![]() |
|
Lainaus:
|
Ja videoo
|
Mahtaakos ketään olla menossa Raision kallioille ylihuomenna elikkä 28.8.2010?
Olisi pari mönkkäriä tulossa tutustumaan alueelle, eli jos joku olisi halukas menemään"porttivahdiksi". Itse en päse, työkiiruita. |
Portit on auki,meillä on(Raisua:n pienoisautoilijat)1/5 rossikisat la 28.8,jos laji kiinostaa,poiketkaa.
|
Nostellaan tätäkin ylöspäin josko nyt syksymmällä olis viileämmät kelit ja enempi halukkaita ajelemaan.
|
juu halua ois ,mönkkäreillä meinaan ,koskas mennään?
|
Oliskos muita halukkaita? Jos vaikka lauantaina 16.10 klo 12.00 Polttopuita tarttis ottaa mukaan nuotiolle.
|
Tämä tuli kyllä äkkiä, mut vois koittaa josko patrolli vielä kestäs yhden reissun...
|
täältä vois 3-4 autoa lähteä
|
Kiinnostaisi, mutta ei arvaa läjällä lähtee noin kauas.
Tarvisko välillä panostaa kuljetus kalustoon... |
Voisin tulla rangella, mutta vasta klo 13 jälkeen....
|
Tämä selvä, portit auki radalla viimeistään klo 12. Myöhemminkin saa toki tulla. Polttopuut tervetulleita, ei toki tarvitse tuoda kuutiotolkulla.
|
Onko jotain vinssi autoja tulossa tänne ?
|
Mulla on rangessa vinssi...(huoletta voit kaataa, saadaan se pystyyn sitte:)
|
en itse ainakaan pääse, eikä vissin muitakaan päässyt lähtemään.... yritetään toisten uudestaan.
|
Minä ainakin näillä näkymin pääsen lähtemään. Onkohan siellä sitten muita kuin minä ??
|
Jos sattuu hyvä ilma niin oli ajatus pakata muksut autoon ja tulla tunniksi pariksi paikanpäälle viihtymään...
|
Joo, kyll...
- Myös Vaari Naantalista on tulossa näillä näkymillä.
|
No ihan mukavasti on porukkaa tulossa. Toivottavasti sääkin suosii.
|
No niin gummeri on rattailla ja aamulla lähtö Raisioon. Onko varikko sama kuin kisoissa ?
Poikain sai RC crawlerin nippuun et on sit ainakin yksi sellanenkin on paikalla |
Range ja lantikka tulee kans, mut vasta yyhden maissa....
|
Lainaus:
|
Ite vois tulla kans velipojan kanssa ulkoiluttamaan Axialeja, kun tuo 1:1 LJ.kin on edelleen projektina. Ja samalla vois sit vähän talkoilla pienoisautoradallakin.
Mut pitää kattoa nyt miten saa hommat hoidettua aamupäivällä ja ehtiikö sit viel tulemaan. |
mää en tuu ko ei oo autoo, se matkas tänään neljänmaissa kohti mikkelii
Terv. Reima |
| Sivu luotu: 07:50 (GMT +2). |
|