![]() |
|
Lainaus:
|
Tää nyky ajan villitys kierrättäminen. Mitäköhän sitä päivisin muuta tekisi kun erottelisi lasit, metallit, bio, kartonki ja kaikki muut paskat. Jengi vauhkoo tota hommaa ihan innoissaan ja sit ollaan naama norsunvitulla ku mä kaadan kaiken samaan purkkiin ilman lisäkuluja.
|
Lainaus:
Sama jäteautohan ne pytyt tyhjentää meidänkin korttelissa ja ihmisillä hyvä omatunto "kierrättämisestä" itse laitan lasit ja muut sekajätteeksi lehdet pahvit ja metallit omaan kierrätyspisteeseen jos niitä on enempi kerääntynyt ja jos ei niin menee sekajätteen sekaan yhtä peltipurkkia viitsi ulkoiluttaa yksistään. |
Mutsi soitti että kaksi alle 10v poikaa oli käyny pihassa hakkaamassa vasaralla autojen ikkunoita paskaksi ja repimässä postilaatikoissa olleet kirjeet palasiksi.
|
Lainaus:
Lainaus:
Autokoulussa opetettiin yhessä vaiheessa, et paras vastaantulo ohitusnäkyvyys saadaan sillä, et 2 metriä ennen kohtaamista kytketään pitkät Ilmeisesti joku on jossain sekoittanut sen olevan 2 sekuntia eli onko se noin 10 metriä Joskus tehny mieli laittaa etunurkkaan valodiodi ja takanurkkaan 3x100w lisävaloa eli jos pitkät syttyy ennenkuin keulat on kohdakkain tietää vastaan tullut häikkäisseensä :D Tätä ei tosin voi toteuttaa kun typerimmät ei edes tajua mitä kävi eli ne jotka pitkät liian aikaisin sytyttää ja loput on vaan niin tyhmiä, ettei tajua mitä tekevät ja ajavat vielä mettään teloen jonkun syyttömän :mad: Kerran oli useampi idiootti samalla matkalla ja opin missä kohdassa pitkät syttyy hyvin pienellä liikkeellä ja viiveellä, makselimpahan takaisin, kun puskurissa kuskin puolella ollut lisäri vielä mukavasti osoitti suoraan vastaan tulevan ikkunaan :D :p seuraavana päivänä huollossa se valo tosin kyllä korjattiin :) |
Lainaus:
Onhan se kun ajaa vajaata kahtakymppiä. :D |
Lainaus:
Siis onko sinulla valot kunnossa, ja suunnattu siten että ei häikäise ensin? Minä olen joskus tehnyt juurikin tuota, siis vetänyt pitkät päälle hivanen liian aikaisin, kun vastaantulevan lyhyet valot/sumuvalot on häisäissyt pahasti, taikka vastaantulija ei ole muistanut vaihtaa lyhyitä kohtuullisen ajan kuluttua siitä, kuin minä olen vaihtanut lyhyille.... Toki on varmasti niitäkin, jotka ajattelee että eipähän häikäise minun silmiin... ja osa jopa täysin tietämätön tuosta haitasta... |
Lainaus:
Noista kavereista tulee varmaan isoina tämän yhteiskunnan tukipilareita. |
Ositus.
Kaikki oli jo jokseekin kunnossa, niin sitten piti exän alkaa kitisemään mun myymän tavaran arvosta ja haarukoista, jotka mulle on kuulemma tulleet..:eek::D:mad: Ei helevetti sentään..:D Ei tiedä itkiskö vai naurasko.. Tai kyllä mä tiedän. Nyt on vituttanu jo vuorokauden verran ihan tarpeeksi. Eikö perkele miljoonaomaisuus ihmiselle riitä?!? Pitää helevetti maksattaa mulla elatusmaksuja niin että selekänahka vuotaa verta ja sitten alkaa kitisemään jostain vitun satasten myyntivoitosta ja vanhoista haarukoista. Minkähän vitun takia tuosta erosin?!? Luonnevika? Jep.. Ja ihan pahinta laatua. Nyt lähetään sitten tappeleen oikeen verisesti.. eN PERKELE ALA ENÄÄ ANTAMAAN YHTÄÄN JÄLKEEN MISTÄÄN. |
Ensimmäisestä kerrasta sen oppii....
