Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=96239)

mäksä 08.05.2012 22:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja FROM (Viesti 879853)
soo soo rauhoitusaika:D

nii nii,, rauhotan tontin.. :D:D:D

_Jape_ 09.05.2012 00:51

voi saatana joku metallisiru tai joku roska silmässä :(

BJ-40/76 09.05.2012 11:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat (Viesti 879900)
Mitä siinä valitat, ei kait kukaan käskenyt ajamaan ylinopeutta ja olsihan ne voinu lykätä ton ylinopeuden takia kortin saamista jonnekin tulevaisuuteen sen lisäksi että olisivat lätkäisseet sakonkin. Nuo ylimääräiset ajotunnit on juurikin rangaistus siitä kuskin välinpitämättömyydestä eli kannattaa vlkaista peiliin ja ottaa opiksi ettei lähde sitten uusi kortti heti kättelyssä kuivumaan.

Lisä ajotuntejahan tulee jo vanhoillekin kuskeille jos riittävästi töpeksivät liikenteessä ja hyvä niin. Tulee porukalla ainakin hiukka ajateltua miten tuolla liikenteessä pitäis käyttäytyä :rolleyes:

Tässäpä hyvä vastaus!

Eihän tuo Kala92 Nyt hirveästi valita, no sitä pikkusen että asuu pikkasen syrjässä....

Haluaisin nähnä noiden Kehä 3 jäsenten kirjoitukset kun sattuu joku pikkunen lipsaus, ja sen takia joutus tekemään tuommosen 400 km lenkin!
Ja sitten tuo 2 tuntia autokoulua, Oudolla Autolla ja Kärryllä, on nimenomaan rangaistus!

P.s Milloin katsastus Insinöörit on alkanut sakottamaan?

P.s Tuo 8 km ylinopeus on pienempi rikos kuin liian lyhyt turvaväli, Montakohan kertaa tuolla pääkaupunkiseudulla siihenkin syyllistytään?
Tulee konttori poliiseille töitä, kunhan saavat tuon automaattisen valvonnan toimimaan. (Taannoin odotin taksia helsingissä, ja ajankuluksi arvioin turvavälejä, yli puolella oli alle sekuntti....)

Rompe1 11.05.2012 00:04

Tyypit kellä ei oo omaa elämää, ja yrittää munata muidenkin sellaisen. Noh, väärää henkillöö ärsyttäävät!:mad:

mäksä 11.05.2012 11:47

perjantai ja vesisade yhdessä.. :mad::mad:
vaikken olekkaan sokerista ni ei huvita lähtee pyöräilee :eek:

Juuso4x4 11.05.2012 17:27

http://www.iltalehti.fi/iltvautot/20...53991_v1.shtml

Ja sattu tottakai oleen mun paketti kyydissä :mad:

pahapaimen 11.05.2012 17:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 (Viesti 880483)
Tyypit kellä ei oo omaa elämää, ja yrittää munata muidenkin sellaisen. Noh, väärää henkillöö ärsyttäävät!:mad:

Mikäs sitä metsämaan markiisia nyt noin kovasti risoo:confused:

Porvoon Hilma 11.05.2012 19:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 (Viesti 879978)
Tässäpä hyvä vastaus!

Eihän tuo Kala92 Nyt hirveästi valita, no sitä pikkusen että asuu pikkasen syrjässä....

Haluaisin nähnä noiden Kehä 3 jäsenten kirjoitukset kun sattuu joku pikkunen lipsaus, ja sen takia joutus tekemään tuommosen 400 km lenkin!
Ja sitten tuo 2 tuntia autokoulua, Oudolla Autolla ja Kärryllä, on nimenomaan rangaistus!

P.s Milloin katsastus Insinöörit on alkanut sakottamaan?

P.s Tuo 8 km ylinopeus on pienempi rikos kuin liian lyhyt turvaväli, Montakohan kertaa tuolla pääkaupunkiseudulla siihenkin syyllistytään?
Tulee konttori poliiseille töitä, kunhan saavat tuon automaattisen valvonnan toimimaan. (Taannoin odotin taksia helsingissä, ja ajankuluksi arvioin turvavälejä, yli puolella oli alle sekuntti....)

