Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Mikä vituttaa vuonna 2017 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=148359)

Jappi 13.04.2017 11:01

Mulla on kolme konetta pihalla mihin ei 95E10 voi käyttää. Pitää vissiin alkaa tilata kisabensaa jos poistuu 98 mittareista lähiseuduilta...

petroman 13.04.2017 13:11

Itse ostelen 4t bensaa pienkoneisiini. Saa lähibensiksen pistoolista. Ja 2t-sekotteet valmiina tavarana. Hintaa moni miettii, mutta tällä muutaman kymmenen litran menekillä sillä ei oikeesti ole V-tunkaan merkitystä.. Ja 2t-vehkeet laulaa samoilla säädöillä hienosti. Väännön puuttumatta..

tjl 13.04.2017 14:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1343712)
Johan on taas tavoitehakuisesti kirjoitettu artikkeli :confused:

"Myös monet korkeapuristeisella polttomoottorilla varustetut pienkoneet, kuten perämoottorit, ruohonleikkurit, ruohotrimmerit, lehtipuhaltimet sekä moottori- ja raivaussahat vaativat vähintään 98-oktaanisen bensiinin käyttöä".

Kyllä kaikki meidän talouden härvelit toimii moitteettomasti 95E bensalla, ei se mitään myrkkyä ole.

"Ihmisten olisi syytä äänekkäästi vastustaa tätä uudistusta, sillä toteutuessaan se tekisi meidän kaikkien elämästä paljon vaikeampaa".

No ei tuo muutos ainakaan mua haittaisi mitenkään. Suikka hurisee kuten ennenkin ja puut kaatuu Stihlillä vaikka onkin viinabensaa tankissa :D

Varmaan löytyy autoja, joiden oktaanisuositus on suurempi kuin 95 mutta aika harvassa ne on.

Joo ei pelaa meikäläisen harrastus ajoneuvo 95 bensalla.
Ylläri et tääki muutos ei oikeestaa kosketa niitä kenel varaa ajaa uusilla autoilla.peraukiset saa taas kärsiä nahoissaan

mako76 13.04.2017 18:39

Rakkaan koiran jouduttiin lopettamaan ikää vasta 5v. Imusolmukesyöpä.

wikke 13.04.2017 19:00

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mako76 (Viesti 1343771)
Rakkaan koiran jouduttiin lopettamaan ikää vasta 5v. Imusolmukesyöpä.

Osaan otot. :(

mako76 13.04.2017 20:03

Tänks

VW Taro 13.04.2017 20:25

Eilen kans jouduttin lopettaan shetlannilammaskoira koira ku jäi autonalle. :(

Topi1982 13.04.2017 20:42

Miksi jokaisessa tv ohjelmassa pitää olla joku ulkomaalaisen näköinen osanottaja?
Onko tää Prisma menny ihan sekaisin, kun sen tv mainokset matkii hurrien kuningas poppoota ja ovat tekstitetty ruotsista suomeksi?
Kun mie olin kansakoulussa niin aapisessa oli N kirjaimen kohdalla Neekeri, jota oli kuvailtu leikkisäksi ja laiskaksi luonnonlapseksi. Miten mie pääsen noista opeista nykyaikaan ja hyväksymään kaikki maailman pummit tänne Suomeen?
No en mitenkään!
Sepä se vasta vituttaakin, kun en edes voi yrittää lähettää niitä sinne minne kuuluvatkin esim. Saudi Arabiaan, jossa on rahhaa enemmän kuin meillä.:rolleyes:

Nikuzai 13.04.2017 22:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jyty (Viesti 1343791)
Miksi jokaisessa tv ohjelmassa pitää olla joku ulkomaalaisen näköinen osanottaja?
Onko tää Prisma menny ihan sekaisin, kun sen tv mainokset matkii hurrien kuningas poppoota ja ovat tekstitetty ruotsista suomeksi?

