Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Pelti kiinni (100 sivua): Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti! 2013 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=108700)

Sami89 11.09.2013 21:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik (Viesti 1042838)
Eiku Karhut :D:D

X2:D:D

reynolds 11.09.2013 21:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 (Viesti 1042811)
Kakolassa imettiin sakua hieman eri tavalla....:D:D:D:D:eek: Pirkka sille--:cool:

HAHHAHAA. Tirskahti nallet näppikselle.:D:D

ssuvik 11.09.2013 22:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 (Viesti 1042811)
Kakolassa imettiin sakua hieman eri tavalla....

Ehkä juurikin sitä tarkoitin ;)

young n dum 11.09.2013 23:03

pari pirkkaa konepellin maalauksen ohessa. Zeesus et tais tulla taas loistavan näköne römpsä manGneetti :D

ssuvik 12.09.2013 15:48

Pari Karhua sen kunniaksi, että liityin MMC:hen.

hj 60/61 12.09.2013 19:06

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik (Viesti 1043021)
Pari Karhua sen kunniaksi, että liityin MMC:hen.

Ny on pakko ottaa pari pirkkaa Severin jäsenyydelle...:D:D:D

young n dum 13.09.2013 17:23

pari pirkkaa jos tempasis. huomen pitäs jotai safaria yritellä. hitto mie arvostan tollasta rehellisyyttä ku Sami89 sano et se on apina :D ja jotaki vinssistä emt? :p

Sami89 13.09.2013 18:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja young n dum (Viesti 1043405)
pari pirkkaa jos tempasis. huomen pitäs jotai safaria yritellä. hitto mie arvostan tollasta rehellisyyttä ku Sami89 sano et se on apina :D ja jotaki vinssistä emt? :p

Siä sanoit olevas joko aasi tai apina..;) Et osannu oikee viel päättää..:D:D

Sami89 13.09.2013 19:46

Pakkohan se on pari kaljaa ottaa.. Ja toivotaa et selkä ei oo huomen enää näin kipee.. Perkele pitäs vissii uskoo et se tatsunin vaiheloota painaa ni pysyis paikat kunnos..:D:D

Calmari 13.09.2013 19:50

Raskaan työpäivän jälkeen suuntasin paikalliseen Saleen sillä tiesin että kotona minua odottaisi vain tyhjä jääkaappi. Olin käynyt samassa kaupassa ennenkin ja tiesin että sieltä löytyisi seuraa yksinäisiin iltoihin. Harhailin hiukan päämäärää vailla kun katsemme kohtasivat, Reino. Tilanne oli itsellenikin hiukka uusi sillä aikaisemmin olin iltojani jakanut ehkä useimmiten Pirkan kanssa enkä tiennyt kuinka toimia. Rohkaistuin kuitenkin ja otin Reinon mukaani. Päästyäni autoon nostin molemmat kädet rattiin ja Reino painautui jalkojeni välissä kiveksiäni vasten kylmänä kuin jäävuori joka upotti titanikin. Vihdoin pääsimme pois ihmisten katseiden alta ja omatkin käteni vapautuivat hivelemään Reinon kosteaa pintaa, olihan jo syyskuu ja ilmankosteus huomattava. Tsup Reino sanoi ja se olikin jäävä ainoaksi hänen sanakseen lyhyen kohtaamisemme aikana. Huulemme kohtasivat ja tunsin kuinka Reinon nesteet valuivat kurkkuani pitkin elinvoimaisina kohtaamaan vatsalaukun happojen hyökkäyksen. Tutustuttuani Reinoon pohjiamyöten laskin VAZ 112 autoni sähkökäyttöisen etulasin alas ja annoin Reinon mennä, suuhun pantavan hyvää mutta aikansa kutakin :-)

Koffilla jatketaan

Turbo Isuzu 13.09.2013 19:56

^:D

Jumalauta, perjantai eikä ole kun kolme pitkää tölkkiä juotu. Kohta voiskin oikasta... :eek:

young n dum 13.09.2013 20:31

https://www.youtube.com/watch?v=Ke3hJATgpqQ

siin ois reissu meisinkiä Sisua45:delle, ainaha sitä matkaa 1 pulla Wagen mahtuu :D

2 minuuti kohal on huipennusta :D

young n dum 13.09.2013 20:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Turbo Isuzu (Viesti 1043478)
^:D

