![]() |
Lainaus:
|
Pirk.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Jung und dumm voisi ottaa kuvan, missä hän ratsastaa 39.5" boggerin päällä. Alasti :D
KAikissa muissa yhteyksissä kyseinen kummi on jo nähty. :) |
Lainaus:
|
Lainaus:
harmi ku ollaa jo koton..:( mite muute sisua45 käviks se iivana hakee siult kumit pois??? taitas olla täs kevät talvella niit aikoja et voitas tulla kylään jos et kauheesti PANE vastaan ja siul on viel se rakkauden liekki hehku:D |
Ehkä ihan hyvä et ootte koton.:D:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
vel poika tuos vähä jotai vaa höpis et vois melkee tulla hakee ne kumit pois.. siis ne mist jotai aikanaa löpistii rakkaus viesteillä:D ja sami.. kamera on visusti autossa ja sinne ei oo mitn asiaa tässä kunnossa. |
|
JUMALAUTA! on osuva mainos näi mamu sentterissä asuvalle!:eek::D:D
joteki vähä ton näkösiä heppuja tuol äskeki makaili baarin sohval ja koittivat kovasti iskee suuri tuloisina jotai suomi neitoja:rolleyes: toki siin on se jännitysmomentti et jos lahkeestä löytyy kunnon ankerias on peli melkeestä selvä:D |
Sehä toimii sit niinku tainnuttimena? Antaa jo näpeille tukevät täräykset :D
|
Lainaus:
|
Eikös se Jaakko Teppo aikanaanm jo kertonu, kun kaks somalia oli sillalla ja juovuspäissää kusivat jokeen, niin toinen huudahti että ompa vesi kylmää. Siihen toinen tuumasi -ja mutapohja tuntuu olevan :)
|
kilju pönttö.. serkkupojat väänteli viel joku vuos sitte mikkelin huudeilla pontikkaa huvikseen:D pitäsköhä sitä kysellä sit kyyti pojaks?
ei hitto.. väsy tulee ja pahasti. hansu saa jatkaa tästä:D öitä kaikille tasapuolisesti paitsi SISULLE , samille, calmarille ja konijeepille haleja!:D:D:D |
Ihanko hetero haleja? :D
Hämeen perukoilla pontikka kulttuuri elää myös. Olen nähnyt kahdet teolliset piirustukset aiheesta. Muutaman pannujen tekijän tiedän myös. Paikkakunnalla on ollut paperitehdas noin 100 vuotta. Se vaikutta asiaan, sieltä kun löytyy jalompia teräslaatuja. :D |
Lainaus:
|
Pirkaa naukkaillen.
Mun entisessä työpaikassa kun tehtiin noita paperikoneita (TAMPELLA) niin tuli leikeltyä useemmatkin pannun aineet kun olin poltto/plasmaleikkaus hommissa.:D Ja nähtyä tosi kehittyneitä versiotia mitä vanhat levysepät teki oli komeita. |
Hansu täällä hei!
Onks tääl enää ketää? |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
No ootteha työ täällä sentää! :D:D
Aattelin et taas ku on miun vuoro ni ei oo enää ketää paikalla :( |
Sivu luotu: 19:25 (GMT +2). |