Lainaus:
Tässäkin tapauksessa olisi kannattanut tehdä ositus tupla paperille ja todistajilla. Siinä vaiheessa kun oli sopu ja puhevälit. Ei olisi niin paljon epäselviä asioita jälkeenpäin. Silti laiha sopu on aina parempi kuin muheva riita. Tosta tykillä ampumisesta hyötyy vain laikimiehet. Toivottavasti saatte sovittua asiat sulassa sovussa. Eli katso itseäsi sielun silmin ja mieti kuinka aikuiset käytäytyy. Siinä vaiheessa kun näytät vihasi toista kohtaan olet varmast hävinnut pelin. Onnea ja menestystä. |
Lainaus:
Onneks tekniikka kehittyy ja saadaan ne automaattiset valot. |
Lainaus:
Lopusta krääsästä tuota olen yrittänyt sovitella nyt puoltoista vuotta. Minkäänlaista sopua ei ole, eikä näköjään tule, vaikka kyykkisin kuinka. Mikään muu ei ole koskaan kelvannutkaan. Sulla kun ei ole asiasta mitään tietoa, niin kannattais ehkä kuitenkin jättää tuollaset ohjeet ihan omaan tietoon. Tai voisit mennä neuvoon sitä osapuolta joka musta levittää paskapuheita ja haukkuu mua mun omille pojille.. Se on sitä miten aikuinen käyttäytyy niille.. Jos tuo sun viimenen rivi paikkansa pitäisi, niin olisin jo voittanu. |
Lainaus:
Ennätin tärvätä bemarin kattoluukunki jo..tiesin että siinä on vikaa mutta olinhan avannu monet kerrat ennenki mutta nyt se ei sitte mene enää kiinni..woewoe. Enkä edes tiä onko se orkkis luukku..jos on nii eipä hätää..saa korjaus sarjan..täytyy koittaa selviä jotenki. |
Ei varsinkaan vituta, mutta ihmetyttää myyjä, joka ei laita yhteystietojaan ilmoitukseen, ei vastaa priva viestiin, joka on pyydetty yhteydenotto tapa, ja kuitenkin palstalla vierailee.
:confused: |
Lainaus:
Mutta, myyjän on tappio, jos ei innokkaaseen ostajaan halua yhteyttä. |
Lainaus:
Avaimenperä, penkin päällinen, EA-laukku jne. |
Nyt on myyjä saanut kuvia lähetettyä pyytäjille. Se on vaan toi elektroniikka romut kun tökkii! Ei saa olla hättänen;).
|
Lainaus:
Juu. Ei hätää. Kiitos. Laitoin kuvat näkyviin sun ilmoon. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Nyt jallitetaan tolloo oikee urakalla :D:D:D Joko muistin manata ku rikoin kattoluukun ...:confused: ..ei oo vanhaks tulemista ku ei muista ..sen ku viä sais selville onko se perkeleen läpi Bemarin omalla mekanismilla vai ei..lasinen on luukku,veivattava mutta ..jos se ois oma siihen saa korjaussarjan ja voin huokasta helpotuksesta mutta jos ei nii...joku hiiltyy...kertokaas jos joku tietää. Niin siis rikoin sen niin ettei se mene enää kiinni..ongelmia siinä oli jo aiemmin sulkemisen kans mut nyt räpsähti jotain oikeesti. |
Lainaus:
Lainaus:
|
Lainaus:
Tästä vois päätellä sitten että se starttivika virus on joku mun näköne ihme tuholainen :eek::eek: Pirulauta jos tästä visasta ois voinu voittaa jotai ja taas meni ohi... :confused: :D:D |
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1437970856481.html
Kiittämättömyys on maailman palkka , ne tekee jotka osaavat ja ne arvostelee joista ei yleensä ole muuhunkaan puuhaan tarttumaan.(suunpieksännän ammattilaiset) Kannustusta eikä kateutta mikä h¤lvetti ihmisiä oikeasti vaivaa jos tästäkin asiasta pitää olla kade ja varsinkin ei olla asian eteen laittanut edes tikkua ristiin. |
Tietennii
Heti kun on taas hyvä keli nurtsin parturointiin niin eikö se heti hajjoo, priks änt rattoni kesti vuan 16-17 vuotta:mad::D No onneks ies löytyy pari vuotta ajettu kone tallista harmi vuan että se on 40km päässä:( No ee kae se sata ku vuan huomenissa ajella asioikseen hakemaan ja vaihtammaa entisen tilalle...:rolleyes: Ei kai tää nyt ees hirveesti potuta... Ois vaan taas aikaansa voinut käyttää muuhunnii :D
|
Lainaus:
