![]() |
Moroo..
Mulla on noi 1.5" korotus palikat jo.. |
Jepa jee...
Nyt on sitten tehty boggereille tilaa pyöriä :D Joutui aika huimasti veistelee ja ehkä se nyt ei oo maailman kaunein mut jos se vaan olis toimiva.... |
Lainaus:
Ylimääräistä peltiä joutuu kuitenkin leikkelee.. |
Lainaus:
Tuolla on jo kuvakin hiluxista boggerit alla? |
Lainaus:
Kohta Amarilloon ja sieltä saunailtaan???? |
huh, turvallisesti kotona..
illalla hilpeänä kaljaa ja aamulla kalpeana hiljaa.. |
Lainaus:
Tais Temmeskin juoda muutakin kuin kaljaa.:D Itse saavuin noin 3.35 tämän hetkiseen osoitteeseen.Tarttee laittaa kuvia juhlista kun selviää kotiin ja pääsee jossain nettiin. Mutta kiitos ja kumarrus. |
Juu,tattista vaan hyvät oli pikkujuolut.Taijettii olla karvanopan kaa olla puol viis meillä,tuolla se vielä nukkuu kaikessa rauhassa
|
joo kivaa oli. päätä jomottaa.
noppa. |
Jep joo.
Ekat viisi kuvaa profiilissa. Laitetaanko "pukuhuone"\"kokoushuoneen" kuvat näkyville albumiin?? |
Pitäiskö sitä perustaa tollan "social group" offipalstan alaisuuteen..
Siis mihin pääsisi ainoastaan KYM-yhdistyksen jäsenet, ja siellä sitten voi puida yhdistyksen asioita rauhassa ja ulkopuoliset ei ole nuuskimassa ja kommentoimassa??? |
Miten toho pystyy ittesä lisäämää?
|
Mä kutsun, eli laittakaahan listaa ketä kaikkii pitää kutsuu..
Kutsuma politiikalla toi pysyy kai hanskas että vain yhdistyksen jäsenet pääsee liittyy tai siis vain jäsenet kutsutaan.. |
Juurikin näin.
|
Sain kutsun ja hmm..... taisin jotenkin liittyä:eek:
|
kaikille jotka keksin lähetetty kutsu, ilmoittakaa ketkä ei ole kutsua saaneet..
Oisko keskiviikkoon kahveet korean-kirjain-baarissa??? |
Voishan vikat nollaysi kahvit juoda?
|
Jepa, meikä ois kyl tulos jos muitakii ehtii paikalle.
|
ke kahvit yritetään tulla...
|
Ei vissiin olla menos kolmistaan ehkä??
Kaikki vähä ehkä ja vaa 3 ni ollanko lainkas menos? Eiköhän lämmitellä vaa kotoon. Kotoon saa huikkaa konjakin kahvin jälkee.. |
älä nyt temmes luovuta, kyl myö jussin ja heiskasen kans tullaa ja kahville...
|
No pidetään sit "kahvittelu kutsu" voimassa..
Klo 18? oisko hyvä?? |
Tuun klo 18.000000
|
No voi perse, nyt joutu viime hetken perumisiin, eli en pääsekkää tulemaa, mut osaattehan te juoda kahvia ilman minuuki...
|
arvon herrat joudun skippaamaan tämän iloisen tapahtuman...
ja teemu! män sit fedima särki, oksa kupeesta läpi jotta hyvät joulut... |
Sivu luotu: 03:40 (GMT +2). |