![]() |
|
Lainaus:
|
Hiluun tuli leima ja hj:n akselit otteeseen. Nyt sitte valmistautuun keltalan ajoihin.
|
ei tartte huomenna mennä töihin, jos viimein sais pajeroon jottain aikaseksi ku lupas poutapäivää ja auringon paistetta!
|
Lainaus:
|
Patrollin sähköt löyty opiskelija ystävälliseen 3.90e hintaa motonetin tiskiltä. Kyllä lämmitti mieltä kun se todella toimi pelkillä hiilien vaihdolla.
|
Lainaus:
|
Tiedä oikeen kuuluuko tähän topikkiin mut tullu tota YleX:n nenämaratoonia seurattua tässä jonkin verran ja ei voi muutakun hattua nostaa Ilelle ja Matille 55h putkeen vedetystä radiolähetyksestä, aivan huikee suoritus :D
|
King Cabin eteminemin yllätti positiivisesti, kun tänään käytiin ajelees. Eikä mitään hajonnutkaan. Tuli hyvällä tuulelle, kun huomas ettei tuo nyt ihan surkea ookkaan menemään.
|
Liha-fondueta, itsetehtyä sinihomejuustodippiä ja creme bruleetä, margaritoja ja punkkua. Avot. :p
|
Jes,hirvijahti loppu tältä vuodelta.
|
Lainaus:
Mutta topickin asiaan, emäntä lähti just jonnekkin itämäisten tanssien pippaloihin. Nyt ekana alko soimaan Metallican Black, ja hyvä olut maistuu-> ihana mukava rauha asettuu tähän olohuoneeseen... |
Nurmikko ajettu tänään talven alta lyhyeksi ja uusi lumilinko tulee maanantaina.
|
Yks koulu saatu taas päätökseen tänään. Koskaan en enää koulun penkille mee, paitsi sitte kun taas pakotetaan.
|
Lainaus:
|
Kuorma-auto kortti tuli hankittua.
|
Alikonemestari. Tosin promillen kännissä jätetään se ali pois, yli kahen promillen ku mennään niin oon hävittäjälentäjä.
|
Lainaus:
|
Metsuri-Hilma sai virallisen hyväksyntäleiman
Eli siis katsastettiin pienin huomautuksin jotka korjasin ja tänään sitten sain uunituoreen otteen kouraan. Nyt on hyvä lähteä Imatralle metsuroimaan ja mutajumittumaan polttopuita tuodessa. Olisi saanut olla edes hiukan pakkasta, mutta kun ei niin ei- tulee kunnon muta-show.:eek:
|
eilen hommatut koivuklapit kannettu katokseen,, muutaman pirkan voimin.. :D:D :cool:
|
koko päivä metsuroitu, ajettu Hilmalla puita mutauraa pitkin, vinssattu isoja koivuja nurin, sahattu neljä mopo tankillista, kaadettu lahopuita karjapuskurilla, raivaussahattu pöheikkö nurin, suditettu pitkin hiekkateitä ja hyvän illallisen ja saunavihdan pehmittämänä vihdoin köllähdetty petille lepäilemään.... kyllä oli hyvä päivä :) huomenna tää offimetsurointi jatkuu. :)
Laitetaan tää metsurointi mun osalta vahvasti lainausmerkkeihin kun mä oon vain tällainen puolivillainen amatöörituraaja. Oikeat metsurit on sit ihan erikseen. :) |
Elämänhalu alkaa palaamaan takaisin :)
|
isukille ostettuu hojo kaks vuotta sitten. 2000 eurolla. 20tkm ajeli ja vaihteisto hajos. noo nyt on osista saatu 2400e ja isukki ihmeissään :D ps. isukki entinen pajeron omistaja :D
|
Uusi ajokki pitäisi saapua viikonloppuun mennessä pihalle :)
|
Poika synty tänään 0309 herran mitat 3515g ja 54cm. EI vituta sitten yhtään!
|
Lainaus:
|
| Sivu luotu: 07:28 (GMT +2). |
|