Eikuun huhu puhetta on itäpyörä puolelta vaan ollut, et vikanen pyörä laitettu seisomaan ja sen osia käytetty toimivaan ja eiköhän se sama vika ole siihen siirtynyt :D Muistelisin, et tutulla aikanaan linko katko murtopulttia ahkeraan, oli sit hitsannut sen jäykäksi niin paukahti lingosta akselitumppi ja samalla sai se voa;kseli kipeää. Noh hitsaili uuden spoori tumpin ja hommasi alkuperäisen mallisen akselin eikä lingossa mitään vikaa ja murtopulttiakaan ei katkonut :eek: Sitä tosin en muista oliko sillä kuka sen akselin halusi kuin paljon ongelmia, mutta se akseli oli kerran tuotu tutun rappusille takaisin :eek: :D Uskoo ken tahtoo, mutta belkulla oon nyt toista vuotta työnnelly menemään ilman, et oon kardaanii ees kattonu Tuttu otti lainalle 3km ja kardaani irti. Laittelin sen kiinni ajelin kiristelemättä pari kuukautta sit faija katkaisi sen kardaanin ensimmäisenä päivänä kun lähti ajelemaan ja katoin edellisenä iltana pultit, et ne kaikki oli tiukalla Ja mun käyttö ei ole mitenkään hellää, etenkään auratessa :D nilkkasuorana, niin tiukille kun kone vaan jaksaa Mut ilmeisesti jotain menee oikein normaalisti kuulemma pitäisi kytkimen kestää 800h nyt on mittarissa 2200h ja katkaistu ei ole |
Lainaus:
Kateus on se kantava kansanvara Ainoo vaan, et se yleensä on haitallisempi kuin mikään muu etenkin kun tahtoo olla sellaista jos toiselle siitä on haittaa on siitä itelle pakko olla hyötyä |
Ihmiset ketkä eivät osaa/viitsi jaksavat aina haukkua vanhoja autoja. Mun mielestä on tosi hienoa että tuo on kunnostettu nuorison hyväksi.
|
Ihanaa maksaa tätä kulttuurien invaasiota.
http://yle.fi/uutiset/poliisi_turvap...ilanne/8184327 Jopa YLE poikkeuksellisesti myöntää: "Osa albanialaisista on kertonut hakevansa parempaa elintasoa." Mikä hemmetin TURVApaikanhakija se on joka hakee vain parempaa elintasoa Suomen sossusta? |
Kela, tuo ihanan hidas laitos.
Johan tässä on tapellut 3 viikkoa työmarkkinatuesta. Eka odotellaan työkkärin lausuntoa 1.5 viikkoa, mitkä tosin oli jo valmiina työkkärillä ajat sitten, nyt sitten odotellaan että saavat käsiteltyä. Ja mun tuurilla se on kuitenkin kielteinen päätös ja saa alkaa valittaan siitä sitten. Pitäs kai maalata naama mustaksi miranolilla ja mennä sitten luukulle sönköttään hoono soomee niin sais varmasti kaikki ja heti kiireellisenä. Mitäänhän tämä ei auta tässä valittaa, mutta ompahan joku paikka missä valittaa :D |
Positiivistä tässä päivässä oli sentään se et saatiin Volvon B30:nen herätettyä henkiin mutta ei niin paljoo hyvää etteikö jotain huonoaki.
Vitun Strömberit kusi valehtelematta varmaan puolen litraa (ellei enemmänki) bensaa lattialle ja valojen sähköt sekasin tai jotain... |
Taas tuo vihotteleva selkä kiristää pantaa ,, tramalist ei juur mitn apua :mad:
|
Emäntä soitti että crownin moottori kolisee ja ei jaksa mennä ku 50km/h. Aloin tutkimaan niin jotain on vissii rikki ku lohko lämpiää 3pytyn kohdalta punahehkuiseksi ja nelosen pakoventtiili hakkaa. Jos antaa kaasua niin ampuu öljytilaan, öljytikku tupsahtaa pihalle. Nyt pitäiski keksiä minkä moottorin siihen asentelis...........
.......2JZ-GTE .......... :cool: |
JZ ois kyl kova. Saa tarvittaessa löylyä riittävästi..
|
Helevetin ukkonen tulee toho mesoomaa ku pitäs nukkuu mennä..En todellaka pidä ukkosesta!!
|
Selkäänpuukottavat kaksinaamaiset wannabee kaverit :mad::mad::mad:
|
Lainaus:
eiks se tarviis oikeesti jo puukkoo,jos ei tramal edes pure siihe???on jo korkeemman paikan leirin kipulääke...oikeesti ihan saattolääke...huh... |
Lainaus:
Ai,no en mä iha tällast puukotust tarkootannt...toihan on oikeesti paskajuttuosioo... |
Autonpoltot alkaneet Suomessakin. Seuraavaksi lentää käsikranaatit.
