![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
No öitä ja hetero hali takas! |
YND ystävällisesti lainas mulle pari autoleffaa muutama aika sitten ja nyt ne muistin katsoa. Hieman Smirnoffia ja olutta. NAM:) On toi laatokan kierto aika metkaa hommaa tollain rompultaki katottuna!
|
10 purkkia karhua taulusa ja saunottu emännän kaa..kai sitä joutaa elpyyn nii jaksaa aamupäivästä lähtä pyssykylään duuniin..
|
Sunnarit! :D
|
Onpas tää topicci kuollu ku miä oon pari päivää valkassu nenää..;) No nyt sekin loppu ja sauna on taas pääl ja karhu on löytän paikkans tost miun kädest..:D:D
|
pikkaa.. ja mik' vitun nappi nyt meni pohjaan ku aina ku koitan painaa ' tai ; ... :D eli a tai o pilkuilla t'' saatanan kone tekee jtn < > merkkei
n'ppis sekasin.. nerds.. help me!!!:confused::eek::D |
Lainaus:
|
ei ku oikeest n'is napeis on nyt jotai omituista:mad: katos tas on ' a pilkuilla ja t's ; o pilkuilla:mad:
mit' vittua perkele!:D ei saatana...... mie l'hen nukkuu hansu saa tulla kiroilee t'n kanssa... mut sit' ennen otan yhen pirkan:D |
Tähän on helppo ratkasu: lyö sitä
Jos Hansu ei kirjottele mitään ni tiietään et se ei toiminu ja se on oikeesti rikki :D :D |
Olisko vaihtunut jonkun muunkieliseksi näpäimistöksi.
|
mie oon r'pl'nny kaik napit n'ppiksest' randomina ja ei:mad: FAIL!!!:D
h'vi'isk;h' t'' hommeli jos sammuttas koneen_ ja tos oli just kysymys merkki _ tuossa toi viiva perkele! varmast joku nerd lukee t't' ja tiet'' mik' vikan mut haluu n'h' ku hajoilen:D:D:D |
Koitapa tuolta ylhäältä näytä koodaus ja katso sieltä.
Mulla ainakin länsieurooppa (ISO) |
Mul on ainaki joskus auttanu. Toi uuellee käynnistys auttaa näis virtavehkeis aika usein. Hiton kätevää ku autois olis sama juttu :D Veivi tulee lohkosta läpi ni tarttais vaa uudellee ja taas toimii. tätä ei lasketa
|
jihuu!!!! tämä töimii tääääääs perkelöä!!:D
sammutin ja samal tippu pirkka lattialle ja lotus. ehkä se autto ku nöyristyin kumartaa tietomakoneen edessä ku siivosin pirkkoja?:D |
Pirunpeltoa vielä yks jakso ja ihan pieni lasillinen kuustoistakesästä viskiä ja sitte nukkumaan :)
|
Lainaus:
|
Tuborgia.:)
|
Haha. Kuulostaa että näppis oli menny jenkki moodiin. Kait sekin tietää että sie oot Jeeppi harrastaja :)
Ei vaan siihen taitaa olla joku näppäinyhdistelmäkin jolla tota näppiksen kieltä voi vaihtaa tai sitte alapalkista tai valikoista ettii sen kielivalikon jos ei jaksa uudelleen käynnistää... Edit: Se näppäinyhdistelmä on näköjään alt+shift. Ja uudelleen painamalla saa takas ;) |
Pirkkaa, plussaa, Pirkkaa, plussaa :D
|
Pakko muutama ottaa vaikka ihan siks että Sami on ilmeisesti nähnyt valon.
|
MUR MUR
|
Uiskinjämät meni helttaan saunoessa ja Jalikka naris auki... ;)
|
Hei tietääks kukaa nyt ku nuo ääkköset toimii ni ku tää on nyt hävittäny ylä ja ala valikkopalkin et mist mahollisesti sen sais takasi.
*ittu ku ei näitä Saatanan keksimiä laitteita oikee osaa käyttää... Ja miul on vast toine Pirkko menossa |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 15:19 (GMT +2). |