Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   Nordic Trial (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=49005)

Mika.U 09.09.2008 11:33

Mulla on kutina, että Dirty vähän niiQ tykkäs tosta hameesta, kattokaa ny sen ilmettäkin :D:D

J4nnu 09.09.2008 13:04

Olihan se ihan tyylikäs puku:D

HRD 09.09.2008 16:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mika.U (Viesti 486796)
Mulla on kutina, että Dirty vähän niiQ tykkäs tosta hameesta, kattokaa ny sen ilmettäkin :D:D

Vai tykkäskö vetoketjunvetäjä enempi.:D

Mika.U 09.09.2008 17:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja HRD (Viesti 486857)

Mineen käytä hameita ku kesäsin ja toi ei ollu mun värinen :D:D

Jare 09.09.2008 19:18

Hei muuten osaaks joku sanoo, että miks modi luokan voittajat ei käyny pokkaamassa pokaaleitaan lainkaan. Mun mielestä tyypit kuitenki oli paikalla palkintojen jaossa:confused::confused::confused::confused::con fused:

Oliks joku suomi-ruotsi maaottelu meininki:D:D

Saija 09.09.2008 19:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jare (Viesti 486903)
Hei muuten osaaks joku sanoo, että miks modi luokan voittajat ei käyny pokkaamassa pokaaleitaan lainkaan. Mun mielestä tyypit kuitenki oli paikalla palkintojen jaossa:confused::confused::confused::confused::con fused:

Oliks joku suomi-ruotsi maaottelu meininki:D:D

"Kielimuurista" johtuva pikku väärinkäsitys joka korjattiin heti palkintojenjaon jälkeen. Ottivat pokaalit tyytyväisinä. Ei sen kummempaa...

Byrocrat 09.09.2008 19:47

Vai ei svenskit ymmärrä suomea

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Saija (Viesti 486907)
"Kielimuurista" johtuva pikku väärinkäsitys joka korjattiin heti palkintojenjaon jälkeen. Ottivat pokaalit tyytyväisinä. Ei sen kummempaa...

Jaa, ettei svenskit ymmärtäneet suomea vaikka Nordiciin Suomessa osallistuvat. :confused::(
Inhorealisti

Viltsu 09.09.2008 21:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja HRD (Viesti 486857)

Pitäishän mikan tietää että dirty on rouva ihmisiä....:D:D

Miggo86 10.09.2008 19:45

Oli kyllä näyttävät kisat, tosin ensimmäiset missä olin :)
Eivät varmasti jääneet viimeisiksi.

Rekisteröimätön 11.09.2008 11:51

Jotenkin tuntuu, että nykyään on enemmän tota "pyörimistä "radoilla....ja vielä
hölmömpää on ottaa portteja peruuttamalla portista sisään ja ja sit vaan ajetaan samaa kautta takas ( ainakin harraste ja stanu ryhmissä yleistä )..ei kovin katsojaystävällistä..
Enemmän lippusiimaa ettei voi niin paljon pyöriä ja peruuttaa porteista sisään...

Mika.U 11.09.2008 13:04

Rakas anonyyppä:^

Teetkö sinä sitten meille ensi kisaan radat? Jooko? Tässä kisassa oli muuten pari erikoismääräystä noissa porteissa ja tavassa miten ne ajetaan. Normaalisti niistä ei tuosta vaan ajeta läpi ja pakiteta takaisin. Ehkei joka luokan kohdalla ollut nyt näyttävyys kohdallaan tuon määräyksen takia, sen myönnän.

Ja mitä pyörimiseen tulee niin, jos sillä pyörimisellä vältetään pakitus/reittimerkkiin osuminen, niin silloin siellä pyöritään niin paljon kuin se vaatii.

J4nnu 12.09.2008 08:55

Minusta ainakin ihan hyvä tuo peruutus juttu. Tuli kilpailijoillekkin enempi taktikointia.

OFFIDIRTY 27.09.2008 19:35

PÖÖÖH..

Nyt pääsi vihdoista viimein netin ääreen niin pääsi katselemaan kuvia..... Tosin olin kuullut jo puskaradiosta jutttua että siellä olis "KERRANKIN" jotain katsottavaa.........
Kuten paikalla olijat huomas niin jotkut "allekirjoittanut" tekee mitä haluaa ja toiset mitä KEHTAA.. Eli kun ilmottauduttiin sinne NIIN TIEDOSSA OLI ettei siitä ilman MAINNINTAA pääse...
ps. JARE, TARE JA MIKA...
kuten kuvista osittain näkyy niin Mekon päälle pukeneella kuljettajalla on ISOT KORVAT
ja sinne jäi jotain MUISTIIN.......................................... ...
HUUMORIN KUKKA ONNNNON KAUNEIN KUKKA :)

SL 21.10.2017 21:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja SL (Viesti 486309)

vähän nykyaikaisemmalla resoluutiolla samoja:

https://www.flickr.com/photos/sakari...7658547301790/

Sivu luotu: 20:37 (GMT +2).