![]() |
koko päivä tullu pajotettua ja lipitettyä koffia, lapparia, karhua ja nyt pirkkaa :D
|
Lainaus:
Huomenna vois olla selvinpäin :eek: |
Lainaus:
|
Joo, nyt saunan päälle YKSI pirkka, ni on taas huomenna pelissä heti aamusta...:o
|
Lainaus:
|
Lidl.in Karlens apple siippaa tulee juotua,kun halpaa. Ei ole vielä löytynyt sellaista olutta joka mulle maistuis.:confused:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sakua huiluun.
Onko kellään myydä peräkärryä? |
Muutama koffi.. Enempää ei jaksa ku vaatii näköjää toi viikonlopun kestäny hinailu veronsa..:rolleyes:
|
Senkin hinaaja. :D
|
Jos sitä pari pirkkaa maistelis, ku on niin komee kelikin... Ulkovuorta asentaessa tulee niin kova jano...:D:D:D:cool:
|
Kylmaa pirkkaa viking Grasella kohti tukholmaa ja huomenna takasin.
Vois tanaan ottaa useemman kun paiva aikaa nukkua huomenna.:) |
Lainaus:
mahtaa olla paikat hellänä jos viel tojotan kyyvis hinuroit? |
Lainaus:
Tulin just kotiin, olin verstaalla remonteeraamassa autokatosta. Alkaa olla melko mätä, notkahti jopa mun painosta, kun peltikatolla kävelin. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
1 Liiteet
Kai ne tölkit vuotaa?
Tuommosen 6 vuotta vanhan kuvan löysin. Taustalla näkyy verstaan kupeessa oleva katos. Samalla kun vaihdan mädät puuosat pois, niin korotan sitä 10-20 cm. Otti meinaan Uazin katto kiinni, ilman kattotelinettä ja vakiopyörillä... |
mite hitto tuo 45:nen voi olla noi söpö!? vetoaa äidillisii tunteisii melko raivokkaasti, omistamisen halu kasvaa ku nälkä täs kaljaa juuessa... :confused:
|
Kiitos, olenhan minä tietysti söpö.
Kuvassa on näköjään vielä pienet pyörät takana, edessä jo isot. Ja mönkijä on niin uusi ja kiiltävä. |
Lainaus:
NIIN TEEN MINÄKIN.. :D:D:D:D:D:D mejn ukon kans rontattiin päivä puita ni rupes janoottaan,, varsinki ipanoiden vanhempain illan jälkee :eek: |
| Sivu luotu: 07:25 (GMT +2). |