![]() |
6kpl vanhoja pylväitä, 19t louhen kultaa(sepelimix) ja 15t louhen sepeliä.
|
Esabin 170 mag. Ei ollu mahiksia vaoimavirtaan.. Hyvä se silti on.
|
vihdoinkin sen sain
Toyota HDJ 80 käyttikseks :) tai no toistaiseks... voishan tuon alle laittaa tietty Porttaalitkin...
|
Kevytperäkärry. Monta vuotta kärvistellyt ilman.
|
Lainaus:
|
Zildjian 21" Sweet Ride, kyllä kirpaisi lompakkoa mutta soi niin pirun kivasti :)
|
Puolet talosta ja tilasta. Nyt se on kokonaan mun.
|
Tänään tuli hankituks UUSI traileri jonka leveys ja kantavuus riittää harraste ajokkien kuljetukseen mut nyt taitaa tulla vetoauton vaihto ajankohtaiseksi!
|
Vaimo toi mulle Klamydiaa kotia...
toki 2 CD ja 1 DVD tekele... :rolleyes: |
33" renkaat Taroon... :)
|
team academy sbv2 pro carbon
|
Loittosarja kameraan.
|
Ontelolaattoja, teräspaaluja, surrauslankaa, harjaterästä, raudoitusverkkoa, suodatinkangasta, valmisbetonia, lecaharkkoja ja laastia, viemäri- ja salaojaputkia, sadevesiputkia, styroksia, padotuskaivo, soraa ja sepeliä.
|
Lainaus:
Tarkoitit varmaan et pankin :D |
Lainaus:
|
Ostin Käkisalmesta kantosiipialuksen.Alumiinia,kauniin sininen,pituus n 2,1m kolmeosainen eli ns reppuunsopiva,toimii loistavasti nuotiolla istuma alusena kun on tasapohja ja keskiosassa ne siivet.Kasataan 8mm pulteilla.Asennan siihen minnkota sähkömoottorin ja aijon porukkaa ällistyttää Tylylän satamassa kurvailemalla.Toki mulla on haaveissa käyttää sitä metsästykseenkin ja niinpä lupasinkin että jollen ole ens helluntaihin mennessä ampunut siitä joko vesilintua tahi Majavaa niin Putkihäsä Virtasen poika saa koko komeuden synttärilahjaks..
|
Mogin portaalit ja laatikon
|
|
Rakennustyömaalta peräkärryllinen jätelautaa yms. polttopuuksi, tosin osa oli niin ehtaa tavaraa ettei niitä raaski polttaa...
|
hj sai uuden vesipumpun...
ja naapurilt sain ison kärryllisen purkuvillaa.. |
Mesen lukko akselit ja jakis, siitä tulee jotain KIVAA
|
Lainaus:
Noi on varmaa paremmat ku on suorat eikä semmost mutkaset ku mun :D :D :D |
Tämmösen hilasin pihaan..
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=60627 |
Lekaharkkoja, betonilaattoja ja suodatinkangasta. Josko jo täksi kesäksi saisi pienen kesäpöytäterassin aikaiseksi.
|
Volle ja Ziippi
|
Sivu luotu: 13:35 (GMT +2). |