![]() |
|
|
Lainaus:
Njoo löyty kun tökkäsin ensimmäisellä sivulla sitä y-tunnusta Mikähän lie, et sekin pitää erikseen tökkiä auki eikä avaa suoraan sitä oikeaa sivua josta löytyy tiedotkin |
Lainaus:
|
miten hitos käyttää 700 watin led paneelia autossa ? :eek:
sehän on akut tyhjät hetkes ja laturi punasena :D |
Lainaus:
Todellinen teho ?? Veikataan 200 W ... |
ämyri - bluetooth
Onkos kokemuksia mikä olisi hyvä bluetooth -kajari spotify:n kuunteluun luurista kotona ja esim. autossa / matkalla?
Niinkuin hinta / laatusuhde ja liikuteltavuus ja akun kesto jos ladattava eikä patterivehjes. Saishan siinä olla hyvä äänikin....:rolleyes: :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
Hyyvä sit miten tuolta ostetaan, kun ois sopivaakin saatavilla Njoo ei kiinnosta hommata tunnuksia verkkokauppaan 4m listan pätkän takia ja jos on 10€ metri niin opeli on ilman :D Onko etralla pääkaupunkiseudulla sellaista myyntipistettä johon perus jantteri voi saapastella sisään ja pyytää x määrä tuotetta :confused: |
En tiiä miten pääkaupunkiseudulla mutta täällä kajjaanissa saa ainakin etralta ostettua perus jamppakin tavaraa.
|
Taitaa nuista saada ostettua, ite ostin hyvinkäältä jotain tuommosta reunanauhaa, oli 20€ hujakoilla 6 metrin pätkä
|
Lainaus:
Itse en ainakaan ole vielä sellaiseen etraan törmännyt mistä ei tavallinen tallaaja saisi ostettua. |
moi!
Miksi autojen sähköt oavt jsu 12v ja 24v? eikä esim 18v 36v? onko tähän joku ihan käytännön syy? sama miksi tolpassa kust se 230v? kun muualla maailmassa on 120v ym... :D kuhan tuli mieleen...! ;) //J |
Lainaus:
Onhan wurth;illakin hienoja myymälöitä, sit kun yrittää ostaa jotain aletaan kyselemään Y-tunnuksia ja laskutusosoitteita sun muita Pitääpä kajaanissa joskus käydä hypistelemässä moista tiivistettä |
Lainaus:
|
Lainaus:
Ihan sama millä maksaisit niin ei onnistu ellei ole yritystä. Kukaan ei vain ole osannut sanoa miksi se on näin. |
Lainaus:
y-tunnus on vin yritysasiakkaille jotta saavat alv:n pois ostoista. |
Lähteekö kortti
Mites tämmönen homma
Sain tänä kesänä päiväsakkoo ylinopeudesta oisko ollu 18kpl. Nyt eilen sitten kanssa päiväsakkoo 11kpl 17km/h ylityksestä mutta samaan sakkolappuun tuli ajoneuvorikkomus koska etu rekisterikilpi takapenkillä. Pysyvä kortti ei väliaikainen kyseessä. Eli jäi toi mietityttämään että 3 x vuoteen lähtee kortti mutta lasketaanko se myös mukaan että kilpi takapenkille. Sakkolappuun merkitty 1 kohta liikennerikkomus ja 2 kohta ajoneuvorikkomus. Eikös ajoneuvorikkomus ole tyyliin myös kännykkään puhuminen tai turvavyön käyttämättä jättäminen muttei kai siitä kortti lähde hyllylle? Viisaammat kertokaa |
Lainaus:
Kilven ois voinu selittää poliisille että se oli irti/irtoamassa joten otit sen autoon talteen jottei se huku/laittanu sen kojetaulun päälle niin se olisi ollut luettavissa ohiajavasta poliisiautosta sitenkin. Tuo kilpi kyllä pitis olla selitetävissä käsittelijälle, koska sille on ollut jokin syy miksi näin toimittu, mitäänhän tuo ei vaarantanut jne jne jne, ei vain ollut oikein.. riippuu tosiaan käsittelijästä. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Tämä siis tällä Äänekoskella, kyllä sinne kelpaa raha.... eihän sellaseen kaupaan kannata mennä minne raha ei kelpaa... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showpos...7&postcount=46 |
Lainaus:
|
Miusta hienoo tummentaa ajovalot! Takavalot voi kanssa himmentää, etteivät häikäise mahdollista perään törmääjää.
|
Mastonin mattamusta paras valotummenus ikinä. Vältä halpoja kopioita. :D
|
Tein itse ikkunoiden tummennuksen....
...liisteristä ja jätesäkeistä, jäi ryppyjä ja ilmakuplia mutta säästin...! :p
|
Trafin sivuilla tein luovutusilmoituksen. Pystyykö sen nyt jotenkin perumaan?
pystyyhän sen. lähettämällä sähköpostia trafille. |
Missäpäin noin tiukkapipoisia konstaapelejä?
