![]() |
|
ja jatkuu......................Kurkoo menee ku koppa Karhua tyhjeni (yhteen mieheen)!!! JEE!!
SukiSuki (nyybinä) |
muutamat tullu siemailtua ettei pääse nestehukka iskemää...
|
Juu jatkuu nallen kaato. :D
|
Ainoota kotimaista, eli OLVI A nautiskeltu ja kohta nunnimaan mamman kaa
|
Verenpaine lääkitystä vain...
|
karnevaalit pe-su
paikkakunnan juopot kokoontuu karnevaaleihin läträämään kylmän ja humalluttavan hanaoluen pariin viikonloppuna... saas nähdä miten alkaa kurkkua kuivaamaan huomis iltana... ;)
|
Topikin otsikon mukaista juomista
Tytär juo olutta sekä drinkkejä ja minä vain drinkkejä.:D
Mainittakoon, että tytär on 20 v. |
Lainaus:
|
Ja mää oon ollu kuivinsuin koko kuluvan vuoden:eek:
|
Lainaus:
Kansan syvät rivit vaatii kuvia! :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Harmi, ettei tullut otettua eilisestä tilaisuudesta yhtään kuvaa. Pitänee lavastaa tilanne ja ottaa kuvia. ;)
Ikää en tosin ilmoittanut seuranhakutarkoituksessa, vaan sen takia, etteivät moralistit rupea epäilemään alaikäisen kanssa juopottelusta. |
Ompas täällä yllättävän hiljaista :o Niin ja ei näy kuvaa vieläkään :D
|
Jos sitä yrittäis nautti sivistyneesti (korillisen) olutta kuukauden hengähdystauon jälkeen...
Onkos tämä muuten oikea topicci aamulla valittaa huonoa päätöstä ja oloa? :D :D :D |
Joo...Villisikaa uunissa ja...
|
MINÄ...viittä vaille ABSOLUTISTI..Nautin alkoholia pullosta jonka etiketin kirjaimista en ota selvää ollenkaan.syy miksi sitä lipitän on se etttä osaisin keskustella sujjujuvasti useita erimaan kieliä ulkomaalaisten vieraitten kanssa:rolleyes: tässä kuultuja sanoja joita minulle puhutaan... idi na hui....suka...sopaa...:confused:
|
Onpas täällä raitsta porukkaa ku ei tuu ennää juttuva topikkii... :) paeneeko lama piälle?
|
Lainaus:
|
PYH ja PAH! Sammu tullee nyt... SANO! :D
|
HUHHAHHEEI! AAmujurri tudei!
|
http://www.youtube.com/watch?v=-LQWFkUCxgU
Siintä se ajatus sitten lähti :P |
Itsehän olen lähes absolutisti nykyään, mutta varoituksena pääasiassa Lahden yössä liikkuville:
Pikkusika pääsee nyt laillisesti baariin! Onnela kuulemma katsastettu jo eilen. ;) |
tästä se lähtee, ensimmäinen purkki carlsbergii ja vielku soittelen pojat messii nii lähtää metästää punahuulisorsia yöhön...
|
Sivu luotu: 08:08 (GMT +2). |