![]() |
kOFFIN voimalla tämä ilta Wink
|
Harvinainen olueton päivä... Kuuman mustaherukkamehun ja kossun voimalla armotonta mehun häätöä!
|
Minä uskon Karjalan
kolmoseen, taivaan ja maan juomaan. Joka sikisi pyhissä maltaissa, ... syntyi Karjalan tehtailla, kurkkuun kaadettiin, kustiin ja naurettiin. Nousi kolmantena päivänä yrjönä ylös. Seisoo kaikkivaltiaan kauppiaan oikealla puolella ja on tuleva ravitsemaan janoisia ja juoppoja iänkaikkisesti. KIPPIS! |
Ny per***e saa riittää tämä sairastaminen, kuukauden oon ollu flunssassa ja nyt alko tympimään niin että kävin kaupasta sandelsia ja ensimmäistä tässä siemailen. :rolleyes:
Jos oikeen innostuu niin sitten yön kuninkaan itsetunnolla Rovaniemen yöhön. :D:D:D |
Pirkkaa huiluun. :D Samalla odotan, että tuleeko se satelliitti pirtin katolle. :rolleyes:
|
Lainaus:
|
Tämäkin päässy valuun liikaa! :) Viikkotunnit jo kovastikki täynnä, sen kunniaksi otetaan muutama Karhu ja saunotaan naapurissa!!
|
pirkkaa tölkki kerrallaan ja odottaa nukkumasaa.. :D:D:D:D:D:D:D:D
|
Se on rai.
|
Lainaus:
Kylmä jekku, kaverinaan karhu. Come on join the joy ride! |
Pattitilanne. Jäätävä nälkä, mutta jääkaapissa ei ole kuin valkkaritonkka. Ei auta...jotain on saatava mahaan...
|
Jos yhden kaks.
|
kävin attasea salkun hakemassa ihan vaan seuraks, nyt on 24 kaveria :D tai ei oo enää niin montaa... ja kylille!
|
Westmalle Tripeliä alkosta...
|
Kai olut auttaa flunssaan?
|
Hallin siivousta ja lonkeroo... :D
Ehkä kuuma rommikin jossain vaiheessa... ;) |
Metässä vietellyn puuhailupäivän jäläkeen otamma kylymee olutta nam!
Ja hyveä onkin! :D |
Lainaus:
NYT PUREE! :D Ps: Pöhönä alkaa oleen jo aikasmoinen ;) :D |
1 Liiteet
Meniskö paikalliseen, jaksaiskohan....
|
punkkuva..
|
perjantaina funtsin ostanko lavan pirkkaa? 19.90e... ääh otan ale kokkia 8päkin 13e.. riittäähä sekin?:rolleyes: fak! tänää löysin itteni ostamasta toista 8päk alekokkia!:D osta vähemmän maksa enemmän.. ? on muute aika namia tää cokkeli olut:p
EDIT: tarinan opetus. kannattaa aina ostaa "liikaa" kaljaa :D |
Lainaus:
|
24 pakki riittää juuri viikon, jos on normi viikko. Juhlat ja juopottelut sitten erikseen. Siksi pirkkaa, se on halpaa. :D Olvia sais samaan hintaan pulloina. Mä oon raahannu niitä 20 vuotta, ei jaksa enää. :rolleyes:
Tuo 24 kaljaa viikossa on taulukoiden mukaan vissiin jonkunlaista alkoholismia jo? |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 15:32 (GMT +2). |