![]() |
Meillä suurinpiirtein tapeltiin että kuka lähtee. Mikäs siinä, rahaa tulee vaan vähän eri paikasta ja pikkusen vähemmän mutta ompahan sitä vapaa-aikaa
|
Otan osaa tuohon selkävaivaan.
Oon itekkin ollut saikulla selästä. Kiropraktikolla kävin kolme kertaa. Hoikka nätti nainen rusautti niin, etten ollut vähään aikaan varma kulkeeko henki edes. :rolleyes: On mulla kuvauksiinkin lähetteet, mutten koskaan käynyt. Hommat vähän vaihtui, ja olen pärjäillyt kuitenkin. Yks pomo kirjoitti töissä tietokoneelle mun kiro käyntien kohdalle "intiimihieronta". :) Toinen pomo katsoi koneensa näyttöä 5 sentin päästä ja kysyi, niin että mihin sä oon oikeesti menossa..?! :D Mutta perseestä ovat nuo vaivat, sen tiedät. |
Joo mie kävin kuvauksissa; nikaman siirtymä (joitain millejä), lievä skolioosi, sit ranka kun liittyy lantioon semmosii kuppeihin ni noussu toiselta puolelta kupista pikkasen ulospäin ja lihasjäykkyyttä.
Venyttelyä ja vitusti liikuntaa käski fysio, miulla oli jossainvaiheessa väärä diagnoosi ja väärä lääkitys mut sit ku kuvauksissa kävi ni vika onneks selvis... Lihasrentouttajia ja grammasia särkylääkkeitä olis nyt mut en oo vähää aikaa ottanu muuta ku särkylääkettä... |
rankka työ viikko takana nyt parit ölyet!:) huomen tiiossa road trippi ja kaverin varpajaiset... aistin lievää kohmeloa:D
|
Kaljat loppu. Pakastimesta löyty sit viel yks mikä oli unohtunu sinne pikakylmenemään. Sulattelin kuumalla vedellä ja tietenkin meni taskulämpimäks. Noh, maistuu se näinkin :)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Huhujen mukaan myä Larppa nähään huomenna? Tai siis tänään. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Jos paikat viturallaan, niin ei sitä liikunta paranna! Enempi vituiks vaan mänöö! |
Edit ja ainiin konjamiinia "pikkusen" napsuttelen..
|
pikkusen vaan lapparia(laatikollinen) kituseen työn ohessa.. levikkeet melkein jeepin kyljessä kiinni.
kohta salmarii että saa nukuttua:cool: |
HDJ:n metsäneitsyys viety, nyt pari Karhua ja saunaa. :p
|
Kruuse tuli levyttämään kattoa mutta lankutukseksihan tuo näytti menevän.
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=123865 |
Karjalaa, seuranani Bruce Willis
|
No nyt safarin päälle muutama.
|
Lainaus:
Onks täällä kova meninki? |
Pakko se on vissiin noi karhut tappaa, ku ei keksi et miksi ei...
|
No en tullu toimee Brucen kans ni kävin kattoo nauhalta muita ohjelmia.
Vielä täällä pystyssä ollaan! |
pitkästä aikaa remmissä! :D
|
Vielä jos muutaman pirkan ottas.
Eilenkin piti ottaa mutta työnantaja soitti illalla että lähenkö lumenajoon niin jäi pirkat ottamatta kun meni aamuyöhön töissä. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
"seittämän päivää selvinpäin"...:mad: Lauloi Neljä ruusua. |
Lainaus:
|
Pari tänään?
|
| Sivu luotu: 10:36 (GMT +2). |