![]() |
Lainaus:
|
Juu, corolloissa on useampaa jakoa. 4x110, 4x114.3, 4x100.
|
ke 30 oli 114,3 oon omistanu
|
Lainaus:
|
ei seny nii isolta tuntunu:D
|
koko päivä meni naittaessa Joopin koppaa rungolle... juu ei iha käyny ....mut hieman kullilla piimää ja pallopää vasaraa jopas rupes tiloja syntyy:D nyt sopiii koppa. sen kunniaks pari pirkkua ja het aamulla jatkamaan;)
hassua ku orkkis valmet konversio koneen korvakkeen mukaa ois kone 1,5cm liikaa edessä mut tuuman sitä piti koppaa mukiloia et ees mahtu joteki? |
Pirkottaessa ja Polon jälkikatsastuskatastrofeja korjatessamme huomasin sitte sellasen asian et vasemmalle oli jääny hylsy kiinni alapallon mutterinkantaan.
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=123515 Kyllä. Miun omasta huoltokirjasta päättelen et se on ollu melkosen pitkään siinä, ilmankos oon kironnu ja ettiny et mihi on voinu hävitä 17mm hylsy?! Katsastusrunkkari ei halaistulla sanalla sanonu et tyttö hei siulla on tuolla hylsy kiinni mut sit kaikesta muusta se kehtas napista saatana. No onneks löyty hylsy :o Nyt Laitilan Kukkoa huuleen |
1 ! sauna olut... ei täs uskalla ottaa enempää ku puolalainen kohtalotoveri hitsaaja oli joutunu portilla takas ku oli puhaltanu karva yli romilen?:confused: kauhee tarkkoja nykää nää tehas hommat:)
|
Lainaus:
Mä otin eilen niin paljon pirkkaa, että tänään olin kuumeessa. WTF? Olenko ymmärtänyt jonkun asian väärin. 37.5-38.0 lämpöä pitelee. |
Lainaus:
Ainakaan tilipäivänä perjantaina kerto vanhemmat hitsarit kun menin metallihommiin .:D |
Jaa niin pirkkaa muutama lumitöiden kunniaksi kun rupes janottaan.
|
Lainaus:
Mieki nappaan vaan pari putelia ja kohta oikasen. :D |
Juu ei kanssa passaa ottaa kun muutama janoon kun muuten ei nykyinen työkalu lähde käymään kun siinä on alkolukko.:o
|
Tullu naukkailtua koko viikonloppu. Eilinen päiväkin Tukholmassa meni mukavasti lonkeroa juodessa. Sai ämmät shoppailla rauhassa. Tiedä sitte jaksaisko illalla maistella laiva tuliaisia :confused:
|
Pitäs vissiin oikein pubiin lähteä kaljalle.
|
Hiljaista ollut tällä keskustelulla. Mie avaan ääneni. Saunaa ja kaljaa ja saunakaljaa.
Huomenna sit katsomaan seurahuone rallia. |
Minä täällä hei!
Karjalaa, juutupe ja kynsienlakkausta:eek: |
Viime launtaina närästi niin kovaa, että menin kesken illan nukkumaan. Yöllä heräsin klo 4 närästykseen, ja puhalsin kaiken pihalle. Samalla nousi myös se kuume.
En ole juonut viikolla montaa kuppia kahvia, kun olen sitä närästystä koittanut välttää. Ja rasvaisia ruokia. Jopa kaljakin närästi, mitä ei ole koskaan tehnyt. Nyt otan pitkästä aikaa pirkkaa. Vielä ei närästä, saas nährä kuinka äijän käy. :D |
Just tulin saunasta, join pari kengurukaljaa ja nyt järkyttävä selkäkipu pakottaa sänkyy selällee..:(
|
Pirkka on lääke kaikkeen, sillä se närästyskin lähtee ;)
Sami hei, ota kans Pirkkaa. Se auttaa ainaki omaa selkäkipuun, ei tartte napata roppeja ku ottaa pari Pirkkaa :D |
Nyt tekis vähän *piip* mieli. Auttaako pirkka siihenkin?
|
Ei auta pirkka eikä mitkää lääkkeet..:( Toista viikkoo on jo niin saatanan kipee et aamusin just ja just pääsee sängyst ylös ja töist ku tulee ni ei voi oikee tehä muuta ku maata selällää ja oottaa et tulee uni..:mad: Melko perseestä ettenkö sanois..
|
Lainaus:
Lainaus:
Nyt se on taas ollu kipee ja vihlonu sun muuta mut töissä oon kyenny viel olemaa, tiiä sitä vaik täst joutus lomautetuks, sit on aikaa parannella selkää Pirkalla... |
Lainaus:
|
Sitä on näköjää liikkeellä :confused:
Meil selvii 19 pvä et kuka lähtee tai kuka lomautetaa, sellane kutina persanaalissa et mie saan lomautuspaperit mut sit on aikaa laitella noit autonromuja ja hevostella sun muuta mukavaa... :o |
Sivu luotu: 06:11 (GMT +2). |