![]() |
Asia 5. Kenel on mun offidvd:itä????
Kärpeles!!!!! |
Olkulla vissiin kun muistaakseni ne oli mulla ja palautin ne vermulaan.
|
Juu mun hyllys on riskiretkiä 2 ja vuokatti offroad DVD:t...
Linjan alla oli kyl ihan mukavaa maastoo ja varsinkin tommosel lukottomal sahapukki mörssäril oli aika haastaviakin paikkoja. |
Mitäs halvattua ne siel tekee :D Iiihan vääräs hyllys!!
Lainaus:
|
Ja kun kuvat on kivoja niin lissää mutta kevväämmältä. Nää on siält EeBeen lähelt
|
Kiva ko on noita kevyempiä japsi-maastureita ruvennu tulemaan enemmälti rasorinkin ajoihin:D Pitänee varmaan omiakin kulkineita ruveta entisöimään ajokuntoon kun näyttää niin tosi kivalta touhulta.
|
Ja lissää pukkasin kuvija. Tästä löytyy FOT -09 Kalanti
|
Täytyy varmaa alkaa suunnitella tota ankan kasaamista et pääsee kunnol leikkimää kuraan...
|
Taitaapi teillä tuota kuraa löytyä jatkossa ihan sisältäkin. ;)
|
Joo mut kuitenki liian pienii annoksii ajaa autol niis... :D
|
Kesähelteinen ajopäivä kollassa. Klikkaa kuviin tästä.
|
Koska ajoja seuraavaksi rauman suunnalla. t:oke
|
Turaoffin talkoolaiset ajelemaan,syömään ja saunomaan 10.10 -09
Esan viereiselle montulle (myös traikut) la aamuna klo 10.00 ja sieltä saa paperikartan tai rastit sähköisessä muodossa ja eikun mehtään ja periaatteella viimeinen auto kerää rastilaput pois. Klo 17.00 ruoka ja juoma mehtämajalla jonka jälkeen sauna. Ilmotkaa mulle torstai-iltaan mennessä kekkä tulee jotta osaavat varata murkinaa. |
Lainaus:
Vois sitten lähiaikoina järjestää meilläkin "rastinkeruu"-ajot... Oli muuten suo turaoffin ja muutaman viikon sateiden jälkeen melko pehmee, kuten kuvasta näkyy. :D |
Onkos kaikkien kalusto rikki vai mitähä?
Ei ensimmäistäkään ajelijaa ilmoittautunut. |
Jo nyt on kummaa touhuu..
Minä sitte tulen ainakin ajelemaan kun hiluxikin liikkuu taas :) |
Sää varauksella tulen myös!
|
Varauksella Suppen kuolleeks painoks...
|
Pörö ei pääse paikalle, mutta kiittää kutsusta.
|
Senverran muutosta et ei montulle vaan tebbarille klo 1000.
88 vetää "letkaa" siittä etiäpäin. |
Täähän oli oikeen loistava ajankohta alkaa muuttamaan paikkaa..
|
No sillä ei kait oo merkitystä jos sinne on aamulla pari ukkoa menossa.
Juisille, Mottelle ja Olkulle soitettu MYÖS. Ketään muita ei ole edes ilmoittautunut joten ??? |
En ol varma mut japi &kump. olivat ainakin tulos kyttäämään. Mää voin aamust ilmotta niil.
|
Iltapäivällä ehdin vasta paikaalle juuri sopivasti grillaamaan.
Suizan,rangen ja hilun perässä rastialueelle josta loppujenlopuks löyty pikku oja mitä joku sanoi ihan helpoksi. Niinhän ne aina.Mutis sai vissiin jotain liikkuvaa kuvaa. Lopputulos vinssin kardaanin nivel räjähti mut onneks Saku vinssas meidät ylös. Kuten myös 15 metrin päässä olleesta seuraavasta ojasta. Kiitos. Tulipa harjoiteltua pylpyrän käyttöä. :D Syömässä käväistiin ja kuunneltiin kilpailun johtoa. Toivottavasti Mylppy nukkuu jatkossa paremmin. ;) Rasor sai myös pienen kiitospystin joka vissiin sijoitetaan PJ:n vitriiniin. (onks sillä? ) |
Tuli nyt harjoiteltua tuota editointiakin..
Se oja oli paha, vaikka rankun suoritus videon lopussa ei siltä näytä. Ihmeellistä ääntä tuo patrolli pitää tuossa 0:47 kieppeillä.. :D http://www.youtube.com/watch?v=QCHMhfHSB_E |
Sivu luotu: 07:05 (GMT +2). |