![]() |
Mikä auto Italian tuontina?
Mani is mani ja pisnes is pisnes.
Meinaamme lähteä Italiaan ja jotta saisi vähän kuluja pois, niin oon katsellu (halvahkoja) ajopeleä, joista saisi ruhtinaallisen 1000-2000€ katetta Suomeen ajamalla tuotuna. Maasturit on ollu tutkinnassa, koska niitä siellä riittää eikä ruoste syö niin kuin täällä. Lähinnä oon etsinyt linjalla 80-lukuinen G-Mese, 90-luk. Pajero, Vitara,Jimmy, RAV4. Olisiko heittää ehdotusta, jolla voisi äkkirikastumista yrittää? Mikä kannattaa tuoda? Vai kannattaako mikään? |
hyvät W463 Mersut on aina "helppoja myydä" - Suomen hinnat / maailma on aivan kankullaan ...
|
Tuore Uazi
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Lainaus:
Liian marginaalinen peli, en uskaltais. Jos olis 20 k€, niin toisin GLK-Mesen. Italiassa puolet halvempia kuin meillä. |
Tuo diesel Jimny jos halvalla löydät. Noita ei meinaan suomessa paljoa ole, ja Jimnyjen hinnat on suht korkeat täällä päin...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Osoitteeksi tuli muuten Kouvolan poliisilaitos! |
Lainaus:
http://www.sollers-auto.com/en/press...m35=6&id35=527 |
Lainaus:
|
Tuon kyllä UAZinkin vaivanpalkkaa vastaan, jos joku haluaa. Mutta sitten se pitäisi järjestää niin, että suomalainen autoliike ostaa sen italialaiselta liikkeeltä, ja mulle jää vain suharin osa.
|
Lainaus:
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._3750986_n.jpg |
Lainaus:
Tuossa on yksi sivusto, mistä tosin ei löydy. http://www.ooyyo.it/used-cars/uaz/it...A663443CDB51C/ Tuossa harrastesivusto: www.uazitalia.org/forum/default.asp Kai se menee pääsääntöisesti niin, että jos laittaa ilmoituksen nettiin, niin samalla vaivalla laittaa autoscouttiin ja mobileen, ainakin kun uudemmista puhutaan. |
Autoscout 24
Lainaus:
http://www.autoscout24.eu/ListGN.asp...0=16389&flzh=1 |
Lainaus:
|
Defenderit näytti olevan sielläpäin aika edullisia. Sellaisesta Suomen hinnoilla pitäis jäädä hieman voittoa, kun katsoo hyvän yksilön sieltä. (Eikä pidä mennä niihin 2l bensa koneella varustettuja ostaa.)
|
Lainaus:
|
suosittelen saksan kokemuksen perusteella(noita vanhoja paskoja romuja ) ostaa 5 kerralla niin niistä voi olla pari ihan kelvollista heti suomen liikenteeseen. ja hyvien autojen voitot kattaa huonojen korjaukset. loppu tulos on tällöin yleensä voitollinen.
|
Taas kaivetaan lähtökuoppia! Kun viimeksi kyselin, niin aikeissa oli tuoda itselle Astra 3D umpikylkifarkku (joita ei löydy kuin Italiasta ja Hollannista) mutta parin pieleen menneen yrityksen jälkeen lomailtiin loppuaika.
Sen perusteella mitä oon katsonut, niin joku vanha Patrol tai Pajero olisi hyvä tuoda offiaihioksi, koska ei tarvitse aloittaa mätähommilla. Hinta kuitenkin pomppaisi sen verran ylös, että normiostaja ennemmin hankkii sen pitsisen projektin kuin maksaa pisnesmiehen pohjattomaan taskuun mahtisummia. Disco I olen vähän miettinyt itselle - ei ruosteita ja kilsat pitää yleensä ottaen kutinsa. Toinen voisi olla Sprinter kevytkuorkkina - ne pitää jo kai ajaa sieltä joka tapauksessa, ne pari rekkafirmaa taitaa tuoda lähinnä henkilöautoja. Miltäs toi Sprintteri kuulloistas? Itsellä ei oo noista peleistä kokemusta. Tämmöisiä mietteitä. |
mulla ollu pari kk 316 cdi kevyt k-a sprintshifttllä siis 2.7l -03 ja jopa erittäin tyytyväinen olen:eek: hyvä ajaa vie kokosekseen tod. vähän nurkka ajossa 8.5l missä vähän ollu pieniä matkoja,kulkee erittäin keposesti.. tilaa kerrankkin riittävästi sopii ihmiset ja tavarat koirat ym. oma on 3+3 profiilissa on jopa kuvakin.
