![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Paha paha. :)
|
ja rai rai!!!!!sulle myös "ooppeli"
nyt soi suzi Q ja juodaaan saaristolais juomaa "etelä espoosta" |
Lainaus:
|
taas tämmöstä
maistakaa.... (odota hetken menen kaapille.:) )..no jo leijonapastilli sotti. puolet colaa ja puolet sottii ni johan kolisee :)
|
Joo laitetaas korvan taakse jos vaikka paikallis alkomahoolistoresta löytys.. Ainakin 4-6vuotta on siit ku viimeks punkuu maistelin.
Kerrottakoon et ylä-aste aikaan n. vuonna about 96 kun tuli ensi kokemukset kuningasalkomaholista. Ostettiin kaveriporukalla joltain hepulta kiljuu.. Nami nami.. siis pahaa mutta ekä kännii.. jee jee. No siitä ku sitte viikonloppusin kavereiden kanssa vietettiin aikaa ni kaljaahan sitä tottakai ostettiin ja vähitellen kirkkaisiin. Siis kalja ei silloin mulle maistunu oikeen ollenkaan. Monesti sitä vaan piti yrittää juoda. Muutama pullo ja norjaa puhuttiin.Lonkeroo kun joi niin ei ongelmaa(alkon gin 5.5%) No yks uudenvuoden aatto Iisalmen Peltosalmessa(vuotta en muistas. N.2001 kait) oltiin sit juopottelemassa. Kaveri tarjos oluen jos toisenkin. Jotenkin vaan sit rupes olut maistumaan. Ei oo tehny pahaa. Siitä lähtien olutta juonu aina. Lonkkuu vähemmän. Joku reissu oli mikkelissä ku jonkun kämpillä oltiin jatkoilla ni siel tarjottiin punkkuu.. Yök yök. 3 vuotta sitten slovakia. Kaveri tilas koko pullon punkkuu.. yök.. No Pitää hommata pullo punkkuu ja maistaa miltä nyt maistuu.. Jos vaikka makuaisti sen suhteen muuttunuut. |
Lainaus:
|
vetäse siitä maista ja jne.:)
mä otan kanssa oota vähän.... |
mmmmm.. hyvä on
|
jup jup
melkein yhtä hjuvä ku lallin kumautus :) |
no vähintään:)
|
otetaanko yhet lisää!pohjanmaan kautta;)
|
Hiljaista rupee olee jo tähän aikaan vuorokaudesta. Hö ny rupes soimaa soimaan hurriganes joutuubissa. rokettiroll.. jee jee
|
Lainaus:
|
oukei ootahan menen kaapille.......ja otan kunnon ryypyt ni
|
Rupee meinaa kolahtaa ku laitoin viel suomi viinaa sekaan.. :P
|
tota noin saakos kysyä että minkäköhän laiset vehkeet ooppelilla on?
SIIS NE AUTOT :) |
Autot?
No joo. Opel campo 3.1td -93 ja VW jetta 1.8i -91, Mönkkäri (Eukon)Linhai -07 2604x4goon Edittiä seen verran et toi opel on joku hemmetin GM:n tekele. Mitään muuta kuin merkit Opel. Muuten ihan isuzu. Kone on isuzu 3.1td |
hei !mä laitan sulle yv jos mä osaan
|
Joko pojat sammu?
|
ei ei.. Vastahan tässä alotellaan :)
|
Eihän nyt tähän aikaan! Huono lähteä tosin baariin kun valomerkkikin tulee ihan just.
Joutuu vaihtaa valtiota jos haluu juoda baarissa pitempään, www.copterline.fi |
[QUOTE=jjv;642293]Joko pojat sammu?[/QUOTE
ja paskat] |
[QUOTE=boozer;642300]
Lainaus:
|
Sivu luotu: 19:48 (GMT +2). |