Älä ny sehän on sentään suomessa tehty mainos, toisin kuin fairy kaikki murot se vitun vajakki koulun hammastahna mainos ja monia muita

Ei luulisi jonkun fairy mainoksen olevan vaikea tehdä ihan marketista löytyvillä kameroilla ja mikrofoneilla
Monille aloitteleville näyttelijöille riittäisi televisio näkyvyys palkkioksi parista sanasta ja fairy purkin pitelemisestä, mutta kun siitä ei saa maksettua ulkomaisille mainosfirmoille

Heguli 14.04.2017 05:33

Lainaus:

Telkkarista ei tule nykyään mitään katsottavaa. Se vähä mitä viittii toosan äärellä istua, tulee katottua suoratoistopalveluista. Eikä ole pitkiä ärsyttäviä mainostaukoja riesana :)

Nikuzai 14.04.2017 08:12

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1343823)
Telkkarista ei tule nykyään mitään katsottavaa. Se vähä mitä viittii toosan äärellä istua, tulee katottua suoratoistopalveluista. Eikä ole pitkiä ärsyttäviä mainostaukoja riesana :)

Mainostauot on tympeitä niiden aikana nukahtaa, enkä muutenkaan ostaisi peräpukama voidetta tai ummetuslääkettä paskalentox vaikka sitä 5min välein mainostettaisiin

Mutta ite oon tykänny katella sitä vaarallisen valtatien pelastajat sarjaa ja simpsonit, uusi rillithuurussa kausi menee kanssa ja blindspot;tia

Siinä ne tosin sitten onkin ja siitä lopusta turhasta pitää maksaa :mad:

rane58 14.04.2017 21:11

Nyky meininkiä.....

Lainaus:

Kun mie olin kansakoulussa niin aapisessa oli N kirjaimen kohdalla Neekeri, jota oli kuvailtu leikkisäksi ja laiskaksi luonnonlapseksi. Miten mie pääsen noista opeista nykyaikaan ja hyväksymään kaikki maailman pummit tänne Suomeen?
No en mitenkään!
Sepä se vasta vituttaakin, kun en edes voi yrittää lähettää niitä sinne minne kuuluvatkin esim. Saudi Arabiaan, jossa on rahhaa enemmän kuin meillä.:rolleyes:

Nykyään pitää olla joka ohjelmassa kiintiö neekeri ja homo tai lesbo. :p

eilhik 15.04.2017 16:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja rane58 (Viesti 1343915)
Nykyään pitää olla joka ohjelmassa kiintiö neekeri ja homo tai lesbo. :p

+ Pari Suvakkia tilittämässä miksi pitää partalapsien saada kansalaisuus.

Hippanoppa 16.04.2017 15:19

Se että on sinkku. Noinniinku ainaki tällä hetkellä se vituttaa :D

Olis niin kiva sanoo ukkokullalle et meeppä korjaan mun ooppelini pakoputki.
Ei sillä et kyl mä sen itekki saan rautalankaviritettyä, mutta ku ei yhtää huvittas... :p
(tarkempi diagnoosi asiasta - takapöntön kannatinpanta poikki)

perkei 16.04.2017 16:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa (Viesti 1344049)
Se että on sinkku. Noinniinku ainaki tällä hetkellä se vituttaa :D

No mut nyt on se aika vuodesta, että voi taas laittaa kesäkollit hakuseen! ;)

Hippanoppa 16.04.2017 16:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja perkei (Viesti 1344057)
No mut nyt on se aika vuodesta, että voi taas laittaa kesäkollit hakuseen! ;)

No mä yritin tolla viestilläni sillee hienovaraisesti vihjailla näille miehisemmille osapuolille täälä, et ny ois hyvä hetki tulla käymään treffeillä ja tehdä muhun vaikutus :D
Katotaa ymmärtääks kukaa vihjettä... ;)

perkei 16.04.2017 17:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa (Viesti 1344058)
No mä yritin tolla viestilläni sillee hienovaraisesti vihjailla näille miehisemmille osapuolille täälä, et ny ois hyvä hetki tulla käymään treffeillä ja tehdä muhun vaikutus :D
Katotaa ymmärtääks kukaa vihjettä... ;)

