
sain yv:n :D
My name is Eliz Moore., i saw you profile and became interested, i will like to have a long term relationship with you, Can we exchange our yahoo e-mail address so we can chat in messenger? here is my email address (elizabethmoore421@ymail.com) you can write me an email too.
I hope to hear back from you. Thanks Elizabeth hahaa :D mitähä ne täältäki hakee :D |
Google vääntäjä kertoo näin:
"Nimeni on Eliz Moore., Näin sinut profiilin ja kiinnostuin, minä haluan olla pitkän aikavälin suhdetta kanssasi, Voimmeko vaihtaa myös Yahoo sähköpostiosoitetta, jotta voimme keskustella messenger? tässä on minun sähköpostiosoite (elizabethmoore421@ymail.com) voit kirjoittaa minulle sähköpostia liian. Toivon kuulla takaisin sinulle. Kiitos Elisabet hahaa mitähä ne täältäki hakee" Eli pitkän aikavälin suhdetta tietty. |
Lainaus:
|
Pitäiskö bannata käyttäjä vai haluatko ensin tavata tulevan vaimosi? ;)
|
Lainaus:
Elisapeetti on iskenyt silmänsä komeisiin suomalaisiin ja niitten vehkeisiin... siis noihin off-road kulkineisiin...:D |
Onks kuvia elizabetistä? :D
|
Lainaus:
https://www.google.fi/search?hl=fi&s...w=1247&bih=595 |
Mulla taas kävi kaamee mäihä. Mä saan omaisuuden.
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
jos se haluu kimppa kivaa offareitten kaa :D:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Levotonta juttuu,mut väliäkö sillä, ei kukaan viitteis kysyy kuvaa et olisko niinku miss world vai miss pig? :D
|
Joku vois tietysti lähteä mukaan tähän vedätykseen niin saatais tietää koska ja kuinka paljon pitää lähettää wester unionin kautta "myötäjäisiä" että tämä prinsessa pääsee matkustamaan finlandiaan tapaamaan sulhoa... näin kai se menee kuitenkin..... :)
|
Elizabeth on lähestynyt myös meitä itärajan komeita urhoja...
Äkkiseltään vaikuttaisi aika työläälle tavalle kalastella sähköpostiosoitteita, vai sitten mikä lieneekään motiivi.:rolleyes::cool: |
Lainaus:
:rolleyes: |
Lainaus:
|
Lainaus:
Vaan jos ms. mutaränni ehdottaa tapaamista ni vaatikaa ainaskii kuvia kehiin....:D:D:D |
Ellu päätyi nyt bannattujen listalle, joten nyt joudutte ikävä kyllä etsimään seuranne jostain muualta.
|
Lainaus:
Jouni on julmuri ! ;) |
Lainaus:
:D |
Lainaus:
|
mulle tuli ellulta vielä yv:tä jounin bannauksen jälkeen...
|
Lainaus:
T: Rohmo |
Lainaus:
|
Oli tullut minullekkin.Kerroin emännykselleni et Ellu haluaisi parisuhteeseen minun kanssani.Sanoi että kolmatta pyörää tähän sänkyyn ei mahdu.Pahus!! Mää kyl yritin......
|
|
No niin, kato nyt Jouni millainen beibe !..., niin toi auto meinaan :D
|
No mites yö meni :D:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kuullu semmosiakin et tunkki olis menny helmasta LÄPI :eek:
|
Kannattaa tunkata harkiten... Jos on kovin ruosteiset vehkeet saattaa koko lasti rysähtää
isommin varoittamatta niskaan. Eli malttia !!! |
Kohtuu tyrkyllä muuten nuo riiputkin - kaikki 4 törröttää...
|
Lainaus:
|
joo käytii me vähä ajelee. meni kumiki puhki. onneks oli vaahtoo mukana ni päästii jatkaa ajeluja. oli hieno ajella ku oli risukot leikattu justiinsa. no yhtee notkoo jäätii vähä sutii ja jouduin työntää oikeen tosissaan :D
|
Voihan mitä tarinointia taas kerran :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Huipun saavuttamisesta: Mä oon joskus koittanu ihan silleen vedättää ykkösellä melkein huipulle asti ja sitten voi vauhissa nykästä kakkosta ja antaa kunnolla kyytiä.
|
Lainaus:
|
Kunnon öljyillä ja pikku totuttelulla se alkaa sujumaan. Alussa kannattaa äkkinäisiä liikkeitä välttää, muuten rutisee vastaan.
|
Jos silti meinaa tökkiä ni kannattaa koittaa välikaasua.
|
on teillä jutut! :D tolla vanhalla rouvalla(lava mese) voi surutta lähtee kakkosella liikkeelle :D ykköstä ei tarvii ellei oo vähän tuhdinpi lasti.
|
Lainaus:
...tää on vissiin se hetki, kun kuuluu PÄRRR PÄRRR ja SAA.ANA !!! ja vauhti pysähtyy ??? |
On hyvä olla jäykkä akseli, varsinkin jos meinaa kannaksen toisen puolen mutareittiä vedättää.
|
Lainaus:
|
Siitä puhe mistä puute, pitäs saada joka jätkälle BJ.
|
Lainaus:
Määkin lyhenisin kun pitkää oli hankala käsitellä "puskassa" Ja nyt se etenee syvissäkin kosteikoissa aivan huipusti :D T Rohmo |
Lainaus:
joo, meillä molemmat tykkää BJ stä ... :D |
Mäkin oon kuullut kun on porukat sanonut että mulla on lyhyt, mutta mun mielestä se on ihan sopivan kokonen. Varsinkin ahtailla mutareiteillä hyvä ajaa.
Sitte toi on hyvä et kovasta vauhdista laittaa 1 --> 2. Toisteppäin ei saa kuulemma laittaa, voi aiheuttaa jonkinlaisen laatikkovian. |
Ite ku ajelen tommosella risukeulalla ni välillä jos on oikeen tiukka paikka ja tarviis vähä vauhtia ni tiekis mieli laittaa 2->3, vaatis vaa aika nopeen vaihdon ettei päästä ääntä.
|
Lainaus:
röyhistelee, ja lähtee kiihdyttämään kohti huippua, mutta kun pitäs päästä huipulle, meteli on kauhea, ja automaatti alkaa lipsumaan, rasvat rattaissa, ja , mutta liike lakkaa... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 01:17 (GMT +2). |