![]() |
Pian uusiks MÄÄKI tahro mukaan
|
Paras safari sitten pikäänaikaan, kiitos.
|
On vissi ollu komia ajopäivä. Määkin oisin kyl tullu mut.... toi viunapiru otti vallan ja vei ajokunnon koko lauantaseks!:mad: Jos sit ens kerral ja raittiina edellis iltan.
|
Itellä on seuraava "vapaa" viikonloppu parin viikon päästä eli 23.5.
Silloin voidaan kyllä tonne meijän mettään mennä möyrimään jos halukkaita on.. |
23.5 töissä
|
23.5 vapaapäivä mut saattaa olla ettei oo kalustoo itsellä. Ketaraaa?
|
Lainaus:
|
Samu tuskin on vielä sillon korotettu ja tehostettu metsä kuntoon joten kevyt ja keltainen pommikone saapuu rymisten täynnä ajohaluja!Tai miksei GRRR
|
Keveällä keltuaisella vaan.......NO MERCY......
Itse pähkäilen et pitäiskö herättää Kadero vai tulisko Trollilla kun tuo Olio 2 THE THING on viel vähän vaiheessa.......... |
23 sopis mulle ainaskin ihan hyvin ja halukkuutta löytyy étenkin kun eka kerta jäi väliin.
|
Eiks vaik 21. päivä sopis?
Mäki pääsisin sillon... |
HEEEIIIIII!!!!!!!!
Olishan tuo hela eli kokonainen torstai vapaapäivä........mites olis silloin???? |
Lainaus:
|
21. päivä vois ehkä kerjetä, 23. päivä lauantaina mennään taas ralliautoilemaan. Joten jos auto on 21. päivä jo nipussa niin sit joo.
|
Lainaus:
|
21. käy mun puolesta kans. kuskiakaan ei tartte silloin vinssata irti punkasta! :)
|
Töissä ollaan hela joten ei jouda.
|
Mukanakuperäpukama
|
Voishan tuonne ehtiä.
|
Lainaus:
|
Eilen eli juur puhetta et kyl ketarakin paikalle saadaa mun tai sumpen toimesta...
|
Joo mun kärrilläkin vois muuten tuoda mut se idänvihreä taitaa tulla niillä rattailla.. Sikäli mikäli se on kunnossa.. Eli pieniä mahiksia vielä!!
|
Joo, kiitokset vaan Sakkelle ja kumppaneille, kun muistitte lauantaina! :) Onneks pahin vaihe oli jo siinä vaiheessa ohi, jolloin olis ehkä saattanut olla havaittavissa pientä kireyttä ilmapiirissä.. :D
|
Meinasko olla tuskaisaa taivallusta paratiisissa?
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 07:43 (GMT +2). |