![]() |
|
Hoplaa kohvia tuhotaan matkalla kohti lopullista alkoholisoitumista
|
Lainaus:
|
Niin,ja jos tuli yllärinä,niin olen kyllä,juopuneessa tilassa,Halapis situkkaa,eli hinttivissyy uppoaa nieluun,kuin pensoo sevyn imusarjaan. Otetaas taas,ihan piruuttaan!
|
7h junassa takana ja pääsin hotelliin. Pitää kai pari ottaa niin rauhottuu..
|
Noo näkee sit myöhemmin että pitääkö eksyy ääslinnaan. Huomenna sit morkkis kun ei muista mitään. Tai varmaan muistais jos muistais olla juomatta kirkkaita. :D Ei kirkkaita mulle ikinä :D
|
Lainaus:
|
Kolme viikkoa hermolomaa, nyt on aikaa pajottaa ja juua kaljaa iha kaikessa rauhassa.
Kohvia ku ei oo Pirkkoo. |
Muutama olut näin perjantain kunniaksi :)
|
Lainaus:
Laita 1cl kokista sekaan niin ei ole kirkasta harmaata vähintään tai jos kannibaali linjoilla liikkuu niin punertavaa :eek: :p |
Puolisen laatikkoo Tuliaisia ja suikka valmiina huomiseen Talvisotaan..
|
eissssstna...
kipasin kyläkaupassa ja tarttui muutama pirkka-talousolut mukaan, huomenna on pakko kyl poiketa josai ostamassa jotain mehukattia että saa tän pahan mielen pois :D |
Juuh kylän pub corner käyty tsekkaamaassa. Ihan jees meiniki. Porukkaa oli ihan vitusti,l Ketkä ei tullu paikalle. :D Mut silti tuli juovuttua :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
|
päivä offattu nyt karhuu koneeseen
|
Saunottua tuli, lisää pirkkaa..
|
Saunas tuli käytyy.. Nyt jos yrittäs väkisin kaataa pari karhua.. Ei oikee tunnu maistuvan.:confused:
|
vodkaa ja helposti uppoo.. :D
|
Viivi päärynä hintti vissyy jos sitten viittisi kokeilla sitä irishcoffeeta keitellä :p tai sitten laitan vodkaa tuubista teen sekaan :D
|
Vodkaa! Ja yks karhu väliin.. :D
|
Muistin juuri, että mullahan on jääkaapissa leijona pullo. OLen tunkenut sinne merkkareita ja salmiakki aakkosia. Ja vähän sokeria. ELI Ihan itte tehtyä salmiakki kossua, mutta ilman kossua.
Täytyy testata, kuinka toimii. |
Pullo tyhjenee uhkaavasti. :/
|
timpe ollaan vallinkans lähösä baariin lähetsäki
|
kuulostaa kauheen rankalta.. :D
|
| Sivu luotu: 08:21 (GMT +2). |
|