![]() |
|
Lainaus:
meiltä puuttuu omasta rassista taka akseli. |
Lainaus:
Itse en pääse kun huomenna alkaa hirvijahti ja aloitukseen aioin mennnä, mutta katsotaan viikon parin päästä joko olisi uudet ajot tiedossa... T: Jannek |
Olisi tulossa naisseuraa, kaverin vaimo ja tyttäret, katselemaan touhua ja otin vapauden luvata että auton kyytiin pääsee kokeilemaan lajia. Helppoja paikkoja ilman ylimääräistä ryskytystä. Enhän luvannut liikoja??
|
Kotona ollaan.
Kiitoksia järjestävälle taholle, hienosta ajopäivästä.Pääsin siinä sitten kokeilemaan PM portteja, mitä satuin muistamaan kisoista. Kyllä kait sitä etulukko olis asiaa jos oikeen tosissaan ajelis,mutta menihän se suht kohtalaisesti ilmankin.... |
Kiitokset täältäkin järjestävälle taholle.
Polkuja ajeltiin edestakas useampia kertoja ja pikkuväki viihtyi hyvin kyydissä. Kotimatkalla kuului jo kysymys että mennäänkö huomenna uudelleen... |
5 Liiteet
Juu, kiitos vaan kaikille paikalla olleille. Toivotavasti disco 3:lla liikkeellä ollut kaveri sai offi kärpäsen pureman. Muutama kuva näytille.
|
3 Liiteet
Ja pari vielä.
|
Ajelua...
- Olisko nyt 30 pv lauantaina ajelusta kiinnostuneita ??
- Kysyy Vaari. |
Itse en pääse, toivottavasti olisi tulijoita. Hoidatko Vaari avaimen?
|
- Voin hoitaa jos vaan tulijoita on. Vaari.
|
Ei sitten....
Ei oo pakko, jollei taho, lähetään naapuriin ajeleen.
T. Vaari |
Lainaus:
|
Jyrki olisi tulossa RJ:tä ulkoiluttamaan pikkupyörillä ja pari mönkkäri kuskia soitteli tänään ja olisi tulossa.
|
Vaari ja appari...
-on menossa Saloon katsomaan maasturiharrastajia... Jyrki voi hakea avaimen?
|
itekin tuolla Salossa tuli kaverin kans käytyä mönkijöillä ja ihan hyvät ajomaastot oli joo,mut mites tää Raision rata on avoinna elikkä koska voi mennä ajelemaan ,onko jotain kellonaikoja/päiviä koska siellä voi ajella vai onnistuuko joka päivä??
|
Lainaus:
|
loppiainen
oisko raisiossa loppiaisena ajeluja?
|
No jos on tulijoita niin miksei. Ilmoja vaan tänne.
|
mihin aikaan?
Lainaus:
mihin aikaan ? Hannu |
Jos vaikka puolilta päivin.
|
määäää voisin tulla mökimellä kans liippailemaan
|
se sopii
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Jos kaikki lähtee mönkiöillä niin mä lähen menokkailla maggaraa paistaan..
|
| Sivu luotu: 18:47 (GMT +2). |
|