http://www.ts.fi/uutiset/turun+seutu/802225/Tilaauto+tuhoutui+taysin+tulipalossa+Varissuolla Päivän saldoa Ruotsista: http://mvlehti.net/2015/08/04/tukholman-auton-poltto-lahiossa-ohiajo-ammuskelu-ja-sairaalareissu/ http://mvlehti.net/2015/08/04/afgaanimamut-sieppasivat-naisen-malmossa-joukkoraiskasivat-viikon-ajan/ http://mvlehti.net/2015/08/05/somali-ahmed-nur-tuomittu-ruotsalaisnaisen-raiskaamisesta-amorellalla/ Suomen valtamedia luonnollisesti vaikenee näistä. Sen sijaan jostain 10 vuotiaiden neekeri nimittelystä on revitty päivän ykkösuutinen. |
Lainaus:
|
No nyt se naapurin vanhaisäntä oli hiipunut pois. Jo pitkään pumpannu eestaas, ja kävi viikonloppuna kylässäkin naisväen synttärikahveilla. Viime yönä henki pois. :(
Harmittaa oikeastaan enemmän kun luulinkaan vaikka on "vaan" naapuri. 9v tässä ehdittiin tuntemaan. Kovin suruissaan on koiransakin... tommonen maailman kiltein sussari joka seuras ukkoa kaikkialle jossa vaan pääsi matkaan. |
Lainaus:
Nyt toimii mutta muistuttaa varomattomista nostoista kyllä välittömästi. Selkäkipu on saatanasta kieltämättä. |
http://www.helsinginuutiset.fi/artik...ta-katso-kuvat Tämän talon pihalla surutta kaivurilla paskaks taottu series lantikka. Oon siinä pasilan työmaalla hommissa ja ykspäivä kotiin lähtiessä kauhukseni huomasin että kaikki autot talon pihalta läjätty. Eiks konemies tuntenu pistoa syömmessään? Ei kai?
|
Lainaus:
en pidä normaali yhdistelmänä selkäkipuihin tramalia ihan ensimmäiseksi.olen kyllä kokeillut ja alkuun olo olikin uskomattoman terve.ensimmäisen yön aikana alko hallusinaatiot ja todellakin jäi siihen.tiedän ettei aiheuta kaikille samanmoisia juttuja. Olin leikkausjonossa itsekkin välilevyn takia,jätin kuitenki väliin kun alkoi jo vuoden kipuamisen jälkeen esiintyyn toipumisen merkkejä..mulla panacod ja sirdalud toiminu hyvin,tosin niitäkään enää aikoihin tarvinnu. Tramal on kovanluokan kipulääke ja sun tapaukses on selkeesti ollu kovanluokan vaurio kyseessä. |
On kyllä melekosta pelleilyä, on parilla muulla palstalla osia myynnissä ja yötä päivää tulee perkele tekstiviestejä joissa kysellään tyhmiä ja samoja asioita jotka on ilmoituksissa mainittu.
Sitten on vielä näitä "joo mää tuun huomenna hakeen" -miehiä. Taidan poistaa palikat palstoilta ja pitää ittellä.:D |
Eilen ajelin suzzukilla salosta pois päin ihan rajotuksien mukaan ja vähän päälle ettei tuu letkaa taakse.
Kuitenkin yhden volvo kuskin piti näyttää mahtinsa ja vetää ohi ja nostaa keskisormi vielä pystyyn ikkunasta. Hyvä se on että volvolla pääsee kerran elämässä ohittamaan jonkun:). |
Nurtsin leikkurista meni vetonaru poikki.:mad: No, leikkasin sitten sammuttamatta ollenkaan. Keruupussin tyhjennyt ja bensan tankkaus lennossa, oli vähän nascar meininkiä...:D no, jos ehtoolla sit näpräis sen nippuun taas...
|
Hammaskivut...
Poistivat viisaudenhampaat 2kpl, ja toinen puoli parani hyvin vaa mites toinen. Hammaslääkäri nyppi hampaan pöyvälle ja sano että hampaan juurien mukana tuli jotain hermojuttuja, että voi olla muutaman päivän kipeä. Sarkasmin siemen? Viikon ollu ja elelly tän hampaan kanssa, ja sairaalassa käyny x2 koska ei saa nukuttua kun koskee niin vitusti. Yksinkertasesti en viiti mennä sinne jonottamaan ja valittamaan ihan pienestä, mutta tuo burana+panadol yhistelmä ei vaan toimi. Määräsivät Tramaleja, ja jokseenki hyvä 'flow' päällä kokoajan. Ei muuten koske. :) Töissä vaan tekis mieli olla skarppi, vaan ennemmin kivuton kun skarppi. Hammaslääkäripäivystykseen soitella huomenna aikaa, koska päivystyksessä todettu että on tulehtunut. |
Freekku pomppas katsastuksessa päästöistä :mad:
|
Lainaus:
|
Vi..u ku ei osaa terottaa poranteriä ja jäi 13mm reikä poraamat latikkaan...perse et osaa ihminen olla avuton tossa puuhassa.