Tuo turvavälihomma on aivan totta. Mua risoo ihan apinanraivolla kun ajan motarilla ohituskaistalla 120+jotain ja taakse tulee noin 3 metrin päähän joku, jonka autoa eivät tieliikenteen turvavälit eivät ilmeisesti edes fysiikan lait koske. Ei oo yks, eikä kaks kertaa kun oon noista soittanut poliiseille.

Törkeä tapaus oli ihan perus 80 km rajoitetulla tiellä, jossa mun perässä ajoi kuorma-auto n.20 km matkan lähes puskurissa kiinni. Mull oli rajoitusten mukainen vauhti. Poliisi pienen vinkin saatuaan taisi sitten hoitaa loput...:D

Swoop 11.05.2012 20:37

Päästä ohi ne jos noin risoo.:D Ei ne siihen eteen jää kupeksimaan. Jos haluavat ajaa ylinopeutta ni ajakoot, kyllä ne sitte poliisi tai viikatemies korjaa pois kuleksimasta.

smgt 11.05.2012 20:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Swoop (Viesti 880701)
Päästä ohi ne jos noin risoo.:D Ei ne siihen eteen jää kupeksimaan. Jos haluavat ajaa ylinopeutta ni ajakoot, kyllä ne sitte poliisi tai viikatemies korjaa pois kuleksimasta.

on niitäki tolloja jotka jää eteen haitolle.
syksyllä mentiin minun 250 mersun lintalla orimattilaan ja sinne mennessä edellä ajo ihminen joka tirruutti reippaasti alle 80 mutta kun ohitus kaista tuli niin valehtelematta kiihdytti 130 että ei päästy ohi. :D

laitoin jopa rekkarin kyselyn teksiviestinä.
jos täällä lukee joku nesteen omistaja espoosta jolla on tumma varmari volvo niin tunne kirpaisu sydämmessäsi :D

Rompe1 11.05.2012 20:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pahapaimen (Viesti 880642)
Mikäs sitä metsämaan markiisia nyt noin kovasti risoo:confused:

Pikkusieluiset, valehtelevat ja kaksinaamaiset ihmiset... :D

HV 11.05.2012 20:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Swoop (Viesti 880701)

Mulla on aina ollu paha tapa testata noitten puskuris ajelevien reagointinopeutta painamalla jarrua, kiva katella peilistä hätääntynyttä ilmettä ja monasti turvavälikin kasvaa :D ei onneks oo vielä kukaan ajanut päälle...

edittinä vielä: suomen pelityyli vituttaa klo 22.00

Porvoon Hilma 11.05.2012 21:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja HV (Viesti 880713)
Mulla on aina ollu paha tapa testata noitten puskuris ajelevien reagointinopeutta painamalla jarrua, kiva katella peilistä hätääntynyttä ilmettä ja monasti turvavälikin kasvaa :D ei onneks oo vielä kukaan ajanut päälle...

Juu jarruvalon vilahdus riittää joillekin, mutta osa on niin paatuneita, että ne ei vaan välitä mistään. Itse ajelen turvavälillä ja kohta perässä ajettuaan taaksetulevakin ymmärtää, ett mä oikeasti pidän sen turvavälin ja ne huomaavat itsekin tarvitsevansa turvavälin:D

Ajokokemusta ja ikääkin kun on tullut lisää, niin pääasiaksi on kyllä tullut turvallinen autoilu. Ei ole tarvetta kaahaamiseen, eikä ole niin kiirekään ja ohittelut jää pois vaikka nykyautolla se olisikin tehojen puolesta ihan helppoa. On ihan mukava mennä stressittömästi, kuunnella musiikkia ja nauttia elämästä. Hilux-autoilu on parasta stressinpoistoa, sillä ei pääse kovaa, ei se kiihdy mihinkään, eikä ole kyllä mitään tarvettakaan. Safety first. :D

mäksä 11.05.2012 21:16

ei ihan sellanen äitienpäivä tulossa kun oli suunniteltu :eek::eek:
juuri sairaalasta kotiuduin,, tos 4 jälkee lähdettiin viemää toist likkaa ensiapuun :(:(:(:(

kyl raasto iskän sydäntä jättää prinsessa sinne...

