![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Iha pikkase kivet tippuu harteilt :cool: Ja muutenki tuntuu hyvält ,, ilmeisesti osaan jtn tehdä oikein :D:cool::):D |
Oikee hymy tuli kun tutkein tilisaldon :cool::cool:
Palkka maksettu ihan ajallaan :) |
Aamuja enää 34 intissä, ja huomenna lomille :cool:
|
Ihan kiva nähdä tatuointeja, jotka tekee niin kuin olen luullutkin!
Muuttuvat siniharmaiksi riippumatta millä myrkyllä ne on alunperin värikkäiksi yritetty tehdä. Varsinkin kaukomailla tökityt on varmaan kantajalleen tosi naturelleja. |
Lainaus:
|
Pyhän reissulta selvitty hengissä kotio :cool:
Ja ilman eroa :D:D:D:D |
Ruokalepo takkatulen lämmössä, sohvalla löhöillen. :)
|
Taitaa rahapula hellittää ens kuussa!?!:eek::cool: ..**ttu että on sitä ootettukin..:(
|
Ajelin töistä kotiin, ku olin työkaluni ja romuni työmaalta pakannut mukaan, ni päälikkö soitti, et hommat jatkuukin. Maanantaina viel vuorekseen, ja sit tiistaina tamperetalolle, vissiin jotain hitsaus hommia...:) mut sisälle kuiten töihin, pois tuolta mutakosta...:D
|
Lainaus:
(Ei oo heti kaalis myynnis :D:D ) |
Vähän töitä tänä vuonna jäljellä...
Klo 22.00 lähtöö ansaatulle lomalle, loppiaisen jälkeen takas tälle hikiselle työmualle vasta... eli jihaa.... kohta poika saunoo... :D :D :D sua nähä ryyppeekö ja rälleekö... :rolleyes: :D :D :D
|
Huominen vielä töitä ja sitten viikko vapaata. Ja jouluaattona kännissä.:)
|
Ihan helvetillisen taistelun jälkeen Jeepin paska alapallo irti...
|
Lainaus:
|
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015...49798_uu.shtml
Olen löytänyt esikuvani ja hengellisen johdattajani! Joulupukki minut vieköön. :D:o:cool: |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Huominen Robert Heleniuksen ottelu VIP-aitiossa. Matkalla ollaan jo etelään ja tänään jo parit rentouttavat.
|
Bertasta savut, muualtakin kuin sähköistä :D
|
maanantaina otin loparit ja sunnuntaina pitäis lähteä tutustumaan uusiin hommiin.. jatkossa työt niin että 6 päivää töitä ja 8 vapaata niin saa olla juniorin kanssa kotona kun on minulla :)
|
Lainaus:
nimim. Aikas tiukassa oli omassakin nivel.. |
1 Liiteet
|
| Sivu luotu: 00:23 (GMT +2). |