Lainaus:
Ja varmaan nuo sakot olivat elämäsi ensimmäiset, ja kuuntelit kuin "rippikoulupoika" noita konstaapelin sanomisia maanantai aamuna 6:30 töihin mennessä...:rolleyes: P.S siis konstaapelit repivät/poistivat tummennukset etusivulaseista? edelleenkin kiinnostas tietää, missä noin aktiivisia konstaapelejä... ja milloin/mihin kellonaikaan tuo oikeusmurha tapahtui? Minä olen saanut muutamat sakot, ja asiallisesti on keskusteltu k.o rikkomuksen vakavuudesta tms... yhden kerran olen sakosta (katsastus oli mennyt muutaman kuukauden pitkäksi, peräkärryssä oli huonot valot, ja kuorman sitominen ihmetytti) valittanut, ja kun tippui päiväsakkomäärä alle puoleen, niin vissiin oli vikaa molemmissa autoissa, mustamaijassa ja minussa? |
Löysin nurkista vanhahkoa ruosteenestomaalia sekoittelim niin koostumus on aika ok oloista, mites pitkään nuo ominaisuudet säilyy?
Jos vetäisi yli tuolla auton telalla niin tarttuiskohan tuo muovi puskuriin myös? |
Lainaus:
Samoilla sivuilla, siis sen koodin voi perua, jollei ole aktivoitu. Se vanheneekin, oliko 2 ssa viikossa. |
Lainaus:
|
Parikin kyssäriä
Mistä kunnollisemmat lumiketjut älyllisellä hinnalla ihan sama onko ne mönkijän vai puutarhatraktorin tai ihan jopa autonkin Mutta pitäis käytössä pysyä päällä, ilman et tarttee 100m välein käydä kurkkimassa Ja pitäis olla helposti päälle laitettavat Sellainenkin onnistuu, et kertoo mistä saa halvimmalla kantikasta ketjua metritavarana Ja sitten millasia kantavuuksia nelikkomanneissa on ja onko niitä pidemmällä rungolla Joku 14-16t ja lavapituus sais olla 6m vähintään Kankeehan se on 8m pitkällä alustalla, mutta sitä varten on benzopila jos metässä joutuu pyörimään :) Niijjoo ja onko määritelty kuinka pitkä saa olla vaihtolavalaitteissa peräylitys rungossa Eli jos sellaisesta volvosta lyhennetään jossa on nostoteli, niin paljonko saa olla rullien ja takimmaisen akselin etäisyys |
Millä parhaiten ja varmimmin turvavöistä homepilkut pois ??
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Onkos mahdollista muuttaa tieliikennemönkiä traktoriksi? Kyseessä -06 polaris sportsman 500. Kyseistä mallia kun on rattorina maassamme.
|
Lainaus:
Lähipiirissä yksi sankari koitti, kortti pois, kilvet pois, ja aika komiat sakot :D |
Se on jokasen oma valinta mut ei tommosel viitti kyl nii lujaa edes ajaa.
|
Kyseinen malli ei ole tyypitetty traktoriksi. Ei onnistu muuttaa.
|
Lainaus:
|
Viime vuonnakin apu löytyi Offipalstalta, niin kysynpä taas, että kukas lähettäisi mulle Metallityöväen kalenterin vuodelle 2017? :)
|
Lainaus:
joulupukki lähetti etukäteen mulle rak.liiton pikkukalenterin :D:D |
Lainaus:
Mutta sen sijaan Offipalsta on jälleen pelastanut minut, eli palstan joulupukki lähetti minulle juuri yksityisviestin ja kalenteri on matkalla minulle. :D |
Lainaus:
Jos kuitenkin saman kokoiselle kalenterille on tarvetta niin, esim wurtiltä saa sellaisen ilman metallin punaista propagandaa... |
Lainaus:
Saahan noita taskukalentereita joka kaupasta, mutta kun on jotain tsiljoona vuotta käyttänyt Metallin kalenteria, niin miehän menin ihan shokkiin kun viime vuonnakin koitin ostaa jonkun muun kalenterin ja sitten se ei ollutkaan täsmälleen samanlainen. :D:o |
Lainaus:
|
Lainaus:
Punarintama toverit! Tai sit ei: \o :D |
Lainaus:
\o tyyrpuuri! :p |
VAROKAA :D mitä tää ny tarkotti ku tos aikasemmin koitin palstaa tulla selaamaan??
[IMG]http://i4.aijaa.com/m/00041/14303593.jpg[/IMG] |
Sprintteri joka on kevyt k-a ja ensirekisteröity 25.1 2002 onko rajotin pakollinen???
|
Lainaus:
|
Jotain häikkää....?
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kumpaa bensaa, 95 vai 98, Nissan Almera 1.8i 2002?