Caddy 11.05.2012 22:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja HV (Viesti 880713)

Siinä on muutes semmonen, että tahallaan jarruttaja on maksajana.. Kyllä tiedän tapauksen, jossa näin kävi.. Itse tulee kyllä kanssa syyllistyttyä tuohon lähellä ajamiseen, mutta vain silloin kun kyttään ohituspaikkaa.

Heguli 12.05.2012 06:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Caddy (Viesti 880754)
Itse tulee kyllä kanssa syyllistyttyä tuohon lähellä ajamiseen, mutta vain silloin kun kyttään ohituspaikkaa.

Mikäs järki tässä on ??? Eikös ohitusta pidä nimen omaan kytätä vähän kauempaa, jotta ehtii kiihdyttää omalla kaistalla.

smgt 12.05.2012 10:08

ainaki minun autolla pittää. vauhtia pitää ruveta keräämään vielä kun vastaan tulevaan on 100 metriä :D

helmapelti 12.05.2012 13:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 880799)
Mikäs järki tässä on ??? Eikös ohitusta pidä nimen omaan kytätä vähän kauempaa, jotta ehtii kiihdyttää omalla kaistalla.

Mulla on kans niin tehottomia autoja että on oppinu aloittaan ohituksen 500m päästä, moottoripyörällä kerkes vähän lähempääkin..

vepele 12.05.2012 13:57

Imurointi,sen takia niksahti taas selkä ja mennään kumarassa ku Miuta vanhemmat ukot

vmt 12.05.2012 14:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 880799)

Silloinhan tuo toimii, että kauempana odottelee ja kiihdyttää valmiiksi, kun näkyväisyyttä on paljon ja vaikka vastaantulijoiden mukaan ne ohitukset määräytyy. Sitten taas jos on mutkia ja mäkiä paljon, niin pitää odotella lähellä, kun muuten menee ohituspaikat sivusuun, kun paikan auetessa se ohituspaikka, vaikkapa suora, meneekin jo siihen, että saa sen ohitettavan kiinni... Ei tietty silloinkaan syytä ihan puskurissa kiinni ajella.

Porvoon Hilma 12.05.2012 17:14

kyllä se selkä paranee

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja vepele (Viesti 880894)
Imurointi,sen takia niksahti taas selkä ja mennään kumarassa ku Miuta vanhemmat ukot

Mulla on selkä pariin kertaan leikattu ja sen jälkeen oon ihan normaalisti ollu hommissa, mutta yksi hyvä juttu on selälle: Jooga. Kuulostaa ehkä enemmän naisväen hommilta, mutta on erinomaista venytystä selälle. Säännöllisesti ja oikein venytettynä ei ole selkä kipeä. Tästä on omakohtaiset kokemukset. :D

Lihas siellä seläss vaan oikuttelee. koeta venyttää. jaksamista.:)

vmt 12.05.2012 21:34

Aiheet, mihin on aloitukseen laitettu vaan linkkejä! Jos jaksaa jonkun jutun aloittaa, niin kai vois vaikka pari riviä selostusta jaksaa kirjoittaa. Sama koskee kyllä yksittäisiä viestäjäkin, jos ei mitään selitystä tai lainausta johonkin juttuun ole.

rane58 12.05.2012 22:47

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV http://forums.offipalsta.com/ModernB...s/viewpost.gif

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Caddy (Viesti 880754)
Siinä on muutes semmonen, että tahallaan jarruttaja on maksajana.. Kyllä tiedän tapauksen, jossa näin kävi.. Itse tulee kyllä kanssa syyllistyttyä tuohon lähellä ajamiseen, mutta vain silloin kun kyttään ohituspaikkaa.

Kuljettaja teki lukkojarrutuksen ja auto törmäsi perään: Hermo meni liian lähellä ajaneeseen

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194...janeeseen.html

Poliisi tutkii tapahtunutta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.

-Arvaa kuka maksaa..? :rolleyes: -Poliisia leikkinyt jarruttelija.

mäksä 12.05.2012 23:00

nyt ketuttaa et kaljat loppuu.. :mad::mad::mad::mad::mad:
joutuu siirtymään royaliin :eek:

Ooppeli 13.05.2012 00:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 881103)
nyt ketuttaa et kaljat loppuu.. :mad::mad::mad::mad::mad:
joutuu siirtymään royaliin :eek:

sama tiälä. Pittää juua mitä viinakuappi tarjoo :D

Sivu luotu: 08:13 (GMT +2).