![]() |
|
Hah, arvasin et joku rupee kitiseen itse tehdystä koukusta jotakin :D Eipä tolla nyt kauheen suurta kärriä vedellä. Lähinnä jarrutonta ja joskus mahdollisesti autotraileria.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mun pajerossa oli 3500kg koukku, ihan tuoreella leimalla ja kun pudotin takapuskimen pois niin voi mitä reikää sieltä tuli. En olisi vetänyt sillä edes pulkkaa jos olisin hoksannut sen olevan noin mätä. Eli mun mielestä kunnolla itse tehty koukku on 100 kertaa pienempi riski, kuin joku todella mätä "tehtaalainen" koukku.
|
Lainaus:
Kyseinen koukku näyttää kuvassa ihan tukevalta ja hyvin tehdyltä mutta on sitä tullut nähtyä toisenlaisiakin "pommeja". |
Turku/salo akselilta raidepäitä bj40 mielellään hylly tavarana?
|
Lainaus:
|
http://www.iltalehti.fi/digi/2012022815262776_du.shtml
Jos ny kertalleen kuukle on tehneet meistä kaikiksta rofiilin, miks ihmeessä ei tuu offikamaa ehdotetuksi linkiksi? |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Vaikka ne joutuisi hakemaan marmorilta niin ei oo vuotta kohden pahan hintaiset siihen nähden että johonkin nykykinneriin niitä niveliä vaihetaan joka vuosi kierros. |
Ei mistään muusta mallista sir kävis?
|
Miks mikki syöttää lankaa ku leikkaan plasmalla??
|
Ku katsuri testailee jordaanikässäriä, voiko pompata pyörienvälisestä erosta?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ajankohtainen kyssäri.
Jos jumala loi maan niin kuka loi lumen?
Ja tämä kelpaa myös vastaukseksi jota uskonnon kokeissa on myös usein käytetty. "En tiedä mutta jumala tietää" :D. |
Lainaus:
TIEDÄN KYLLÄ JA MUISTAN KYLLÄ MUTTA TILA EI RIITÄ VASTAAMISEEN |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
http://www.youtube.com/watch?v=9EKTjUvMfBs |
Mun mirrillä on joku ihmeen alttari jossa on sekoitus kiinan häss-köitä ja jotain ristinuskojuttuja... kysyin tänään ihan viattomasti josko saisin oman jumalani kans näytille????? kysyi mikä jumala... vastasin ... Juhan Auf Gran..... Nauroi ja sanoi että tänne alttarille kelpuutetaan vain oikeita jumalia....... WTF miten toi JAG eroaa jostain jeesuksesta tai putthasta??
|
JAG on totta?
|
Sivu luotu: 17:22 (GMT +2). |
|