Tilaat sävylasin rikkoutuneen tilalle ja saat samaan rahaan kirkkaan lasin...mitäköhän vielä tää ehtoo tuo tullessaan |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Vaikka harjottelisit sen yhden terän kanssa kuinka kauan, niin loppuun et sitä ihan äkkiä hio.:D:cool::rolleyes: Tää toinen aihe on kyllä tullu niin tutuksi.. Kusta kun tilaa, niin paskaa tuppaa tulemaan.:mad::mad::mad: Tänään ottaa pollaan Surkubanin keskuslukitus. Ei ole toiminu minun omistusaikana, enkä ihmettele enää miks.. Purin iltasella takaovet ja kas.. toisella puolella käyttömoottori irrallaan ja täysin jumissa, toisella puolella koko palikka oli poistettu..:mad::D:D Ihme kun ei pelaa.. Etuovissa on moottorit ilmeisesti kuolemassa, kun ei tahdo jaksaa kytkeä. |
Tommoiset kusipäät!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=WZpvuYkwWZ0 oispa ite viel mopoiässä...:mad: Mihin vittuun me tarvitaan mamuja, ku meil on noit omiikin ihan tarpeeks... |
[QUOTE=bluevan;1243042]Vi..u ku ei osaa terottaa poranteriä ja jäi 13mm reikä poraamat latikkaan...perse et osaa ihminen olla avuton tossa puuhassa.
Mä voin joku päivä tulla näyttämään miten se onnistuu. Ei ole todellakaan hankalaa ainakaan isoilla terillä. Alle 3mm terät vaatii jo vakaata kättä. Kelloseppäkoulussa noita aikanaan hierottiin, se oli mieltä ylentävää kun olit saanut terän hyvään kuntoon ja se oli kelvannut opelle, niin siitä se käveli terän kanssa mirkelille ja tökkäsi terän kiveen ja antoi takaisin ja pyysi teroittamaan uusiksi, kun se terä on tylsä. Tekemällä oppii. |
Joku kusipää takapihanpuolella olevasta vuokra rivarista...
Oli soittanut poliisin keskeyttämään mun takapihan maansiirtotyöt popparilla
heti ilta kymmenen jälkeen. Virkavalta tuli paikalle noin 22:45 ja pyysi lopettamaan. Vastaukseksi totesin heille saan tehdä omalla (ei pankin) pihallani mitä haluan ja milloin haluan sekä vuokrarivarin asukeista että se on heille asuinpaikan valinta kysymys, ei mulle. Tämän jälkeen ilmoitin jatkavani soran ajoa takapihalle. Tähän sinipukuinen poikapari totesi että hyvää illan jatkoa ja pyysi ajamaan pienemmillä rundeilla..... Tästä eteen päin tiedän olevani häirikkö naapuri ja tosiaan myös aion olla. Eli popit tullee soimaan aina täysillä ja tukimuurin valaistukseen tulee 10w led halogeenien sijaan tuplamäärä 30w led halogeenejä suoraan kohti vuokrarivaria. Tosin saattaa myös johtua siitä että tänään oli toinen ilta kun pärisi....ja eilen meni vielä myöhempään. :D :D :D Vielä on etupihalla yksi kasa neljästä jonka ajon takapihalle aloitan huomenna 22:30 jälkeen.....:D :D :D. Ja pois vietäviä toinen kasa takapihalla joka ajetaan myös vaihtolavalle 22:30 jälkeen.... kunhan saadaan sepelit ja sorat oikeille paikoille...:D :D :D |
Varsinainen järjenjättiläinen...:D :D :D
Lainaus:
2 luku Järjestyksen ja turvallisuuden vaarantaminen sekä häiriön aiheuttaminen 3 § Yleisen järjestyksen häiritseminen ja turvallisuuden vaarantaminen Yleisen järjestyksen häiritseminen tai turvallisuuden vaarantaminen yleisellä paikalla on kielletty: 1) metelöimällä ja muulla vastaavalla tavalla; 2) toistuvilla uhkaavilla eleillä, hyökkäävillä liikkeillä, suullisesti esitetyillä uhkailuilla ja muulla vastaavalla, pelkoa herättävällä uhkaavalla käyttäytymisellä; 3) ampumalla, heittämällä esineitä tai muulla vastaavalla tavalla. Edellä 1 momentissa tarkoitettu toiminta on kielletty myös muualla kuin yleisellä paikalla, jos toiminnan vaikutus ulottuu yleiselle paikalle. http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20030612 |
