Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Virallinen "Itketään yhdessä anonyymeistä" -topic (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=14775)

samw 17.12.2010 21:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja uokki (Viesti 722678)
Vittujoo-kun kerran minultakin onnistui kirjautuminen ja nimimerkinteko niin ei luulis olevan vaikeata kellekkään.Jos ei ite osaa niin pyytää jotain osaavampaa.Aika helppoa!!Ainiin,toisillehan avunpyytäminen on vaikeampaa kuin urokselle synnyttäminen...Vitun arat nyybirunkut,kyllä ottaapi aevoon!

Komppaan!! Jopa minunkin mielestä kirjautuminen oli ihan helppoo, vaikken silloin vielä näistä koneista mitään ymmärtänykkään... Mutta ei mua noi nypelöt niin paljo haittaa et siitä tarvis avautua, varmaan siks koska olen niin sulkeutunu ihminen!!:D:D

VonLeka 30.12.2010 00:20

Moderaatoreita ei kiinnosta vittuakaan mikään, ihan rupu sakkia ja en ees tiedä kuka tai ketkä ovat moderaatoreita. Antakaa minulle moderointi oikeudet. Olen vanha moderaattori parista paikasta (toinen nimeltä mainitsematon paikka on tänä päivänä varmaan yksi Suomen TOP5 suurimmista keskustelu foorumeista)

tratok 30.12.2010 06:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka (Viesti 726154)
Moderaatoreita ei kiinnosta vittuakaan mikään, ihan rupu sakkia ja en ees tiedä kuka tai ketkä ovat moderaatoreita. Antakaa minulle moderointi oikeudet. Olen vanha moderaattori parista paikasta (toinen nimeltä mainitsematon paikka on tänä päivänä varmaan yksi Suomen TOP5 suurimmista keskustelu foorumeista)

Mulle kans modet! Opitaan äidin kieltä yhdessä sit.

Heguli 07.03.2011 14:29

Jotta vältytään multipersoonien keskinäisiltä keskusteluilta ja onnettomilta provoilta olisi rekisteröitymispakko paikoillaan. Tästä nyt on jauhettu iät ja ajat mutta laitetaan taas pallo peliin.

VonLeka 07.03.2011 14:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tratok (Viesti 726170)
Mulle kans modet! Opitaan äidin kieltä yhdessä sit.

jotkut yhdys sanat on helpompi ihmisten ymmärtää kun ne kirjoittaa erikseen
kyllä minä osaan yhdys sanat ja välimerkit ja isotkirjaimet ei se siitä oo kii

sjeeppi 11.03.2011 23:13

joo VonLeka bannet nyybinä on kaikkein pahinta

Rekisteröimätön 11.03.2011 23:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sjeeppi (Viesti 748592)
joo VonLeka bannet nyybinä on kaikkein pahinta

bannattaiskos samoin perustein kuin leka? vai mikähän se peruste olikaan?

sjeeppi 11.03.2011 23:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 748619)
bannattaiskos samoin perustein kuin leka? vai mikähän se peruste olikaan?

Eihän VonLekaa ole bannattu, sehän bannasi itse itsensä

Rekisteröimätön 12.03.2011 00:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sjeeppi (Viesti 748620)
Eihän VonLekaa ole bannattu, sehän bannasi itse itsensä

Pistä nyt hyvä mies korkki kiinni, jos et tapoihin kuuluen ole jo heittäny korkkia menemään.

sjeeppi 12.03.2011 00:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 748626)
Pistä nyt hyvä mies korkki kiinni, jos et tapoihin kuuluen ole jo heittäny korkkia menemään.

No kerroppas miten tää sunkin juttus liittyy mihinkään olennaiseen. Esim. Lekan bannaukseen, kun tuntuu olevan sullakin jo herne valmiiksi.... korvassa

pesix 18.03.2011 22:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sjeeppi (Viesti 748628)
No kerroppas miten tää sunkin juttus liittyy mihinkään olennaiseen. Esim. Lekan bannaukseen, kun tuntuu olevan sullakin jo herne valmiiksi.... korvassa

Parempi herne kovassa ku perseessä (hah)

Mattius 18.03.2011 23:19

Terve,

nykyiset anot ovat tulevaisuuden "Super Moderatoreita". Ainakin osa heistä, ollakseni rehellinen.

Kirjauduin jäseneksi kiittääkseni "Punanenää" kauniista luonto-offi-kuvistansa, tosin vaikka on helppoa laittaa näitä Luojan kaunistuksia taustakuviksi, niin on käsittämättömän hankalaa löytää sopiva "topici" kiittääkseni tätä kaunista sielua kuvistansa. Olkoon niin.

Hyvä tuntemattomat, kun jaksatte kirjoitella tänne jäärien sivuille ilman iloa tulla tunnetuiksi!

V8 on V8 vaikka sen korjaisikin, voisi olla mottoni. Vaikka mitä siitä?

VonLeka 20.03.2011 17:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mattius (Viesti 750843)
Terve,

nykyiset anot ovat tulevaisuuden "Super Moderatoreita". Ainakin osa heistä, ollakseni rehellinen.

