![]() |
koffin paskaa.. hyi helvetti. maistuu pahalle täydellisen maku nautinnon jälkee eli pirkka :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
oon jo juonut 3 olutta ja suunnittelen juovani neljännen ennen sänkyn itseni kaatamista.. :eek: |
Tällä olut nautinnosta iloa hakevalla ei mennyt tänään ku yks pirkka, just äsken saunan päälle....:eek: Pelottavan suun makuinen...:p:cool::eek::D:D:D:rolleyes:
|
Lainaus:
mä kehottasin hakemaan sen yhdenkin pirkan pois sieltä saunan päältä,, avaamaan sen tölkin ja kaatamaan sen jumalten juoman nenäsi alla olevaan pohjattomaan kaivoon.. :D:D :cool: :eek: :D:D ;););););) :D:D |
Olen suokuningas
RAIIIIIIIraiiiraaiiiTUIJA RAiiiii
|
Lainaus:
|
Voihan v...ttu:p
Punanenän kanssa kun ottaa vähän kuppia ja unohtaa kirjautua ulos ja päästää sen sankarin hetkeksi silmistänsä niin tulos on sitten tässä:D |
En oo kyl näin nätillä terassilla ollut ennen :cool:
|
Kävin eilen vestareilla. Eput, petri nygåård, jne.
Tänään loiventavaa A-karhua. Best movie, ever --> http://www.youtube.com/watch?v=_mIw5poFlKY :D |
Kohtapian makkarat ja sisäfileet grilliin, sen jälkeen katsomaan Koivuniemen Paulaa+paljon Karhua :D
|
Jartsa Sillanpään laulu kuuluu takapihalle saakka, ihan niinkuin seireenin kutsu. Mutta vaan homolla tavalla.
|
Karhuu, lonkeroo, strohhia"54", saunaa ja unta :p
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Eile iivana yritti ottaa vangiks mut karkasin, kohvia tänään järkytyksen poistamiseks
|
kumma ku eivät lunnaita sit kummika vaatineet? mies (seXi) orjaks taisit päästä? :D
ja koffin paskaa täälki taitaa olla vajaa polttosta ku vaik kui monta jo lipittäny ja ei mihikää |
Lainaus:
|
Muksujen kanssa päivä särkässä. Nyt saunan lämmitys ja pari pirkkaa. Montaa ei uskalla ottaa, ku seiskalta on aamulla startti Forssan suuntaan...
|
Aikuisen naisen kitarasoolo kuuluu paraikaa :D Ja kalja uppoaa. Seurana vaimo ja vaimon pikkuveli.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
EDIT: elämä ON |
| Sivu luotu: 02:57 (GMT +2). |