Lainaus:
Jos olisit täällä asunut niin tankki ois jo niin täys moskaa ettei varmaa bobbari ois tulille herenny :D :D |
Vaikken tuota Nietun menettelyä järkevänä näekään, niin mitähän lienee liikkunut poliisin paikalle tilanneen idiootin päässä:confused: Tuskin mitään järkeen liittyvää ainakaan.:confused:
Asioista voi käydä keskustelemassa ensin, vaikka kuinka vituttaisi..:confused::confused: Tietty jos tietää ettei osaa puhua järkevästi.. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Mua vituttaa naapurin kylpyhuone remppa joka on jatkunu jo 3 viikkoa. Ensin kaveri piikkas 2x5tuntia laattoja pois. Ei siinä mitään jos ei homma käytä, mutta se saatana on piikannu jo pari kertaa uusiks, ei se vissii osaa laatottaakkaa. Taidan kohta käydä kysyy et tarviiko kenties apua :D:D:D |
Lainaus:
Totta tuokin.. Omalta kohdalta on erimielisyydet naapurien kanssa hoidettu tähän asti puhumalla. Ja syypäitä erimielisyyksiin on ollut kummallakin puolella aitaa.. Väitän edelleen että on ihan toimiva tapa hoitaa asioita!:cool: |
No nyt vituttaa..
Sovin kaupat 180€ pyyntihinnalla puol tuntia sitten Kota-keittiöstä Askolassa ja nyt tuli viesti myyjältä: "Valitettavasti soittoja on grillistä tullut paljon. On tullut hintakilpailu. joten on tarjottu 210 euroa ja ostaja on matkalla hakemaan grilliä. Olen pahoillani." Vitun lehmä..:mad: |
Just nyt vituttaa kun luin ton H_Nietun postauksen, voi ristus mitä urpoja tämä maa päällään kantaa. Taitaa olla kyseisen herran aivokoppa aika sekaisin avioerosta, viinasta, naapureista ja ties mistä. Sinänsä surullista mutta elämässä arvat ei jakaudu tasaseen.....
|
Kaikille muillekin aikuisille kuin Hegulille.....
Lainaus:
Tai nisti muuten vaan. Oletteko koskaan ajatelleet mitä kirjoittelette.... Kovia olette kommentoimaan muiden vitutuksia, kirjoituksia tms...... Harvempi teistä omakohtaisia tapahtumia tänne kirjoittelee...... Aikuiset isot miehet...... Ukot pitää marttakerhoa....:D :D :D ja taputtelee hiekkalaatikolla "paskaa" Hegulin johdolla.......:D :D :D Hankkikaa elämä.....Mulla oikeasti on. Voi Kauhistus meniköhän nyt ihan kaikkien pykälien mukaan.....:D :D :D Eikä ole kovin kaukana totuudesta. |
Säkään et varmaan aja autolla klo 22:00 jälkeen..
Lainaus:
24 § Erityisen häiritsevä melu yöaikaan Erityisen häiritsevää melua aiheuttavien koneiden ja laitteiden käyttö on kielletty asuntojen ja muiden sellaisten kohteiden läheisyydessä, joille työstä saattaa aiheutua haittaa tai häiriötä, yöaikaan klo 22.00–7.00 muutoin kuin on tarpeen välttämättömien tilapäisten töiden suorittamiseksi. HUOM!.... Muutoin kuin on tarpeen välttämättömien tilapäisten töiden suorittamiseksi. k.o Määräykset tullut voimaan 1.3.2013 |
Nyt vituttaa kun pientä oravaa.....
Ihmiset jotka huutelevat toisten tekemisistä kuitenkaan asiasta mitään tietämättä...... Nikkejä tai nimiä luettelematta......
Herätkää pahvit...... |
Taitaa itselläsi olla kirjoituksiesi mukaisia ongelmia.....
Lainaus:
ps. Mä olen nää kärsinyt jo vuosia sitten ja mulla on uusi elämä..... Tiukkarunkoisen parempaa sukupuolta olevan kanssa..... Silti omien lastan kanssa ja uusia ei tule..... Silti ihmisestä tullee kohtuu viisas ongelmia kohdatessa........ Jos kykenee itse ne ratkomaan.... Ja lopuksi.... Heikki Salon/Miljoonasateen sanoin...... Tulkoon rakkaus tulkoon rikkaus jokaiselle tarpeen mukaan........ Vastasin, kun sen ymmärsin..... Siti ansaitsisit "tunnin turpaan" tai enemmän.... |
Lainaus:
|
Aiwan.....