Kirjauduin jäseneksi kiittääkseni "Punanenää" kauniista luonto-offi-kuvistansa, tosin vaikka on helppoa laittaa näitä Luojan kaunistuksia taustakuviksi, niin on käsittämättömän hankalaa löytää sopiva "topici" kiittääkseni tätä kaunista sielua kuvistansa. Olkoon niin.

Hyvä tuntemattomat, kun jaksatte kirjoitella tänne jäärien sivuille ilman iloa tulla tunnetuiksi!

V8 on V8 vaikka sen korjaisikin, voisi olla mottoni. Vaikka mitä siitä?

mä oon SUPERMODERATOR

samw 25.03.2011 23:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pesix (Viesti 750826)
Parempi herne kovassa ku perseessä (hah)

Parempi tikkari suussa ku makkara perseessä:D tietty kukin taaplaa tyylillään.

samw 25.03.2011 23:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka (Viesti 751543)
mä oon SUPERMODERATOR

Ota nyt se nasse päästä, happi vähissä alkaa puhuun pehmeitä

VonLeka 25.03.2011 23:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja samw (Viesti 753362)
Ota nyt se nasse päästä, happi vähissä alkaa puhuun pehmeitä

skörde päässä puhun entistä järkevämpää tekstiä

Rekisteröimätön 10.04.2011 16:57

pari sitaattia

"Oikeesti, kellekään ei tule ikävä sun lapsellisia juttuja. Juo ittes tajutomaksi ja unohda, että offipalsta edes on olemassa."

"täällä on kourallinen ns. tärkeitä henkilöitä,"

Barbou 05.07.2011 18:58

En ihan koko topicia jaksanut kukea sanasta sanaan, mutta hyvin te vedä(tä)tte ;D Niillä foorumeilla, joilla on rekisteröitymispakko, ei päästä näin hauskoja keskusteluja käymään... Kolikolla on aina vähintään kaksi puolta...
Päivän mietelause: Nauru pidentää ikää jolsei kuollaksensa naura.

Skorpioni 15.07.2011 19:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Barbou (Viesti 780158)
En ihan koko topicia jaksanut kukea sanasta sanaan, mutta hyvin te vedä(tä)tte ;D Niillä foorumeilla, joilla on rekisteröitymispakko, ei päästä näin hauskoja keskusteluja käymään... Kolikolla on aina vähintään kaksi puolta...
Päivän mietelause: Nauru pidentää ikää jolsei kuollaksensa naura.

Yritin tuossa kirjoitella anonyyminä, mutta näköjään ei enää onnistu. Piti kirjautua. Hyhm!

lavanelikko 15.07.2011 20:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni (Viesti 782663)
Yritin tuossa kirjoitella anonyyminä, mutta näköjään ei enää onnistu. Piti kirjautua. Hyhm!

Miks suotta kirjoitella nyyminä, jos on jo kirjautunut???

Skorpioni 15.07.2011 20:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja lavanelikko (Viesti 782677)
Miks suotta kirjoitella nyyminä, jos on jo kirjautunut???

En ollut silloin vielä kirjautunut tiliini, kun aioin kirjoittaa anonyyminä.
Jos taas tarkoitat tässä rekisteröitymättömänä kirjoittamista, niin en tiedä.

Tim0 12.12.2011 09:47

Ei pitäisi olla vaikeaa rekisteröityä, onnistuihan se minultakin.. :rolleyes:

ONROAD 14.12.2011 18:03

Anonyymit

Tuolta selvyyttä asiaan.

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=84769

humppakunkku 11.08.2012 13:45

Pieniä tuntuu ongelmat olevan. Ja ihme joukkosielu jeesustelua. Jos joku ei viitsi/ halua kuninkaalliselle ohvipalstalle kirjautua, niin sou vot?
Järkevimmät tekstit on Von Lekalla. Toiseksi järkevimmät tekstit on Von Lekalla kännissä.
Jos OIKEASTI jotain häiritsee foorumilla nimettömänä kirjoittelu, niin on kyllä syytä mennä vähän itseensä. No..... jostainhan niiden kerrostalokyttääjien/ muiden outojen lintujen on se merkitys elämäänsä haettava, jos tosielämä ei kauheasti tapahtumia tarjoa.

lavanelikko 11.08.2012 14:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja humppakunkku (Viesti 905549)
Pieniä tuntuu ongelmat olevan. Ja ihme joukkosielu jeesustelua. Jos joku ei viitsi/ halua kuninkaalliselle ohvipalstalle kirjautua, niin sou vot?
Järkevimmät tekstit on Von Lekalla. Toiseksi järkevimmät tekstit on Von Lekalla kännissä.
Jos OIKEASTI jotain häiritsee foorumilla nimettömänä kirjoittelu, niin on kyllä syytä mennä vähän itseensä. No..... jostainhan niiden kerrostalokyttääjien/ muiden outojen lintujen on se merkitys elämäänsä haettava, jos tosielämä ei kauheasti tapahtumia tarjoa.

Eipä ole ainakaan meikäläisen silmään osunut pitkään aikaan uusia nyybien kirjoitteluja. En tosin jokaista viestikään ole lukenut. Oisko ne jo kyllästynyt tai sitten kirjautunut:rolleyes:

Sivu luotu: 04:12 (GMT +2).