![]() |
Pitäs vissiin siivota auto useammin, ku löyty hirmu läjä kaiken maailman ihanuuksia mitkä luulin kadottaneeni :D
|
Minullakin välillä samanlaisia ongelmia. Mutta toisaalta mukava löytää jotain välillä eikä aina vaan hukata kaikki!!!
|
Lähes koko päivä tuli pyörittyä auton ympärillä. Vähän jarruja laittelin (taas), jatkoin siivousta, 1000 pikkujuttua laitoin kuntoon, sähköhommeleita tuli tehyä ja paljon tupakkaa. Takapuskuria suunnittelin, ja päätin etten yritä edes nättiä tehdä, vaan käytännöllisen=suora palkki :D Takaa saa puskurin muokkauksella napsastua reilu kymmenen senttiä pois. Sekin auttaa ton mammutin käsittelyssä puiden välissä, ja erityisesti ojien ym. ylityksissä. Miks hoojiit ei tunnu niin kankeilta, vaikkei ne paljoa pienempiä oo :confused:
|
en minä ainakaan ole huomannu suurta eroa 80 ja 61 välillä vaikka paljon ajanu molemmilla samana päivänä!
|
Mun mielestä taasen HJ:t on paljon ketterämpiä :confused:
|
jaa mutta siehän oletki nähny minun hj:n maastossa... ;):D:D:eek::D
|
Lainaus:
|
Niin kuski siis!
|
Tässä topikissa on vieläkin aivan liian vähän kuvia ;) :D
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ostin oikein uuden Pioneerin soittimen. Ammun sen vanhan kiinalaispaskan avaruuteen. On se niin surkea laitos. Vai ampuisko sen sittenkin Pohjois-Koreaan, laukaisisiko se pikku rähinän siellä :rolleyes:
|
Joko taka puskuri kohta valmis?
|
Lainaus:
|
Eipä mitään.. toivottavasti niistä on apua...
|
Takajarrut on laahannu vähän vitun lujaa, nyt kun kummatkin puolet oon herkistelly ym. paskaa, niin kulutus varmaan puolittu.
|
Lainaus:
|
Tässä olis huomisen homma. Kehät on vaan tylsät pyöreät, mut mäki on niin tylsä etten kummempia tarvii :D Saumojen tiiveyttä koitin vedellä. Ei se samalla tavalla käyttäydy kuin paineilma, mutta ainakin isoimmat vuodot luulin löytäväni. Nyt ei löytynyt mitään. Se on kai hyvä merkki :rolleyes: Sikaa laitan väliin joka tapauksessa.
En mä oikein tiedä, että miten kasaus tehtäis "oikein". Ostin sitte 12.9 pultteja, ja ihan 8.8 muttereita. Funtsailin ettei kai muttereiden tarvii niin älyttömän kovia olla :confused: Nyt ne sitte tietysti halkeilee :D Ihan ihka aitoja ja virallisia painotus papanoitakin hommasin kaksi puolen kilon pussia. Koitan ensin puoli pussia per rengas. http://imageshack.us/a/img707/9043/vanteet.jpg E: Pienensin kuvaa. |
Mistäs noita tasapainojyviä saa? Vai ihan rengasliikkeestä?
|
Lainaus:
|
Ja jos woblauksia tulee niin helpoiten ne saa kuriin laittamalla jämerän ohjausiskarin raidetangon ja akseliputken väliin.
|
Lainaus:
|
Vittu ku tuo järkäle syö noita jarrupaloja. Justiin tsekkasin että etupaloissa on hyvin pintaa. Nyt kun irrotin renkaat, niin ihan vaihtokunnossa. Nekin siis huomenna. Ja talliin luvattu vesisadetta :mad: Niin ja noin muuten, 70 tonnimetrinen PM on ihan näppärä apuväline renkaanvaihdossa :D
|
Beadlockit on nyt kasattu. Ei se mikään amerikan temppu ollut. Kolmisen tuntia meni aikaa, kankkusen vaatimat lukuisat tupakka-ja huilitauot kun laskee pois, niin kai ne pariin tuntiin olis tehnyt. Seuraavissa saa olla sitte kierteet sisäkehissä. Kohtalaisen perseestä kasata muttereilla. Uskomatonta, mutta yksikään rengas ei vuoda mistään :cool: Ajokäytöskään ei muuttunut oikeastaan mitenkään. Pientä woblausta välillä 60-70km/h esiintyy, mut sitä on aina ollut.
|
Otahan kunnon poseeraus kuva uusien vanteiden kera
|
| Sivu luotu: 11:10 (GMT +2). |