![]() |
|
Suitsalla taasen jokunen satakunta kilomeetriä rällätty, Yamahan R1nen koeponnistettu, ei ole mun vehjes ollenkaan, mutta voe kiesus miten ihunat äänet siinä pärrässä olija, acran putkisto ilmeisesti...
Nyt naatittaan ensimmäistä ja viimeistä(kö) sakuva! nam nam,,, :D |
Pirkka meni nurin, 1 karhu meni nurin ja sit meni pari pienehköö rommikuppia nurin...
ja nyt taitaa mennä ukkokin nurin.. :D Rouva o reissussa niin saadaan jätkäporukalla (isi ja pojat) olla ku siat tunkiolla siihe saakka kun hallitus taas palailee maisemiin... Aamusella mennään mökkeilemään. |
Ihan pienet siivous juomat, aamulla auton pakkaus ja suuntimat Hyvinkäälle koiratrimmiin...sunnuntaina jossain ihmetellään pitkiä jalkoja ja lyhyitä hameita (:
|
kännnisä ollaan vieläkin,, mutta paskaax siitä :eek::eek::eek:
|
Kierros renkaita tuli myytyä tänä aamuna. Taidan ottaa yhdet pirkat sen kunniaksi. :D
|
Aamulla voi olla kova kohmelo. :D:o
|
Se on kohta taas laatikko menny olvii taas tälle viikonlopulle.
|
|
|
Lainaus:
|
Ale Coq pitää seuraa tallissa:)
|
Loistava yhdistelmä rainbow breezy vissyä, panaanilikööriä, diplmat vokaa tottakai ja mustaherukkamehua väriksi.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Oltiin joskus kihniön pyhäniemessä, ja oli pirun kylmä syksyinen ilma. Tuuli puhalsi järveltä kylmästi, eikä lämpöasteita ollut montaa. Mentiin käymään ravintelissa muutamalla neuvoa antavalla. Tai lähinnä lämmittävällä paukulla. Veljen vaimo kysyi että mitä minä otan, ja vastasi että viinaa. Samassa lähipöydässä oleva harmaapäinen herrasmies nosti lasinsa, ja kertoi sen olevan loistava valinta. "Minä nautin myös viinaa" :D:D:D Asiallinen äijä. Baarimikotar ei osannut tarjoilla viinaa, joten tilasin lumumban, senkin tekeminen täytyi vielä neuvoa. Mutta kivasti lämmitti väärin tehty kaakao-viina. |
puolisen kiloa pekonia,, 5 kananmunaa ja kylmää pirkkaa :D:D:D
NAM :cool: |
On tässä saunakaljat juotu:D
Entinen työkaveri soitteli josko lähtis käymään oikeen ravintelissa muutamalla kaljalla mutta maltoin mieleni kön aamulla pitäs kuuven jälestä läksiä sorvin ääreen. |
Jos vetäis taas terhakkaat perjantai kännit, ni se o taas iha sama mihi huomen upotaan..
|
Taidanpa minäkin sit napata muutaman neuvoa-antavan... ;)
|
1 Liiteet
pari tölkkii ostin tänään karhuu. mut mut.. Jos noilla jatkais kuitenkin :D
|
Ensimmäinen sihahti auki.;)
|
Alecog lonkeroa tuhottu jo niin monta tölkkiä että työasiat alkaa unohtua. Aamulla tarvis lähteä pojan ihka ensimmäiseen koulun kevätjuhlaan, saattaapa olla et vaimo ajaa :)
|
Karhua ja sauna päälle...
|
Vähän (ja nyt kaadoin puoli tölkkiä tietokonepäydälle, perkele...) nobelaneria maistelen.
|
Lainaus:
Itse tässä vedän grafenwalderia......Kaasarin säädön lomasaa.. :p |
Sivu luotu: 10:55 (GMT +2). |
|