Lainaus:
Herra on hyvä muistaa kun valittelit mulle YV:llä henkilökohtaisesta ahdistelusta. Pyysin olla lukematta kirjoituksiani....et kuitenkaan pystynyt.... Kritiikin kestän mutta en "Marttakerhon paskan" taputteluja....... Herra vois olla hyvä ja pysyis asiassa...... Silti kommenttia suoltaa ...... Vaikka mitään et tietäis.....Sorry.... Valitettavasti nyt alkaa tulee takaisin "Tykillä"..... :D :D :D Valitetavasti.... Elämä on. ps. Ja valitettavasti en enää koskaan tilaa Eerolalta/entiseltä Loka-Pojilta mitään eikä kukaaan muukaan meiltä. Aikesemmin käytettin teitä muttei enää.... Tarvetta oli painehuuhteluille ja imuille....kun joku pissis heitti moonis-suojan pöntöstä alas. Ja paskat tulvi johonkin huoneistoon. Pidellään vanhoja kiintöstöjä noin 40000m2 ydinkeskustassa isolla kylällä. Sorry... Teidän kilpailijaltakin löytyy ja vielä halvemmalla..... Oikeasti elämä on...... :D :D :D |
Ihan miten vaan, mulla ei ole mitään tekemistä Eerolan kanssa :D
Pitää joutaa, hyvää yötä. |
Viimeksi muokannut..... :D:D:D ..... :D:D:D .....
|
Valehtelijoiden klubi.....
Lainaus:
Ja kavereita mulla ei olekkaan...... |
Voiko chit chat osastollakin eksyä aiheesta ?? :D:D:D:D:D
|
Kuka tahansa voi eksyä missä tahansa...
Lainaus:
Haittaakso se, no ei missään tapauksessa....... Valitettavaa mutta totta.... Jokainen tehköön mitä oikeutetuksi katsoo olevan....ja varsinkin jos on omaa oikeuden siihen...... Silti....tyhmäksi täytyy kutsua jos virheistä ei opi....:D :D :D Mun osalta tää on taputeltu...... Ja jos jolllain on vielä jotain niin ottakoon yhteyteyttä e-maililla tai soittakoon. |
Rotat syöny viimehankinnasta melkein kaikki sähköjohdot mitä lähtee akun plus navasta startin kaapelin kuparit vaan paistaa koneen kyljessä. Tosi turvallist joutuu vähän uusiin johtoo. Huomenna painepesu sisältä ja ulkoa niin saa paskat pois. Mahtaako rotan kusen hajua saada millään pois?
|
Pesu vahvalla etikkaliuoksella ainakin vähentää hajua.
|
Otsonointi ainakin tehoaa tupakanhajuun
Lainaus:
|
Eilen tuli kuningas idea lähtee soa hojoa uittamaa :D:D:cool:
No jossai kohtaa kuului TUFF ja vedet pitkin konehuonetta :mad::mad: Kennon alempi letku korkkas ,, en oo tutkinu et onko hinkannu johonki vai mikä on :eek::eek: |
Ei vituta vaan huvittaa oikeastaan enempi. Joku valittaa 5-6 v sitten ostamistaan vanteista että oli huonot. Toinen valittaa 8-7 vuotta sitten ostamastaan ja ilman takuita sovitusti myydystä 4 veto auton kokonaisesta vaihteistosta jakiksen kanssa, että paskan möit. Hinta oli sata e. Ja puhe oli osta "sikasäkissä", itellä ei ollut tietoa onko ok vai ei, ostaja tiesi ja hyväksyi ostaessaan. Kuinka pitkät takuut pitää osilla olla, ja vaikka myyt sikaasäkissä ostajan tietäen, voiko silti valittaa 8-7 vuoden jälkeen? Hohhohhooo....
|
Käärme puri eilen koiraa..:mad::( nyt on aika surkea ilmestys kun pää on tuplasti isompi.
