![]() |
|
Lainaus:
Sun ja sun serkun kesäkisat. Eli jos teillä on pallot hukassa, niin ratkastaanko voittaja juomalla. Ensin sammunut häviää... Vai miten te ratkotte voittajan? Joko on tarpeeksi tarkasti? Otetaan kuitenkin kaapista uus kalja ja juodaan se |
Nämä kyläpubit on kyllä perseestä. Meininki täällä ainakin on ihan ok, mutta menee niin hemmetin aikaisi kiinni :mad:
|
Lainaus:
Ja sen karaoken jättää pois. |
Lainaus:
no me ei saatu serkun kanssa ratkastua kesäkisojen voittajaa.. :eek::eek: ;) ;) :eek: kuitenki äsken hommasin serkun kotio... :eek: ja eikä meist kumpikaan sammunut missään kohtaa mejn juopottelua.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! :eek: :confused::confused: !!!!!!!! |
Lainaus:
|
Lainaus:
Tosin vaatii kyllä uusinnan teiltä |
Son sit sormet paskana ko oon repiny koko illan tota olutta ja sen jälkeen mä muistin ton teräskielisen akustisen kepin eikä oo muuten kiva repiä sitä pari kolme tuntia tosissaan vaikka sormet on ku nippu ky####
|
muutaman koffin nautein vituix mennyttä päivää nollaamaan.. :eek:
|
Pian alkaa kotimatka täältä hevonvitusta (älkää Lapinlahtilaiset ottako vittuiluna :D). Ostin 18 pikkuista matkaseuraksi.
|
täs saa kohta korkata koffia :D
parin tunnin päästä rupeaa vieraat valumaan nokialta tännepäin.. :cool: |
Kotimatka etenee ja matkaseura vähenee..
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Suurimpaa stressihätäännyskaaoksee pitää hetkeks istuu alas ja ottaa yks karhu..:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
nyt menee pirkkaa ja pajotetaa veljen xj:tä. pakko juuva tänää tumut et pystyy olee apparoimas huomen:p |
Siis suojakänni vai?
|
Lainaus:
|
|
Koti saavutettu tovi sitten. Ilta jatkuu natsin-raiskauksen ja Karhun merkeissä.
|
Hoi miullaki Pirkkaa pitkästä aikaa!
Oon kyl Pirkkani ansainnu tän päivän jälkee....:confused: |
Pari olutta ja huomenna töihin tokertamaan maata :D
|
tollasia helkkarin hulttioita löysin tontiltani.. :eek::eek: :cool:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=129580 |
Toisella on laatu Pirkkaa :D
|
Natsit vaan ei osaa pelata lätkää!!!! Nyt sauna päälle ja Karhua!!
|
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=129579
vaan mepä otetaan pirkkoa ja koffia.. :D:D ps: juur hetki ennen soalla möyrittiin pitkin metsiä ja ojia.. |
Hei puliukot, paljos maksaa kiteeläinen pontikka ja minkä kokosessa pullossa sitä saa?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Perkele. Läksin sit näköjää viel baariikii..:D:D
|
Taas olis saunottu. Taas Karhu maistuu.
|
aatun kanssa täs ollaan saunottu ja OLUTTA SUURELLA SUULLA/KÄDELLÄ OLLAAN JUOTU.. :D:D
|
Lainaus:
|
Baarista kotiuduttu..:) Kerrankin voin hyvällä omallatunnolla sanoo et ei(ehkä) ollu "häkää""saunassa".. :D:D:D
|
Jos ny pian nukkumaan. Koko muu seurue hajaantui jo...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
mut me taas korkattiin pirkat ja koffit.. :D:D:D :cool: |
olvii naamaan ku ei parempaan varaa ja paratiisis nähdään täysii ajetaan ja tänää känni;)sä
|
Karjala takas vaikka laatikko kerrallaa :-)
|
Juodaan nyt sit pari karhua patrollin laturin muistolle..:p
|
tuukko patrollila paratiisiin
|
Lainaus:
|
Jos venäjää tarkotat ni en ainakaa ihan hetkeen..:D ei oo passia eikä viisumia..:rolleyes: ja pitäshän toi autokii vissii leimata..:eek::D
|
Lainaus:
что является молодым и глупым |
ARJALAA .. useita keppaleita. täs kuvia latailles tulee jano:D
|
Lainaus:
|
mikä vittu perkele tota latausta ahistaa!? JUMALAUTA! toi on pyöritelly tota gyro palloa ties kui kaua ja ei mihikää!:mad: vittu.