Ei miehet ymmärrä vihjailua. Ei hienovaraista, eikä suorempaa. Ne toivoo, että nainen tekis aloitteen, mutta sitten kun nainen tekee sen aloitteen, niin miehet ei tykkää kun ne halusikin tehä sen ite kun muuten niistä tuntuu että niitä jyrätään.
:D

Hippanoppa 16.04.2017 17:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja perkei (Viesti 1344061)
Ei miehet ymmärrä vihjailua. Ei hienovaraista, eikä suorempaa. Ne toivoo, että nainen tekis aloitteen, mutta sitten kun nainen tekee sen aloitteen, niin miehet ei tykkää kun ne halusikin tehä sen ite kun muuten niistä tuntuu että niitä jyrätään.

Mä oon huomannu ton saman asian... :D

wikke 16.04.2017 18:38

Jahas, taaaa-aas tätä...

perkei 16.04.2017 19:12

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja wikke (Viesti 1344072)
Jahas, taaaa-aas tätä...

Noo on se aika vuodesta... Kyl tää syksyyn mennessä loppuu. :D
No ja ei vaan, en ite taida alkaa mitään kesäkolleja tänä kesänä, mut jos toi offisisko sais jonkun remonttitaitoisen nii hyvä. :)

wikke 16.04.2017 19:50

No hei! Ottakaas nyt joku kulmilla lymyävä sinkku turaaja koppi tuosta hippanopan kutsusta. Vaikka mihinkään ei johtaisikaan, niin onpahan kummallakin syy laittaa sitten viesti hyvä mieli ketjuun...:)

Hippanoppa 17.04.2017 08:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja wikke (Viesti 1344084)
No hei! Ottakaas nyt joku kulmilla lymyävä sinkku turaaja koppi tuosta hippanopan kutsusta. Vaikka mihinkään ei johtaisikaan, niin onpahan kummallakin syy laittaa sitten viesti hyvä mieli ketjuun...:)

Jos mää lupaan olla vittuilematta kovin paljoo ja tarjoon vaihdossa kunnon kyydit työn tekijälle, ni saiskohan sillä tavalla ukkoja liikkeelle..? :rolleyes:

Olis myös pikkuse rälläköitävää ja akkuporakonehommaaki siinä ohessa.

peeäs: kukaan ei oo vielä kuollu mun tapaamiseen :D

No tänään ei vituta iha nii paljo ku eilen, että kohta se hetki ku sitä miestä tarvisin menee ohi... :o

Nikuzai 17.04.2017 11:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja perkei (Viesti 1344061)

Nainen vihjailee räpyttelemällä silmiä, heilauttamalla hiuksiaan ja kosketelemalla miehen käsivartta

Mies ihmettelee onkohan tolla kuivat silmät kun noin räpsyttelee ja pakkooireitakin sillä on kun hiuksiaan kokoajan nykii
Nyt se perhana hivuttautuu povariin ja nyysii lompakon

Joku kypsempi rouva sano että kattoo mielestään komeimman uroon, kävelee luokse ja suoraan sanoo et 8 drinkin jälkeen nussitaan
Hätäsimmät siinä vaiheessa näyttää kyypparille et 8 rouvalle

Toisen aviomiehensä oli hakenut samalla tavalla
Aloittanut keskustelun joka ilta pillua, asut meillä ja korjaat mun talon
Lopputuloksena 30 vuotta 4 lasta ja leski

Heguli 17.04.2017 11:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai (Viesti 1344134)
Toisen aviomiehensä oli hakenut samalla tavalla
Aloittanut keskustelun joka ilta pillua, asut meillä ja korjaat mun talon
Lopputuloksena 30 vuotta 4 lasta ja leski

:D:D:D

rane58 17.04.2017 16:39

Ukkomies eppäilee....

Leikattuja kolleja ei kiinnosta....? :p
-Ja jos joutuu vielä töihin? :(

Sivu luotu: 21:18 (GMT +2).