![]() |
Vituttiko luolamiehiä koskaan?
|
Lainaus:
-sapelihammaskissa varastaa mammutin lihat -akalla pitempi parta kuin itsellä -liian pieni nuija -Homo Sapiensit varastaa ruuat, luolat ja vielä akatkin |
Mitä jumala teki 17 päivää ennen kun päätti luoda maapallon? :D
|
Lainaus:
Kun tähän päästään niin jos tuolla jossain taivaanrannan takana on älyllisempää elämää kuin täällä,niin miksi kuvitellaan että ne tulisivat tänne? Kaikki viisaammat kiertää varmasti maan kaukaa. |
|
Lainaus:
Ja niidenhän kuvitellaan haluavan käydä täällä, koska ihmisellä on tapana luulla olevansa jotenki erityinen ja tärkeä :rolleyes: |
Lainaus:
|
|
Miks akka valittaa ku sunnuntain ottaa pari korjaussarjaa ja koittaa soittaa musaa?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Paineenrajotin on itelläkin käyny mielessä, mutta ihmetyttää vaan nuo kolme letkun paikkaa.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Jos teen kahden miehen työt yksin samassa ajassa, niin pitääkö mun vielä kuunnella työnjohtajalta vittuilua että pitäis saada enemmän aikaiseksi? Vai pitäiskö vaihtaa maisemaa? Vituttaako mua nyt paljon vai tosipaljon? Ehdotuksia mihin se perkeleen hukkapätkä vois suksia?
|
Lainaus:
|
Milläs lähtee valkoset asfalttimaalipisarat pois auton kylestä ja muovilevikkeistä, sillee ettei maalipinta tai levikkeet sula kans?
|
Mikä helpoin konsti saada vesi pois rekaista kun ovat olleet pihalla muutaman vuoden ilman vannetta?
nm. reilu tunnin jo niitä tuossa pihalla paiskinut :( |
Lainaus:
|
Kauhominen ja säkillinen paperia auttaa...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Kun vesi on jäätyny rutistele se irti ja kas kummaa sivu tuotteena syntyy jännittävän makuinen jätskiuutuus naapurin näsäviisaille kakaroille... |
^ aivan idioottimaisia vastauksia, alimpaan kohtaan porataan tietenkin vedenpoistoreikä :)
|
:D Tuo pakkaskonsti ennen ollu käytössä mutta kun nyt tars saada useampi kierros talvisuojaan pihasiivouksessa ENNEN pakkasia/lunta, ei raaskinut heittää kierrätyslavallekaan vielä.
|
mulla sama ongelma joutorenkaiden kanssa, kiitoksia pirusti ! tuo toimi hyvin toi reikä alimpaan kohtaan :D
|
Sivu luotu: 21:21 (GMT +2). |