arjalaa vielki. |
Menin tuuduttaa muijaa, ja se nukahti?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=129642
ARJALAA. konnunsuon mamu sentterin uusi koti polttonen mellan ööli. valkoista voimaa ja rovio roihuaa:D |
|
ja tuosta kuu klunx laanin viitta
http://www.varusteleka.fi/pictures/6172.jpg |
|
no toi vyö vois olla aika hyvä mut mitä MUSTAA töhnää tos kaavussa on? tääl meil on iha puhtaat kaavut aina sunnuntai aamusin ku poltetaa näitä sattumia nuotiolla :)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ei huolta huomisesta, Arjalaa siis juokaa! :D:D
|
Mustaa karhua ja valkosta ryssää, tasapuolisesti rasisti :D
|
Selkeesti! :D:D
|
Jos vaan ihan nopeest käytii kolmes baaris ni sitähän ei lasketa ryyppäämiseks..?:confused::D:D
|
Pari täs ravintolavaunus. Mut ei enempää ku illalla pitää vie ajaa. Hirveät neljä päivää ilman maastoautoa on sitten ohi, kun saa taas hojon käyttöön.
|
pari alekokkia sauna olusiks :D
|
junassa on aina hyvä ottaa parit oluet. Ei tätä muuten kestä
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Pari nallee ja vähä lätkää..:rolleyes::rolleyes:
|
mitä hiton lätkää? onks taas jotku pelit menos vai?:confused:
pari A.le COCK in your ass Beer:iä näi sen kunniaks et perjantai on pekkanen :) |
Joo joutu jopa perjantaina katsoon paikanpääle suomi saksa ottelua.
Kun vein lastin asiakkaita linja-autolla katsoon peliä ja löivät lipun käteen niin pakko mennä vaikka ei lätkä kiinnostakaan. Ei kehdannut niin kallista lippua olla käyttämättäkään.:D Nyt pitää ottaa pintti lapinkultaa iltapalaksi. |
Meni sit vahingossa muutama kohvi, jos vaik en yönä sais jo nukuttua kunnolla... Stressiä pukkaa ja töissä ei jaksa, no olut auttaa onneks siihen...:D:D:D:eek::rolleyes::D:D:D
|
Joku koffi ja vähä saunaa..:rolleyes:
|
JOKUNEN koffi ja saunottelua. :D :cool:
|
Lainaus:
|
No minä ilmottaudun kans, "muutama" karhu.
Työttömänä on kiva ottaa tiistaikännit. Tai no oikeastaan ollaan jo keskiviikon puolella |
Lainaus:
|
Työviikko ohi, ja hemmetin nätti keli. Kai sitä pahimpaan janoonsa voi pikku huikulia ottaa..
|
Lainaus:
|
Lonkeroa ja black minttiä pohjustellaan huomista tukivarsien vaihto rumpaa Roveriin :).
|
Noi naapurit näyttää ihan silt et tääl on koht joko valkotakkiset tai poliisit..:D:D ei oo vissii ennen nähny et joku pesee auton sisäpuoleltkii painepesuril..:D lällärin ja radion jätin pesemättä mut muuten koko kopin huljautin..:) onkhaa koht jotaa sähköongelmii..?:rolleyes:
|
Lainaus:
|
Onko pesu asusteet mallia late voi olla kattovat pitkään.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Jos ny sit huomisen vaparin takii ihan vaan pari ottais, pirkkoo ja kohvii, sitä mitä sattuu löytyyn...
|
Missä kaikki on?:confused:
|
Ohan tässä pari viikkoa taas menny ryypätessä ja samoilla linjoilla jatketaan. :o
|
Lainaus:
|
Kyä näino, 1.5 kuukauden raittiusjakso oli kyllä kaikinpuolin saatanasta.. täytynee korjailla tilannetta ny. :)
|
Lainaus:
Siitä suivaantuneena kun en reissuun päässyt ni leikkasin kukkapuskat matalaksi.... |
Skumppaa juotu pari pulloo, alkaa oleen rairai.
Ainiin, 1.5.2013 alkaen olen ollut kuulemma "Project manager"...:eek: Onhan tässä oltu nyt jo kotona hiukan aikaa laakereilla levätty.:cool: |
Lainaus:
olet siis pitänyt puutarhastasi huolta :D |
Lainaus:
Nuo suluissa olevat on omia tulkintojani... itse lukeudun älyttömien joukkoon :) Mut on muuten aika loistaa juoda jallua kuksasta mistä on yleensä vain kahvia tullu juotua... maistuu pikkasen jalokahvilta... varsin miellyttävää. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Mutta positiivista, takapihan vanhat aidat kaadettu, noin 1000 naulaa naputettu irti niistä, uudet aidat pystytetty (en minä :)) ja pintakäsitelty (minä). Ehdin jopa katsoa toisella silmällä Suomen pelin. Tämän lasin viiniä olen ansainnut! |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Taala on kaikki!
|
Sivu luotu: 18:05 (GMT +2). |
|