Ja nuo Tramalit näkyy vetävän sen ihan omaan maailmaansa.:(:eek::D Ihanan kallista muuten tuo päivystyksessä käynti. |
Tänään opittua. Ei enää koskaan naimisiin.
|
Lainaus:
Ihan samalla lailla aattelin vielä pari vuotta sitten.. |
Lainaus:
Aiheeseen ...joo..tukivarsi tuli vaihettua ja Volmari alko käymää niiku vajailla ja kärys bensalle joten ajattelin vaihtaa tulpat viä ku ei kukaa tiiä kuin vanhat ne on..muovit veks motin päältä ja rupesin irrottaa ekaa tulpanjohtoo..totta vitus se katkes ja oli ajatus mennä sen kans huomenna leimalle kattoo josko se jäis jostai mottipäisestä viasta kiipeliin..viitaten ruiserin vetokoukkuun..mutta en löytäny tästä pajasta edes korvaavaa johtoo et ois päässy suurelle kylälle kyseisellä autolla ja hakee uudet tavarat ja vaihtaa ne kylällä ja kontuurille mutta rampataan ny sitte edes takasi..oli vetonivelen suojakumiki lähteny irti vaikka joku oli kahella pikkunipparilla sen laittanu ja oli kivaa hiekan murua riittävästi siä.. C Mersu piti viiä leimalle ni tämä perkele päätti tehä vähä kiusaa aikansa kuluks...ABS BAS valot killittään kojelautaan..ajattelin et jahas..se jäkättää taas alhasesta akun varauksesta ja latasin sen ja vajaa se oliki mutta tällä kertaa ne ei hävinneekkää vaa palaa edellee..mikä hitto siihe seistessä ny tuli????? :confused: Liian nykyaikane keksintö. |
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/ar...akijaa/5285218
Nyt kyllä vituttaa niin ettei veri kierrä. Voi olla että kohta laitan kämpän myyntiin ja nostan kytkintä. |
Taidan vuokrata kämpän punaiselleristille ja toivottaa hyvät jatkot suomelle.
|
Joku saatanan pumppukytkin koittaa peruuttaa kärryä tonne puupää naapurin pihaa ja ei..se ei mee minne pitäs ..joten prum prum prum!!!!
|
vetäsin bertan telalla ja eisssaatana! tuli kyllä aiva nii järkyttävän näkönen että vaatii kyllä muutaman totuttelupäivän ennenku kehtaa olla tallissa naama autoon päin :(
|
Missä maassa luulet välttyväsi maahanmuuttajilta
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Slovakia vois olla myös ihan hyvä vaihtoehto..
Noh, ajatuksen asteella tämä vielä on että kahotaan vuoden-parin päästä mikä on tilanne. Kyllä täältä todennäkösesti pois on päästävä. |
vituttaa ja perkeleesti
Näin satakuntalaisena vituttaa tuo harjavallan "SOMALINNA" ja varsinkin sen asukkaat :mad::mad::mad:
Siellä kylillä "pojat" huorittelee suomalaisia naisia ............ :eek: Onko tämä teidän mielestä kanssaoffarit juurikin oikein ???? ,,,, vai tarttisko jonkun puuttua asiaan ????? |
www.fdl.fi ;)
Onko tuosta huorittelusta oikein faktaa? Onko joku henkilö joka on joutunut huutelun kohteeksi? |
Vitunvittu. Reilun puol vuotta oon lähes päivittäin rapsutellu sellast beauceron-narttua ja nyt saa saatana senki laittaa hautaan. Miks vittu tää koiran kuoppaaminen on ain yhtä vaikeeta, oli se oma tai muuten vaa osa elämää?
|
Vituttaa nää aikaset työ aamut
|
Lainaus:
|
Kulttuurin rikastuttajat....
Lainaus:
|
Lainaus:
Kyllä ovat kovassa "hädässä" nuo "syyrialaiset perheet", jotka naapuripitäjään saapuivat, jotka kyllä sitten paljastuivat ihan somaleiksi ja irakilaisiksi. (Ilmeisesti kaikki 20-40v. miehiä) Pleikkareita ja muuta viihdykettä ovat jotkut sinne jo keräämässä lahjoittajilta, että "lapset" pääsisivät leikkimään. Vielä on Suomi kusessa noitten "koneinsinöörien" ja muiden "huippuosaajien" kanssa. Alkaa pikkuhiljaa näköjään noitten "suvakkienkin" silmät avautumaan, kun yhä vähemmän näitä"hädässä olevia" pakolaisia puolustelevat. |
Syysilma :mad::mad:
|
Korroosioremontti pohjolan tallissa!! Nytkin on koko ajan sellasen näköstä että vettä roppaa ihan just. Meinasin et nopee homma, reilu viikko ni homma valmis. Vitut, kaks viikkoo menny ja toinen puoli vasta melkein valmis! Jospa menis nyt nostamaan oven paikalleen.
|
| Sivu luotu: 10:45 (GMT +2). |
|