![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Josta päästäänkin siihen " että silloin kun minä olin nuori" ...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Ja huomenna hänellä on herätys klo 7, klo 7.30 lähtee pelaamaan jalkapalloa.
|
Lainaus:
siis en tietenkään yllytä sinua antamaan pojallesi lupaa ajaa mopolla discoileman ja takasin, mutta eiköhän sen tee jokainen nuori.. :eek::eek::eek: :confused: :rolleyes: ;);););););) :rolleyes: ;);) |
Lainaus:
|
Juu, meidän pojat ei ajele tiellä alaikäisenä. Suljetulla alueella asia erikseen, siellä saa ajaa.
Pojan koulukavereita on näkyny ajavan pitkin kyliä mopolla. Mutta niiden vanhemmilla ei tunnu olevan vastuuta. :( |
Lainaus:
|
Maistuupas olut jännälle ku on juonu aikasemmin mehua :confused:
|
Lainaus:
|
mut palataan topicin aiheeseen :eek:
tos saunan jälkeen imasin 3 olusta ja perskule et tekis mieli hörpätä muutama lisää :eek::eek: :),, mutta kun lupasin olla luja ja olla juomatta niin vasta korkkaan laatikon koffia sen jälkeen kun lasteni äiti huomenna (eli lauantaina) hakee lapset iskältä.. :eek: |
Lainaus:
|
Viikonpäästä vasta :D Kai sitä voi vähän ennakoida :rolleyes:
|
Siihe tahtii alkaa hutikoissa et lähettävä nuggumaa http://www.youtube.com/watch?v=hl0-SqEHenw
|
Lainaus:
Ite herään kans klo 7. Kun poika lähtee pelikaverin äidin kyydillä, voi olla että pieni uni tulee vielä. :D |
Lainaus:
|
Kävin näyttämäs mettää hojolle. Ei oo enää suorakylkinen :D Nyt oon pajalla, kaappi täynnä Karhua. Vois ottaa muutaman :rolleyes:
|
Yksinkö joudun ryypämään? :confused::confused:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Muutama Tuplapukki Olvi on tullut otettua näin lomanlopetuksen "vitutukseen". Ihan kiva on mennä töihin maanantaina :(
|
Rässäilin vakoneeriin pyöränlaakerit eteen. Nyt lienee ihan sopivaa nauttia pitsan kans olutta :)
|
| Sivu luotu: 18:35 (GMT +2). |