Kohta voiskin oikasta... :eek:

kossulla? http://www.youtube.com/watch?v=Pk0RY5jm63U

Ooppeli 13.09.2013 20:37

Pirkkaa perjantai-illan ratoksi. Huomenna acdc ry:n ajokauden päättäjäiset. :D

Tojo4wd 13.09.2013 20:47

Pitää pirkat juoda ekaksi pois vaikka olis tuola vahvempaa karhuakin laivatuliaisina.:)

Turbo Isuzu 13.09.2013 20:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja young n dum (Viesti 1043502)

Ei saatana, se on ammattimiesten hommaa. :o

kellukka 13.09.2013 21:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Calmari (Viesti 1043474)
Raskaan työpäivän jälkeen suuntasin paikalliseen Saleen sillä tiesin että kotona minua odottaisi vain tyhjä jääkaappi. Olin käynyt samassa kaupassa ennenkin ja tiesin että sieltä löytyisi seuraa yksinäisiin iltoihin. Harhailin hiukan päämäärää vailla kun katsemme kohtasivat, Reino. Tilanne oli itsellenikin hiukka uusi sillä aikaisemmin olin iltojani jakanut ehkä useimmiten Pirkan kanssa enkä tiennyt kuinka toimia. Rohkaistuin kuitenkin ja otin Reinon mukaani. Päästyäni autoon nostin molemmat kädet rattiin ja Reino painautui jalkojeni välissä kiveksiäni vasten kylmänä kuin jäävuori joka upotti titanikin. Vihdoin pääsimme pois ihmisten katseiden alta ja omatkin käteni vapautuivat hivelemään Reinon kosteaa pintaa, olihan jo syyskuu ja ilmankosteus huomattava. Tsup Reino sanoi ja se olikin jäävä ainoaksi hänen sanakseen lyhyen kohtaamisemme aikana. Huulemme kohtasivat ja tunsin kuinka Reinon nesteet valuivat kurkkuani pitkin elinvoimaisina kohtaamaan vatsalaukun happojen hyökkäyksen. Tutustuttuani Reinoon pohjiamyöten laskin VAZ 112 autoni sähkökäyttöisen etulasin alas ja annoin Reinon mennä, suuhun pantavan hyvää mutta aikansa kutakin :-)

Koffilla jatketaan

Tässä on ihka oikea oluen ystävä:D:D

young n dum 13.09.2013 22:49

Calmaril on tiukkaa settiä, siks varmaa ollaaki kameleita? :D

hj 60/61 13.09.2013 22:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Calmari (Viesti 1043474)

Koffilla jatketaan

Mä harrastan samaa Pirkan kanssa, mut ei kyl lennä hylsyt ikkunasta pihalle, vaan HJ:n takakompulaan... Ja tää siis koskee vaan sitä yhtä pirkkaa, ku rattijuopumuksesta (en ite ajanut) on aika hyvä muisto päänahkassa/kallossa mulla...

sisua45 13.09.2013 23:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja young n dum (Viesti 1043500)
https://www.youtube.com/watch?v=Ke3hJATgpqQ

siin ois reissu meisinkiä Sisua45:delle, ainaha sitä matkaa 1 pulla Wagen mahtuu :D

2 minuuti kohal on huipennusta :D

Meinasin jo mennä maate, mutten saa unta kun täältä huudellaan. :D

Pojilla oli kova meninkin päällänsä, votkaa ja pönttöilyä.

young n dum 13.09.2013 23:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 (Viesti 1043563)
Meinasin jo mennä maate, mutten saa unta kun täältä huudellaan. :D

Pojilla oli kova meninkin päällänsä, votkaa ja pönttöilyä.

oli kyl meininki kohallaa, mukavaha sitä ois perkele ajella jos joku turakki hoilais kontissa kitaran kanssa? :D... vai onkoha sellai jo käynykki? :D

Sami89 14.09.2013 19:32

Myä juuaa YnD:kans kaljaa ja ihan koht päästää saunaa.:p:p

tleppis 14.09.2013 19:34

karhuu naamariin:D

young n dum 14.09.2013 19:55

Myä juuaa Sami89:n kans kaljaa ja ihan koht päästää saunaa. :D

Late_ 14.09.2013 20:12

Ja miä taisin saada teiltä sen hepatiitin. Nokka vuotaa eikä tee ees kaljaa mieli.

Sivu luotu: 13:05 (GMT +2).