Mut maasturit on aina maastureita,kato joku mitä ei tartte hitsata kyl siit nyt vähän voi maksaakkin enemmän:D |
Itse katselin Kreikan tarjontaa tuossa joskus. Sieltä tuntuisi saavan uutta maasturia aika napakkaan hintaan.
|
lada niva 1.9TD :p
|
FJ
Mä toisin kyllä jonkun FJ Cruiserin enkä ees myisi sitä kellekkään!
|
Lainaus:
|
Toyota
|
4.2 gr patrol
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
http://www.autoscout24.de/Details.as...&asrc=st|sr,as |
Lainaus:
|
Bensasta tuolla puhutaan
Lainaus:
Getriebeart: Automatik Antriebsart: Allrad Gänge: 5 Hubraum: 4500 cm³ Zylinder: 8 Leergewicht: 2335 kg Kraftstoff: Benzin Kraftstoffverbrauch*: 10,8 l/100 km(kombiniert) 14,3 l/100 km(innerorts) 8,8 l/100 km(außerorts) CO2-Emissionen*: 288 g/km(kombiniert) S |
Mites olisko tuon kaltaiselle kysyntää, Sprinter 313? Näissä on kaiketi se hyvä puoli että yksilöitä, joissa on 200tkm ja penkki risana harvemmin näkee. Saksassa mittarinrullaus tuntuu olevan maan tapa.
http://www.autoscout24.eu/Details.as...000&asrc=st|fs Parit Nissanit http://www.autoscout24.eu/Details.as...000&asrc=st|fs http://www.autoscout24.eu/Details.as...000000&asrc=st Aika stetsonista tuntuvat vetävän noita hintoja, kun katselee eri vuosimalleja |
Noita sprintereitä alkaa olla Suomaliassa jo niin paljon, että hiljaisena kesäyönä tarkkaan kuunnellessa kuulee niiden ruostuvan rapinan
|
Tuollainen diesel Jimny vois olla kyllä kova sana. Jimnyt on siitä kummallisia pelejä ettei niiden hinnat ihan hirveästi putoa. Diesel pelinä siitä pääsee todennäköisesti nopeasti eroon. Ei varmaan ihan hirveästi edes kuluta. Tosin melkoinen sissi saa olla jos sellaisella meinaa italiasta ajella. Ei varmaan ole ihan mikään maailman paras peli pitkälle reissulle.
|
moni on yrittäny tehä "bisnestä" tuonti peleillä harva siinä onnistuu pitemmän päälle, itse olen tuonut esim.. 5kpl suzuki jimnyjä bensoja n.120tkm n 6v vanhoja niiden osto hinnat 1100-1800e kpl, Toyota hiluksi 4x4 douplecab 3vuotta vanha 11000euroa/120tkm. cruiseri 12 vuottavanha osto hinta 6000e/190tkm. suzuki vitara 4 vuotta vanha 9000e/50tkm, cruiseri 5 vuottavanha 15000e/180tkm ,noilla hinnoilla olen "pärjänny". autot ollu valmiiksi pestyjä/fixattuja ja merkkiliikkeessä huollettuja ,kolaroimattomia.osan olen jopa merkkiliikkeestä ostanut.(hinnat siis tax free ostohinnat)
Jossei ole mitään kokemusta tuonnista niin kannattaa jättää tuomatta säästyy nekin rahat,mutta jos kuitenkin jotain meinaat niin max 5 vuotta vanha auto ja ne on kysytyimpiä Suomessa mitä myydään eniten!! eli alffa romeolla on huonot markkinat se jää käsiin. ymm. diesel HENKILÖ autoja ei juurikaan kukaan halua nykyää, paitsi tiety mallit, kaikkien merkkin automaatit ei kelpaa. |
Lainaus:
5 vuotta sitten toin itselleni Mesen eikä siinä ollut muuta kuin kaupat tehtiin virastossa, dieseliä tankkiin ja nokka kohti Impivaaraa. Milanosta on Trawemundeen 1200 km, meiltä on Saariselälle tonni, eli ei paljon enempää. Jos jotain pitää ajatella, niin Apseja ei oile niin tiheässä kuin meillä, mutta jos poikkeaa bahnoilta veke, tulee vastaan Saksan kattava kyläverkosto, mistä löytyy yleensä gasthaus, bensa-asema ja autoliike. Ja niitä kyliä on tiheässä. Sen verran oon kattonu että Land Cruiserit, G-Meset ja Defenderit maksavat sielläkin. Siihen päälle autoverot niin tuskin kannattaa (paitsi omaan käyttöön, jolloin vanhempaakaan ei tarvi hitsailla). |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 03:12 (GMT +2). |