Kaipaisin ihan faktatietoa, enkä kenenkään mutu-fiiliksiä. Osaan myöskin isekin googlettaa sinne 6v vanhalle nettisvulle, mutta olisko kellään tuoreempaa tietoa aiheesta? Kiitos. :) |
Ei almun käyttöohjekirjasta löytyis kommenttia?
|
Lainaus:
|
eipä ole taidettu silloin tietää että tulee tuollaiset 95E10 bensat markkinoille kun tuollainen Nissani on luotu, saattaa olla että toimii tai sitten ei. Silloin kun tuo bensa uudistus tuli niin oli juttuja että mihin käy ja mihin ei mutta en kyllä muista miten se oli rajattu. Itse kyllä ajaisin 98 jos sattuisi olemaan autoja jotka käyttäisi tuota kyseistä mehua
|
Lainaus:
Lainaus:
Mutta tuo Almera vähän mietityttää kun on 2002 kuitenkin. Mutta noihin ikivanhoihin nettisivuihin en luota vaan tarttis olla vähän tuoreempaa tietoa. Saihan sitä uutta 95 laittaa silloin aikanaan vaikka mihin autoon, mutta muistan kyllä että pikkasen tuli sitten muutoksia, että joihinkin ei sittenkään käynytkään. Toki tankkaan 98 niin kauan kunnes asia selviää ja toisin todetaan, emmie nyt ihan akka ole vaikka olenkin. :o |
Niin, suuri kauhuhan se olikin silloin ja tositarinoita oli vaikka kuinka, miten lukuisia autoja hajosi siihen 95E10 bensaan. Tiedä sitten, hajosiko ne kaikki silloin kerralla, kun ei sittemmin olekaan enää aiheesta kuulunut. Noihin epäkiinalaisiin omiin parikymmentä vuotta vanhoihin bensavehkeisiin tuota ihan menestyksellä tankkaillut.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Niin ihan nyt vaan aattelin kysyä jos joku tietäis. Oon vielä niin tuore Nissanin omistaja, etten tiedä onko niille jotain omaa foorumia. :) Edit: on näköjään Nissan-foorumi, siirryn asian kanssa sinne. |
Ei kai ne nissanilla täysin eri autoa oo jenkkeihinkään tehny jossa viinapensaa on ollu iät ja ajat
|
Vastaan itse itselleni nyt kun olen perehtynyt uuden autoni mallimerkintöihin tarkemmin: 95 käy.
|
Saakohan ylimaalattua peltistä tyyppikilpeä putsattua millään luettavaan kuntoon, ilman että ne meistetyt numerot häviää?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Saako minibussin/linja-auton (10 paikkanen vito) muutoskatastettua 1+8 henkilöautoksi ilman veroseuraamuksia?
|
Onko olemassa alle 38 kw vesijäähdytettyä nelosboxeria?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Mistä hiekkapuhallus ja maalaus kromivanteille pääkaupunkiseudulla?
|
Mikäs se sellainen kulkine voi olla jossa on kuulemma yks valo ylhäällä ja näyttää että tulee juna vastaan..:D tällainen kysymys tuli kun emäntä tuli töistä.. sit rupesin oikeesti pohtimaan että mitähän se on nähny..:D näytin vw juniksen kuviakin mutta ei sopinu kuvaukseen.. ja yksittäinen valo tuulilasin yläpuolella kuulemma ihan valaisemiseen tarkoitettu eikä ns. äärivalo..pakun kokoluokkaa..?
|
Lainaus:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...6be8cef5d7.jpg |
Saako kukaan päähänsä missä ja kenen biisissä laulettiin jotain suuntaan: "Ei senmoisi jutkuja kuin jeesus enään ole" ?
Guukkeli ei osannutta auttaa, yritetty... |
Froikkareitten biisihän toi on.Ei semmoisia judeja kun jeesus enää oo
|
Jälkikasvulle kattelen vähän käytettyä pikkuautoa ja Chevroletit tuntuu olevan siellä edullisemmassa päässä. Olikos noi jotenkin Daewoon tekeleitä ? Onko kenelläkään kokemuksia Aveosta tai Sparkista ?
|
työkaverilla ollut 5.v aveo hyvin pelaa.vissiin joku daewoo.mutta toiminut.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
-06 L200 uus koppasen yläpallonivelen vaihdosta. Onko se vain ne kolme ruuvia päältä + yksi alta ja osa on irti. Vai tarvitseeko akseli ottaa navasta irti, ettei muljahda etuperästä pihalle?
|
Lainaus:
Oli muuten mustaa sauhua ilmassa..... |
Millonkas ilmestyy tän vuoden maasturirojektiäänestys? :D pysti oottaa seuraavaa voittajaa :)
|
Lainaus:
Mä luulin joskus pikkutyttönä et mun taunus oli ahne kun 2.8 tane cranen isol nokal ,,2 x weber 32/36 , isot venat jne jne vei yhdellä vituix säädetyl/vedetyl 25km lenkil 20Lbensaa et se oli paljon :eek: Mut ei se vissii ollu :D:D:D (oli teil muute kuitenki pörssi kunnossa :eek::D:cool::D:cool::cool:;););):D ) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 01:18 (GMT +2). |
|